eitaa logo
رویدادها و تحلیل‌ها
3.9هزار دنبال‌کننده
24.4هزار عکس
18.2هزار ویدیو
271 فایل
 خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.امام خامنه ایی دامت برکاته 🕛 مدیریت کانال @azizghazan رویدادها و تحلیل‌ها https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سامانه‌‌های موشکی آرمان و پدافند هوایی آذرخش را بیشتر بشناسید 🔹وزیر دفاع: سامانه آرمان اهداف را در ۱۸۰ کیلومتری شناسایی و در ۱۲۰ کیلومتری با آن درگیر شود و منهدم‌شان می‌کند.   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
♦️جناب شیخ فرهاد فتحی، به کجا چنین شتابان!!! اولا) آقای خاتمی برعکس نظر شما، در مواقع حساس با براندازها همصداست (در جریان انتخابات سال ۸۸، درخصوص اغتشاشات ۱۴۰۱، در دیدار با جرج سوروس بنیانگذار انقلاب های مخملی) ثانیا) آقای احمدی نژاد سوپر انقلابی نبود، گرچه خدمات خوبی برای مردم داشت ( از جمله انبوه سازی مسکن مهر و ...) ولی بسیاری از رفتارهایش منطبق با منافع ملی و بین المللی نبود. ثالثا) انتهای مسیر انقلابی ها، همصدا با ضد انقلاب نیست بلکه، ولایت محوری است. 👈 آقای فتحی؛ چرا مانند براندازها و ضد انقلابها سخن می گویید؟ صداقت سیاسی به برخورد دوگانه در اظهارنظر نسبت به مسائل سیاسی نیست، بلکه ثبات نظر و ایستادگی در برابر عناصر همسو با ضد انقلاب داخلی و خارجی است. ✍ محمدعلی برزگر   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
💢دستیار وزیر اطلاعات: در این ۴۵ سال دشمنان با ۵۱ سرویس اطلاعاتی و بیش از ۱۵۰ گروهک معاند، معارض و تروریست درپی برهم زدن امنیت کشور بوده‌اند   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
💢به مردم دروغ گفتیم 🔹دبیرکل حزب کارگزاران می‌گوید: «لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم (سال ۱۳۹۸) در تهران قوی‌تر از مجلس دهم بود، اما تصمیم گرفته شد به دروغ به مردم بگوییم که کاندیدا نداریم.» 🔸اشاره حسین مرعشی به ارائه سه فهرست یا سرلیستی مجید انصاری بود که به‌خاطر برخورد مردم از عملکرد مدعیان اعتدال و اصلاحات، نفر اول فهرست‌های مذکور نتوانست بیش از ۶۸ هزار رأی کسب کند. مرعشی در عین حال گفته که ۹۰ درصد کرسی‌ها در استان کرمان رقابتی است. 🔹او که در نشست انتخاباتی اصلاح‌طلبان کرمان سخنرانی می‌کرد، گفت: «صحنه سیاسی بین‌المللی داخلی و منطقه‌ای به‌گونه‌ای شکل گرفته که ایران نیازمند انتخاباتی است که بتواند کشور را در مقابل خطرات کاملا جدی بیمه کند. اینکه مقام معظم رهبری در دو ماه اخیر تقریباً هر هفته در بحث انتخابات نکاتی را گوشزد کردند، نشانه توجه ایشان به مسئله امنیت ملی ایران است.»   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
همسر اول ابوبکر بغدادی در مصاحبه با تلویزیون عربستان: ابوبکر بغدادی 4 همسر و 10 کنیز داشت اعضای خارجی داعش او را هدایت می‌کردند همسر اول «ابوبکر البغدادی» در مصاحبه با شبکه‌ای عربستانی، اسراری از زندگی شخصی او را فاش کرد و گفت که بغدادی به زن‌ها خیلی علاقه داشت و 4 همسر و 10 کنیز داشت. او همچنین گفت اعضای خارجی داعش این گروهک را هدایت می‌کردند همسر اول «ابوبکر البغدادی»، سرکرده به هلاکت رسیده گروه تروریستی داعش، در نخستین حضور علنی خود در رسانه‌ها با شبکه تلویزیونی سعودی «الحدث» گفت‌وگو کرد و به شرح جزئیاتی درباره اسرار زندگی شخصی و سازمانی البغدادی و آخرین روزهای خلافت خودخوانده‌اش پرداخت. وی در بخشی از این مصاحبه گفت که «ابوبکر البغدادی شیفته زنان بود و به همین علت خلافت اسلامی را به خلافت زنان تبدیل کرد.او غیر از من سه زن و ۱۰ کنیز داشت. یکی از زن‌های او سوری و دیگری چچنی بود، ولی اساساً زن هیچ ارزشی برای داعش نداشت. البغدادی از چهار زن، ۱۱ فرزند داشت که برخی از آنها در زندان‌های عراق هستند.» «أسماء محمد» با اشاره اینکه اعضای خارجی داعش به لحاظ فکری این گروه را هدایت و رهبری می‌کردند،ادامه داد: «اعضای داعش شمار زیادی یتیم و بیوه از خود به جای گذاشتند و از آنها فرزندان مجهول‌الهویه بسیاری به جای مانده است. از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ زندگی ما ثبات نداشت و همیشه در نقل و انتقال بودیم. من غیر از الشیشانی با هیچ‌یک از رهبران داعش دیدار نکردم.» آن‌طور که مهر گزارش کرده است،همسر اول البغدادی در این مصاحبه گفت: «من سال ۱۹۹۹ با البغدادی ازدواج کردم و او در آن زمان دانشجوی کارشناسی ارشد بود. البغدادی پس از اینکه مسئولیت خلافت اسلامی را به عهده گرفت،دچار غرور شد. من تا قبل از خطبه مشهور البغدادی در مسجد جامع موصل از انتخاب او به عنوان خلیفه داعش اطلاع نداشتم. پس از سال ۲۰۱۰ متوجه پیوستن او به سازمان القاعده شدم و افزایش دوره‌های حضور نداشتنش در خانه، از اولین نشانه‌های تحولات فکری او بود.» وی افزود: «من از ازدواج البغدادی با یک دختربچه عراقی ۱۳ساله غافلگیر شدم. او حتی دختر خود أمیمه را نیز که ۱۲ سال سن داشت، به ازدواج شخصی به نام منصور که همیشه همراهش بود، درآورد. من هرگز مشاهده نکردم که البغدادی از کشته شدن همراهانش ناراحت شده باشد. او حتی اسرار داعش را در خانه و برای خانواده فاش