امام صادق علیه السلام:
🔹... وَ مَنْ زَارَهُ کَانَ اللَّهُ لَهُ مِنْ وَرَاءِ حَوَائِجِهِ وَ کُفِیَ مَا أَهَمَّهُ مِنْ أَمْرِ دُنْیَاهُ وَ إِنَّهُ لَیَجْلِبُ الرِّزْقَ عَلَى الْعَبْدِ وَ یُخْلِفُ عَلَیْهِ مَا يُنْفِقُ...
🔸هر کس حسین (علیه السلام) را زیارت کند خداوند نیازهایش را برآورده کرده و آنچه از امور دنیا که برایش اهمیت داشته را کفایت میکند. و نیز زیارت آن حضرت موجب جلب رزق برای زائر میباشد. و آنچه را برای زیارت هزینه کند برمیگردد.
📚 وسائل الشیعة (باب الرابع عشر)
جلد ۱۴ صفحه ۴۲۹
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫
💢علی محمد باب جوان عــــــــــــــــــــــرب
🔹مدعی بابیت در ابتدای ظهور نزد ملاحسین بشروئی کتاب أحسن القصص را در نفسیر سوره یوسف نوشته و در تمامی مواضع آن خود را جوانی عرب نامیده و خطاب می کند:
🔸«یا اهل العمآء فاستمعوا ندائی من لسان الباب هذا الفتی العربی الناطق فی السیناء علی نقطة…».
♦️مدعی بابیت از همان ابتدا با کلک و دروغ کارش را شروع کرده و خود را جوانی عرب معرفی نموده است؛ اما در برخی دیگر از آثارش خود را جوانی عجم معرفی می کند و این تناقض در مورد مدعیان حُقه فراوان دیده می شود.
#أحسن_القصص_ص۴۹
🚫@bahaiyat🚫
🔴جهالت و دروغگوئی علی محمد بـــــــــــــــــــــــاب
🔹مدعی بابیت و مهدویت که پس از دستگیری به ماکو در آذربایجان تبعید شد، در خرداد ۱۲۲۶ ش (جمادی الثانی ۱۲۶۳ ق) وارد ماکو شد و در مدت ۹ ماهی که در آنجا بسر برد به نوشتن کتاب بیان رو آورد.
🔸وی در بخشی از این کتاب آورده است: «هزار و دویست و هفتاد سال از بعثت گذشت و در هر سنه ما لا نهایه بر حول بیت (کعبه) طواف کردند و در سنه آخر واضع بیت خود به حج رفته که دید که ما شاءالله از هر فرقه به حج آمده ولی احدی او را نشناخته و او کل را شناخته».
🔺مدعی مهدویت با جهالت مثال زدنی، زمان بعثت پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) تا زمان خود را ۱۲۷۰ سال می شمارد؛ در حالی که سال ۱۲۲۶ شمسی برابر با ۶۴-۱۲۶۳ قمری است و از زمان بعثت رسول گرامی اسلام تا آن زمان ۱۲۳۹ سال شمسی و ۱۲۷۷ سال قمری گذشته بود نه ۱۲۷۰ سال.
🔻باب در این عبارت به دروغ مدعی شده سازنده کعبه اوست و می گوید من در سال ۱۲۶۰ قمری به حج رفتم و دیدم عده زیادی به حج آمده بودند ولی هیچکس مرا نشناخت در حالی که من همه را شناختم!
#بیان_فارسی_ص۱۴۸
🚫@bahaiyat🚫
⭕️علی محمد باب جوان عجــــــــــــــــــــــم
🔹مدعی بابیت که بارها خود را جوان عربی نامیده بود، اما با کمال تعجب و در چرخش ۱۸۰ درجه ای در نامه به محمد شاه قاجار خود را جوانی عجم و فارس معرفی کرده می نویسد:
🔸«یا ایها الملک، إننی فتی عجمی من طائفة عدل التجار أمی علی شأن لم یحط بعلمه أحد قد اختارنی الحق لحکمه».
