بچه ها من واقعا هیچ استعدادی در ادامه دادن مکالمه ندارم.
چه مکالمه رودرو چه حتی مجازی.
مثلا یکی بهم پیام داده و من واقعا خر ذوق شدم ولی واقعا نمیدونم چی باید بگم.
واقعا اگه گیف و استیکر نداشتم لال بودم، لال.
🇮🇷↯palimpsest↯
من نامه هامو تایپ کردم منتظرم عید بشه😂😭
ولی قبول نیستت
من این همه متن نوشتم که لحظه تحویل سال خوابم ببره؟😭😂
باورم نمیشه