نمی‌کرد. او به حدی تعصب دینی داشت که ما را خانه‌نشین کرده بود. حتی وقتی دکتر می‌رفتیم چشمان ما را می‌بست تا از مکان دقیق خانه اطلاع نداشته باشیم.» أسماء محمد تصریح کرد: «نیروهای آمریکایی البغدادی را سال ۲۰۰۴ بدون علت بازداشت و زندانی کردند و دو سال پس از خروج از زندان افکارش تغییر کرد. البغدادی قبل از زندان افکار افراط‌گرایانه نداشت. من سال ۲۰۰۸ متوجه شدم نیروهای آمریکایی در تعقیب البغدادی هستند. نیروهای آمریکایی هنگامی که دنبال البغدادی بودند، به خانه‌اش حمله و برادر بزرگ او را بازداشت کردند.» او با بیان اینکه البغدادی آرزو داشت دامنه خلافتش به رُم برسد، خاطرنشان کرد: «شرایط داعش پس از کشته شدن ابوسیاف التونسی در سال ۲۰۱۵ فاجعه‌بار شد. البغدادی با محافظان اندک تردد می‌کرد تا جلب توجه نکند. اواز پهپادهای آمریکایی هراس داشت و بسیار به مسائل امنیتی اهمیت می‌داد.» همسر اول البغدادی هنگام توضیح درباره نحوه کشته‌شدن یکی از پسرانش در حالی که گریه می‌کرد، گفت: «پسر من و البغدادی به نام یمان که در ادلب همراه پدرش بود، پنج سال پیش خود را با دو همسر دیگر البغدادی و هنگام حمله نیروهای آمریکایی منفجر کرد. او یک کودک بود که هیچ گناهی نداشت و کشته شدنش برای من بسیار دردناک بود. نمی‌دانم یک انسان چگونه می‌تواند با فرزندش چنین کاری کند.» أسماء محمد تأکید کرد: «داعش مرحله سیاهی از تاریخ بود که به پایان رسید. داعشی‌ها از انسانیت بویی نبرده بودند. آنها فقط به امنیت خود اهمیت می‌دادند.» به گفته بیوه ابوبکر البغدادی، نیروهای عراقی توانستند اعضای خانواده البغدادی را به عراق بازگردانند و تحقیقات از آنها درباره مهم‌ترین اسرار کشف‌نشده گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد. بازجویی عراق از خانواده البغدادی خبر دیگر آن‌که مقامات قضائی عراق روز پنج‌شنبه از بازجویی از خانواده ابوبکر البغدادی، سرکرده سابق داعش خبر داده و افزودند: آنها از خارج از عراق بازگردانده شده‌اند. شورای قضائی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تحت نظارت مستقیم قاضی ذی‌صلاح در دادگاه تحقیقات اول کرخ، خانواده البغدادی دستگیر و اظهارات آنها ثبت و ضبط شد، در حالی که تحقیقات برای کشف مهم‌ترین اسرار داعش همچنان ادامه دارد.» در این بیانیه تعداد اعضای خانواده البغدادی که دستگیر شده‌اند، هویت آنها و همچنین اینکه از کدام کشور بازگردانده شده‌اند، مشخص نشده است.   جنگ نرم ودشمن شناسی https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
رویدادها و تحلیل‌ها
همسر اول ابوبکر بغدادی در مصاحبه با تلویزیون عربستان: ابوبکر بغدادی 4 همسر و 10 کنیز داشت اعضای خارج
براساس گزارش الجزیره، با این حال، یک منبع قضائی گفت: «سرویس اطلاعاتی با همکاری مقامات ترکیه «همسر ابوبکر البغدادی و فرزندانش» را بازگردانده و افزود: «همسر البغدادی در ترکیه دستگیر شده است.»   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
مشاركت سياسي چه معنايي دارد و از چه اشکالي برخوردار است؟ در دنياي امروز زندگي اجتماعي با مشارکت همگاني شهروندان معنا مي‌يابد که در اين ميان عالي‌ترين سطوح مشارکت را مي‌توان در «مشارکت سياسي» جست‌وجو کرد. مشارکت سياسي يکي از شاخصه‌هاي مهم «توسعه سياسي» است و در ادبيات سياسي امروز جهان، نظام‌هاي سياسي مختلف را نسبت به سطوح و دايره مشارکت به نظام‌هاي سياسي استبدادي تا دموکراتيک تقسيم مي‌کنند. مشارکت سياسي فعاليت داوطلبانه اعضاي جامعه در شرکت مستقيم و غير مستقيم در سياست‌گذاري عمومي و انتخاب کارگزاران است. اين مشارکت سطوح گوناگوني دارد که تحقق آن در نظام‌هاي سياسي مختلف مبتني بر شرايط سياسي‌ـ اجتماعي آن کشورهاست. در مجموع سطوح زير را مي‌توان براي مشارکت سياسي برشمرد: 1‌- حق رأي و شرکت در انتخابات؛ 2‌ - حق فعاليت‌هاي سياسي و عضويت در احزاب و گروه‌هاي سياسي؛ 3 - حق کانديداتوري در انتخابات؛ 4‌ - دخالت در تصميم‌گيري‌هاي کلان و تغييرات ساختاري. در همه اين سطوح، وجود برخي صلاحيت‌ها ضروري به نظر مي‌رسد. البته هر چه سطح مشارکت و تأثيرگذاري بر سياست افزايش يابد، بايد انتظار داشت که به همان اندازه شاخصه صلاحيت‌ها بالا رفته و بدين معنا جمع کمتري از افراد مي‌توانند بالفعل در آن سطح از مشارکت نقش‌آفرين باشند، مگر آنکه قبل از آن صلاحيت‌هاي لازم را کسب کنند. شرکت در انتخابات عام‌ترين، سهل‌ترين و کم‌هزينه‌ترين نوع مشارکت سياسي است و يکي از معيارهاي مناسب براي کشف ميزان مشارکت سياسي مردم ولو به شکل کمي آن است و تا حدودي انگيزه‌ها و عوامل تشديدکننده مشارکت، همچنين موانع مشارکت مردم را در عرصه فعاليت‌هاي سياسي نشان مي‌دهد. انتخابات هرچند اولين سطح مشارکت سياسي است؛ اما از آنجا که فراگيرترين سطح آن به شمار مي‌آيد، مهم‌ترين آن نيز هست و يکي از ملاک‌ها و معيارهاي مهم براي ارزيابي سلامت نظام‌هاي سياسي برشمرده مي‌شود.   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌹🍃 🇮🇷 📌وظیفه هر فرد برای افزایش مشارکت در انتخابات آینده چیست؟   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
