1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماینده کنگره آمریکا: با آمدن تابوتهای آمریکایی نظرها عوض میشود
🔰مارجری تیلور گرین:
● ما ایران را بهخاطر اسرائیل بمباران کردیم; بله واقعاً به خاطر اسرائیل بود.
● کل دنیا به آشوب کشیده میشود و کسانی که الان از این کار حمایت میکنند و برایش هورا میکشند، وقتی شروع کنیم به دیدن تابوتهایی که با پرچم آمریکا پوشانده شدهاند، نظرشان کاملاً عوض خواهد شد.
🆔️@J.RAZMAA
@رصد_امور_بین_الملل_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
ابرگروه ویژه شماره ۲#ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب
رفتار امریکایی، زندگی آمریکا.
اگر زندگی در سطح مردم آمریکا میخواهید ، باید رفتاری هم مثل مردم امریکا داشته باشید.
بخش اول؛
۱- حدود ۸۰ سال پیش، امریکاییها ساخت ۱۱ فروند ناوهای بزرگ هواپیما بر نظامی را آغاز کردند به انها رنگ سفید زدند تا ، به غارتگری و دزدی در دنیا بپردازند .
نه تنها تاکنون هیچ شخصی در امریکا جرائت نکرد علیه ماموریت این ناوها حرفی بزند بلکه ، مردم امریکا موظف بودند و البته دلشان هم میخواست:
وقتی این ناوها از سواحل آمریکا بسوی کشورهای هدف حرکت می کردند، با گل و پرچم به بدرقه آنها بروند و سربازان امریکایی را برای کشتن مردمان اقصی نقاط عالم و غارت ثروت آنها تشویق کنند.
۲- تقریبا هر روز حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر در امریکا بوسیله سلاح گرم کشته می شوند .
اما هیچگاه فروش اسلحه به مردم عادی متوقف نشده است.
۳- تقریبا هر سال هزاران نفر از شهروندان آمریکایی بدلیل انچه که از ان به عنوان عدم اجرای دستور پلیس و یا مضنون به اقدامات خطرناک گفته می شود، کشته می شوند ولی هرگز روند تقویت اختیارات ، آزادی عمل و تجهیز بیشتر پلیس آمریکا متوقف نشده است.
۴- امریکاییها با راه اندازی گروههای تکفیری در سوریه و به آشوب کشیدن این کشور ، رسما از سال ۲۰۱۳ در خاک سوریه مستقر شده و مشغول غارت نفت سوریه ، هستتد
تقریبا می توانیم بگوییم اکثریت مردم امریکا ، این عمل دولت خود را می پسندند.
۵- ماجرا و دلیل حمله امریکا به ونزوئلا ، ربایش رئیس جمهور این کشور و محاکمه ایشان در دستگاه قضایی امریکا و واکنش و حمایت مثبت نخبگان آمریکایی به این اقدام ترامپ، گویای بخشی از ماهیت آمریکائی هاست..
ادامه در بخش دوم
علیرضا تنهای کیسمی
۱۰ بهمن ۱۴۰۴
https://eitaa.com/alirezatanha110
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در دفاع از نظام اسلامی هیچ تقیّه نکنید و صریح باشید؛ نظام اسلامی مایهی افتخار است.» ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
@محمد کاظمی
1_23713873766.mp3
زمان:
حجم:
8.3M
گزارش شماره پنج: رسانه سپهر میدان 📅 پنجشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۴
رصد وضعیت: از آرمادای «لینکلن» تا اتاق جنگ «محور مقاومت»
تمرکز: تقابل «فشار حداکثری» با «جنگ آخر» و دکترین «پاسخ فرامرزی»
«رصـد و پـایـش تـحـولات ادامه دارد...»
تحلیلهای تکمیلی بهصورت
مرحلهای منتشر خواهد شد
مجموعه گردان تک نفره برای ایران" @ج_رزما
ᚐᚑᚒᚓᚔ﴾࿇﴿ᚔᚓᚒᚑ
@GORDANTAKNAFARE313
🆔️@J.RAZMAA
@رصدوتبیین_امور_بین_الملل_جنگ_نامتقارن_ضدصهیوتیزم_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی #ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
ابرگروه ویژه شماره ۲#ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
1_23744068713.mp3
زمان:
حجم:
9.3M
🚨فوق العاده مهم
گزارش شماره شش: رسانه سپهر میدان 📅 جمعه ۱۰ بهمن ۱۴۰۴
رصد وضعیت: از آرایش تهاجمی «آبراهام لینکلن» تا نوسان در مدار «پریمیوم ریسک جنگ و جامپ قیمت نفت»
«رصـد و پـایـش لـحـظـهای تـحـولات ادامه دارد...»
