eitaa logo
امام حسین ع
18.7هزار دنبال‌کننده
397 عکس
2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
کانال مداحی و شعر و سبک https://eitaa.com/emame3vom
مشاهده در ایتا
دانلود
📚📚📚 📖 باب دجال از کتاب اکمال الدین و اتمام النعمه اثر شیخ صدوق ره ، شامل علامات آخرالزمان 📙 نزال بن سبرة گوید: امیرالمؤمنین علیّ بن أبی طالب ع برای ما خطبه خواند و بر خدای تعالی حمد و ثنا گفت و بر محمّد و خاندانش درود فرستاد آن گاه سه بار فرمود: ای مردم! پیش از آنکه مرا از دست بدهید از من پرسش کنید. آن گاه صعصعة بن صوحان برخاست و گفت: ای امیرالمؤمنین! چه وقت دجّال خروج میکند؟ علیّ ع فرمود: بنشین که خداوند کلامت را شنید و خواسته تو را دانست به خدا سوگند در این باب سؤال‌ شونده از سئوال‌کننده داناتر نیست و لیکن برای آن علامات و نشانه‌هایی است که طابق النّعل بالنّعل ( مانند دو لنگه کفش ) دنبال یکدیگر بیاید که اگر خواستی تو را بدان آگاه کنم ؟ پس او گفت آری ای امیرالمؤمنین! ✨ علی ع فرمود: آنها چنین است: آن گاه که مردم نماز را تباه سازند و امانت را ضایع کنند و دروغ را حلال شمارند و رباخواری کنند و رشوه گیرند و ساختمانهای استوار ( بلند ) بنا کنند و دین را به دنیا بفروشند و سفیهان را بکار گمارند و با زنان مشورت کنند ( زنان دنیا دوست ) و قطع رحم نمایند و از هوس پیروی کنند و خونریزی را سبک شمارند . و بردباری ، ضعف و ستمگری، افتخار به شمار آید و امیران فاجر و وزیران ستمکار و کدخدایان خیانتکار و قاریان فاسق باشند و گواهیهای دروغ ظاهر گردد و فجور و بهتان و گناه و طغیان علنی شود و قرآنها را زیور کنند و مساجد را بیارایند و مناره‌ها را بلند سازند و اشرار را احترام کنند و صفوف در هم آید و قلوب مختلف شود و پیمانها شکسته گردد و وعده نزدیک شود و زنان به خاطر حرص بر دنیا در تجارت با شوهرانشان مشارکت کنند و آواز فاسقان بلند شود و آن را استماع کنند و رذل‌ترین مردم سرپرست آنها شود و از فاجر به خاطر ترس از شرّش بپرهیزند و دروغگو را تصدیق کنند و خائن را امین شمارند و زنان ، آوازه‌خوان و تار و طنبور فراهم آورند و آخر این امّت اوّل آن را لعنت کند و زنان بر زینها سوار شوند و زنان به مردان و مردان به زنان تشبّه کنند و شاهد بدون استشهاد گواهی دهد و دیگری بی‌آنکه حقّ را بشناسد و تفقّه در دین داشته باشد قضاء ذمّه را گواهی دهد و کار دنیا را بر آخرت ترجیح دهند و پوست میش را بر دل گرگ بپوشند و دلهایشان بد بوتر از مردار و تلخ‌تر از زهر باشد، .... آن گاه اصبغ بن نباته از جا برخاست و گفت: یا امیرالمؤمنین! دجّال کیست؟ فرمود: دجّال صائد بن صائد است و بدبخت کسی است که او را تصدیق کند و نیکبخت کسی است که او را تکذیب نماید . او از شهری خروج کند که به آن اصفهان گویند از قریه‌ای که آن را یهودیّه می‌شناسند. چشم راستش ممسوح ( مسح شده و پنهان ) است و چشم دیگرش بر پیشانی اوست آنچنان می‌درخشد که گوئی ستاره سحری است و در آن علقه‌ای است که با خون درآمیخته است و میان دو چشمش نوشته «کافر» و هر کاتب و بیسوادی آن را میخواند . در دریاها فرو می‌رود، آفتاب با او حرکت می‌کند در مقابلش کوهی از دود است و پشت سرش کوه سفیدی است که مردم آن را طعام پندارند، در قحطی شدیدی در حالی که بر حمار سپیدی که فاصله هر گامش یک میل است خروج کند و زمین منزل به منزل در زیر پایش