eitaa logo
قرآن و عترت
878 دنبال‌کننده
1هزار عکس
398 ویدیو
1.6هزار فایل
📚 اطلاعات ارزشمند و مفید با نگاه قرآن و عترت(عليهم السلام) را از طریق این کانال پیگیری نمایید. 👇👇 ⏳ https://eitaa.com/qoranwaetrat 👆👆 ♥️ارتباط با خادم کانال👇👇 🆔 @salavatbeferestid
مشاهده در ایتا
دانلود
eitaa_5.0(1716).apk
24.64M
👆👆 📱 را با قابلیت پخش زنده آپدیت کنید 👈تغییرات در نسخه جدید ●‏‏امکان ایجاد پخش زنده در گفتگوی شخصی، کانال و گروه ●‏نمایش میزان حجم دانلود/آپلود شده حین بارگیری/بارگذاری ●‏امکان تبدیل گروه عادی به سوپرگروه توسط سازنده ●‏امکان درج لینک ایتافلای در هایپرلینک ●‏افزوده شدن تب جستجو در وب به صفحه جستجو ●‏بهبود فرایند اشتراک گذاری ویدئو با کپشن از واتس‌اپ به ایتا ●‏رفع باگ‌ها و اصلاح ایرادات گزارش شده ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
🌹 درباره ♦️❓تفاوت‌­های پژوهش موضوع محور و پژوهش مسأله محور چیست؟ 1. پژوهش موضوع محور مقدم‌ه­ای بر پژوهش مسأله محور است، این در حالی است که پژوهش مسأله محور پس از تتبع موضوع محور انجام می­‌شود. 🌿🌿🌿 2. . پژوهش موضوع محور را محقق مبتدی زودتر انجام می­‌دهد؛ زیرا مطالب تقریبا مرتبط با آن را نیز جمع می­‌کند؛ اما پژوهش مسأله محور زحمت بیشتری دارد چون هر مطلبی را نمی‌توان جمع کرد. 🌿🌿🌿 3. پژوهش موضوع محور کمتر ممکن است به تولید علم بینجامد؛ اما در پژوهش مسأله محور احتمال تولید علم افزایش می­‌یابد. 🌿🌿🌿 4. پژوهش موضوع محور ابعاد بسیاری دارد و مهار کردن آن مشکل است؛ اما پژوهش مسأله محور ابعاد محدودی دارد و برای چینش مطالب، تسلط بر ابعاد محدود آن آسان‌­تر است. 🌿🌿🌿 5. پژوهش موضوع محور با رویکرد آموزشی سازگار است؛ اما پژوهش مسأله محور با رویکرد پژوهشی سازگاری بیشتری دارد. 🌿🌿🌿 6. احتمال نوآوری در پژوهش موضوع محور به شدت کاهش می‌­یابد؛ اما در پژوهش مسأله محور احتمال نوآوری افزایش می­‌یابد. 🌿🌿🌿 7. در پژوهش موضوع محور تمرکز خاصی در مباحث آن دیده نمی­‌شود؛ اما در پژوهش مسأله محور تمرکز گرایی در آن دیده می‌­شود. 🌿🌿🌿 8. پژوهش موضوع محور در معرض خلط گستره­‌های علوم است؛ اما پژوهش مسأله محور کمتر در معرض خلط گستره‌­های علوم است. 🌿🌿🌿 9. در پژوهش موضوع محور هیچ­گاه عنوان تحقیق با محتوای تحقیق یکی نمی‌­شود؛ اما در پژوهش مسأله محور بهتر می­‌توانیم محتوایی برابر با عنوان تحقیق بیاوریم. 🌿🌿🌿 ♦️نکته: ✅تا موضوع و مشکل را تجزیه نکنیم پژوهش واقعی در مورد آنها روی نمی­‌دهد . تا زمانی که به یک مشکل از زوایای گوناگون ننگریم و آن را تجزیه نکنیم، آن مشکل به مسأله بدل نمی‌شود. ارایه هرگونه راه حل به این بستگی دارد که بتوانیم مشکل را به زبان فنی، به صورت یک مسأله طرح کنیم. برای این کار به طور مثال مشکل بی­ حجابی را با در نظر گرفتن علل و عوامل، ویژگی­‌ها و مراحل، عوارض و آسیب‌­های آن و… به لایه‌­های کوچک­تری تجزیه می‌­کنیم و سپس برحسب اهمیت و ضرورت و شرایط دیگر، مسأله یا بعد خاصی از ابعاد آن را برمی‌گزینینم. منبع: برگرفته از کتاب خودآموز مقدمات پژوهش استاد حسن اسلام‌پور ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
ICDL2_M1_Mabani-Test.pdf
5.24M