💬 | اتحاد و امید به افق فجر انقلاب 👈 بصیرت و حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲،نشان‌دهنده چیست؟ 🔹تنها انقلابی که مردمی ماند 🔸یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، کوچه ها و خیابان‌های ایران به تماشای یک اتفاق بی‌نظیر نشستند؛ مردم، همان‌هایی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده بودند، برای یادآوری خاطره پرمعنای یوم‌الله ۲۲ بهمن ۵۷، برای بار چهل و ششم به میدان آمدند؛ اتفاقی که در انقلاب‌های معاصر جهان نمونه‌ای برای آن وجود ندارد. «انقلاب اکتبر شوروی که ده‌ها سال وجود داشت، یا یک خرده ضعیف‌تر از آن، انقلاب کبیر فرانسه و همچنین بقیه‌ی این تحولاتی که یا به وسیله‌ی انقلاب‌های مردمی یا شبه انقلاب‌های مردمی به وجود آمد، در سالگرد آنها - لااقل در سال سوم و چهارم - دیگر خبری از متن مردم نیست، مردم حضور ندارند؛ سالگرد انقلاب را به صورت یک حرکت تشریفاتی انجام می‌دهند؛ یک عده‌ای از مسئولین می‌آیند، می‌ایستند؛ احیاناً رژه‌ی نیروهای مسلح و یک تعدادی هم تماشاچی» ۱۳۸۸/۱۰/۲۹ در مورد انقلاب اسلامی ایران اما قضیه متفاوت است؛ مردم هر سال، ساعاتی قبل از آغاز رسمی جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی، خود را در یک هزار و ۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستای ایران و حتی برخی نقاط مختلف در جهان به مکان‌های تجمع برای برپا کردن جشن پیروزی انقلاب می‌رسانند. امسال نیز باز هم خیابان ها و کوچه ها در قرق شرکت‌کنندگان در جشن انقلاب بود؛ بعضی نوشته یا عکسی به دست داشتند؛ یکی از آن‌ها با عکسی از امام خمینی آمده و خط اصولی انقلاب، خط امام روح‌الله و ممنوعیت تخطی از آن را یادآوری می‌کرد، آن یکی با به دست‌گرفتن تصویری از رهبر انقلاب اسلامی از بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب می‌گفت و دیگری عکسی از سردار سلیمانی با خود آورده که یادگاری از حاج‌قاسم بر آن نقش بسته بود: " بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی "؛ گل سرسبد شعارها همان سخن استوار ملت ایران در طول این سال‌هاست: "مرگ بر آمریکا" "مرگ بر اسرائیل" "مرگ بر انگلیس". در روز به یادمانی ۲۲ بهمن، «روز شکوفایی استعدادهای ملّت» ۱۳۶۱/۱۱/۱۹، دست‌های مردم به نشانه پیروزی مقابل صدها دوربین خبرگزاری و شبکه‌های خبری داخلی و خارجی بالا آمده بود. پیروزی مردمی که با اتکا به قدرت الهی و با کسب استقلال، انقلابی را رقم زدند که امروز دستاوردهای آن جلوی چشم همگان است؛ از مردم‌سالاری دینی، استقلال و حفظ تمامیت ارضی، کسب رتبه نخست شتاب علمی، گسترش عدالت، معنویت و آزادی تا الهام‌بخشی در جهان اسلام، جهانی‌سازی آرمان فلسطین و قدس شریف؛ پیشرفت‌هایی کم‌نظیر در عرصه‌های مختلف که سندی روشن بر درستی تصمیم تاریخی و اراده مردم ایران در مبارزه با نظام طاغوتی و دست‌نشانده پهلوی است. 🔹ایرانی‌ها انقلابشان را دوست دارند 🔸در ۲۲ بهمن امسال نیز در هر گوشه‌ای از ایران، قومی از اقوام ایرانی از لر و ترک و بختیاری گرفته تا عرب و بلوچ و گیلکی و... شوری به پا کرده بودند؛ دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها، سرود پیروزی می‌خوانند و پرچم می‌چرخانند. بزرگ و کوچک، همه خود را به جشن ملی بیست و دوم بهمن رسانده بودند؛ از کودکی که روی دوش پدر آمده بود تا پیرزنی که به‌سختی قدم برمی‌داشت، هر دو یک پرچم به دست داشتند که میان سه‌رنگ جذاب و پر معنای خود، نام "الله" خودنمایی می‌کرد. کاسب، کارگر، بازاری، معلم، دانشجو و طلبه و...، هر صنفی در بیست و دوم بهمن‌ماه، در خیابان‌های کشور نمایندگان فراوانی از مرد و زن و پیر و جوان داشتند؛ صدها دوربین و خبرنگار داخلی، مترصد فرصت برای ثبت لحظه‌ها بودند اما هیچ دوربینی قادر به ثبت همه آنچه که در خیابان‌های ایران می‌گذشت، نشد؛ این بار هم دریچه دوربین رسانه‌ها، توانستند تنها بخشی از حضور پرشور و باشکوه مردم بصیر ایران اسلامی را روایت کنند و دشمنان این آب‌وخاک باز به مملو بودن خیابان‌ها از مردم و زن ایرانی اذعان کرده و لب به اعتراف باز کردند که مردم ایران همچنان، انقلابشان را دوست دارند. 🔹امضای میلیون‌ها ایرانی پای انقلاب در ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ 🔸امسال نیز حضور پرشور مردم در چهارگوشه ایران در بیست و دوم بهمن، نشانه‌ای از اتحاد ملی اقتدار ملی و عزت ملی شد؛ یک روز تماشایی که تبدیل به یکی از صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی شد که پای آن، امضای میلیون‌ها ایرانی ثبت شد و تبدیل به یکی از سرمایه‌های همیشه ماندگار انقلاب شد. ایرانی‌ها در این «روز بازیابی خاطره‌های انقلاب» ۱۳۶۸/۱۱/۴ یک‌بار دیگر با مرور مجاهدت‌هایی که مبارزان انقلابی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان امنیت و حرم و سلامت برای حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی داشتند، بار دیگر با اسلام و انقلاب و امامشان تجدید عهد کردند که تا رسیدن به قله، میدان‌های مجاهدت را خالی نکنند. 🔰 ادامه👇
