eitaa logo
اقتصاد فرهنگی
5.9هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
3.8هزار ویدیو
140 فایل
در میانه‌ یک جنگ تمام عیار ترکیبی مطالب کانال کپی‌رایت ندارد! ارتباط: حسین عباسی‌فر @h_abbasifar تبلیغات حرام است! 😊 "دکتر نیستم" https://virasty.com/ABBASIFAR
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این دیگه از اختلاف دما و اختلاف نگاه گذشته... ☘️کانال تحلیل‌های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 خبر حیرت‌انگیز نیویورک تایمز: ۶۱هزار نفر در موج گرمای اروپا در سال گذشته کشته شدند ⏪ این در حالی است که میانگین دمای اروپا از بسیاری از مناطق ایران به مراتب کمتر است ولی بخاطر هزینه بالای انرژی بسیاری از مردم حاضر به استفاده از وسایل سرمایشی نیستند... 🔴 👇 @bidariymelat
اقتصاد فرهنگی
🔴 خبر حیرت‌انگیز نیویورک تایمز: ۶۱هزار نفر در موج گرمای اروپا در سال گذشته کشته شدند ⏪ این در حالی
نکته مهم: قبل از کرونا و جنگ اوکراین این عدد حدود ۲۷ هزار نفر بوده سال گذشته به عدد ۶۱ هزار نفر رسیده! اگر همین نسبت را برای سرما در نظر بگیریم (که احتمالا بیشتر هم باشد) ۲۰۳ هزار نفر قبل از کرونا باید به بیش از ۵۰۰ هزار نفر رسیده باشد... وحشتناک است و این نتیجه مستقیم سیاست‌های نئولیبرال است. ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
هدایت شده از محسن قنبریان
۳-ربیون و جامعه ربانی.mp3
26.62M
🔘 ربیّون و جامعه ربّانی جلسه سوم هیات الزهرا(س) دانشگاه شریف • شان دیگر همکاری ربیّون با انبیاء: ساخت جامعه ربّانی (۷۹آل عمران) لکن کونوا ربانیین بما کنتم تُعلّمون الکتاب و بما کنتم تَدرسون • شروع از میثاق فطری و اثاره عقول (خطبه۱) • بحث امیرالمومنین با رئیس شرطه های پایتخت(فرمانده فراجا)! • مواجهه با عبیده سلمانی و ربیع بن خثیم و ۴۰۰قاری کوفه! • بازسازی غدیر با مناشده رُحبه و احتجاج برای امامت • مشورت در همه کارها با مردم بجز احکام الهی(نامه۵۰) • احترام به تشخیص مردم (فرازی از عهدنامه مالک اشتر) • اصل ۶ و ۷ قانون اساسی؛ کشور داری هم اتکاء به آراء عمومی و هم حکمرانی شورایی ☑️ @m_ghanbarian
📜 اشکال مهمی که به حوزه‌های دانشیِ برخی کشورها وارد است، اين است که خودشان صاحب علم و تکنولوژی نيستند. آنها وقتی صاحب علم و تکنولوژی هستند که بر صفر تا صد آن مسلّط باشند، حتی اگر آن را خودشان توليد نکرده باشند. آن علم و تکنولوژی‌ای که منطق و فلسفۀ حاکم بر آن در اختیار ما نباشد، در اختیار ما نخواهد بود و ما فقط مصرف‌کنندۀ آن خواهیم بود، نه صاحب و مالک و واجد آن. واجدیتِ علم و تکنولوژی به تسلطِ بر آن است و نه مصرفِ آن. در این هنگام است که می‌توان از علم و تکنولوژیِ کنونی عبور کرد و تولیدهای جدید دست یافت. ☑️ @mirbaqeri_ir
آقا در مورد ماجرای غزه فرمودند: ناآرام بودن معنای مشخصی دارد! فرق می‌کند با اینکه کسی بگوید: غزه را فراموش نکنید! ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
12.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دولت سیزدهم و واقعیت انتشار اوراق ☘️کانال تحلیل‌های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
975.4K
چه شد که عده ای از درون امت رسول الله، فرزند رسول الله را خارجی دانستند و حکم قتل او را صادر کردند؟ ☘️کانال تحلیل‌های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
زیبا نیست؟ اسرائیلی‌ها بعد از خوردنِ تلاویو، واکنش نشون میدن! آمریکا و سعودی و ... میگن ما نبودیم 😂 ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
امام خامنه‌ای: مردم در یک برهه‌ای از زمان آمدند به امیرالمؤمنین مراجعه کردند، اصرار کردند، از آن حضرت تقاضا کردند که خلافت را بپذیرد و به اجماع امت تقریباً، امیرالمؤمنین انتخاب شد به "خلافت و ولایت امر". این هم یکی از آنجاهائی است که انتخاب مردم نافذ است. لذا همان طوری که در روایاتی که عرض کردم و شنیدید، امیرالمؤمنین استناد میکند برای اثبات خلافت خود به مراجعه‌ی مردم، به قبول مردم، به بیعت مردم، به اینکه مردم او را خواستند و از او تقاضا کردند و با او بیعت کردند؛ به این چیزها استناد میکند. اگر اینها حجت نبود، اگر از نظر خود امیرالمؤمنین معتبر نبود، ولو از نظر خصم معتبر است، امیرالمؤمنین این را به خصم نمیگفت، به خود مردم نمیگفت که شما بروید سراغ دیگری، دیگری را انتخاب کنید. نمیگفت چون شما من را انتخاب کردید، چون اصرار کردید، من قبول میکنم. پس در اسلام برای انتخاب مردم و گزینش مردم و سرسپردگی مردم به یک ولی امر، یک اعتبار قطعی و حقیقی در یک چنین موردی هم معین شده! ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
📣 روزنامه‌های أموی بازنمایی امروزی از جریان رسانه‌ای پس از عاشورای ۶١ ه.ق مطلب کامل ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar