از یک سنی به بعد همین میشه که فروغ فرخزاد میگه:
در برابر بی مهری هیچ نمیگویم !
سکوت و سکوت و سکوت ...
انگار که لال شده باشم ؛ شایدهم کور و کر
دیگر نه انرژی توضیح دادن دارم و نه حوصله اش را!
یکجا باید بپذیری
که قرار نیست همه همون قدر که تو دوسشون داری، همون قدر زیاد و از همون جنس دوستت داشته باشن، تقصیر توام نیست:))))
‹اغمــٔـا›
؛
اگه بخوام از احوالاتِ این روزام بگم ،
اینطوریه که انگار دوزِ بالایی از مورفین به روحم تزریق شده ..
و نسبت به هر اتفاقِ خوشایند و ناخوشایندی ،
کاملاً خنثی و بیحسم .!