eitaa logo
لاله های سرخ
53 دنبال‌کننده
23هزار عکس
15.1هزار ویدیو
1.2هزار فایل
آخرین اخبار و اطلاعات منطقه و جهان با نگاه آخرالزمانی و شرایط نزدیک به ظهور آی دی مدیر کانال: @Jamalniknahad
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 ولیّ‌فقیه علت تبدیل فضای مجازی به «قتلگاه» را چه می‌داند؟ 📍برخی بر این باورند که علت «قتلگاه» شدن فضای مجازی آن است که همۀ افراد مؤمن و حزب‌اللّهی و انقلابی در آن حضور فعال ندارند و اگر چنانچه همۀ این دوستان با حجم وسیع و تمام توان و مجاهدانه و شبانه‌روز در این عرصه به فعالیت علیه دشمنی‌های دشمن بپردازند، می‌توان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد یا دست‌کم از وضعیت «قتلگاه» خارج نمود. 🔺امّا آیا ولیّ‌فقیه نیز بر این عقیده است؟ و آیا ولیّ‌فقیه نیز همانند برخی از ما، علت تبدیل فضای مجازی به «قتلگاه» را کافی نبودن حضور فعال حزب‌الّهی‌ها در این فضا می‌داند یا ریشه‌ی مشکل را در «مدیریت دشمن» بر فضای مجازی عنوان کرده‌اند؟ ♦️«فضای مجازی حقیقتاً قتلگاه جوانان و نوجوانان ما شده است. الآن یک منطقه عظیمی از این فضا در اختیار دشمن است و هر کار می‌خواهد می‌کند و انواع ضربه‌ها را به ما می‌زند». ۱۹ آبان ۹۵ ♦️خطاب به هیئت دولت به عنوان مدیران فضای مجازی کشور: «آنچه عرضِ من است و من روی آن تکیه می‌کنم این است که فضای مجازی بدون اختیار ما، از بیرون از اختیارِ ما دارد مدیریّت می‌شود؛ بحث این است. فضای مجازی یک چیزی نیست که آدم بتواند مثل یک آب روانی هر جور که می‌خواهد از آن استفاده بکند؛ دیگران دارند این آب را به یک سمتی که خودشان می‌خواهند هدایت می‌کنند؛ آن‌ها دارند مدیریّت می‌کنند این فضا را. خب وقتی که ما می‌دانیم کسانی از بیرون دارند فضای مجازی را -که ما هم دست‌اندرکارش هستیم و مبتلابهِ ماست- هدایت می‌کنند و مدیریّت می‌کنند، ما نمی‌توانیم بی‌کار بنشینیم در مقابل او؛ ما نمی‌توانیم مردم‌مان را که با فضای مجازی ارتباط دارند، بی‌پناه رها کنیم در اختیار آن مدیری که دارد پشت پرده، فضای مجازی را اداره می‌کند». ۲ شهریور ۹۹ ♦️«سلطۀ دشمن را از این ابزارها بایستی سلب کرد. نمی‌توانید شما برای اینکه مثلاً فرض بفرمایید رادیو و تلویزیون داشته باشید، رادیو تلویزیون‌تان را بدهید در اختیار دشمن؛ اینترنت هم همین‌جور است، فضای مجازی هم همین‌جور است، دستگاه‌های اطّلاعاتی و ابزارهای اطّلاعاتی هم همین‌جور است، این‌ها را نمی‌شود در اختیار دشمن قرار داد؛ امروز در اختیار دشمن است؛ وسیله و ابزار نفوذ فرهنگی است؛ ابزار سلطۀ فرهنگی دشمن است». ۱۴ خرداد ۹۵ ♦️«آرایش دشمن آرایش جنگی است ... همان‌طور که عرض کردم از لحاظ فضای مجازی آرایش جنگی گرفته؛ در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد». ۱۱ اردیبهشت ۹۸ ♦️خطاب به نمایندگان مجلس به عنوان قانون‌گذاران فضای مجازی کشور: «مسئله‌ی مدیریّت فضای مجازی جزو مسائل مهمّ ما است که این مسئله، مسئلۀ بلندمدّت