یکجا باید بپذیری
که قرار نیست همه همون قدر که تو دوسشون داری، همون قدر زیاد و از همون جنس دوستت داشته باشن، تقصیر توام نیست:))))
‹اغمــٔـا›
؛
اگه بخوام از احوالاتِ این روزام بگم ،
اینطوریه که انگار دوزِ بالایی از مورفین به روحم تزریق شده ..
و نسبت به هر اتفاقِ خوشایند و ناخوشایندی ،
کاملاً خنثی و بیحسم .!
ولی یه روز قلبمو در میارم با تمام وجود لهش میکنم،تا تاوان تمام دردا و رنج هایی که بخاطرش کشیدمو بگیرم:)