درنوردیده شود و بر آبی نگذرد جز آنکه تا روز قیامت فرو رود و با صدای بلندی که جنّ و انس و شیاطین در شرق و غرب عالم آن را می‌شنوند می‌گوید: ای دوستان من! به نزد من آئید، من کسی هستم که آفرید و تسویه کرد و تقدیر کرد و هدایت نمود من پروردگار اعلای شما هستم. در حالی که آن دشمن خدا دروغ می‌گوید، او یک چشمی است که غذا می‌خورد و در بازارها راه می‌رود و پروردگار شما یک چشم نیست و غذا نمی‌خورد و راه نمی‌رود و زوالی ندارد . بدانید که در آن روز بیشتر پیروان او زنا زادگان و صاحبان پوستینهای سبزند . خداوند او را در شام بر سر گردنه‌ای که آن را افیق نامند به دست کسی که عیسی ع پشت سرش نماز می‌خواند هنگامی که سه ساعت از روز جمعه گذشته است خواهد کشت و بدانید که بعد از آن قیامت کبری واقع خواهد گردید. گفتیم: یا امیرالمؤمنین آن چیست؟ فرمود: خروج دابّة الارض از کوه صفا که همراه او خاتم سلیمان ع و عصای موسی ع است. آن خاتم را بر روی هر مؤمنی که بنهد این کلام بر آن نقش بندد هذا مؤمن حقا . و بر روی هر کافری که بنهد بر آن نوشته شود : هذا کافر حقا. تا به غایتی که مؤمن ندا کند: ای کافر! وای بر تو، و کافر ندا کند: ای مؤمن! خوشا بر تو، دوست داشتم که امروز مثل تو بودم و به فوز عظیمی می‌رسیدم. سپس آن دابّه سر بلند کند و به اذن خدای تعالی همه کسانی که بین مشرق و مغرب هستند او را ببینند و این بعد ⬇️⬇️
⬆️⬆️⬆️ ادامه : از آن است که آفتاب از مغرب خود برآید در این هنگام توبه برداشته شود و هیچ توبه‌ای پذیرفته نشود و عملی بالا نرود و لا یَنْفَعُ نَفْساً إِیمانُها لَمْ تَکُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ أَوْ کَسَبَتْ فِی إِیمانِها خَیْراً. سپس فرمود: دیگر از من نپرسید که بعد از آن چه خواهد شد زیرا حبیبم رسول خدا ص از من پیمان گرفته است که آن را جز به خاندانم نگویم. نزال بن سبرة گوید: به صعصعة بن صوحان گفتم: ای صعصعه! مقصود امیرالمؤمنین ع از این کلام چه بود؟ صعصعه گفت: ای ابن سبرة! آن کسی که عیسی ع پشت سر او نماز میخواند دوازدهمین امام از عترت و نهمین امام از فرزندان حسین بن علیّ ع است و او آفتابی است که از مغرب خود طلوع کند و از ما بین رکن و مقام ظاهر شود و زمین را طاهر سازد و موازین عدالت را برپا کند و هیچ کس به دیگری ستم نکند و امیر المؤمنین ع به ما خبر داد که حبیبش رسول خدا ص از او پیمان گرفته است که حوادث پس از آن را جز بر خاندانش- صلوات اللَّه علیهم اجمعین- نگوید . روایت تمام شد . این بخش ادامه دارد ان شاءالله 👇👇
بر عزیزان پوشیده نیست که این نوع روایات میباست به دقت مورد بررسی های فراوان و تحلیل دقیق قرار بگیرند . تداخل های اون رو باید خارج کرد و ممکنه در نقل روایت ها پس و پیش شده باشه روایت . یا بعضی کلمات در طی زمان تبدیل شده باشند و یا تغییر نسبی .چرا که میزان حافظه افراد متفاوت هستش و در نقل ها گاهی اشتباهاتی صورت گرفته که در علوم حدیث و اعتبار سنجی روایات فقره به فقره و جزء و به جزء مورد بررسی قرار میگیرند و اصل روایت استخراج میشود. بنابراین چنین روایاتی رو باید از اهل فن و در کتب مهدویت که نوشته شده خواند . در کتب کلاسیک روایی همه روایات باهم نقل شده اند. اعم از ضعیف و قوی و معتبر و موثق ووو. ممکنه تضادهایی وجود داشته باشه در روایات که جمع بین اونها ممکن نباشه علی الظاهر . مثلا در حدیث بالا آمده که حضرت مهدی عج در گردنه ای ، دجال رو میکشد . در روایات بسیار دیگه آمده که عیسی ع در بیت المقدس دجال رو میکشد. مگر اینکه دجال ها یک شخص نباشند و دجال لقب باشه برای کفار معاند . اگر چه ممکنه جریان فکری باشه که بدست کفار هدایت و رهبری میشه . یک نماد دجال باشه و یک رهبر دجال . یا مثلا در اینجا آمده که بعد از این قضیه قیامت میشه . ممکنه فقراتی از حدیث افتاده باشه .