باید رفت تا ببینی چه کسی با پای پیاده به دنبال تو قدم برمیدارد آری زندگی است دیگر همدم میخواهد.!
‹اغمــٔـا›
این که از بیخبری کُشت مرا چیزی نیست ؛ زندهام کرد به یك حرف قیامت این است . .
عمرت دراز باد که ما را فراقِ تو
خوش میبَرد به زاری و خوش زار میکُشد . .
گمان میکند اگر بگریزد نجات یافته است. دریغا که اندوهِ انسان بودن سنجاق است بر سینهی آدمی.
مرا قطعاً برای شکنجه دادن انتخاب کرده بود و در حقیقت بهتر ازین نمیتوانست انتخاب بکند(((:
دنیا دچار دردسر شده
و فقط هم دو راه حل موجود است:
یا آنقدر بخندیم تا منفجر شویم،
یا فقط منفجر شویم!
حقیقتا آدم ها را درک نمیکنم وقتی از تنهایی می نالند...! تنهایی، عادی ترین قسمت زندگی است.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
دورافتادگی از آدمهایی که دوستشان داری، شکلِ دیگری از مُردن است:))!