‹اغمــٔـا›
اونجا که امیر وجود میگه : به که دل خوش باشم، استخوان های من از درد نه، از آدم ها تیر میکشد
اونجا که لیتو میگه :
یاد همه روزایی که رفتن بخیر ..
نیست زندگی اصلا به میل"!
تنهاترین لحظه در زندگی یک نفر
وقتی است که از هم پاشیدن دنیایش را میبیند،
و تمام کاری که میتواند بکند اینست که
مات و مبهوت خیره شود ..
‹اغمــٔـا›
اِحساس قُربانی شده را دَفن کردم؛
من ناگاه و بی هیچ نوایی
در اندرونیِ پستوی افکار خودم تمام میشوم ... #کنجِدلِمَن