eitaa logo
نخل سیاست🌴
149 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
6.1هزار ویدیو
29 فایل
تمدن اسلامی نوین
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از راسخون 8✓
، در حاکمیت استحاله شده جمهوری اسلامی ، مشغول انجام ماموریتند !!! ... 25 ایران اسلامی 🔥🔥🔥جنایتی عظیم علیه تمامیت ارضی ایران ، توسط کودتاچیان ، در شُرُف تکوین است!!! در شامگاه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۵ ، مستقر در پایگاه عملیاتی شورای امنیت ملی اسرائیل در ایران ،!!! موفق شدند ، پایان جنگ انقلاب اسلامی ایران و آمریکا را ، فقط با رفع محاصره دریائی (دستاورد مذاکره!)، توسط آمریکا ، اعلام کنند!!! در این تصمیم جنایتکارانه ، ۶ نفر از ۱ نفر رئیس قوه مقننه () و ۵ نفر از سایر قسمت‌های حاکمیت ، مشارکت داشته اند . ، آنها که میدان را اداره کردند ، در این تصمیم‌سازی ، هیچکاره‌اند!!!؟؟ فقط و ، همه نمایندگان صادق یهود جنایتکار ، 💥فقط نظام اسلامی مانده‌است و شما .... موساد و ، نتیجه‌اش شد ، براندازی !!! و با ، بقدرت رسیدن !!! ماموریت این دولت (اهداف کودتا) 💥 💥 💥استمرار سیاستهای کلان پروژه استحاله جامعه اسلامی ایران .... ( ) https://eitaa.com/Rasekh8
هدایت شده از راسخون 8✓
« هدیه تولد ترامپ » باصدور بیانیه‌ای توسط ،مستقر در پایگاه عملیاتی شورای امنیت ملی ، اسرائیل در ایران .... موساد و ~~~~
`
`~~~~ 🔰 یادداشت تفاهم یا هدیه به ترامپ؟! 👤 🔸دیشب، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با صدور بیانیه‌ای که مانند همیشه، مبهم و چند پهلوست، از نهائی شدن «یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ میان ایران و امریکا» خبر داد. در بیانیه کوتاه و مبهم دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی از متن تفاهم‌نامه و چند و چون آن خبری منتشر نشده و فقط اشاره شده است که؛ «بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه می‌یابد»! این در حالی است که بازهم مانند همیشه، طرف مقابل از متن توافق خبر داده است که اگر صحت داشته باشد، با عرض پوزش، باید آن را «هدیه روز تولد ترامپ»(!) تلقی کرد. بخوانید... 🔸۲ـ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی آورده است «دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، بعدازظهر یکشنبه در مصاحبه‌ای گفت توافقی که با ایران به دست آورده است در نهایت تضمین می‌کند که تنگه هرمز «برای همیشه بدون عوارض» باقی بماند»! نیویورک تایمز نوشته است:‌ «ترامپ که در هشتادمین سالروز تولدش صحبت می‌کرد — در حالی که صدای خانواده‌اش در پس‌زمینه که برای شام جشن تولد جمع شده بودند شنیده می‌شد — گفت: هنوز در حال مذاکره هستیم بر سر اینکه آیا ایران غنی‌سازی خود را برای ۲۰ سال تعلیق کند یا خیر(!)ٔ ممکن است ایران به یک تعلیق ۱۵ ساله رضایت دهد»! 🔸۳ـ اگرچه ترامپ به دروغگوئی و لاف زدن‌های گزاف شهرت دارد ولی اظهارات وی را نمی‌توان نادیده گرفت و باید گفت؛ اگر راست گفته باشد، تفاهم‌نامه مورد اشاره، هدیه روز تولد ترامپ است و اگر مانند همیشه دروغ گفته باشد، وظیفه قطعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است که بدون فوت وقت، اظهارات او را تکذیب کند و ملت مبعوث شده و جان‌فدای ایران را از نگرانی بیرون آورد. @Kayhan_Online
هدایت شده از خط سوم
عجب تراژدیی ؛ رفیق سلامی و باقری و حاجی زاده و رشید و سلیمانی با قاتل سلامی و باقری و حاجی زاده و رشید و سلیمانی به تفاهم رسیدن ..... حداقل دیه بچه های میناب رو بگیر ازشون 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از راسخون 8✓
