eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
بیچاره من .. که بی هیچ چیز و بی هیچ کس، همه‌‌ی من را از دست دادم.
دلم را غمی تلخ در خود گرفته است'
این آدمِ ویران شده از دور قشنگ است ؛
@AghmaaFarzad Bahrami - Zibaye Man (320).mp3
زمان: حجم: 8.6M
خیره ماندم بر در خانه اگر یادم کنی . . 🌱
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدما یه روزی میرن که مهمن و یه روزی برمیگردن که دیگه مهم نیستن:))!
سلام
شدت غمش او را وادار به آغوش کشیدن هیولای تنهایی اش کرده بود .
خودت را برای نگه داشتن هیچ فردی در زندگیت عوض نکن. باید این را بپذیری کسی که دلش به رفتن باشد، اگر پاهایش را هم قطع کنی با دستانش میرود! تو خودت باش آنکه دلش به ماندن باشد، می ماند:)
راستی حوالی شما خبری هست هنوز؟!
خنده ام از درد بود،شادی فقط لبخند نیست.