eitaa logo
☫مه‌شکن🇵🇸🇮🇷
1.6هزار دنبال‌کننده
7.8هزار عکس
786 ویدیو
92 فایل
✨﷽✨ ✍️مکانی برای روایت، داستان، تبیین، گفت‌وگو، و اندیشه🌱 اطلاعات بیشتر: https://eitaa.com/istadegi/17323 نوشته‌هایمان‌تقدیم‌به‌ اباعبدالله‌الحسین(ع)‌وشهیدان‌راهش..‌. ⛔️کپی مطالب اختصاصی کانال مورد رضایت نیست.
مشاهده در ایتا
دانلود
دعا برای مرزداران اسلام...
دنبال یه قسمتی می‌گردم که نوشته باشه اعزام برای کمک به جبهه مقاومت😶 باید پروفایلم رو کامل کنم😎
توی سامانه هلال من ثبت‌نام کنید آموزش‌های مجازیش رو ببینید. کلا لازم تون میشه. میخواستم براتون بفرستم ولی دیدم نمیشه.
صدای موشک رو از بالای سرمون شنیدیم چند دقیقه پیش...
هدایت شده از چشم انتظار
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شلیک موشک از فراز مزار شهید زاهدی در اصفهان به سرزمین‌های اشغالی الله اکبر، چه خبره اصفهان 💠فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اصفهان @chashmentezar_ir
☫مه‌شکن🇵🇸🇮🇷
شلیک موشک از فراز مزار شهید زاهدی در اصفهان به سرزمین‌های اشغالی الله اکبر، چه خبره اصفهان 💠فعالان
ای موشک که میروی به سویش از جانب من بزن لهش کن، به دو نیم تقسیمش کن، باباشو بیار جلو چشمش... مرسی اه😅
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌿 فوق همه تحلیل‌ها، کلام حق الهی است؛ ⭕️ اسرائیل توان جنگ با ما را ندارد (به لطف خدا) ولی اگر هم برای جنگ بیاید، اندکی آزار می‌رساند و می‌گریزد! 🌱 لَنْ يَضُرُّوكُمْ إِلَّا أَذًى ۖ وَإِنْ يُقَاتِلُوكُمْ يُوَلُّوكُمُ الْأَدْبَارَ ثُمَّ لَا يُنْصَرُونَ (آل‌عمران، ۱۱) ❌ هرگز (یهودیان) به شما آسیب سخت نتوانند رسانید مگر آنکه شما را اندکی بیازارند، و اگر به کارزار شما آیند از جنگ خواهند گریخت و از آن پس هیچ وقت منصور نخواهند بود.
سلمان.mp3
زمان: حجم: 484.3K
الان نیوفولدر(شخصیت اصلیِ داستان امتداد) و سلمان یه همچین حال و هوایی دارن😎😅 اصلا این دوتا خودِ این شعرن: «خیالی نی چون خدا مث کوه پشتمه می‌بینم روزیو که مث سگ کشتمت من حزب الله‌م، خود نصر الله راست وا نستا، جلو ما باس بشی دولا دست بوسی بیا صدام کن بگو سلطان آخه نمی‌خوری به ما برو تورو قرآن الله اکبر، لوتیا سر خط حرکت از ما، خدا می‌ده برکت ما می‌گیم حیدر، می‌لرزه خیبر بعد از عین الاسد چرا به ما می‌گن سگ پز؟!» پ.ن: بخشی از آهنگ «جایی واس تو نی» از مُجال: https://eitaa.com/mojallofficial/726 http://eitaa.com/istadegi
هدایت شده از چشم انتظار
🌿 دستور قرآن برای بعد از پیروزی ⭕️ استغفار کنید! ▫️ قرآن می‌گوید: «إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ وَرَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجًا فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ...». وقتی نصر و فتح، پشت سر هم آمد و دیدی که مردم فوج فوج در دین خدا وارد می‌شوند، «فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا»، تسبیح کن، حمد خدا کن، استغفار کن. پیروزی چه تناسبی دارد با استغفار؟ یعنی خدا نکند این امت فکر کنند که بازو و توان آن‌ها بود که پیروزی آورد؛ حول و قوۀ آن‌ها بود، فکر و برنامه‌ریزی آن‌ها بود. نه! باید بگویند: «استغفر الله ربی و اتوب الیه». باید بگویند که همۀ اینها لطف خدا بود: «فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ». ▫️ امام هم وقتی رزمندگان ما در عملیات بیت‌المقدس و فتح‌المبین پیروزی‌هایی بدست آوردند فرمود: «مبادا غرور پیدا کنید که این غرور، مایۀ شکست می‌شود». خداوند به بنی‌اسرائیل می‌گوید: «به اینکه فرزند پیغمبرید و از بین شما پیغمبران زیادی آمده‌اند تفاخر نکنید. و می‌بینید که یهود به خاطر این تفاخر، با اینکه فرزندان انبیاء هستند، مغضوب خداوند شدند. فرمود: «ضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الذِّلَّةُ وَالْمَسْكَنَةُ وَبَاءُوا بِغَضَب»: «ذلت و مسکنت بر آن‌ها بارید و به غضب خدا مبتلا شدند؛ چون نعمت‌هایی که من به آن‌ها داده بودم را به حساب خوبی خودشان گذاشتند نه به حساب لطف من. ▫️ یاد کنیم نعمت‌های خدا را. قبلاً کجا بودیم و الآن کجا هستیم؟ ما در سابق دوست شماره یک اسرائیل بودیم؛ اما الآن ... 🎙آیت‌الله حائری شیرازی 💠فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اصفهان @chashmentezar_ir