💬 ادامه 🔹مردم بصیر و مشارکت در انتخابات یازده اسفند 🔸میدان مجاهدتی که حالا پس از حماسه‌آفرینی ملت در بیست و دوم بهمن امسال، پیش روی مردم ایران اسلامی است، میدان انتخابات و نقش‌آفرینی در تعیین سرنوشت و رقم‌زدن آینده کشور است. شرکت در انتخابات همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، فرصتی دیگر برای نقش‌آفرینی مردم و عمل صالحی است که دشمن را عصبانی و از داشتن چشم طمع به خاک ایران پشیمان می‌کند: «حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به کشور مصونیت، عزت و آبروی بین‌المللی می‌بخشد، دوستان شما را خوشحال... و دشمنان شما را ناکام و بدحال می‌کند.» ۱۳۹۲/۳/۶ 👈 سخن آخر اینکه، در یازدهم اسفندماه، آزمون دیگری از جنس مشارکت و انتخاب پیش روی مردم ایران است؛ مردمی که در همه این سال‌ها، با استفاده از حق تعیین سرنوشت، به تکلیف خود در آبادی این سرزمین به‌خوبی عمل کرده‌اند، حالا در انتظار میدانی دیگر برای تجلی اراده خود هستند تا از حق خود در رقم‌زدن تحولات پیش روی کشور، استفاده کنند و به تکلیف خویش عمل کنند: «انتخابات یک میدان سیاسی‌ای است که حضور مردم در آن، به معنای واقعی کلمه لازم است؛ یعنی، هم وظیفه‌ای است برای مردم، هم حقّی است برای مردم. حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست؛ حق است؛ حقّ شما است، حقّ مردم است که انتخاب کنند آن کسی را که مایلند برایشان قانون بنویسد یا قانون را اجرا کند یا در مورد رهبر نظر بدهد یا [از طریق] مجلس خبرگان، رهبر را انتخاب کند. [این] حقّ مردم است؛ بایستی وارد بشوند و از حقّ خودشان استفاده کنند.» ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ 🔖 منتشرشده در شماره جدید نشریه خط حزب‌الله   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀شهیدانه ✦🌺❥🥀🕊❥🌺✦ 🔸️همه را سفارش به نماز،معنویت میکنم.. 🌹شهید حمیدرضا انصاری ..رفیق شهید،شهیدت میکند..🕊   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
🌱چه شیرین هست اینکه ما😊 هر روز حق انتخاب داریم که چه کاری رو انتخاب کنیم چه کاری رو انتخاب نکنیم! 🌱واقعا قدرت اختیار و انتخاب چه نعمت بزرگی هست که ازش غافلیم. حتی تصورشم وحشتناکه اینکه ما حق انتخاب نمیداشتیم و هر روز مجبور می‌بودیم کاری که انتخاب ما نبوده رو انجام بدیم.🤷🏻‍♂️ حالا در سطح ملی باز چه خوب که ما انتخابات آزاد داریم و هر کسی رو که دووووست داریم😁 میتونیم👈🏻انتخــــاب کنیم.😎✌🏻 و دیگری رو انتخاب نکنیم.😁🤷🏻‍♂️   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 سخنگوی دولت: اگر مسائل کشور را به خارج از کشور گره بزنیم یعنی به مردم برای حل مسائل اعتماد نداریم، این عامل کاهش مشارکت و ناامیدی است علی بهادری جهرمی در نشست خانه گفتگوی انتخابات دانشگاه تهران: 🔺️فرصت ما مردم هستند. به مردم برگردیم. نگوییم شما هیچ کاره حل مشکل هستید، بلکه حل مشکل از خارج از مرزها است.   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
⭕️معلمان بشریت 🔹 - صلی الله علیه و آله - همه بشر است، و بعد از او - سلام الله علیه - باز همه بشر است؛ آنها معلم همه هستند. بیانات‌ حضرت‌ امام ۵۸/۰۳/۲۱ منبع: سایت جامع امام خمینی (ره)   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
⭕️امام علی (علیه السلام) برای مقابله و جنگ با اصحاب «جمل» چگونه استدلال می نمایند؟ 🔹 (عليه السلام) در پایان خطبه ۱۷۲ پس از اشاره به جنایات در چنين مى فرمايد: «فَوَاللهِ لَوْ لَمْ يُصِيبُوا مِنَ الْمُسْلِمِينَ إِلَّا رَجُلاً وَاحِداً مُعْتَمِدِينَ لِقَتْلِهِ، بِلَا جُرْمٍ جَرَّهُ، لَحَلَّ لِی قَتْلُ ذلِكَ الْجَيْشِ كُلِّهِ، إِذْ حَضَرُوهُ فَلَمْ يُنْكِرُوا، وَ لَمْ يَدْفَعُوا عَنْهُ بِلِسَانٍ وَ لَا بِيَدٍ دَعْ مَا أَنَّهُمْ قَدْ قَتَلُوا مِنَ الْمُسْلِمِينَ مِثْلَ الْعِدَّةِ الَّتِي دَخَلُوا بِهَا عَلَيْهِمْ!». 🔹[ترجمه فرمایش حضرت:] (به خدا قسم، حتى اگر از را به عمد و بى هيچ جرمى كشته بودند، آن لشكر بر من روا بود. زيرا همه آنان در كشتن آن مرد حاضر بوده اند و كشتن او را منكر نشمرده اند و به دست و زبان ياريش نكرده اند [و به اين ترتيب، بودند] و حال آنكه، از به شماره سپاهيانى كه به شهر داخل كرده بودند، كرده اند.). 🔹در اينجا پرسش و پاسخى از سوى شارحان «نهج البلاغه» مطرح شده و آن اینکه: چگونه (علیه السلام) مى فرمايد: اگر آنها حتى را مى كشتند بود تا چه رسد به اين كه به تعداد خودشان از مسلمين بى گناه كشتند. اين نابرابرى را با چه عنوانى از مى توان تفسير كرد؟ در اينجا در مجموع به اين سؤال داده شده است كه عبارتند از: 1⃣بعضى پاسخ گفته اند: آنها عملا نشان دادند كه را مباح مى شمرند و اين نوعى است و به اين ترتيب مى شوند. 2⃣برخى گفته اند: به دليل بوده است؛ زيرا اگر نهى از منكر هيچ راهى جز اين نداشته باشد، مجاز است. 3⃣سوّمين و بهترين جواب اين است كه آنها مصداق بودند؛ چرا كه به راه انداختند و خود را شكستند و در بخشى از كشور اسلام، به راه انداختند؛ بنابراين داخل در مى شوند كه: «إِنَّما جَزاءُ الَّذينَ يُحارِبُونَ اللهَ وَ رَسُولَهُ وَ يَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَساداً أَنْ يُقَتَّلُوا...». [مائده، ۳۳] و اگر (عليه السلام) مى فرمايد: اين بود كه در برابر سكوت كردند و در واقع مقدمه اى است براى اثبات و آنها. 4⃣پاسخ چهارمى نيز در اينجا مطابق مذهب پيروان اهل بيت (عليهم السلام) وجود دارد و آن اينكه هر كس بر (عليه السلام) و بر ضدّ خروج كند، است؛ همان گونه كه «خواجه نصير الدين طوسى» در «تجريد العقائد» [۱] مى گويد: «و محاربوا عَلِىٍّ كَفَرَةٌ»؛ (كسانى كه با (عليه السلام) به برخيزند )؛ زيرا مى دانيم (صلى الله عليه و آله) به (عليه السلام) خطاب كرده، فرمود: «حَرْبُكَ حَرْبِي»؛ [۲] (جنگ با تو جنگ با من است). 