چون میدونیم که پس از قتل دجال و شیطان ، بهار حیات بشر شروع میشه و امام عج حکومتی دهها و صدها ساله خواهند داشت و ائمه ع یکی پس از دیگری حکومت خواهند کرد. و امیرالمؤمنین ع که دابة الأرض خوانده شده در قرآن ایشان است چندین رجعت خواهند داشت و حکومت جهانی اهل بیت ع تا قیامت برقرار است. به هر حال در این روایات باید دانست که هم نقل معتبر هست هم ضعیف . نه تماما غلط است و مردود ، نه تماما صحیح و قابل اعتماد و مقبول . پیشنهاد میکنم به کتاب های مهدویتی که در زمینه علامات آخرالزمان نوشته شده رجوع بفرمایید .
. چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی … چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی … خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن … خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی … برای ما که خسته ایم نه ؛ ولی … برای عده ای چه خوب شد نیامدی …. تمام طول هفته را به انتظار ام … دوباره صبح؛ ظهر؛ نه غروب شد نیامدی .
4_5994550558709514280.mp3
1.72M
#سرود به سبک👈بال ملائک #میلاد_حضرت_زینب دوباره مدینه پر از هاله های نوره بیت علی و فاطمه غرق در سروره گل بریزید روی هم هلهله بر پا کنید شهرو پر از ذکر یا زینب کبری کنيد زینب کبری مدد* حسن و حسین از ته قلبشون میخندن قنداقه ی این نو گلو غرق بوسه کردن رفته به باباش علی چهره ی بانوی عشق پر بده امشب دلو به سوی شهر دمشق زینب کبری مدد بین اهل بیت وارث خطبه های غَرّا بلا استثناء زینبه که نداره پروا تو شهر کوفه و شام هر غمی رو چاره کرد عمه ی ما یک تنه یزید و بیچاره کرد زینب کبری مدد تو همه ی ارض و سماء پیچیده نسیمت سر و جون ما نوکرا فدای حریمت تو جنگه با دشمنات ترس نداريم از خطر به اذن مهدی میشیم برای عشقت سپر زینب کبری مدد *ذکر جایگزین: زینب کبری اومد «التماس دعای خیر» شاعر: علیرضا_پناهیان ‍ ‍ #سرود #ولادت_حضرت_زینب_سلام_الله_علیها @emame3vom
4_5994300548663214821.mp3
8.84M
🎤حاج رحیم کلانتری ✅ میلاد #حضرت_زینب (س) 🕌 مسجد زینبیه اعظم زنجان بهمن ۹۶ #فارسی @emame3vom
نخ تسبیح زهرا عروة الوثقی حیدر بود علی دنیای زهرا بود و او دنیای حیدر بود گواهی می دهم زهرا فقط همتای حیدر بود خدا هم مثل زهرا خیره بر سیمای حیدر بود زمین و آسمان از نور زهرا نور می گیرند تمام کائنات از زینبش دستور می گیرند درخت آفرینش را وجود او شکوفا کرد خدا روز ازل با عشق زهرا را تماشا کرد نفس هایش مرا عیسی تر از صدها مسیحا کرد نبی حق داشت عمری از خدا دختر تقاضا کرد چه باید گفت از زهرا از آن انسان بی تکرار نگو زهرا ، بگو دار و ندار و حیدر کرار کسی غیر از خدا و مرتضی نشناخت زهرا را کسی غیر از خدا و فاطمه نشناخت مولا را خدا از باقی خاک و گل او ساخت دنیا را یقین دارم که زهرا روز محشر می خرد ما را ملائک روز و شب گرم طواف خانه اش بودند عوالم میهمان سفره ی شاهانه اش بودند .