هم نیست؛ مسئله‌ی کوتاه‌مدّت و میان‌مدّت و جزو مسائل نزدیک ما است که باید [به آن توجّه بشود] و امثال این‌ها مسائل کلیدی‌ای وجود دارد. توجّه کنید دچار حاشیه‌ها نشوید، دچار مسائل فرعی و بی‌اولویّت نشوید». ۲۲ تیر ۹۹ ♦️«فعلاً دشمن از ابزار رسانه استفاده می‌کند برای اثرگذاری بر افکار عمومی. توجّه کنید! ابزار رسانه، ابزار مهم و اگر دستِ دشمن باشد، ابزار خطرناکی است. ابزار رسانه را تشبیه می‌کنند به سلاح‌های شیمیایی در جنگ نظامی؛ سلاح شیمیایی را وقتی می‌زنند، سلاح شیمیایی تانک و تجهیزات را از بین نمی‌برد؛ تجهیزات می‌ماند و انسان‌ها از بین می‌روند و از قدرتِ استفادۀ از ابزار می‌افتند؛ سلاح شیمیایی در جنگ نظامی این‌جوری است؛ ابزارِ رسانه هم این‌جور است. امروز از تلویزیون، از رادیو، از اینترنت، از شبکه‌های اجتماعی، از انواع و اقسام وسایل فضای مجازی، علیه افکار عمومی ما استفاده می‌شود، این را کسانی که مسئولیّت این بخش از کشور را -بخش ارتباطات را- دارند، درست توجّه کنند. ما در جلسات حضوری هم به این‌ها تذکّر داده‌ایم، تأکید کرده‌ایم، حالا هم می‌گوییم؛ توجّه کنند که آن‌ها ابزاری نشوند برای این‌که دشمن راحت بتواند سلاح شیمیایی خودش را علیه این مردم به کار ببرد». ۱۲ مهر ۹۷ #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
١٠٠ روز جمعه برای سلامتي و فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراموش نکنید. 🌸🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ولعن أعدائهم اجمعین🌸🍃
مداحی_آنلاین_شب_و_روز_من_سر_آمد_سر_کوی_انتظارت_علیمی.mp3
6.44M
احساسی (عج) 🍃شب و روز من سر آمد سر کوی انتظارت 🍃نگه تو مست ناز و دل خلق بیقرارت 🎤 👌بسیار دلنشین 💔 🌷 @nafsalmahmoom
رئیسی: آینده کشور ‌را بسیار روشن می‌بینم 🔹مسئله خاص و مهمی در استان آذربایجان غربی وجود دارد و آن دریاچه ارومیه است که برای کشور هم مهم است. از اولویت‌های سفر دولت احیای دریاچه ارومیه بوده که مطالعات آن انجام و کارهایی در این خصوص انجام شده است. 🔹دولت توجه‌اش به مردم است، ممکن است در بخشی ناراحتی به وجود آید که ما حتما اقدامات خود را برای مردم تبیین می‌کنیم چون ناراحتی مردم برای ما مهم است. ما در میدان هستیم و آن را ترک نخواهیم کرد و کار را پیش خواهیم برد. @Farsna
امیرعبداللهیان: تهران اراده لازم برای رسیدن به یک توافق را داراست 🔹وزیر خارجه ایران در گفت‌وگو تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: تهران حسن‌نیت و اراده لازم را برای رسیدن به یک توافق را داراست. 🔹ایران هیچ‌گاه استاندارد دوگانه در قبال بحران یمن، افغانستان ، اوکراین و مانند این‌ها اتخاذ نکرده است. 🔹ایران هر دو طرف درگیری را در کیف و مسکو به گفت‌و‌گو و پایان‌دادن به جنگ دعوت می‌کند و راه‌حل برون‌رفت از این بحران را تمرکز بر دیپلماسی و گفت‌و‌گو می‌داند. 🔸بورل: ما اکنون در مسیر جدید تداوم گفت‌و‌گو و تمرکز بر راه‌حل‌ها قرار داریم. ما مصمم هستیم در تماس مستمر بین تهران و واشنگتن به‌منظور نزدیک‌ساختن دیدگاه‌ها به تلاش خود ادامه دهیم. در رسیدن به نتیجه خوب امیدوار هستم. @Farsna