🔹در اينجا پرسش ديگرى مطرح است و آن اينكه اگر همه آنها مستحق قتل بودند ـ به سبب اينكه گروهى از مسلمين را حتّى قبل از جنگ كشتند ـ چرا امام (عليه السلام) بعد از پيروزى، تمام همدستان و را قصاص نفرمود؟ حتى به حكم با و قيام بر ضدّ و ايجاد فساد در زمين مستحق قتل بود؛ ولى چنان كه مى دانيم (عليه السلام) او را با به مدينه بازگرداند؟ 🔹پاسخ اين پرسش روشن است و آن اينكه اوضاع به قدرى طوفانى و بود كه اگر (عليه السلام) دست به چنين كارى مى زد، به آسانى مى توانستند توده هاى را بر ضدّ او بشورانند؛ لذا در نقلى از مى خوانيم كه به گفت: «اى كاش در روز كشته شده بودى!» عايشه به او گفت: «بى پدر چرا؟» عمرو گفت: «تو از دنيا مى رفتى و وارد بهشت مى شدى! و ما را بزرگترين بر ضدّ قرار مى داديم». [۳] به هر حال، اين افتخارى است براى (عليه السلام) كه از صرف نظر كرد و با اين كار خود، را نجات داد. • 📕پيام امام اميرالمؤمنين(ع)‏، مكارم شيرازى، ناصر، دار الكتب الاسلاميه‏، تهران‏، ۱۳۸۶ش، چ اول‏، ج ۶، ص ۴۹۷ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت)   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
❇️ نقدی بر سخنان ظریف در باره براندازان، مهاجرین و موشک 🔺پارسال گروهی آن‌ور خیال می‌کردند با ۴ تا شیون‌کردن و نعره‌کشیدن نظام ساقط می‌شود. ما هم فکر می‌کنیم اگر سخت‌گیری کنیم همه مثل ما می‌شوند. آینده بر اساس واقعیات شکل می‌گیرد. 🔺چرا بعضی‌ها مهاجرت می‌کنند؟ چون فکر می‌کنند آن‌جا بهشت برین است. نمی‌دانند وقتی خودشان آن‌جا بروند باید زن و شوهر صبح تا شب کار کنند تا یک آپارتمان ۶۰ متری قسطی بگیرند. 🔺هیچ‌کس به اندازۀ من از موشک جمهوری اسلامی دفاع نکرد؛ هنوز هم دفاع می‌کنم اما معتقدم که موشک در کنار مردم است نه به جای مردم. 🔹نکته و نظر آقای ظریف؛ حرف های خوب شما را آوردم که منصف باشم ولی در مورد موشک، بله، موشک حتما در کنار مردم است و برای دفاع از مردم. بجای مردم نبودن حرف نامربوطی است و نوعی سفسطه است. شما قبلا گفتید ديپلماسی باید بر میدان ارجح باشد. آقای ظریف؛ دیپلماسی بدون میدان جواب نمی دهد. میدان، پشتوانه دیپلماسی است که البته بعد از انتقادات جدی صاحب نظران، گفته های خود را تلطیف کردید. 🔺چند روز قبل گفتید: به ابوالفضل، موشک مهم است، ولی مردم مهم‌ترند. در مورد موشک هم باز داری اشتباه می کنی. چرا که بدون موشک در این دنیای ظلم و ستم نمی توان حامی مردم بود. امروزه موشک از الزامات دفاع از مردم است. لطفا شفاف باشید. دوگانگی را از ساحت خود دور کنید اینگونه برای شما بهتر است. ✍ محمدعلی برزگر   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
پروژه‌ تخریب شخصیت‌های مؤثر در انتخابات (۱) انتخابات و «فضای آرام» نسبت دوجانبه‌ای با یکدیگر دارند به این معنا که برگزاری انتخابات به فضای آرام نیاز دارد و فضای آرام زائیده انتخابات است. به همین جهت در جمهوری اسلامی و در بعضی دیگر از کشورها، فعالیت تبلیغاتی 24 ساعت پیش از برگزاری انتخابات متوقف می‌شود تا انتخابات در فضائی کاملاً آرام شکل بگیرد. از آن طرف در منظر جهانی برگزاری آرام انتخابات نشانه آرامش جامعه و عادی بودن شرایط سیاسی یک کشور می‌باشد و اصولاً  نهاد برآمده از انتخابات و نیروهای جدیدی که وارد عرصه شده‌اند، یک انرژی و فرصت جدید برای رفع مشکلات و حرکت به جلو ارزیابی می‌گردد و این نوعی انتظار آرامش‌بخش را در جامعه پدید می‌آورد.  در این میان خط مخالفان نظام سیاسی و دشمنان این است که مانع زوجیت فضای آرام و انتخابات شوند. در طول حدود 30 سال گذشته این تئوری در نهادهای امنیتی آمریکا شکل گرفت که انتخابات می‌تواند با «آشوب» هم زوجیت داشته باشد و لزوماً فرصت برای کشور برگزارکننده نباشد. بر این اساس «خط آشوب» به‌ عنوان یک راهبرد اساسی در مقابله با دولت‌ها به کار گرفته شد و به تغییر نظام‌هایی هم منجر گردید. یعنی انتخابات که  در ذات خود آرامش‌دهنده است، به برهم‌زننده تبدیل شد. به‌قول شاعر؛  از قضا سرکه ‌انگبین صفرا فزود/ روغن بادام خشکی می‌نمود. اما خط آشوب همیشه به‌صورت آنچه در انتخابات‌های اوکراین، گرجستان، قرقیزستان و... رخ داد بروز و ظهور پیدا نمی‌کند. مثلاً چنین روشی نمی‌تواند در ایران به پیروزی برسد، کمااینکه در سال 1388 امتحان شد و جواب نداد طبعاً از آنجا که آزموده را آزمودن خطاست، روش قبلی در مواجهه با ایران کنار گذاشته شده اما به آن معنا نیست که دشمن از اصل ایجاد خط آشوب منصرف گردیده و انتخابات ایران را به حال خود رها کرده است. چنین تصوری بسیار ساده‌لوحانه است و ساحت مخاطبان هم مبرا از آن می‌باشد.  