🌹 در راستای تسهیل 📑بخشی‌از جزوه آموزش مبانی‌کامپیوتر 📚تمامی آموزش های دوره دارای جزوه متنی- تصویری کاملا مطابق با آموزش های ویدیویی می‌باشد و دیگر نیازی به وقت گذاشتن برای نکته برداری ندارین ... 🧠 همچنین می‌توانید با نگاه کردن به جزوه در چند دقیقه تمام آموزش های ویدیویی را در حافظه‌ی تصویری خود تثبیت کنید ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
ir.ham3da.darya.apk
25.84M
👆👆 🌹 کتابخانه اشعار ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
com.Ziaerezvan.Javan.apk
11.73M
👆👆 🌹 کتابخانه ویژه جوان ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
base.apk
6.11M
👆👆 🌹 کتابخانه مجموعه آثار خدامیان ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
🌹 درباره ویژگی‌های سؤال و مسأله 🔹ویژگی‌های سؤال: 1⃣بر اثر جهل، ندانستن و عدم آگاهی نسبت به موضوع ایجاد می‌شود؛ ــــــــــ 2⃣پاسخگویی به آن با رجوع به افراد و یا منابع، امکان‌پذیر است؛ ــــــــــ 3⃣مجهولی است که فرد، پاسخ آن را نمی‌داند. با کشف پاسخ، جهل پرسشگر، مرتفع می‌شود و در گستره علم، تغییری نمی‌کند؛ ــــــــــ 4⃣پاسخ به سؤال، فرآیندی آموزشی را می‌طلبد؛ ــــــــــ 5⃣در سؤال، نوآوری، مطرح نمی‌شود؛ ــــــــــ ــــــــــ 🔸ویژگی‌های مسأله: 1⃣بر اثر دانستن کلیه اطلاعات موجود در یک زمینه، ایجاد می‌شود؛ ــــــــــ 2⃣پاسخگویی به آن، صرفا با رجوع به افراد و یا منابع، امکان‌پذیر نیست؛ ــــــــــ 3⃣مجهولی است که جامعه علمی به پاسخ آن نپرداخته است و با کشف پاسخ، نه تنها جهل پرسشگر برطرف می‌شود، بلکه دامنه علم نیز گسترش می‌یابد؛ ــــــــــ 4⃣پاسخ به مسئله، فرآیندی تحقیقی_پژوهشی را می‌طلبد؛ ــــــــــ 5⃣مسئله همواره با نوآوری همراه است. ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
🔻پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ مناسبت‌ روز تجلیل‌ از شهیدان‌ و ایثارگران‌ دفاع‌ مقدس‌که بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه) توسط حجت‌الاسلام و المسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، درگلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم هفته دفاع مقدس، مزین به نام و یاد شهیدان عالیمقام است. فداکاری مخلصانه‌ی آنان و دیگر ایثارگران، پیروزی را به ملت ایران هدیه کرد و خون مطهّر آنان حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد. این درس بزرگ آن اسوه‌های ایثار است؛ هرجا تلاش مخلصانه باشد پیروزی و سربلندی نیز هست. و ملت ایران این یادگار ارجمند را هرگز از خاطر نخواهد برد ان‌شاءالله. سلام خدا بر شهیدان و بر شهیددادگان و بر همه‌ی ایثارگران و بر پیشوای آنان امام روح‌الله. سیّدعلی خامنه‌ای ۱ مهر ۱۴۰۰ ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
🌹 درباره 🔶 برای دسته بندی و نموداری کردن مطالب (درختواره) از چه نرم افزاری (گوشی همراه یا لب تاپ) استفاده کنیم؟ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 💠 استاد رضا میهن دوست پاسخ می دهد: برای این کار از نرم افزارهای مدیریت ذهن استفاده کنید. من از نرم افزار مایندجت (Mindjet MindManager) که محیط کارش بسیار به مجموعه آفیس نزدیک است، استفاده می کردم ولی چون فارسی را به درستی پشتیبانی نمی کند، پیشنهاد می شود از نرم افزار ایکس مایند (XMind) استفاده کنید. 🔸️ نموداری کردن مطالب از سوی شاگردان بسیار عالیست. 