🇮🇷↯palimpsest↯
من نامه هامو تایپ کردم منتظرم عید بشه😂😭
ولی قبول نیستت
من این همه متن نوشتم که لحظه تحویل سال خوابم ببره؟😭😂
باورم نمیشه
پیامای سال گذشته رو میخونم و اینجوریم که تو چجوری این حجم از حماقت رو تو خودت جا داده بودی؟ چطور ممکنه اصلا.
🇮🇷↯palimpsest↯
آخر سالی یه هری پاترمون نشه؟
هرچی آدم چیز های بیشتری رو دوست داشته باشه،
چیز های بیشتری برای از دست دادن داره.