♦️عجب انسان مذبذب و بوقلمون صفتی که در شرائط مختلف رنگ عوض کرده به هر شکلی در می آید. این نشان می دهد که پیروان بابی و بهائی چه انسان منافق و دو چهره ای را مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می دانستند.
#حضرت_نقطه_أولی_ص۱۵۰
🚫@bahaiyat🚫
🕸ث) انكار دعاوى
🔹فداك روحى
🔸چ) نقد آثار
۲- على محمد شيرازى «تند نويسى» را يكى از فضيلت هاى خود، و آثارش دانسته در باب عاشر از واحد رابع كتاب «بيان فارسى» مى نويسد: «خداوند قدرتى به او عطا فرموده و نطقى كه اگر كاتب سريعى در منتهاى سرعت بنويسد در دو شب و روز كه فصل ننمايد مقابل يك قرآن از آن معدن كلام ظاهر مى گردد كه اگر اولوالأفكار ما على الارض جمع شوندقدرت بر فهم يك آيه از آن را ندارند... »
چنين باورى، از نظر على محمد شيرازى، يكى از دلائل اثبات دعوت مقام امامت مى باشد، چنانچه در مجلس وليعهد در برابر طلب دليل به نظام العلما گفته بود: «من به يك روز دو هزار بيت كتابت مى كنم كه مى تواند چنين كند؟ » [۱]
و در كتاب «دلائل سبعه» [۲] چنين تصريح مى كند كه: قرآنى كه در بيست و سه سال نازل شد خداوند عزوجل قدرت و قوتى در آن حضرت ظاهر فرموده كه اگر خواهد در پنج روز يا پنج شب اگر فصل بهم نرسد مساوى به آن نازل فرمايد.
----------
📗[۱]: نظام العلما جواب داده بود: من در زمان توقف در عتبات عاليات كاتبى داشتم كه به روزى دو هزار بيت كتابت مى كرد و آخر الامر كور شد. مراجعه شود به فصل سوم، قسمت ث.
📗[۲]: ص ۲۶، عربى- فارسى.
📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۵۸
#بهائیت
#انکار_دعاوی
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥برای پیادهروی اربعین باید گذرنامه اسرائیلی بگیرید!!!
❗️برشی از سخنرانی #حجت_الاسلام_راجی
#امام_حسین_علیه_السلام
🚫@bahaiyat🚫
⭕️بهائیت و تحریک قوم کرد در سالگرد اغتشاشــــــــــــــــــــــات
🔹سایت وابسته به بنیاد بهائی تسلیمی ۲۹ مرداد مطلبی با عنوان «زنان کُرد، زندگیای گره خورده با سیاست» منتشر کرد.
🔸رسانه بهائی تلاش کرده است در این نوشتار ضمن نسبت دادن برخی آداب ضد دینی به قوم کرد، آنها را اقلیتی ستمدیده و همیشه معترض نسبت به جمهوری اسلامی معرفی کند.
♦️نویسنده زنان کرد را افرادی مظلوم، سیاسی، عضو تشکیلات ضد نظام، همیشه داغ دیده، ناامید از خانواده، بی تفاوت نسبت به مسائل دینی، علاقهمند به فساد و رقص و... معرفی میکند.
🔺 این سایت تلاش دارد در سالگرد اغتشاشات سال ۱۴۰۱ که به بهانه مرگ دختری کرد در تهران کلید خورد، با تحریک قوم کرد و معرفی آنها بعنوان اقلیتی مخالف جمهوری اسلامی تقابلی غیرواقعی را میان آنها و نظام ایجاد کند.
🔻فرقه ضاله بهائیت هموار تلاش کرده است از موضوعات قومیتی، اقلیتهای دینی، فرق، زنان، جنسیتی، اقتصادی و... برای برهمزدن آرامش و سلامت اجتماعی در ایران بهره برده اختلافات مذهبی و قومیتی را در کشور به راه اندازد.
