🇮🇷↯palimpsest↯
من نامه هامو تایپ کردم منتظرم عید بشه😂😭
ولی قبول نیستت
من این همه متن نوشتم که لحظه تحویل سال خوابم ببره؟😭😂
باورم نمیشه
پیامای سال گذشته رو میخونم و اینجوریم که تو چجوری این حجم از حماقت رو تو خودت جا داده بودی؟ چطور ممکنه اصلا.