بنظر می‌رسد ... آن روزها که ، کیک پیروزی را ، با هم تقسیم ، و در خفا با (اسرائیل و آمریکا ) ، شریک راهبردی شأن در براندازی ، شرافتشان را نیز ، معامله کردند!!؟ مطمئنا ، برای برهم زدن تجمعات مردمی شبانه هم ، برنامه دارند!؟ آنها از زمان مذاکره تا کنون ، برای در قدرت ماندن ، ۴۰۰۰ شهید به محور مقاومت تحمیل کرده‌اند!!؟ فقط بخاطر ، رفاقت با فقط خدا میداند رفاقت این زوج نامیمون تا کنون چه هزینه‌هائی به این ملت مظلوم ، وارد کرده است !؟ https://eitaa.com/Rasekh8
زاکانی: این تفاهم نامه ۲۵ بار رفت و برگشت شده و به سوالات حضرت آقا پاسخ داده‌ شده است. آقا فرمودند اگر دو سوم شورا رای بدهند من می‌پذیرم و نهایتاً تفاهم ۱۴ بندی در شورای عالی امنیت ملی به تصویب رسید. این تصویب بر اساس تفسیر هیئت مذاکرات از آن ۱۴ بند است. اعضای هیئت مذاکرات سندی را امضا کرده‌اند و تعیین کرده‌اند که اگر آمریکا از تفاهم‌نامه تخلف کرد به ازای تخلف از هر بند، چه اقدامی انجام خواهند داد. اخبار دقیق و درست از جنگ👇 🆔 @Emad_Dolatabadi
زاکانی: این تفاهم نامه ۲۵ بار رفت و برگشت شده و به سوالات حضرت آقا پاسخ داده‌ شده است. آقا فرمودند اگر دو سوم شورا رای بدهند من می‌پذیرم و نهایتاً تفاهم ۱۴ بندی در شورای عالی امنیت ملی به تصویب رسید. این تصویب بر اساس تفسیر هیئت مذاکرات از آن ۱۴ بند است. اعضای هیئت مذاکرات سندی را امضا کرده‌اند و تعیین کرده‌اند که اگر آمریکا از تفاهم‌نامه تخلف کرد به ازای تخلف از هر بند، چه اقدامی انجام خواهند داد. اخبار دقیق و درست از جنگ👇 🆔 @Emad_Dolatabadi
🔻 | تبریک فرماندهان نظامی بابت توافق لوزان که با تذکر رهبر شهید انقلاب مواجه شد. ✍الان هم هر فرمانده ای تبریک بگه همینه🤔 🌀 با خستگی ناپذیر بصیرت افزایی کنیم تا در فتنه های پی درپی آخرالزمانی اشتباه نکنیم چرا که باز هم خواهیم شد!! کانال تحلیلی بصیرتی ولایت آخرالزمان @velayateakharazaman
هدایت شده از راسخون 8✓
📸حاجی دلیگانی در نامه‌ای به قالیباف خواستار شفاف سازی مفاد توافق با آمریکای متجاوز شد 🔹حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر و برخوار، میمه با نگارش نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس از او خواست تا قبل از امضای توافق ایران با امریکا در روز جمعه، جلسه مجلس با حضور عراقچی و تیم مذاکره کننده برگزار شود. اخبار لحظه‌ای و مهم را اینجا ببینید 👇 https://eitaa.com/joinchat/2573205578C49c80846b5 بزرگترین کانال اصفهانی ها👆
هدایت شده از راسخون 8✓
35.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توجه توجه توجه 🔴 شبکه خبر پیشنهاد دهنده متن تفاهمنامه آمریکایی ها با ایران را ، معرفی کرد !!؟ حالا معلوم شد چرا پزشکیان به صدا و سیما را حمله کرد !!؟ ، در حاکمیت استحاله شده جمهوری اسلامی ایران ، ... مشغول کارند !!! .... 26 آیا تصور نمی‌کنید بعد از براندازی ..... .... که با موساد و ، انجام گرفت. دولتی که سرکار آمده ... ادامه و متحد است!!؟ https://eitaa.com/Rasekh8
🔴 *اینها اگر فیلم بود وسطش سالن سینما را ترک می‌کردم!* 🔺چند وقت پیش در لابلای یک یادداشت دیگری نوشتم *«اگر پنج سال قبل پای یک فیلم سینمایی می‌نشستم که نشان می‌داد از سوی آمریکا به ایران حمله نظامی می‌شود و در ساعت صفر جنگ رهبری و تمام فرماندهان اصلی نظامی کشور یک جا ترور می‌شوند، به همه مراکز و تاسیسات نظامی ایران تا حد کلانتری محلات حمله می‌شد و کشور در کمتر از ۲۴ساعت به مرحله اداره زیرزمینی امور می‌رسد، در حدی که احتمالا یک بخشدار هم در ساختمان بخشداری نتوان پیدا کرد؛ اما ایران تنها ۲ساعت بعد از شروع چنین جنگی به ۷پایتخت در منطقه حمله گسترده موشکی می‌کرد، تنگه هرمز را مسدود می‌کرد و تا ۱۰۰روز بزرگترین ارتش جهان نه توان آن را پیدا می‌کرد که این تنگه را باز کند و نه قدرت آفندی و موشکی ایران را از کار بیاندازد و در این فضای اداره زیرزمینی کشور که کلانتری‌ها هم تخلیه شده‌اند حتی یک شهر کوچک مرزی سقوط نکند و دست آخر ایران زمان آتش‌بس را تعیین کند و...»