وحشت از حضور ایران در تاجیکستان از رفتن ایران به تاجیکستان هم وحشت دارند جروزالم پست نوشته: ایران به تاجیکستان پهپاد داده تا در این کشور نفوذ کند و در عراق و لبنان هم همین کار را کرده نویسنده گزارش این تناقض را یادش رفته: خب وقتی من قبل از ارائه پهپاد به لبنان و عراق، یارانی را آنجا داشته ام ، پس آنجا حضور داشته ام ، چه نیازی به نفوذ مجدد بوده؟ / آقای تحلیلگر @iran_onlin_ir
آیا « فراگیر شدن جهان از ظلم و جور » از نشانه های حتمی ظهور است ⁉️🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ فراگیر شدن ظلم وجور از نشانه هاى معروف ظهور حضرت مهدى(عج) است. این نشانه در روایات بسیار به چشم مى خورد. 🔷 در بعضى به همین عنوان کلى مورد اشاره قرار گرفته چنانکه در روایت معروفى که با سندهاى گوناگون نقل شده آمده: 🔶 (یملأ الله به الأرض قسطاً وعدلاً بعد ما ملئت ظلماً وجوراً[1].) خداوند به وسیله ظهور مهدى(ع) زمین را پر از عدل و داد مى سازد پس از آن که از ظلم و ستم پر شده باشد. 🔷 یا از حضرت مهدى(عج) نقل شده: (علامة ظهورى کثرة الهرج والمرج والفتن…[2].) نشانه آشکار شدن من زیاد شدن هرج و مرج و فتنه ها و آشوبهاست. 🔶 گاهى نیز زیاد شدن گناهان و مفاسد اخلاقى و اجتماعى در میان مسلمانان به عنوان نشانه هاى نزدیک شدن ظهور پیش گویى شده است. 🔷 علامه مجلسى در باب نشانه هاى ظهور روایتى را از امام صادق(ع) آورده که در آن بیش از یکصد نوع گناه و انحراف اخلاقى اجتماعى اعتقادى و فرهنگى که در دوران غیبت دامن گیر جوامع اسلامى مى شود پیش گویى شده است[3] 🔶 از جمله: رشوه خوارى قماربازى شراب خوارى زیاد شدن زنا، لواط، قطع صلح رحم، سنگ دل شدن مردمان ،اهتمام مردم تنها به شهوت و شکم ،از میان رفتن شرم ،نپرداختن زکات و خمس ،کم فروشى ،بى اعتنایى به اوقات نماز ،آراستن مساجد به زیور آلات ،گزاردن حج به انگیزه هاى مادى و براى غیرخدا ،رعایت نکردن احترام بزرگترها ،پیروى از ثروتمندان صرف کردن سرمایه هاى عظیم در فساد و ابتذال و بى دینى چاپلوسى و تملق گویى و…. 🔷 زیاد شدن این فسادها و آلودگیها در میان مردم در واقع نوعى از فراگیر شدن ظلم و جور روى زمین است. 🔶 البته فساد و گناه کم وبیش در میان مردم بوده مهم فراگیر شدن آن است به گونه اى که بدیها برخوبیها ضدارزشها بر ارزشها غلبه مى یابد و لهیبِ آتش فساد و تباهى دامن همه را مى گیرد و جامعه انسانى در باتلاق فساد و انحطاط فرو مى رود. 🔷 افزون بر این گسترش حاکمیت استکبار در روى زمین و در استضعاف و محرومیت قرار گرفتن پیروان حق که براساس پیش گویى امامان(ع) در آستانه ظهور پیش خواهد آمد نمود دیگرى از بى عدالتى و زیاد شدن ظلم و جور است. 🔶 در زمان حاضر سلطه ستمگرانه و غارتگرانه استکبار جهانى و استثمار و غارت ثروتهاى ملتهاى محروم طلیعه اى از تحقق این نشانه و فراگیر شدن ظلم و جور است. ♦️ یادآورى: سخن از زیاد شدن ظلم و جور و گناه و کم شدن افراد صالح است نه این که همه مردم کافر شوند یا افراد صالح هیچ نباشند. 🔷 در همان زمان که همه جا را تباهى فرا گرفته و ابرهاى تیره گناه سایه افکنده افراد پاکباخته متعهد و صالحى که زمینه قیام آن حضرت را آماده مى سازند و در حمایت از آن منجى بزرگ به جهاد بر مى خیزند. 🔶 در روایات در حالى که از زیاد شدن ستم به عنوان نشانه ظهور یاد شده به این نکته نیز اشاره شده که جامعه منتظر مهدى باید در به پا داشتن ارزشها و مبارزه با ضد ارزشها تلاش جدّى بکند و منتظران به تهذیب نفس بپردازند و…. 🔻 شهید مرتضى مطهرى روایتى را از شیخ صدوق مى آورد مبنى بر این که: 🔷 منظور از فراگیر شدن ستم آن است که هر یک از شقى و سعید گروه حق و باطل به نهایت کار خود مى رسند. ستمکاران و بدکاران به نهایت درجه بدى و نابکارى مى رسند و لهیب آتش آنان همه را فرا مى گیرد. 🔶 در این هنگام که صالحان در مظلومیت و استضعاف به سر مى برند و همه راههاى چاره بر آنان بسته مى شود مهدى(ع) ظهور مى کند و دنیا را پر از عدل و داد مى کند[4]. 🔻زمینه سازان 🔷 انقلاب حضرت مهدى(ع) همچون دیگر انقلابها بدون مقدمه و زمینه سازى به وجود نمى آید بلکه در آستانه ظهور حرکتهایى پا مى گیرد و زمینه را براى ظهور آن حضرت فراهم مى آورد. 🔶 این سلسله قیامها و انقلابها که از سوى حق پویان صورت مى گیرد براساس آنچه در برخى روایات آمده زمینه را براى حرکت جهانى مهدى(عج) آماده مى کند. 🔷 پیشگویى تحقق این نشانه ها به تعبیرهاى گوناگونى در روایات آمده که به چند نمونه از آن اشاره مى کنیم: 🔶پیامبر اکرم(ص) مى فرماید: (یخرج ناس بالمشرق فیوطئون للمهدى سلطانه[5].) گروهى از ناحیه مشرق قد بر مى افرازند و زمینه حکومت مهدى(ع) را فراهم مى سازند. 🔷 در حدیثی دیگر پیامبر اکرم(ص) مى فرماید: (تجىء الرایات السود من قبل المشرق کانّ قلوبهم زبر الحدید فمن سمع بهم فلیأتهم فبایعهم ولوحبواً على الثلج[6].) ♦️ افرادى با بیرقهاى سیاه از ناحیه مشرق مى آیند که دلهاى آنان مانند قطعه هاى فولاد محکم است. پس هر کس قیام آنان را شنید براى بیعت به سوى آنان بشتابد هر چند لازم باشد با سینه بر روى برف برود. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
آیا « فراگیر شدن جهان از ظلم و جور » از نشانه های حتمی ظهور است ⁉️🔻 قسمت (پایانی) 2️⃣ ♦️ امام باقر(ع) مى فرماید: (کانّى بقوم قد خرجوا بالمشرق یطلبون الحق فلایعطونه ثم یطلبونه فلایعطونه فاذا رأوا ذلک وضعوا سیوفهم على عواتقهم فیعطون ماسألوا فلایقبلونه حتى یقوموا ولایدفعونها الاّ الى صاحبکم قتلاهم شهداء اَما انّى لو ادرکت ذلک لأبقیت نفسى لصاحب الأمر[7].) 🔷 گویى قومى را مى بینیم که از مشرق در طلب حق قیام کرده اند ولى بدانان نمى دهند و باز مطالبه مى کنند ولى بدانها نمى دهند پس چون چنین مى بینند شمشیرهاى خویش را بر دوش مى گیرند [آماده نبرد مى شوند] 🔶 پس در آن هنگام آنچه را مى خواهند به آنان مى دهند ولى نمى پذیرند تا این که پیروز مى شوند و آن را جز به حضرت صاحب الأمر(ع) تسلیم نمى کنند. کشتگان آنان شهیدند. اگر من آنان را درک کنم جانم را براى صاحب الأمر(عج) مى گذارم. 