eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
نوشته بود:من هیچوقت واسه کسی که اَهلم باشه بَد نمیشم!
رنج ها بردیم و آسایش نبود اندر جهان،
‌دردا فراموش میشن ولی اونایی که باعث شدن درد بکشیم هرگز ...
دلخور میشویم و حتی یکبار به زبان نمی‌آوریم ! تغییر میکنیم ، کم میخندیم ، کوتاه حرف میزنیم ، بی‌توجهی میکنیم ؛ نمیدانند این کوتاه گفتن‌ها نتیجه‌ی همان نگفتن‌هاست . درنتیجه سرد میشوند ، ترکمان میکنند ، فکر میکنند دوستشان نداریم . ما می‌مانیم و یک عالمه دلخوری ، ما می‌مانیم و دنیایی از سوال و تعجب .!
‹اغمــٔـا›
؛
قلمم دیگر همانند قدیم توان و جانی برای آوردن کلمات و جملات از جوهر مغز به کاغذ قلب ندارد، انگار این دو را روح با مرگش از هم جدا ساخته است.
همه چی درست میشه ولی دقیقا زمانی که دیگه حالتو خوب نمیکنه: )
می‌خواهم آنجا باشم که زیستن زخم نباشد .
سلام
هزار سال خسته‌ام از این دو روزِ زندگی .
سوختن قصه ی شمع بود، ولی قصه ی ما شد !
و همه زخم ها دیده نمیشوند ؛