تحلیلهای تخصصی و گزارشهای تحلیلی
بهصورت مرحلهای منتشر خواهد شد
ᚐᚑᚒᚓᚔ﴾࿇﴿ᚔᚓᚒᚑ
@GORDANTAKNAFARE313
مجموعه گردان تک نفره برای ایران" @ج_رزما
ᚐᚑᚒᚓᚔ﴾࿇﴿ᚔᚓᚒᚑ
@GORDANTAKNAFARE313
🆔️@J.RAZMAA
@رصدوتبیین_امور_بین_الملل_جنگ_نامتقارن_ضدصهیوتیزم_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی@ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
ابرگروه ویژه شماره ۲#ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
هدایت شده از 🇮🇷 جمعیت رزما خراسان 🇮🇷
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️مدعیان انقلابیگری زیادند
🔹اما عمل به روحیه انقلابی مخاطره دارد، که خیلیها این مخاطره رانمی پذیرند و نمی توانند بپذیرند!
⁉️آدمهایی که امروز و ازاین پس سخنرانان مسجد و محله و فضای مجازی و... برای شورای شهر و روستا خواهیم دید در طی دوره قبل ساکتین بودند!
✔️مبارزه با فساد نکردند
✔️مبارزه با مدیریت نا کارآمد نکردند
✔️مطالبه عملکرد مدیران و منتخبین نکردند
✔️مطالبه و پیگیری سیاستها و فرامین آقامون نداشتند
✔️برای مطالبه مردم ازآبرو مایه نگذاشتند
✔️حتی در همین ماجراهای دیماه هم گوشه ای بخود مشغول بودند
و...
⁉️اما حالا می آیند و سکوت مثلا می شکنند و بیانیه می دهند و سخنرانی می کنند و با هر وسیله و ... بدنبال نشستن بر کرسی های مثلا خدمتند!!
🔹و ای کاش مردم ما درست رصد کنند و انتخاب کنند.
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی
#قرارگاهمطالباترهبریومردم
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢ناوشکن های چین به سمت آبهای ایران حرکت کردند
🔹چندین ناوشکن سنگین تیپ ۰۵۵ و ۰۵۲D ارتش چین از پایگاه «هاینان» به سمت آبهای ایران اعزام شدند
🔹ایران، روسیه و چین یکشنبه یک رزمایش نظامی مشترک در نزدیکی تنگه هرمز برگزار میکنند..
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحرکات_بین_الملل_جنگ_نامتقارن_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی_@ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
ابرگروه ویژه شماره ۲#ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب
حقیقتی بنام ناو های جنگی امریکا .
اینکه چگونه امریکا به استراتژی دریا پایه رسید و توان نظامی خود را در قالب ناوهای ۱۱ گانه ساماندهی نمود...
بحث مفصلی است .
ولی هرچه هست به نظریه الفرد ماهان مربوط است؛
۱- خشکی ها در محاصره دریاها هستند.
۲- دریاها اصلی ترین محور تبادل فرهنگ و اقتصاد و سیاست بین تمدن ها هستند.
۳- در روی کره زمین ۱۲ تنگه دریایی استراتژیک وجود دارد.
۴- هر کشوری این تنگه ها را داشته باشد ، اقای روی زمين است.
۵- امریکا باید این ۱۲ تنگه مهم دریایی دنیا را تصاحب کند .
امریکا برابر همین نظریه بجای اینکه مثل انگل یس خبیث، کشورهای پیرامونی این تنگه ها را اشغال کند ، ابن ناوها را ساخت و بسوی این تنگه ها فرستاد.
البته تاکنون دو فروند از این ناوها برای همیشه از حالت عملیاتی خارج شدند،
دو فروند هم متحمل خسارت عملیاتی شدند و...
برای شروع بحث هم این سوال را مطرح میکنم ؛
چرا رنگ ناوهای جنگی امریکا سفید است ؟؟
شاید به پاسخ دهنده این سوال هم هدیه ای تقدیم کردیم. شاید .
اما انچه که خیلی جالب است کارکرد های عملیاتی این ناوهاست .
ابن ناوها تاکنون حتی یک نمونه از درگیری و عملیات مستقیم موفق نظامی نداشته اند .
به این چند نمونه از عملیات این ناوها توجه کنید؛
۱- نقش ناوهای امریکا در بزرگترین جنگ نفت کش ها ؛
در سال ۱۳۶۶ در جریان جنگ نفتکشها در خلیج فارس، یک ناو کشتی غولپیکر بهنام "بریجتون" تحت محافظت شدید آمریکا توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران منفجر شد.
این حادثه موجب شد ، امریکا و متحدینش بسرعت از خلیج فارس عقب نشینی کنند.
۲- نقش ناوهای امریکا در؛
- تهاجم اول امریکا به عراق جهت باز پس گیری کویت .