🔹️ برای تدریس نیز این نرم افزارها بسیار کمک کار هستند چون قابلیت ارائه با پروژکتور را دارد. همچنین می توانید به تدریج، نمودار را ارائه کنید. یعنی این قابلیت را دارد که تنها قسمتی از مطالب نشان داده شود و مدیریت آن به دست استاد است. ساخت نمودار نیز بسیار ساده است چون تمام نمودار به صورت اتوماتیک ساخته می شود و نیاز به تنظیم شکل ها و تنظیم اندازه ها و ... ندارد. برای انتشار نیز می توانید خروجی pdf یا jpeg یا png بگیرید. ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
negaresh_elmi.pdf
919.3K
👆👆 🌹 در راستای نگارش علمی_ ۱۷ صفحه📖 🔸نکته‌ها و تجربیات نویسندگی 🔹طرح بحث نویسندگی انواع بیان انواع نوشتن ابعاد نوشته 🔸عوامل گیرایی پیام 🔹عوامل شیوایی بیان 🔸جمع‌بندی ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
🌹 درباره 🔶️اوّلين مرحله هر پژوهشي، درك و فهم مشكل است و پژوهش و ، درصدد است كه با كار علمي، يك يا چند بُعد از ابعاد را پاسخ گويد و دقيقاً به همين جهت است كه تعيين موضوع و طرح دقيق سؤال يا سؤالات اصلي، حائز اهميت بسيار است. 🔶️هر تحقيق علمي با طرح سؤال آغاز مي‌شود و تحقيق براي پاسخگويي به آن انجام مي‌گيرد. 🔶️ اولين فعاليت در هر پژوهشي، انتخاب سؤال است و اصولاً پژوهش با سؤال آغاز مي‌شود. 🔶️انتخاب سؤال و بيان آن، يكي از جنبه‌هاي عمده پژوهش علمي است. 🔶️در واقع، محقّق براي پيداكردن پاسخ به سؤالي كه براي او پيش آمده يا در طول دوره آموزش با آن برخورد داشته است، به تحقيق مي‌پردازد. 🔶️هدف از تعيين سؤال، ايجاد نهايت تمركز در فرايند تحقيق است. داشتن يك پرسش علمي باعث مي‌گردد كه مواد خام جمع‌آوري شده، در دسته‌ها و فايل‌هاي مخصوص خود گردآوري شود و محقّق در جريان كار به افق‌هاي گوناگون كشانده نشود و كنجكاوي او مسير پژوهش را منحرف ننمايد. ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
base.apk
15.28M
👆👆 🌹 کتابخانه حضرت آیت الله وحید خراسانی ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
com.Ziaerezvan.darshaee_az_quran.apk
17.87M
👆👆 🌹 کتابخانه درس هایی از قرآن (استاد قرائتی) ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
روحانی و مدرسه.apk
9.61M
👆👆 🌹 روحانی و مدرسه ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
نشست علمي بررسي مباني فقهي دفاع و مقاومت در مكتب اسلام با ارائه استاد ارجمند: حجت الاسلام والمسلمين زماني (مدرس خارج فقه و اصول حوزه علميه مشهد) همراه با روايتگري راويان دفاع مقدس زمان: شنبه 3 مهرماه 1400 ساعت 12 ظهر آدرس وبينار: https://masathe4.lms2.hozehkh.com/ws/defaa ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ◾️روح بلند و ملکوتی علامه حسن زاده آملی به ملکوت اعلی پیوست. ◾️ این ضایعه بزرگ را به ساحت مقدس امام عصر ارواحنا فداه و رهبر فرزانه انقلاب و تمام شیعیان جهان، حوزه های علمیه، اساتید و فضلای معظم و عموم مؤمنين و علاقه مندان خصوصا خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن یگانه دهر علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می کنیم. ◾️ خداوند طول عمر بابرکت به رهبر معظم انقلاب و سایر خدمتگزاران اسلام و انقلاب عنایت فرماید. 🍃رسول اعظم صلی الله علیه و آله و سلم: 🔳 مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ، و هُوَ نَجمٌ طـمِسَ، و مَوتُ قَبیلَةٍ أیسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ. ▪️مرگ عالم مصیبتی جبران ناپذیر و رخنه ای بسته ناشدنی است. او ستاره ای است که غروب می کند،  مرگ یک قبیله آسانتر از مرگ یک عالم است. 📚 کنز العمّال : ۲۸۸۵۸ وَسَلَامٌ عَلَيْهِ يَوْمَ وُلِدَ وَيَوْمَ يَمُوتُ وَيَوْمَ يُبْعَثُ حَيًّا ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
