‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
مشکل اینجاست که میخواین یه تیکه از همه رو داشته باشین، و نتیجش میشه آدمای نصفه و نیمهای که معلوم نیست کجای زندگیتن، کجای زندگیشونی:))!
‹اغمــٔـا›
اما بیایید یک چیزی در گوشتان بگویم:
رفتن، نبودن، نباید زیاد طول بکشد
نباید عادت شود و نباید گذاشت دلتنگی به حد نهایت برسد، نباید گذاشت دل به دلتنگی خو کند ، یادش بگیرد و با آن کنار بیاید
آدم نباید آنقدر برود و دور شود که از مدار جاذبه ی کسانی که دوستش دارند خارج شود..
بگذارید در گوشتان بگویم:
آدمی که یک بار تا پای مرگ رفته باشد و برگشته باشد دیگر از مرگ نمیترسد
آدمی که یک بار تا سر حد مرگ دلتنگ شده باشد و زنده مانده باشد
دیگر از فقدان نمیترسد.. !
‹اغمــٔـا›
زینب حسینی میگه :
گاهی دلتنگی ها بغض میشوند
بغض ها پاره میشوند
اشکها راه خود را پیدا میکنند
میبارندو میبارندو میبارند
تا دلتنگی تمام شود...