- تهاجم امریکا به افغانستان به بهانه مقابله با تروریسم .
- تهاجم امریکا به عراق (جنگ دوم خلیج فارس) به بهانه وجود سلاح های شیمیایی در عراق .
در هیچیک از این جنگ ها نقش این ناوها ، نقش ارزشمند و در خور توجه و بیشتر از یک پایگاه زمینی معمولی نبوده و براحتی قابل صرف نظر بوده است .
۳- نقش ناوهای امریکا در جنگ با یمن ؛
ناوهای امریکا ( آیزنهاور) با تبلیغات سنگین جهت محدود سازی عملیات یمنی ها در دریای سرخ به ان منطقه اعزام شدند .
نتیجه عملیات پس از ۸ ماه جنگ ؛
- پذیرش شکست قطعی
- پذیرش تلفات بسیار زیاد
- تعهد ترامپ به اینکه منبعد علیه یمنی ها اقدامی نخواهد کرد
- فرار از دریای سرخ .
۴- نقش ناوهای امریکا در حمله به ونزوئلا ؛
نقش ناوهای امریکا در محاصره دریایی ونزوئلا و در نهایت ربایش مادرو ، فقط یک نقش تبلیغاتی و فریب بود ،
عملا ناوهای جنگی امریکا ، هیچگونه دخالتی در این سلسله عملیات نداشتند .
علیرضا تنهای کیسمی
۱۱ بهمن ۱۴۰۴
https://eitaa.com/alirezatanha110
بسمالله القاصم الجبارین
بیانیه شماره ۱۹@جمعیت_رزما در محکومیت ودرخواست محاکمه حامیان و بانیان فتنه آمریکایی دیماه ۱۴۰۴ درپی بیانیه های زنجیره ای پسا اغتشاش در موازات با لشکر کشی آمریکا به منطقه
🔻ادامه متن بیانیه🔻
✍️با تبارشناسی سه ضلع خائن پدر خواندههای اغتشاش و براندازی که از فتنه ۸۸تاکنون نگذاشتهاند آب خوش از گلوی ملت ایران پایین برود ، مشاهده می شود که این بار نیز به مانند دفاع مقدس ۱۲روزه شروع به بیانیه نویسی و انشاء رؤیاهای خود کردهاند. بهگونهای که از اغتشاشات ۱۸و ۱۹دیماه تاکنون خاتمی، میرحسین موسوی، تاجزاده و کروبی اقدام به انتشار بیانیه نمودهاند که از آن با عنوان بسترسازی برای فتنهای جدید معنا میشود.
🔹️در شرایط کنونی یک مثلث مزاحم در برابر نظام اسلامی قرارگرفته است که باانگیزهها و کنشهای متفاوت و مخرب قصد دارند ایران و ایرانی را به نابودی بکشانند. این سهضلعی بهمثابه یک تیر سه شعبه همواره انقلاب اسلامی و ایران را هدف گرفته و در حال هدف گرفتن است که در ادامه تلاش میشود ماهیت آن رمزگشایی شود.
1️⃣ضلع اول؛ خاتمی، روحانی و کروبی: این ضلع و حامیانشان در پی براندازی انقلاب اسلامی و حفظ یک جمهوری اسلامی دکوری هستند که محتویات آن اسلام اموی ـ آمریکایی و شیعهی انگلیسی است. این گروه از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در پی این مدل از حکومت بودهاند و زمانی که در قوای کشور پست و مقام داشتهاند تمام آییننامهها، قوانین و برنامههای توسعه را در همین راستا نوشته و اجرا کردهاند و خودشان بنیانگذار بخش بزرگی از مشکلات کنونی هستند. یک نمونه از این برنامههای مخرب، طرح «تحدید جمعیت» بود که در دولتهای هاشمی و خاتمی رخ داد که در آن زمان کروبی رئیس مجلس بوده است و نتیجهی آن طرح آمریکایی، زیربنای کاهش جمعیت جوان و بحران سالمندی در آیندهی نزدیک است.
2️⃣ضلع دوم؛ میرحسین موسوی و تاجزاده :
این ضلع و پیروانشان برخلاف ضلع اول که استحالهی نظام را دنبال میکنند در پی براندازی جمهوری اسلامی هستند و علیرغم آنکه خود در مقاطعی پستها و مناصب مهم و بالایی داشتهاند و بخش زیادی از ناکارآمدیهای تعمدی و مطالبات انباشته کنونی که منجر به نارضایتی عمومی و اغتشاشات شده است در زمان تصدی آنها بسترسازی شده است، اکنون کمر به نابودی کشور بستهاند.