🔷 در این روایات به روشنى از برپایى قیامها و انقلابهایى در آستانه ظهور حضرت مهدى(عج) خبر داده شده است. افزون بر اینها روایات فراوان دیگرى نیز وجود دارد که صرف نظر از موارد اختلاف اندکى که در جزئیات آن هست در مجموع همه آنها بر این نکته اتفاق دارند که پیش از ظهور مهدى(عج) حکومتى به رهبرى یکى از صالحان که گمان مى رود از فرزندان پیامبر هم باشد در ناحیه مشرق تشکیل مى گردد و زمینه ظهور را مهیا مى سازد. ♦️ و این حکومت تا ظاهر شدن مهدى(عج) و تسلیم آن به حضرت ایشان ادامه مى یابد. 🔷 بر همین اساس برخى تشکیل دولت شیعى مذهب صفویه را که پس از قرنها استیلاى حاکمان مستبد و متعصب عامى مذهب روى کار آمد همان دولتى دانسته اند که در روایات از جمله زمینه سازان حکومت مهدى(ع) به شمار آمده است[8]. 🔶 در زمان ما نیز برخى با استناد به ویژگیهایى که در روایات آمده انقلاب اسلامى ایران را که در سال 1357هـ.ش. به رهبرى امام خمینى به پیروزى رسید همان دولتى دانسته اند که زمینه را براى ظهور و قیام مهدى(ع) آماده مى کند و ان شاء الله تا ظهور آن حضرت ادامه مى یابد[9]. 🔷 به باور اینان بسیارى از نشانه ها که در روایات آمده بر انقلاب اسلامى ایران تطبیق مى کند بویژه در برخى روایات به رهبرى قیام که سیدى از اولاد پیغمبر است و از قم قیام مى کند و یاران او بدون ترس و واهمه در برابر طاغوت پایدارند اشاره شده است که همگى آنها به انقلاب اسلامى صدق مى کند[10]. 🔶 البته این نخستین بارى نیست که علماى شیعه چنین احتمالى را مطرح ساخته اند. پیش از این نیز هرگاه حرکت و انقلابى از ناحیه شرق بویژه منطقه خراسان صورت مى گرفت این احتمال قوت مى گرفت. 🔷 ولى ناگفته نماند هیچ یک از آن حرکتها به اندازه انقلاب اسلامى زمینه ساز انقلاب مهدى(عج) نبوده اند. بلکه اصلاً مقایسه آنها با انقلاب اسلامى باطل است از این روى احتمال این که مراد از (دولت زمینه ساز) از جمله انقلاب اسلامى ایران باشد و تا ظهور حضرت مهدى(عج) تداوم یابد بسیار است. ♦️ بالآخره چه این احتمالها درست باشد و چه نباشد با توجه به روایات بسیارى که در این بخش رسیده در دوره غیبت و در آستانه ظهور مهدى(عج) دولتهایى به حمایت از حق روى کار مى آیند و انقلابهایى به حمایت از آن پا مى گیرند و زمینه را براى ظهور مهدى(عج) آماده مى سازند و این ازنشانه هاى ظهور است. 🔻پی نوشت: [1].