eitaa logo
تربیت و حکمرانی
1.2هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
677 ویدیو
33 فایل
🔰طلبه درس خارج حوزه علمیه، #مبلغ اسلام ناب 🔰افتخارم #معلم بودن، آرزویم #مربی شدن 🔰پژوهشگر و نویسنده حوزه #تربیت (تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب، قالبهای برنامه‌سازی تربیتی، خلوت ناامن و...) 🔰دانش‌پژوه دکتری #حکمرانی #مرتضی_رجائی
مشاهده در ایتا
دانلود
تربیت و حکمرانی
. ♨️ اگر تمایل داشتید در دوره شرکت کنید و دوست داشتید با داشتن یه تخفیف در هزینه ثبت نام دوره، کامتون هم شیرین بشه، می‌تونید موقع ثبت نام و پرداخت هزینه، از کد "rajaee" استفاده کنید.
📌گزارش صوتی نشست تخصصی نقد کتاب تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب در مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر قم 🔰ارائه نویسندگان: 🔹️ارائه مرتضی رجائی 🔹️ارائه حجت‌الاسلام علی فاطمی پور 🔰دیدگاه‌های منتقدان: 🔹️سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین استاد عالم زاده نوری 🔹️سخنان حجت‌الاسلام دکتر مددی 🔹️سخنان حجت‌الاسلام دکتر گرامی پور 🔰پاسخ نویسندگان به نقدها: 🔹️پاسخ‌های مرتضی رجائی 🔹️پاسخ‌های حجت‌الاسلام علی فاطمی پور 🔰جمع بندی نشست: 🔹️جمع بندی حجت‌الاسلام والمسلمین استاد عالم زاده نوری 🆔️https://eitaa.com/rajaaei_ir
💠 معرفی مرکز علوم نوین اسلامی(معنا) و ارائه الگوی مرکز ┄┄┅┅🍃✿❀🌹❀🍃✿┅┅┄┄ ✔️ حجت الاسلام علی محمدی (مدیر مرکز علوم نوین اسلامی) ✔️حجت الاسلام حمید خورشیدی (دبیر میز اقتصاد مذکر علوم نوین اسلامی) ✔️حجت الاسلام نهاوندی‌فر (مدیر دفتر پیشرفت عرصه‌‌ای) ✔️جناب آقای دکتر حمید ابدی (مدیر دفتر نظریه‌های محوری) ✔️جناب آقای میثم گودرزی (مدیر دفتر پیشرفت منطقه‌ای) ┄┄┅┅🍃✿❀🌹❀🍃✿┅┅┄┄ 🔰 زمان و مکان برگزاری: شنبه، بیست و سوم اردیبهشت ماه 1402،ساعت 13 الی 15 بلوار الغدیر، کوچه دهم، ساختمان مفید، طبقه پنجم ➖ ➖ 🔻دبیرخانه هم اندیشی، پیشرفت عرصه‌‌ای 🔻مرکز علوم نوین اسلامی(معنا) ┄┄┅┅🍃✿❀🌹❀🍃✿┅┅┄┄ 🌐 @maana_hamandishi
برنامه را دوست دارم، نه از این جهت که خیلی بامزه و پرمحتوا است؛ فقط برای اینکه به بعضی‌ها ثابت کرد که خیلی هنرمند و حرفه‌ای نبوده که داشته برنامه‌ای مثل رو می‌ساخته. انصاف داشته باشیم، چندان تفاوتی در بخش‌های مختلف برنامه و محتوا ندارن، جز اینکه سیدخندان خیلی جهت‌دار و انقلابیه. 🆔 @rajaaei_ir
فقط با تکیه بر و بدون استفاده از ظرفیت نهاد دینی امر به معروف و ، شاید بتوانیم اجتماع‌هایی داشته باشیم و آن‌ها را اداره کنیم، اما ساخت یک محال است. مشاهده خیابانی امروز صبح من، یکی از هزاران گواه این حقیقت است. امروز صبح در تقاطع خ شهید مطهری و ولیعصر دو را دیدم که بودند، ولی چون تنها وظیفه‌شان را حفظ نظم ترافیکی چهارراه میدانستند، کاری به خانمهایی که درست از کنارشان رد میشدند نداشتند؛ حتی وقتی دو دختر دبیرستانی مکشفه، با پس‌زمینه آنها سلفی گرفتند و سرمست از این پیروزی، رفتند. 🆔 @rajaaei_ir
را تمام فرایندهای اداره امور میدانند که از راه ابزارهایی مثل قوانین، هنجارها، قدرت یا یا زبان اعمال میشوند. فتوای تاریخی از سوی مصداقی از در جامعه اسلامی است؛ ظرفیتی وابسته به تحقق یک خاص در مردم جامعه. این رابطه متقابل تربیت و حکمرانی است. ✍چقدر دوست داشتم به بهانه سالروز فتوای معظم تحریم تنباکو، با جمعی گفت‌وگویی می‌کردم درباره رابطه تربیت و حکمرانی. 🆔 @rajaaei_ir
هدایت شده از اسد عدالت پرور