. با جوهر اشکم به روی صفحه دل با چشم گریان می نویسم چشم به راهم عمری سر کویت نشستم تا بیایی ای شاه شاهان می نویسم چشم به راهم هستم کویر مستمند چشم هایت ای ابر باران می نویسم چشم به راهم از دوری رویت فراوان درد دارم دلخوش به درمان می نویسم چشم به راهم از پا در آمد جان نثارت کی میایی با داغ هجران می نویسم چشم به راهم پشت در میخانه ات یاهو کشانم ساقی مستان می نویسم چشم به راهم جانم به لب آمد ولی جانان نیامد در کوی جانان می نویسم چشم به راهم @emame3vom
لال است آن‌زبان که نگوید ثنای‌تو  کور است دیده‌ای‌که‌ببیند سوای‌تو  رحمت‌به‌روح"صائب"شیرین‌سخن که‌گفت:  «عالم‌پر است از تو وخالی‌است جای‌تو»  از آن‌سری،که‌پای گذاری‌به‌چشم ما  ای‌چشم‌جبرئیل امین! جای پای تو   هرشب،دلم‌مسافرسرداب‌سامره‌ست همچون‌کبوتری که پرد در‌هوای تو   شب‌های جمعه ناحیه خوانند انبیا  در صحن سیّدالشّهدا با صدای تو  ای کاش در کنارحرم،صبح‌جمعه‌ای  تو بر حسین گریه کنی، ما برای تو  هرنیمه‌شب که بهرظهورت،دعاکنی  آمین فاطمه است، جواب دعای تو   دارند التماس دعا از تو دوستان  هر لحظه در زیارت کرببلای تو  بگذارما به جای توگرییم بر حسین تبدیل تابه‌خون نشود،اشک‌های‌تو  "میثم"اگر به‌کعبه بود،‌لحظة ظهور  زیبد کند هزار سر و جان فدای تو @emame3vom
. 🌷اَلسَّلامُ عَلَیکَ یَا اَباَعَبدِاللهِ الحُسین 🌷 ▫️ مجمع الذاکرین حسینی مشهد ▫️ تاریخ : شنبه ۱۳۹۸/۹/۳۰ ▫️ شروع جلسه : ۱۹ ▫️خاتمه جلسه : ۲۲ ✳️ مناسبت : پندیات و توسل به حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام ▫️ بانی محترم: جناب آقای تقی پور ▫️ آدرس جلسه : امام خمینی ۴۵ _ بعد از چهارراه اول _ فاطمیه حاج آقا محمودی ▫️ منتظر قدوم مبارک شما مادحین و شعرای گرانقدر هستیم ... مجمع الذاکرین حسینی مشهد _ یعقوبیان شامل سرودها و نوحه ها و اشعارِ ایشان .
4_77163335195296999.mp3
2.82M
هون ما .. نَزَّلَ بی أنه و به عين الله هرچی که دارم میدم اصغر و اکبر میدم من به ره معشوقم سر میدم رؤياي منی دنیای منی من مال تو ام تو مال منی یومُ علی .. فوق الثری یا امیر عزیز الله سرت به روی خاکا به زیر سم اسبا به ظلم و جور اعداء ای بی سر رؤياي منی دنیای منی من مال تو ام تو مال منی @emame3vom
‍ . واسطه ی فیضِ الهی بیا نقطه ی پایانِ تباهی بیا چند بماند رخِ تو در حجاب خیز و نما یکسره پا در رکاب خسته ز مهجوریِ داغ توأیم بلبلِ سرگشته ی باغِ توأیم این من و این جان و دلِ بیقرار از سفرِ دور نیامد سوار دل به سرِ کوی تو افکنده ام از دمِ عشق تو فقط زنده ام در پی دیدارِ تو گم می شوم در به درِ کوچه ی قم می شوم تا که بیایم به درِ جمکران پُر شوَم از بوی زلالِ اذان این لبِ من زمزمه پردازِ توست سوخته جان از غمِ آواز توست باز خبر، باز خبر می رسد بوی تو در وقتِ سحر می رسد مانده برایم همه دلواپسی من که به غیرِ تو ندارم کسی بس که دلم رفت به دنبالِ تو هست دلِ عاشقِ من مالِ تو هاله ی نور است رُخت در شبم شعرِ تو جاریست به روی لبم کی غمِ ایام به سر می رسد در پسِ این شام سحر می رسد کاش که در عشقِ تو بینا شوَم پنجره ای سمتِ تماشا شوَم قبله ی من کوی تماشائی ات من به فدای تو وُ زیبایی ات تو همه ی دار و ندارِ منی ماهِ زلالِ شبِ تارِ منی گر چه غریبانه رها مانده ایم در شبِ هجرانِ تو جا مانده ایم ما همه سرخوش ز شرابِ توییم یکسره ای عشق، خرابِ توییم ای تو پُر از سینه ی مهر و وفا مرتبه ی پاکی و عشق و صفا قافله ی ما شده بی ساربان هست به لبها همه آه و فغان ساقیِ آدینه ی لب تشنگان چشم جهان را به تماشا رسان پرده بر انداز ز رخسارِ خویش تا که کنی خلق گرفتار ِخویش! .