خط آشوب در شرایط فعلی در دو شکل قابل تصور است؛ یکی آشوبناک کردن صحنه به شکلی که رأی دادن برای مخاطب بی‌فایده دیده شود و دیگری ایجاد بدبینی نسبت به جریانات و یا شخصیت‌هایی که در نظر مردم کارآمده دیده می‌شوند. تلاش دشمن مبنی بر بی‌فایده نشان دادن رأی دادن، موضوع شناخته‌شده‌ای است؛ مثلاً آمریکایی‌ها در حالی که هیچ‌گاه توضیح نداده‌اند تأثیر رأی دادن در انتخابات آمریکا بر بهبود وضعیت مردم آن کشور چیست، نزدیک به 150 سال است انتخابات پارلمان را در زمان مقرر برگزار می‌کنند و همه آمریکایی‌ها می‌دانند که یک نماینده مجلس یا جمعی از نمایندگان مجلس یا در اکثر موارد همه اعضای مجلس نمایندگان و حتی کنگره، در مقایسه با تأثیرات دولت، تأثیر زیادی بر زندگی مردم آمریکا نمی‌گذارد، اما مقامات آمریکایی هیچ‌گاه پرسش از اینکه رأی به یک نماینده و حضور یک یا چند نماینده در پارلمان چه اثری در سرنوشت مردم آمریکا دارد، روا ندانسته‌اند و اصولاً به دلیل اینکه رسانه‌های این کشور نوعاً از سوی مجامع خاص مالی مدیریت می‌شوند، سؤالاتی از این دست اجازه طرح نمی‌یابند. اما همین شخصیت‌ها و همین رسانه‌ها طرح چنین سؤالی درباره مجلس ایران را درست می‌خوانند و این در حالی است که در سیستم حکومتی آمریکا رئیس‌جمهور می‌تواند قوانین مجلس را وتو کند، اما در ایران، رئیس‌جمهور نه‌تنها چنین اختیاری ندارد، بلکه اگر در اجرای مصوبه مجلس کمی تأخیر کند توسط نمایندگان مورد بازخواست قرار می‌گیرد. علاوه‌بر آن دایره اختیارات مجلس ایران در امور مالی، سیاست خارجی، امور فرهنگی، اجتماعی و امنیتی آن‌قدر زیاد است که بسیاری از حقوقدان‌ها معتقدند پارلمان ایران یکی از چند پارلمان قدرتمند دنیا می‌باشد.  این مجلس البته در اجرا وضعیتی متفاوت با قوه مجریه پیدا می‌کند، چرا که اصولاً با توجه به اصل تفکیک قوا، ایجاد ساختارها، بودجه‌ریزی‌ها و اجرای برنامه، مصوبات و قوانین برعهده قوه مجریه است اما مجلس در تنظیم و هدایت امور به نفع مردم نقش اساسی دارد و می‌تواند با تصویب‌ها و عدم تصویب‌ها به حرکت دولت جهت بدهد و با نظارت خود، کاستی‌ها در روند اجرای برنامه‌ها و... را جبران نماید.  حرف این است که چرا در حالی که در عمل نقش مجلس شورای اسلامی - در نظام سیاسی ایران - از نقش کنگره آمریکا - در نظام سیاسی آمریکا - پررنگ‌تر است، رأی دادن در یک جا به نفع رفع مشکلات مردم معرفی می‌شود و در جای دیگر در نقطه مقابل منافع و رفع مشکلات مردم خوانده می‌شود!؟ البته دلیل آن روشن است؛ مشکلات مردم در ایران نباید حل شود و دستی از متن آنان نباید برای رفع مشکلات بلند شود. در اینجا چون انتخابات می‌تواند انرژی تازه‌ای وارد سیستم کند و راهی برای حل مشکل نشان دهد، باید تحریم شود، تا بلکه انباشت مشکلات به کلیدی در دست توطئه‌گران آمریکایی برای ضربه زدن به ایران تبدیل گردد.    https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
پروژه‌ تخریب شخصیت‌های مؤثر در انتخابات (۲) یک جنبه دیگر از آشوبناک کردن صحنه، سلب اعتماد از افراد و یا نهادهایی است که مردم آنان را کارآمد دانسته و به آنان امید بسته‌اند. میدان جنگ را در نظر بگیریم، یکی از مهم‌ترین راهبردهای دشمن، فاقد توانایی و صلاحیت نشان دادن فرماندهان میدان طرف مقابل است. اگر دشمن بتواند باور نیروهای نظامی نسبت به فرمانده خود را متزلزل کند، با هزینه بسیار کم می‌تواند صحنه را به نفع خود رقم بزند. در صحنه سیاسی هم همین‌طور است.  در جامعه افرادی شناخته شده وجود دارند که مردم آنان را تجربه کرده و به توانایی‌ها و صلاحیت‌های آنان در بهبود شرایط کشور باور دارند. وقتی این افراد وارد صحنه انتخابات می‌شوند، مردم با اعتماد به توانمندی‌ها و صلاحیت‌های این افراد، به کسان کمتر شناخته شده‌ قرار گرفته در یک لیست هم رأی می‌دهند و خیالشان آسوده است که «این مجموعه» می‌تواند در بهبود شرایط آنان تأثیر قابل توجهی داشته باشد. حالا اگر دشمن بخواهد این نقطه قوت را از کشور بگیرد، باید چه کار کند؟ غیر از اینکه افراد شاخص خدوم که به لحاظ ده‌ها سال ایفای درست مسئولیت‌های مختلف، مورد اعتماد مردم بوده‌اند را  زیر فشار تبلیغاتی گرفته و بدنام نمایند راه دیگری وجود دارد؟  اگر دشمن بتواند توده‌های مردم را در خصوص چهره‌های شناخته شده به تردید بکشاند، به طریق اولی جایی برای اعتماد مردم به افراد کمتر شناخته شده و جوان باقی نمی‌ماند. بنابراین حاصل چنین وضعیتی رویگردانی مردم از یک فرد یا یک لیست نیست، رویگردانی از اصل شرکت در انتخابات است. این نتیجه قطعی و طبیعی آشوبناک کردن صحنه با انگ زدن به شخصیت‌های مؤثر است. آیا بارها تجربه نکرده‌ایم که در آستانه هر انتخابات، دایره اتهام‌پراکنی، پرونده‌سازی و افشاگری علیه چهره‌های مؤثر در انتخابات فزونی می‌گیرد و رسانه‌های مختلف خارجی و داخلی به تنور این شراره‌پراکنی‌ها تبدیل می‌شوند و به همدیگر پاس گل می‌دهند؟  