(سنن ابى داود) ج107/4; (کنزالعمال) ج264/14. [2]. (بحارالأنوار) ج320/51. [3]. (همان مدرک) ج256/52 ـ 260. [4]. (قیام وانقلاب مهدى) 66/ انتشارات اسلامى وابسته به جامعه مدرسین قم. [5]. (کنزالعمال) ج263/14. [6]. (بحارالأنوار) ج84/51. [7]. (همان مدرک)243/52. [8]. (همان مدرک). [9]. (مجموعه مقالات و گفتارها در پیرامون حضرت مهدى 207/; (دولة الموطئین للمهدى) مهدى الفتلاوى 82/ ـ 86. انتشارات الرسول المصطفى قم; (دراسات فى ولایة الفقیه ج239/1. [10]. در روایتى از امام کاظم(ع) مى خوانیم: (رجل من اهل قم یدعو الناس الى الحق یجتمع معه قوم کزبر الحدید لا تزّلهم الریاح العواصف ولایملّون من الحرب ولایجبنون وعلى الله یتوکلون والعاقبة للمتّقین). (بحارالأنوار) ج216/57. مردى از اهالى قم قیام مى کند و مردمان را به سوى حق دعوت مى کند. گروهى که همچون پاره هاى فولاد مقاوم هستند گرد او جمع مى شوند. آنان را بادهاى سهمگین از پاى در نمى آورد و هیچ از جنگ خسته نمى شوند و نمى ترسند. بر خدا توکل کنید و عاقبت از آن متقین است. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
🌼 ویژگی‌ها وخصوصیات امام زمان(عج) 🔸 قسمت 3⃣1⃣ ۱۲۱-کسی که آن حضرت را انکار کند کافر است. ۱۲۲-کسی که با آن حضرت جنگ نماید مشرک است. ۱۲۳-خدای تعالی در ابتدای خلقت، آن حضرت را نوری خلق کرده و در عرش مأوی داده است؛ طبق روایات زیادی اول مخلوقی که خدای تعالی خلق فرموده است انوار مقدسه‌ی چهارده معصوم علیهم‌السلام بوده است. بنابراین امام زمان ارواحنا فداه را خدای تعالی در ابتدای خلقت به صورت نوری در عرش خودش جای داده بود. ۱۲۴-خدای تعالی آن حضرت را از عرش به کره‌ی زمین آورده است تا نام خدای تعالی در مکان‌هایی که مربوط به پروردگار است برده شود و صلوات ما را بر آن حضرت و آباء آن حضرت قرار داده و به این وسیله ما را به ولایت آنها مخصوص گردانیده است. ۱۲۵-ولایت امام عصر ارواحنا فداه باعث پاکی اخلاق ما و طهارت نفس و روح ما و تزکیه‌ی ما و کفاره‌ی گناهان ما می‌شود. ۱۲۶-خدای تعالی امام عصر ارواحنا فداه را در شریف‌ترین جایگاه اکرام شدگانش و در اعلا منازل مقربینش و بالاترین درجات و مقامات رسولانش که کسی نمی‌تواند به آن دسترسی پیدا کند و هیچ کس نمی‌تواند به بالاتر از آن برسد. ۱۲۷-هیچ سبقت گیرنده‌ای نمی‌تواند بر امام پیشی بگیرد و برای درک آن هیچ طمع‌کننده‌ای طمع نمی‌کند تا آنجا که حتی هیچ ملک مقرب و نبی مرسل و هیچ صدیق و هیچ شهید و هیچ عالم و هیچ فرد با فضیلت و هیچ مؤمن و هیچ فرد صالحی نمی‌تواند آن مقام را درک کند و به آن برسد مگر اینکه خدای تعالی جلالت امر آن حضرت و عظمت مقام ایشان و بزرگی شأن و تمامیت نور و حقیقت جایگاه‌ اختصاصی آن حضرت و دائمی بودن مقام و شرافت جایگاه و منزلت آن حضرت و کرامت و مخصوص بودن آن حضرت و منزلت مقربی که در نزد خودش دارد را به آن شخص بشناسد. ۱۲۸-کسی که بخواهد به طرف خدای تعالی حرکت کند باید از آن حضرت شروع کند. ۱۲۹-کسی که بخواهد به توحید برسد باید حقیقتش را از آن حضرت قبول نماید. ۱۳۰-ثنای امام عصر ارواحنا فداه قابل بیان نیست. 🌸 ⚜@p_Mahdavi
7.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ روایتِ پشت پرده‌ سیاست‌های کنترل جمعیت در ایران پس از انقلاب ➖ قسمت اول 🔹 کنترل جمعیت به نفع چه کسانی بود؟ چه کسانی بر طبل سیاست کوبیدند؟ 🎬 @Mostazafin_TV