#بسم_الله_الرحمن_الرحیم #انالله_وانااليه_راجعون در آستانه #اربعین حسینی #رحلت #عالم بزرگ #جهان #تشیع حضرت #علامه_حسن_زاده_آملی را به محضر حضرت ولی عصر حجت بن الحسن العسكری علیه السلام و همه ارادتمندان ایشان #تسلیت عرض می نماییم. 💐 الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
◾️پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت علامه حسن زاده آملی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی آیت‌الله آقای حسن‌زاده آملی را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم با تأسف خبر درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی، آیةالله آقای حسن‌زاده‌ی آملی رحمةالله‌علیه را دریافت کردم. این روحانی دانشمند و ذوفنون از جمله‌ی چهره‌های نادر و فاخری بود که نمونه‌های معدودی از آنان در هر دوره، چشم و دل آشنایان را می‌نوازد و توأماً دانش و معرفت و عقل و دل آنان را بهره‌مند می‌سازد. نوشته‌ها و منشأت این بزرگوار منبع پر فیضی برای دوستداران معارف و لطائف بوده و خواهد بود ان‌شاءالله. اینجانب به همه‌ی دوستان و شاگردان و ارادتمندان ایشان بویژه به مردم مؤمن و انقلابی آمل و جوانان مشتاقی که مجذوب مواضع انقلابی و خلقیات والای انسانی آن مرحوم بودند تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم. سیّدعلی خامنه‌ای ۴ مهر ۱۴۰۰ ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
◾️متن کامل زیارت اَلسَّلامُ عَلى وَلِىِّ اللَّهِ وَحَبیبِهِ اَلسَّلامُ عَلى خَلیلِ اللَّهِ وَنَجیبِهِ اَلسَّلامُ عَلى صَفِىِّ اللَّهِ وَابْنِ صَفِیِّهِ اَلسَّلامُ عَلىَ الْحُسَیْنِ الْمَظْلُومِ الشَّهیدِ اَلسَّلامُ على اَسیرِ الْکُرُباتِ وَقَتیلِ الْعَبَراتِ اَللّهُمَّ اِنّى أَشْهَدُ اَنَّهُ وَلِیُّکَ وَابْنُ وَلِیِّکَ وَصَفِیُّکَ وَابْنُ صَفِیِّکَ الْفاَّئِزُ بِکَرامَتِکَ اَکْرَمْتَهُ بِالشَّهادَةِ وَحَبَوْتَهُ بِالسَّعادَةِ وَاَجْتَبَیْتَهُ بِطیبِ الْوِلادَةِ وَ جَعَلْتَهُ سَیِّداً مِنَ السّادَةِ وَقآئِداً مِنَ الْقادَةِ وَذآئِداً مِنْ الْذادَةِ وَاَعْطَیْتَهُ مَواریثَ الاْنْبِیاَّءِ وَجَعَلْتَهُ حُجَّةً عَلى خَلْقِکَ مِنَ الاْوْصِیاَّءِ فَاَعْذَرَ فىِ الدُّعآءِ وَمَنَحَ النُّصْحَ وَبَذَلَ مُهْجَتَهُ فیکَ لِیَسْتَنْقِذَ عِبادَکَ مِنَ الْجَهالَةِ وَحَیْرَةِ الضَّلالَةِ وَقَدْ تَوازَرَ عَلَیْهِ مَنْ غَرَّتْهُ الدُّنْیا وَباعَ حَظَّهُ بِالاْرْذَلِ الاْدْنى وَشَرى آخِرَتَهُ بِالثَّمَنِ الاْوْکَسِ وَتَغَطْرَسَ وَتَرَدّى فى هَواهُ وَاَسْخَطَکَ وَاَسْخَطَ نَبِیَّکَ وَاَطاعَ مِنْ عِبادِکَ اَهْلَ الشِّقاقِ وَالنِّفاقِ وَحَمَلَةَ الاَوْزارِ الْمُسْتَوْجِبینَ النّارَ فَجاهَدَهُمْ فیکَ صابِراً مُحْتَسِباً حَتّى سُفِکَ فى طاعَتِکَ دَمُهُ وَاسْتُبیحَ حَریمُهُ اَللّهُمَّ فَالْعَنْهُمْ لَعْناً وَبیلاً وَعَذِّبْهُمْ عَذاباً اَلیماً اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ رَسُولِ اللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ سَیِّدِ الاْوْصِیاَّءِ اَشْهَدُ اَنَّکَ اَمینُ اللهِ وَابْنُ اَمینِهِ عِشْتَ سَعیداً وَمَضَیْتَ حَمیداً وَمُتَّ فَقیداً مَظْلُوماً شَهیداً وَاَشْهَدُ اَنَّ اللَّهَ مُنْجِزٌ ما وَعَدَکَ وَمُهْلِکٌ مَنْ خَذَلَکَ وَمُعَذِّبٌ مَنْ قَتَلَکَ وَاَشْهَدُ اَنَّکَ وَفَیْتَ بِعَهْدِاللهِ وَجاهَدْتَ فى سَبیلِهِ حَتّى اَتیکَ الْیَقینُ فَلَعَنَ اللهُ مَنْ قَتَلَکَ وَلَعَنَ اللهُ مَنْ ظَلَمَکَ وَلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً سَمِعَتْ بِذلِکَ فَرَضِیَتْ بِهِ اَللّهُمَّ اِنّى اُشْهِدُکَ اَنّى وَلِىُّ لِمَنْ والاهُ وَعَدُوُّ لِمَنْ عاداهُ بِاَبى اَنْتَ وَاُمّى یَابْنَ رَسُولِ اللَّهِ اَشْهَدُ اَنَّکَ کُنْتَ نُوراً فىِ الاَصْلابِ الشّامِخَةِ وَالاْرْحامِ الْمُطَهَّرَةِ لَمْ تُنَجِّسْکَ الْجاهِلِیَّةُ بِاَنْجاسِها وَلَمْ تُلْبِسْکَ الْمُدْلَهِمّاتُ مِنْ ثِیابِها وَاَشْهَدُ اَنَّکَ مِنْ دَعاَّئِمِ الدّین وَاَرْکانِ الْمُسْلِمینَ وَمَعْقِلِ الْمُؤْمِنینَ وَاَشْهَدُ اَنَّکَ الاْمامُ الْبَرُّ التَّقِىُّ الرَّضِىُّ الزَّکِىُّ الْهادِى الْمَهْدِىُّ وَاَشْهَدُ اَنَّ الاْئِمَّةَ مِنْ وُلْدِکَ کَلِمَةُ التَّقْوى وَاَعْلامُ الْهُدى وَالْعُرْوَةُ الْوُثْقى وَالْحُجَّةُ على اَهْلِ الدُّنْیا وَاَشْهَدُ اَنّى بِکُمْ مُؤْمِنٌ وَبِاِیابِکُمْ مُوقِنٌ بِشَرایِعِ دینى وَخَواتیمِ عَمَلى وَقَلْبى لِقَلْبِکُمْ سِلْمٌ وَاَمْرى لاِمْرِکُمْ مُتَّبِعٌ وَنُصْرَتى لَکُمْ مُعَدَّةٌ حَتّى یَاْذَنَ اللَّهُ لَکُمْ فَمَعَکُمْ مَعَکُمْ لامَعَ عَدُوِّکُمْ صَلَواتُ اللهِ عَلَیْکُمْ وَعلى اَرْواحِکُمْ وَاَجْسادِکُمْ وَشاهِدِکُمْ وَغاَّئِبِکُمْ وَظاهِرِکُمْ وَباطِنِکُمْ آمینَ رَبَّ الْعالَمینَ. به یاد امام و شهدا و مرحوم آیت الله ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
درباره اربعین و چهل.pdf
128.4K
👆👆 🌹 منبر مکتوب با موضوع "درباره و چهل" ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ در این فیش به مسائل زیر اشاره شده است: 🔺عبادت زن و شوهری که همدیگر را آزار میدهند تا چهل روز پذیرفته نیست 🔺عبادت شرابخوار تا چهل روز پذیرفته نیست 🔺دعا کردن به چهل مومن 🔺چهل روز خالصانه برای خدا 🔺چهل نفر در تشییع مومن 🔺عدد چهل در مسائل نظامی 🔺عدد چهل در مسائل اقتصادی 🔺عدد چهل در مسائل سیاسی 🔺 عدد چهل در مسائل بهداشتی 🔺عدد چهل در مسائل تربیتی 🔺چهل سالگی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
ویژگی های امام حسین در زیارت اربعین.pdf
123.4K
👆👆 🌹 منبر مکتوب با موضوع "ویژگی‌های امام حسین علیه السلام در زیارت " ویژگی‌های امام حسین علیه السلام ▪️مقام عبودیت ▪️تحمل غم و اندوه برای اصلاح جامعه ▪️بخشیدن هستی خود برای نجات جامعه ▪️ذلت و خواری دشمنان امام حسین علیه السلام ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 حکیم و عارف کم نظیر، حضرت آیت الله حسن زاده آملی جامع عقل نظر و عقل عمل بود ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مرور کوتاهی بر زندگینامه و خصوصیات مرحوم علامه حسن زاده آملی؛ ✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار 🆔 @pajohesh_s 👆👆👆👆👆