. شب یلدا در تلألو طریقت مسلمانی👇 ، پایان پاییز🍁🍂 و زمزمه آغاز زمستان⛄️☃🌨، بهانه‌ای است برای گرد هم نشستن، دید و بازدید و گرما بخشیدن به جسم و جانِ آدمیان. و این درخورِ ستایش و پاسداشت است. چنان که در قرآن و سنت نبیّ مکرّم، «صله‌ی ارحام» مستحب (و بلکه فریضه) و موجب برکت در دنیا و آخرت خوانده شده است. لیکن گفتنی است، یلدایی که امروز می‌شناسیم، متفاوت از آن یلدایی است که در ایران باستانی گرامی داشته می‌شد. یلدا چیست؟👇 یلدا واژه‌ای سُریانی (Syriac) است و سریانی، زبانی از خانواده زبان‌های سامی و هم‌تبار زبان عربی است. از همین روی، واژه یلدا ابداً ریشه آریایی ندارد.[1] یلدا به معنی تولد و زایش است. همانطور که در زبان عربیِ شمال جزیرة العرب، یَلدَة و یِلدَة به معنی تولد است و در زبان عربی حجازی هم وِلدَة (که اصل آن یِلدَة بوده) به معنی «زاییدن» است. در قرآن نیز از صفات خداوند، «لَم یَلِد» است، بدین معنی که خداوند هیچ گاه زایش نکرده است. به هر روی... یلدا در باور باستانی، شب ولادت که بود؟ پاسخ: میثرَه (miƟra) یا همان میترا (mitra) که یکی از خدایانِ مذکر (نرینه) در میان مردمان جهان باستان بود. 📢جشن شب یلدا، ارتباطی با دیانت زرتشتی ندارد.❌ 📖📜📃 طبق اسناد تاریخی، زرتشت، علیه خدایانِ آریایی و غیرآریایی عَلَم مخالفت برداشت و پرستش اهورامزدا (یا همان هُرمَزد) را تعلیم داد. قابل توجه اینکه یکی از این خدایان، که زرتشت ضد او قیام کرد، همین میثره (میترا) بود.[2] چگونه ممکن است که شب یلدا (شب ولادت میترا که بعداً مِهر هم نامیده شد) وابسته به دیانت زرتشتی باشد، در حالیکه زرتشت با مولود آن شب، دشمن بود؟! هرچند بعدها، موبدان زرتشتی برای جذبِ میترائیست‌ها (همان میثره‌پرستان) از مواضع خود کوتاه آمده، میترایی که زرتشت با آن دشمنی می‌کرد را به عنوان پسرِ اهورامزدا و یکی از معبودانِ زرتشت به حساب آوردند.[3] میترا، خدا؟ فرشته؟ یا جن؟!🤔 جای پرسش است که آیا میترا، همان خداست؟ یا فرشته است؟ یا چیزی دیگر؟! اگر نگاهی به متون باستانی (از جمله اَوِستای زرتشتی و وداهای هندوییزم) بیاندازیم، درمی‌یابیم که میترا، در نقش یک مَلِک (فرشته یا هر چیز دیگری) ظاهر می‌شود. زمین و زمان را بر هم می‌زند تا به مقصود برسد. هر که به او فدیه تقدیم نکند، گرفتار نفرین می‌شود. میترا بین مردمان جنگ برمی‌افروزد، سرها از تن‌ جدا می‌کند. خانه‌ها را ویران می‌کند، غارت می‌کند، و هر که در خدمت به او کوتاهی کند را بی‌پسر می‌کند و موی کَنده در خاک می‌غلتاند.