3️⃣ضلع سوم؛ پهلوی و اپوزیسیون فارسیزبان(بیانیه دیروز موسوم به ۱۷ نفر) :
این ضلع گرچه به لحاظ ماهیت و کنشگری متفاوت از دو ضلع دیگر میباشد اما هر سه یک هدف مشترک دارند و هر سه تحت تأثیر دشمنان ایران به دنبال براندازی نظام بوده و خروجی کنشگری شان تقدیم منابع کشور به آمریکا و غرب و یا تجزیهی ایران است.
نتیجهی 1️⃣: سهضلعی مذکور به لحاظ شخصیت شناسی و رفتاری، مبتلایان انحرافات فکری و اعتقادی و بحرانهای هویتی و روانشناختی هستند و قادر به هویتیابی با تمدن ایران و اسلام نبوده و غرب و آمریکا را ناجی و فعال مایشاء میدانند. اعتماد ساده لوحانه از روی مهر طلبی و قدرتطلبی به آمریکا، آنان را به سوء ادراک و خطاهای محاسباتی دچار کرده است بهگونهای که در انتظار مداخلهی غرب برای براندازی و رساندن آنها به قدرت نشستهاند. درحالیکه یک وعدهی پوچ است و همچنانکه آمریکای ترامپ، زلنسکی را جلو چشم جهانیان تحقیر کرد، ماچادو(رهبر اپوزیسیون ونزوئلا) را به بازی گرفت و پهلوی و اپوزیسیون ایرانی را مشتی احمق و عروسک خیمهشبباز میداند؛ به پدرخواندههای فتنه و اغتشاش نیز رحم نخواهد کرد.
- نتیجهی2️⃣: انقلاب اسلامی یک پروژهی مقطعی و دارای تاریخمصرف نیست که بعد از چند دهه از بین برود. نظام جمهوری اسلامی نیز یک نظام پوشالی نیست که با بحران سازیهای بیریشه فروبریزد! نظام اسلامی در طی ۵دههی گذشته انواع بحرانها و فتنهها را پشت سر گذاشته و مدام به ترمیم زخم ها و بازتولید ارزش های انقلاب پرداخته است.
🔹️لازم به ذکر است که نظام اسلامی در همین جنگ شهری اخیر هم می توانست آنرا در همان روز پنجشنبه ۱۸تیر مهار کند اما به علت خیانت اصلاح طلبان تندرو در همسویی با ترامپ قمارباز و اعتراض نامیدن جنگ شهری ، یکروز به تاخیر افتاد اما نظام اسلامی همچون گذشته موفق به مهار آن گردید و با اقتدار به مسیر خود در اعتلای انقلاب اسلامی و سربلندی ایران قوی ادامه می دهد.
🔹️درپایان جمعیت رزما ضمن تاکید بر شکستن کمر حامیان فتنه با محاکمه پدرخوانده های اغتشاش وبراندازی ، لشکرکشی آمریکا به منطقه را در راستای دفاع از اسرائیل مقابل عملیات پیشدستانه ایران اسلامی دانسته وآنرا هدفی مشروع در صورت ورود به خلیج فارس یا دست از پا خطا کردن می داند.
●وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
جمعیت رزمندهی مدافع انقلاب اسلامی (@ج_رزما)
۱۱ بهمن ۱۴۰۴
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب
شهید امیرعبداللهیان چگونه افسار اروپاییها را کشید و اجازه نداد؛
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک سازمان تروریستی اعلام کنند؟؟
پس از فتنه سال ۱۴۰۱، اتحادیه اروپا تصمیم گرفت ، سپاه را یک سازمان تروریستی اعلام کند .
شهید امیر عبداللهیان با قوت و قدرت اعلام کرد:
"پسهرگونه وابسته نظامی، امنیتی، دفاعی یا اطلاعاتیِ کشورهای اروپایی که در خاک ایران و در ذیل این سفارت خانه ها فعالیت میکنند از نظر حقوقی میتوانند در همان چارچوب، تروریست تلقی شوند."
و اینگونه بود که کل اتحادیه اروپا دستهجمعی خفه شدند.
از همین رو امروز هم سریعا دولت و مجلس باید؛
تمام سازمانها و عناصر مرتبط با نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی کشورهای اروپایی را عنصر نامطلوب و تروریست اعلام نموده و انها را مجبور کند ظرف ۴۸ ساعت خاک ایران را ترک کنند .
همچنین لازم است؛
با درخواست دولت و موافقت ستاد کل نیروهای مسلح ، تمام وابستگان نظامی ایران در تمام سفارت خانه های کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، پاسدار و از عناصر در سپاه باشند .
(هم اکنون برادران ارتشی ما در اکثر سفارت خانه ها به عنوان وابسته نظامی حضور. دارند )
علیرضا تنهای کیسمی
۱۱ بهمن ۱۴۰۴
https://eitaa.com/alirezatanha110