🚫@bahaiyat🚫
امام صادق علیه السلام:
🔹ما أَنْعَمَ اَللَّهُ عَلَى عَبْدٍ مِنْ نِعْمَةٍ فَعَرَفَهَا بِقَلْبِهِ وَ حَمِدَ اَللَّهَ ظَاهِراً بِلِسَانِهِ فَتَمَّ كَلاَمُهُ حَتَّى يُؤْمَرَ لَهُ بِالْمَزِيدِ
🔸خداوند نعمتی را به بنده اش عطا نکرد جز آنکه وقتی انسان آن را شناخت و شکر آن را آشکارا به جا آورد، امر فرمود که آن نعمت افزون گردد.
📚 الکافی (باب ایمان و کفر)
جلد ۲ صفحه ۹۵
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫
27.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹مرکزِ هدایتی که تعطیلبردار نیست
💠داستانِ مسجدی آبی در منطقه توریستی هامبورگ!
🚫@bahaiyat🚫
🖼 طرح اربعین؛ نشانهٔ آخرالزمانی
🔻پیادهروی اربعین نشانهای مهم از آمادگی برای یک تحول معنوی جهانی و آخرالزمانی است. من به عنوان یک مسیحی ارتدوکس با رویکرد آخرالزمانی انقلاب اسلامی که خود را حرکتی آمادهگر برای ظهور مسیح و مهدی میداند، موافقم و امیدوارم با آن حادثه عظیم که پیروان همه ادیان منتظر آن هستند، فاصله زیادی نداشته باشیم...
🔸پروفسور الکساندر دوگین نظریهپرداز، نویسنده و استراتژیست روس
#اربعین
🚫@bahaiyat🚫
🕸ث) انكار دعاوى
🔹فداك روحى
🔸چ) نقد آثار
۳- بر اساس دعاوى مذكور است كه حسينعلى ميرزا در كتاب: بديع [۱] چنين سفارش و تأكيد مى كند كه: «من بهمان حجت نقطه اولى ظاهر شدهام بل اعظم لوانتم تشعرون و اللَّه الذى لا اله الا هو كه ابداً دوست نداشته اند جز به نفس ظهور و آيات منزله احدى در اثبات امرشان استدلال نمايد.... و خود نقطه بيان هم روح ماسواه فداه جز به آيات استدلال نفرموده اند، چنانچه در مجالس عديده ايشان را حاضر نمودند و برهان طلبيدند جز آيات از اين مكمن اسماء و صفات ظاهر نشد و هر يك از عباد هم كه طلب حجت و برهان نمودند جواب صادر كه به آيات الهى ناظر باشيد كه چه حجت لم يزل آيات اللَّه بوده و كلّ من على الأرض را همين حجت كافى است».
بدين روال، اساس نقد آثار على محمد شيرازى را بر اساس فضيلت هاى مورد ادعا، بنا مى نهيم. تا بيابيم آياتى كه حجت دعاوى اوست، چگونه آياتى هستند، كه هيچ كس
نمى تواند مانند آن «حرفى» و يا كلمه و جمله اى آورد و رابطه چنين شاهكارهائى با مهارت «تند نويسى» على محمد شيرازى چگونه است؟
----------
📗[۱]: ص ۲۱۷.
📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۵۹
#بهائیت
#انکار_دعاوی
🚫@bahaiyat🚫
📗کتاب مبلغ بهایی در محضر آیت الله آقای شیخ محمد خالصی زاده
(عبدالله خان - به حتي الامكان اطاعت مي شود - اگر نباشد مربي نخواهد زيرا كه در عرض بشر است معناي وحدانيت يعني هستي كه قائم به نفس باشند و آن اختصاص به نفس الوهيت است نظر به اظهار و جوابي كه در جمله قبل مبانيتي ندارد مطلقا و ابدا. آن صفاتي كه بايد مربي داشته باشد مستجمع جميع صفات كماليه ي الهيه بايد باشد به حكم عقل اگر نباشد مربي نخواهد بود و در عرض خلق. آقاي خالصي - بنده جواب فرمايشات آقا را مي دهم و قطع دارم از آن ها در اين محل جواب ندارند لهذا مهلت مي دهم هر قدر كه مي خواهند براي آوردن جواب به اختيار خودشان است فرمودند بوحدانيت معتقد هستند يعني خدا واحد است باز فرمودند معناي وحدانيت هستي كه قائم به نفس خود مي باشد و باز فرمودند مربي بايد مستجمع جميع صفات كماليه ي الهيه باشد اين حرف از غرائب حرف هائي كه در عالم مي شنوم و تازه دارم مي شنوم تصور مي كنم قبل از اين اگر به طور نقل شنيده باشم كه كسي همچو حرفي زده باور نمي كردم انسان چگونه در اين اشتباهات واقع مي شود البته اين حرف بر كمال بي مطالعه گي ابتناء دارد حقيقتا حيرانم راستي نمي توانم باور كنم كسي اين حرف را زده باشد خيلي غريب است بشر اين قدر هم دور مي شود از حرف منتظم بشر اين قدر مي تواند تناقض صريح در يك مجلس بگويد سبحان الله اين بي فكري چيست طول دادم به عرض خود خيلي معذرت از سائل مي خواهم اما حق دارم ميل دارم هميشه برادران خود و ساير افراد بشر با فكر و مشعر و عقل باشند
📗کتاب مبلغ بهایی در محضر آیت الله آقای شیخ محمد خالصی زاده، ص۱۳
#مبلغ_بهایی
🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل نهم: بهاییت در قامت یک گروهک سیاسی
🔹۱. نظام و تشکیلات اداری
🔸الف) بیت العدل
بیت العدل افزون بر مسئولیت اداره امور روحانی و اداری جامعه بین المللی بهایی، مسئولیت حفظ اماکن و دیگر املاک بهاییان در عکا و حیفا را نیز بر عهده دارد. این نهاد از سوی بنیان گذار این فرقه، اجازه صدور حکم در کارهای غیرعبادی را دارد و بهاءالله به بیت العدل اختیار داده است تا در مواردی که در کتابها و آثار بهایی درباره آنها سخنی گفته نشده، قانون وضع کند. این انجمن از نه نفر تشکیل شده است که هر پنج سال یک بار تمام اعضای محافل ملی بهاییان جهان، آنها را برمی-گزینند و البته به ضرورت و صلاح دید ممکن است تعداد افزایش یابد، ولی کاسته نمی
شود.
واحدهای سازمانی بیت العدل، از دارالتبلیغ بین المللی آغاز میشود و به هیئتها و لجنههای محلی میانجامد. بالاترین مقام تصمیم گیری در بیت العدل، دارالتبلیغ بین المللی است. افزون بر آن، واحدهای دار الآثار، هیئت مهاجرین، دفتر بین المللی بهایی و دارالآثار بین المللی بهایی با شرح وظایف مخصوص، به طور مستقیم زیر نظر بیت العدل ادای وظیفه میکنند.
هیئتها و لجنهها نیز از واحدهای سازمانی بیت العدلند که زیر نظر محفل ملی و محلی و متناسب با نیازها و ضرورتهای ملی و منطقه ای بهاییان شکل میگیرند و هر یک در حوزه تعریف شده ای فعالیت میکنند. در حقیقت، آشناترین واحد سازمانی برای توده-های بهایی، هیئتها و لجنهها و محافل محلی اند. این واحدها بر تمام فعالیتهای اجتماعی و فردی بهاییان نظارت و اشراف کامل دارند.
📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۱۵۹
#بهائیت_گروهک_سیاسی
🚫@bahaiyat🚫
.
🔵پيامبر خدا صلي الله عليه و آله فرمودند:
🔸برترى خاندان و اهل بيت و ذريّه من، مانند برترى آب بر چيزهاى ديگر است. با آب است كه همه چيز باقى و زنده مى ماند،
🔸چنان كه خداى تبارك و تعالى فرموده: «و هر چيز زنده اى را از آب پديد آورديم. آيا ايمان نمى آورند؟»
🔸با محبّت اهل بيت و خاندان و ذريّه من است كه دين كامل مى شود.
📚الاختصاص: ۳۷ عن الحسين بن عبد اللّه عن أبيه عن جدّه عن الإمام الصادق عن آبائه عليهم السلام.
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