[4] ایران‌شناسان غربی مدعی هستند که میترا، در فرهنگ ایران باستانی، در جایگاه ملائکه بود. لیکن اگر از قرآن بپرسیم، پاسخ خواهیم شنید که میترا، نه ملک، بلکه جن بوده است: « وَيَوْمَ يَحْشُرُهُمْ جَمِيعًا ثُمَّ يَقُولُ لِلْمَلَائِكَةِ أَهَـٰؤُلَاءِ إِيَّاكُمْ كَانُوا يَعْبُدُونَ قَالُوا سُبْحَانَكَ أَنتَ وَلِيُّنَا مِن دُونِهِم بَلْ كَانُوا يَعْبُدُونَ الْجِنَّ اَكْثَرُهُم بِهِم مُّؤْمِنُونَ.[سوره سبأ: آیه 40-41] و (یاد کن) روزى را که خداوند، آنان را محشور مى‌كند، آنگاه به ملائکه می‌گويد: «آيا اين‌ها (بندگی من را کنار گذاشته و) شما را مى‌پرستيدند؟» ملائکه در پاسخ مى‌گويند: «خداوندا! تو پاک و منزّهى، ولیّ ما تويى... آنها ما را پرستش نمی‌کردند، بلكه جنّيان را مى‌پرستيدند و اکثر ایشان به آنان اعتقاد داشتند.» شب یلدا در تلألو طریقت مسلمانی پس از ورود اسلام به ایران، بخش عظیمی از مؤلفه‌های هویتی ایرانیان، جامه توحید به تن کرده و تار و پود این آب و خاک، رنگ و بویِ عشق و عرفان به خود گرفت. یلدا و سُرور آن نیز از این امر مستثنی نشد. امروز دیگر عامه ایرانیان، در جشن این شب، سخنی از میترا و پرستش آن به میان نمی‌آورند. بلکه صله‌ی ارحام، به رکن این شب مبدّل شده است. شب یلدا در پرتو طریقت مسلمانی، آن پوستین پیشین را از تن بیرون آورده و رخت محبت و رنگ دوستی با خدا به خود گرفت. تا باد چنین بادا پی‌نوشت:📚 [1]. حسن عمید، فرهنگ فارسی (فرهنگ عمید)،‌ تهران: مؤسسه انتشارات امیرکبیر، 1387. صص 1222-1223. همچنین بنگرید به لغت‌نامه دهخدا، ذیل واژه یلدا، و نیز بنگرید به فرهنگ معین، ذیل واژه یلدا. [2]. والتر هینتس، داریوش و ایرانیان، ترجمه پرویز رجبی، تهران: نشر ماهی، 1392، ص 72. [3]. اوستا، به گزارش دکتر جلیل دوستخواه، تهران: انتشارات مروارید، 1391. ج 1، ص 471. [4]اوستا، گزارش دکتر ج. دوستخواه، تهران: انتشارات مروارید، 1391. ج 1 ص 362-380. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نوحه حضرت زهرا سلام الله علیها ای بهارِ آرزوهای علی یا فاطمه عصمت حَقّی و نورِ منجلی یا فاطمه ابدی هستی و مِهر ازلی یا فاطمه دُرّ ناب و گوهری بی بدلی یا فاطمه بضعه ی خَیرُالوَری دار و ندار مرتضی مِرآتِ حُسنِ خدا ای مادرِ کرببلا فاطمه یا فاطمه یا فاطمه یا فاطمه... مصحف نورِ خدا را سوره ی کوثر تویی عرصات و میزان و قیامت و محشر تویی دین تویی ایمان تویی محبوبه ی داور تویی مادر ساداتی و زندگیِ حیدر تویی جان شیرینَت فدا شد در رَهِ حفظِ وَلی پهلویت بشکسته شد وای از دل خونِ علی فاطمه یا فاطمه یا فاطمه یا فاطمه... ان شاءالله که همه در راه تو پایَنده ایم از تولّای تو و آل نبی آکنده ایم گرچه از فَرطِ گنه از مَحضرَت شرمنده ایم یاد غمهای تو سینه میزنیم تا زنده ایم ای بیت ساده ی تو بِیتُ الّهِ عشقِ همه ما را کن قربانیِ وادیِ خود یا فاطمه فاطمه یا فاطمه یا فاطمه یا فاطمه... @emame3vom ۹۸ .