* قطعا همان اواسط فیلم، سالن سینما را ترک می‌کردم و می‌گفتم این فیلم بیش از حد پروپاگاندایی و اگزجره است و درصدی به شعور مخاطبانش احترام نگذاشته است.  🔹اما خب چه می‌شود گفت؟ ما این فیلم غیرقابل باور را در این صد و چند روز زندگی کردیم. در یک نبردی که بسیار از هجوم اسکندر مقدونی و چنگیز مغول و ارتش متفقین هم بزرگتر بود ما تاریخی‌ترین مقاومت میهنی را از خودمان نشان دادیم. 🔸حجاب معاصرت چندان اجازه نمی‌دهد که بفهمیم تمام اینها یعنی چه، اما خب بعدها هرکه در کتاب تاریخ به این جنگ و داستان دفاع ما می‌رسد با حیرت و غرور و افتخار، آن را می‌خواند. گوارای وجود آیندگان باد افتخار به این تاریخ و نقطه پایانی که بر قرن‌ها اضطراب برای بقا ایران و حفظ تمامیت سرزمینی‌اش گذاشتیم. 🔹یکصد و چند روز پیش اهریمنان زمانه از پایان جنگ در چند روز الا چند هفته گفتند. اهدافشان هم مشخص کردند. 1⃣ *نابودی توان موشکی ایران* 2⃣ *نابودی قدرت دریایی ایران* 3⃣ *نابودی و خارج کردن مواد غنی‌سازی‌شدن ایران* 4⃣ *تغییر نظام سیاسی ایران* 5⃣ *مالکیت بر جزایر جنوبی و منابع نفتی ایران* و به پیوست تمام اینها: تسلیم بی قید و شرط ◽*ما تا ساعت آخر این جنگ موشک‌هایمان به هر تعداد و با هر هدفی که انتخاب خودمان بود شلیک شد.* ◾*ما تا ساعت آخر جنگ تعیین کردیم که کدام کشتی از تنگه عبور کند و کدام پشت دروازه بماند.* ◽*ما سرنوشت اورانیوم‌ها را حتی از شروط پایان جنگ خارج کردیم.* ◾و آن دو مورد آخر هم که ارزش پاسخگویی ندارد و لفظش هم به دهان نجس دشمنان بزرگ بود. ✅ ایران با تنی زخمی و با داغی ابدی از فقدان نیکوترین فرزندانش این جنگ را به انتها رساند. آنان تن به تن برای اقتدار و استقلال وطن ذبح شدند اما *حالا خلیج، از هر زمانی فارس‌تر است.* تهدید ایران علیه دشمنانش از هر زمانی معتبرتر است، ایمان به توان دفاعی‌مان از هر زمانی بالاتر است. و ایران برای ما وارثان این ایام سخت از هر زمانی *ایران‌تر* و عزیزتر است. محمدصادق فرامرزی 🇮🇷ایران قدرتمند
هدایت شده از راسخون 8✓
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این یک تعریف جامع و زیبا ، .... از « رسیدن به قله » هست .... راهبرد امام شهیدمان .... پدر امت اسلام .... انتقام آقای شهید چطور باید گرفته شود!!؟ صحبت های شنیدنی حاج مهدی رسولی در اولین شب از حسینیه معلی شبکه سه موساد و در ایران و براندازی نرم و 🔥🔥🔥ترک فعل راهبردی و فاجعه بار 💥نیروهای امنیتی !!!؟ و 💥مدعیان پاسداری از ، دستاوردهای انقلاب اسلامی !!! و تصمیم سازی غیر راهبردی ، غیر عقلانی ، غیر قانونی و غیر شرعی 💥شورای م حت رم نگهبان !!!!!! و 💥طرح‌ریزی هدفمند دستگاه رسانه ملی در تبلیغات انتخاباتی ، که بیشتر روی جامعه انقلابی و و ترکیبی را روی آحاد جامعه ، بفرموده !!! ( !!) ، بطور کامل و موفقیت آمیزی پیاده سازی شد !!؟ و تمام کننده این بازی انتخاباتی 🔥 که با انقلاب بودن !! و سپاهی بودن !! دو لایه مهم بدنه انقلاب اسلامی را ، علیرغم مخالفت صریح ، آلوده کرد ، و نتیجه از قبل برنامه ریزی شده سناریوی موساد و اصلاح طلبان و تشکیل به نظام تحمیل شد !!!؟ این کودتا دقیقا بمنظور از پا انداختن نظام اسلامی به رهبری امام شهیدان را ، مورد هدف قرار داد!؟ ولی به حول و قوه الهی ، با خون امام شهیدمان و ملت اگاه‌ مان ، نتیجه عکس خواهد شد و این ملت به برکت آن خون انشاالله بساط کفر و نفاق را در ایران و جهان در هم خواهد پیچید.... https://eitaa.com/Rasekh8