🔴 اقتصادنامه منتشر شد... 🔹 خودتحقیری ، عامل تورم و رکود 🔸بازی برد _ برد برای ایران 🔹حماسه ی ۵۷٪ یا بانگ تورم 🔸مالیات بر عایدی سرمایه... 🔹مسئله ی اصلی تورم است ! 🔸علم اقتصاد یا اقتصاد علم‌نما؟! 🔹یک قطره از دریای اقتصاد اسلامی 🔸 زیست شهر نوین مولد 🔹تشریح شعار سال دسترسی به محتوای pdf👇🏻 https://eitaa.com/moavenat_farhangi_qom/8006
به نظرتان فرزند خردسال مانع حضور در برای نماز جماعت است؟ ترجیح می‌دهید در نماز حواستان بیشتر جمع باشد، یا اینکه فرزندتان چند دقیقه در فضای مسجد و برگزاری نماز جماعت تنفس کند و شود، هرچند به قیمت کم شدن اندکی از تمرکز شما تمام شود؟ 🆔 @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه درباره یک دو کلمه می‌کنیم، لطفاً به حساب هیچ چیز نذارید جز علاقه به بهبود این‌طور تولیدات. توجه به ساختار مهمه، ولی نه به قیمت تضعیف . آخه "این مردم ساکن عشق آبادن"؟! مگه "عشق آباد" پایتخت ترکمنستان نبود؟! با این همه، چقدر قشنگه این ذکر 🆔 @rajaaei_ir
تربیت و حکمرانی
اگه درباره یک #سرود دو کلمه #نقد می‌کنیم، لطفاً به حساب هیچ چیز نذارید جز علاقه به بهبود این‌طور تول
از دقت نظرتون خرسندم. لکن این نقد بنظرم نقد سطحیه چرا که در وهله اول گوش دادن به این اثر و در وهله دوم و در مرحله سوم و و و هیچ جاش این معنی که شما برداشت کردید به ذهن نمیرسه شما یک معنای بسیار بعید رو در نظر گرفتید که بنظرم اشتباهه. به جای اینطور نقد های سطحی به نقد های عمیق تر بپردازید که مثالش هم در سرود سلام فرمانده 1 و 2 هم قابل روئیته ✍اگر احتمالاً دوستان دیگری هم هستند که این نقد بنده را سطحی می‌دانند، لطفاً قبل از اینکه زحمت نوشتن نظرشان را در خصوصی خطاب به من بکشند، کمی عنایت کنند که این یک کنایه طنزآمیز است برای اشاره به مفهوم عام "ضعف محتوای ترانه ها" که این روزها دارد زیاد می‌شود. وگرنه حقیر متوجهم که شاعر این ترانه قصدش این نبوده که مردم ایران ساکن پایتخت ترکمنستان اند!!
میدانم که کار برای نوجوانان امروز، از نان شب هم برای انقلابی ها و مذهبی ها واجب تر است. جهانی در حال آغاز است که اگر بی دقتی کنیم و نوجوانان ما، وارث ما نباشند، هم دین و هم ایرانیتمان تا قرنها دوباره به محاق می رود. به برگزار کنندگان این برنامه بسیار ارادت دارم و به اخلاص آنها شکی ندارم، اما برادرانه نکته ای را برای کمک به بهتر شدن کار و جلوگیری از یک انحرافی که چندانم کسی امروز به آن توجه ندارد، عرض می کنم. ما خیلی از اوقات کارهایی انجام می دهیم برای اینکه زیر بیرق انقلاب و دین را شلوغ کنیم. در این کار پر زحمت مراقب امضای مذهب و انقلاب باشید. این امضا باید تمایز خودش را با رقبایش حفظ کند. فکر کنید اگر این تمایز حفظ نشود، حتی اگر اینجا شلوغ هم بشود، گویی یک جایی از همین دنیایی که بر علیهش قیام کرده ایم شلوغ شده! اگر باشیم، اما جزئی از دنیای رقبای دین و انقلاب باشیم، سود است یا ضرر؟ برادرانه و سربسته عرض می کنم، حسین آقای طاهری مردی جوان است و اینجا جشن دختران نوجوان در یک سالن مستطیل شکل با حداقل 12 تا 15 هزار دختر نوجوان پرشور. اگر این مداح جوان سنگین بخواند که پس چرا پیرمردها را دعوت نکردید و اگر چنان بخواند که همراهی دختران ما را به همراه داشته باشد که آن هم از جنس امضای ما نخواهد بود! مذهبی های همه شهرهای دیگر، به کارهای ما قمی ها به عنوان امضای انقلاب و دین نگاه می کنند و نوآوری های ما نوآوری دینی تلقی می شود! اما لذت جشن با این ترکیب، خلاقیت نیست، با بیل دیگران باغ خود را شخم زدن است! خدا خودش کمک کار این خواهران دلسوز برگزار کننده این جشن باشد. 🆔 @social_theory