3-Sanghin - Hajmahdirasuli - Haftegi980928 - Sarallahzanjan.mp3
16.31M
مــداحی: حاج مهدی رسولی پنجـــــشنبه ۲۸آذرمـــــــــــــاه۱۳۹۸ گلزارشـهدای‌پائین|حسـینیه‌شـهـدا هیئت‌ثاراللّٰه(رهـروان‌امـام‌و‌شـهدا)
4-Shor - Hajmahdirasuli - Haftegi980928 - Sarallahzanjan.mp3
14.6M
مــداحی: حاج مهدی رسولی پنجـــــشنبه ۲۸آذرمـــــــــــــاه۱۳۹۸ گلزارشـهدای‌پائین|حسـینیه‌شـهـدا هیئت‌ثاراللّٰه(رهـروان‌امـام‌و‌شـهدا)
2-Roze - Hajmahdirasuli - Haftegi980928 - Sarallahzanjan.mp3
37.2M
مــداحی: حاج مهدی رسولی پنجـــــشنبه ۲۸آذرمـــــــــــــاه۱۳۹۸ گلزارشـهدای‌پائین|حسـینیه‌شـهـدا هیئت‌ثاراللّٰه(رهـروان‌امـام‌و‌شـهدا)
. این جمعه هم گذشت و تو آخر نیامدی شاها برای خاطر نوکر نیامدی چشمم به راه مانده هنوزم به یاد تو تا دیده بیند آن رخ انور، نیامدی با آنکه عمری از پی تو در به در شدم سرکرده ام به اشک و تو ازدر نیامدی چون محتضربه احتضارم وغصه میخورم بالین عاشق با مرگ برابر،نیامدی گیرم که قابلم تو ندانی ولی بدان جان میدهم به عشق تو دلبر،نیامدی آدینه ها گواست که خون شددلم زهجر اما عزیز از همه بهتر نیامدی توباغبان عشقی وپژمرده ام ببین یک دم کنار لاله پرپر نیامدی دیگر چقدر غصه کرببلا خوریم ای گریه دار کشته بی سر،نیامدی خون گلوی غنچه شش ماهه تربود ای منتقم،به خاطر اصغر نیامدی با ذوالفقار حیدر و با ذکر یا علی از بهر یاری دل مادر نیامدی اسلام مولایی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_6035237402379816488.mp3
4.64M
💠💔🍃 🎧 #سبک_شور👆 🎤حاج‌حسین #سیب‌سرخی👌 🔻 #بند_اول👇 تو سینم خونه کرده حرمت میدونی برا گدایی اومدم هر شب سینه میزنم تو روضه ها معنیش اینه در خونتو زدم تو روز بی یاری همیشه دوست داری گداتو نشه روزگاری تو از من برداری نگاهتو میشه اشکام جاری دلم کرد انگاری هواتو هر کسی که نوکرت باشه میدونم که خالی نیست کاسش وقتی از دنیا بره حتماً میزاری سنگ تموم واسش اربابم ثارالله ــــــــــــــــــــــــــــــــ #درخواستی👌 #امام_حسین ع🌹🍃 ♻️ #پیشنهاد_دانلود 💯 ♻️گلچین نواها و نوحه‌ها در ↙️ •┄┅══••↭••══┅┄• 🎤 @emame3vom 🎤 •┄┅══••↭••══┅┄•
Helali-13950231[01] [MADDAHI-DL.IR].mp3
2.63M
🌼|💔🍃 🎧 #مناجات👆 🎤حاج عبدالرضا #هلالی👌 (طالب خون خدا متی ترانا و نراک) #جمعه_های_دلتنگی🌹🍃 #امام_زمان عج🌼🍃 #اللهم_عجل_لولیک_الفرج 🌸🍃 ♻️ #پیشنهاد_دانلود 💯 ♻️گلچین نواها و نوحه‌ها در ↙️ •┄┅══••↭••══┅┄• 🎤 @emame3vom 🎤 •┄┅══••↭••══┅┄•
4_5837165905963909735.mp3
4.15M
#زیارت_آل_یاسین @emame3vom