اینکه مثلاً شبکه بی‌بی‌سی به همراه یک جریان سیاسی و به اضافه چند نشریه و سایت که عنوان ظاهری انقلابی‌گری و تدین را هم یدک می‌کشند، در آستانه انتخاباتی که مشارکت پرشمار مردم در آن در کانون توجه نظام قرار دارد، شروع به تولید ابهام و سؤال و پرونده‌سازی راجع به اشخاصی که خروجی دلسرد شدن مردم از آنها در انتخابات، کاهش مشارکت است، عادی نیست. قطعاً در اینجا بحث رقابت انتخاباتی و اختلافات سیاسی مطرح نیست. چرا که کارکرد و خروجی رقابت سیاسی در زمین نظام باید افزایش مشارکت باشد. آن رقابت سیاسی که خروجی آن کاهش مشارکت باشد، بازی در زمین نظام نیست.  در اینجا ممکن است بگوییم افرادی هستند که به دلیل فقدان بصیرت سیاسی و علایق شخصی، دچار انحراف و افراط شده و کارکردی مشارکت‌ستیز پیدا می‌کنند و حد مسئله همین است. اما وقتی این آشوبناک کردن صحنه انتخابات در آستانه برگزاری، از سوی افرادی دنبال می‌شود که چهره‌هایی شناخته شده‌اند و در صحنه‌های سیاسی مختلف حضور داشته‌اند، صورت می‌گیرد، موضوع متفاوت می‌شود. اینجا باید لزوماً نفوذی اتفاق افتاده باشد.  نفوذی‌ها در نظام جمهوری اسلامی وقتی بخواهند روی صحنه و رودرروی مردم ایفای نقش کنند، لزوماً باید وجهه‌ای مذهبی و انقلابی داشته باشند. وجهه مذهبی و انقلابی در اینجا از طریق برخوردهای هرچه تندتر با پدیده‌های سیاسی به‌دست می‌آید. تندهایی که بر عطش دانستن مخاطب سوار می‌شوند و با بی‌پروایی هر عنوانی را بر فردی که با تخریب او درصدد اثبات خود هستند، می‌دهند و عده‌ای هم دنبال او راه می‌افتند. نفوذ در اینجا نسبت به نفوذ  از نوع امنیتی آن پیچیده‌تر و قدرت تخریب آن بیشتر خواهد بود.  اگر رد نفوذی‌هایی که در آستانه انتخابات، مشغول آشوبناک کردن صحنه از طریق سلب اعتماد از افراد مؤثر اجتماعی و در نهایت «انجام مأموریت» کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات هستند، پی بگیریم، بدون استثنا به افرادی می‌رسیم که علی‌رغم ظاهر فریبنده، هیچ اعتقادی به گفتمان مذهبی انقلابی ندارند، دریده‌گو و در بیان نظر راجع به افراد بی‌پروا هستند، از نظر مالی به‌شدت آلوده‌اند و سر در ده‌ها آخور و رانت دارند، با هر فرد و جریانی که در مقابل منویات نظام - در اینجا افزایش مشارکت - قرار داشته باشد، ائتلاف می‌کنند، نسبت به روحانیت و نهادهای انقلابی اعتقادی ندارند، هر چند با تدلیس در طول سال‌ها از منابع آنها به صورت مالی یا معنوی ارتزاق کرده‌اند. این نیروهای «پروژه‌بگیر» در آستانه هر تحول بزرگ جامعه انقلابی ایران، به پروژه‌های دشمنان خارجی وصل می‌شوند و به خط تخریب می‌پیوندند.  باید از اینها برحذر بود و برحذر داشت.  سعدالله زارعی    جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
آقای ظریف تا دیر نشده پوزش بخواهید!۱)   ۱- دیروز آقای ظریف، وزیر سابق امور خارجه در یک نشست دانشجویی که با عنوان «‌نظم جدید در دنیا‌» برگزار شده بود، گفت: «‌موشک مهم است به ابالفضل مهم است، به خدا مهم است. اما مردم مهم‌تر هستند»! این بخش از سخنان ایشان به‌گونه‌ای است که انگار تلاش متخصصان نظامی ایران برای ساخت موشک، به معنای کم‌اهمیت! دانستن مردم است! و در این میان، ساخت و تولید موشک، با‌اهمیت‌تر از مردم تلقی و تصور شده است! باید از ایشان پرسید؛ آقای ظریف چه کسی گفته است موشک مهم‌تر از مردم است که جنابعالی احساس تکلیف کرده‌اید این تلقی را به زعم خود اصلاح کنید؟! مگر «‌موشک» و «‌مردم‌» در دو نقطه مقابل و متضاد با یکدیگر قرار دارند که توجه به یکی از آن دو به معنای کم‌اهمیت دانستن دیگری باشد؟! موشک برای حفظ جان مردم است. مگر برای شما، جان و مال و نوامیس مردم اهمیتی ندارد؟! اگر این‌گونه نیست، چرا توان موشکی را که برای حفظ جان مردم است، از اهمیت دادن به مردم تفکیک می‌کنید؟!. آن‌هم در دنیایی که قدرت‌های وحشی نظیر آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی بارها نشان داده‌اند که به خون مردم ایران تشنه‌اند و اگر از توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران که برخورداری از موشک‌های دوربرد و مدرن از جمله آنهاست، بیم نداشتند تاکنون بارها خاک میهن اسلامی را شخم زده و مردم این مرز و بوم را به خاک و خون کشیده و از میان برداشته بودند. آیا غیر از این است؟! آیا آنچه امروزه در غزه شاهد آنیم برای آقای ظریف درس‌آموز نیست؟! رژیم صهیونیستی با حمایت آشکار و بی‌پرده مالی، سیاسی و تسلیحاتی آمریکا و اروپا و برخی کشورهای بی‌غیرت و دست‌نشانده منطقه، نزدیک به ۳۰ هزار انسان مظلوم و بی‌پناه را در غزه به خاک و خون کشیده است و این جنایت وحشیانه و هولناک همچنان با حمایت قدرت‌های یاد شده و بی‌توجه به اعتراض‌های گسترده مردمی در سراسر جهان ادامه دارد.  ۲- آقای ظریف! آیا قدرت‌های یاد شده، ایران اسلامی را اصلی‌ترین دشمن خود نمی‌دانند؟! و آیا طی ۴۵ سالی که از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد، کمترین فرصتی را برای مقابله با ایران از دست داده‌اند؟! و آیا اگر از توان نظامی ایران وحشت نداشتند تاکنون ده‌ها بار به میهن اسلامی حمله نکرده بودند؟! جنابعالی از کدام منطق عقلی و سیاسی پیروی می‌کنید که برخورداری ایران از توان موشکی را نشانه کم‌اهمیت‌تر دانستن مردم در مقایسه با آن معرفی فرموده‌اید؟! آیا دشمنان ما به هیچیک از مبانی اخلاقی و قوانین بین‌المللی پایبند هستند؟! آیا هنوز هم تصور می‌فرمائيد که حرف جان کری سند است؟! دیدید که نبود! جناب ظریف آیا جان و مال و نوامیس مردم ایران برای جنابعالی اهمیتی ندارد که ساخت موشک را کم‌اهمیت دادن به مردم می‌دانید؟! قیاس جنابعالی مصداق این بیت از ملای رومی است که «‌از قیاسش خنده آمد خلق را ... کو، چو خود پنداشت صاحب دلق را‌»! ۳- آقای ظریف! جنابعالی در آذرماه ۱۳۹۲ نیز در دانشکده فنی دانشگاه تهران فرموده بودید «‌آیا شما فکر کرده‌اید آمریکا که با یک بمبش می‌تواند تمام سیستم‌های نظامی ما را از کار بیندازد، از سیستم نظامی ما می‌ترسد‌»؟ معنای این سخن چه بود؟! غیر از این بود که تقویت سیستم نظامی کشور را بی‌فایده - و یا حد‌اقل، کم‌اثر- می‌دانستید. چرا؟! بعدها گفتید که سخنان شما تحریف شده است! در صورتی که تحریف نشده بود. ولی توضیح بعدی جنابعالی «‌عذر بدتر از گناه»‌! بود. فرمودید: «‌من گفتم قدرت ما، مردم است، نه توان دفاعی؟! امروز هم می‌گویم، باز هم خواهم گفت، چون حرف امام(ره) است که مردم پایه قدرت ما هستند. بد گفتم‌»؟! جناب ظریف! منظورتان چیست؟ منظورتان مردم با دست خالی است؟! اگر این‌گونه نیست، چرا توان دفاعی را با اهمیت دادن به مردم در تضاد می‌دیدید و می‌بینید؟! ۴- آقای ظریف! این پرسش -با عرض پوزش- از جنابعالی در میان است که دیدگاه حضرتعالی با خواست و اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران که بارها به صراحت اعلام کرده‌اند چه تفاوتی دارد؟! آیا دست کشیدن ایران از توان موشکی، خواسته و آرزوی آمریکا و هم‌پیمانان غربی و عبری و عربی آن نیست؟! ممکن است بفرمائید که جنابعالی موشک را هم مهم می‌دانید! خُب موشک را برای چه مهم می‌دانید؟ برای فشفشه‌بازی شب چهار‌شنبه سوری؟! یا برای حفاظت از جان و مال مردم؟ اگر گزاره دوم مورد نظرتان است، چرا توان موشکی را جدای از اهمیت دادن به مردم تلقی می‌کنید؟! و بالاخره، برادرانه پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر از مردم شریف ایران به خاطر اظهارات بیجا و دشمن‌پسند خود پوزش بخواهید. حسین شریعتمداری   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
💠 جانبازان سند افتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند 🔰 حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه، جانبازان را سند افتخار این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: باید برای همیشه به این سند، افتخار کنیم. 📌 مشاهده خبر و تصاویر بیشتر؛ https://hawzahnews.com/xcH2W   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
💢تبریز اگر نبود قم فراموش می‌شد! 🔹۲۹ بهمن‌ماه یادآور قیام تاریخی مردم آذربایجان بر علیه ظلم و استبداد دوران پهلویست؛ ظلم و استبدادی که در پی کشتار خونین رژیم ستم‌شاهی در ۱۹ دی‌ماه ۱۳۵۶ در قم روی داد و باعث شد تا تحولات نظام سیاسی وارد مرحله جدیدی شود. 🔸در پی این قیام بود که مردمی بودن و سراسری بودن قیام و انقلاب اسلامی بر عناصر داخلی و خارجی کاملا عیان شد؛ تا پیش از این تلقی و ادعای دربار پهلوی و رسانه‌های بین‌المللی این بود که تفکر انقلاب تنها در اذهان عده‌ای معدود از مردم ایران است و یا این فقط محدود به شهر‌های قم و تهران است اما تبریز نشان داد که انقلاب نه تنها یک خواسته کاملا مردمیست بلکه این خواسته سراسر ایران نیز هست و محدود به یک جغرافیای خاص در ایران نیست چرا که پس از قیام تبریز شور انقلابی سرتاسر ایران را فرا گرفت و در سایر شهر‌ها همانند (یزد، شیراز، اصفهان، اهواز و سایر شهرها و روستا‌ها) نیز اعتراضات و راهپیمایی‌های انقلابی انجام شد. 🔹همچنین عنصر متمایزکننده قیام تبریز را می‌توان عقلانیت و بصیرت مردم این دیار دانست. مردم تبریز به دنبال رهایی از بند استبداد ستم‌شاهی پهلوی‌ها و همچنین استقلال از بند استعمار و وابستگی خارجی به خیابان‌ها آمدند و فریاد آزادی و آزادگی سر دادند؛ فریادهایی که نه از هیجانات و احساسات بلکه برخواسته از بطن عقلانیت مردم تبریز بود. همین فریاد‌ها بود که تفکر انقلابی را زنده کرد و مانع از آن شد که انقلاب فراموش شود و خون‌های ریخته شده مردم قم در ۱۹ دی‌ماه مورد غفلت قرار بگیرد. 🔸رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در همین باره می‌فرمایند: «در روز بیست‌ونهم بهمن سال ۱۳۵۶، تاریخ ایران ورق خورد؛ یعنی یک مقطع تعیین‌کننده‌ تاریخی بود. خب در نوزدهم‌ دی همان سال، در قم آن قیام اتفاق افتاده بود؛ شکی نیست که قمی‌ها کار بزرگی هم کردند و ابتکار عمل را به دست گرفتند؛ ولی مثل نوزدهم دی قم در کشور، باز هم اتفاق افتاده بود اما فراموش شده بود. پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲، با آن کشتار و با آن حرکت عظیمی که در تهران و قم و بعضی شهرهای دیگر انجام گرفت و ملت قیام کردند، جان دادند، خون دادند، تعداد هم خیلی زیاد بود اما فراموش شد، از بین رفت. سیاست دستگاه استبداد و استکبار این است که حوادث مهمی را که به نفع مردم است، با تبلیغات، با انواع حیله‌های گوناگون، با زور، به فراموشی بسپارند؛ اگر کار تبریز نبود، نوزدهم دی‌ماه قم هم به فراموشی سپرده میشد.»   جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥پیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi