eitaa logo
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
6.1هزار دنبال‌کننده
10.6هزار عکس
1.5هزار ویدیو
192 فایل
آشنایی با فرقه های عجیب ادیان و مذاهب – عرفان های کاذب مهدویت – مدعیان دروغین مهدویت آئین ها– جشنها و مراسم عجیب عجایب جهان باستان- فرازمینیها و اتفاقاتی که توضیحی بر تبادل 👇👇 @jh1397 ❌کپی مطالب و فیلم های کانال فقط با ذکر لینک و آیدی کانال مجاز است❌
مشاهده در ایتا
دانلود
سرگذشت عجیب خانواده جوزف کندی 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فریب بزرگی بنام « رنسانس » 🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ در آنچه گفته‌اند و نوشته‌اند، «رنسانس» را مبدأ نوزایی مغرب زمین و آغاز حرکت به سوی «مدرنیسم» نامیده‌اند. 🔷 چه آن‌که زوال حاکمیت کلیسا در مغرب زمین – که به زعم عده‌ای علت تامّه تاریکی مغرب دانسته شده است – معلولی از آموزه‌های تحریف شده مسیحیت در آن عصر و پیش از آن، فقر کلامی و ضعف فلسفی این آیین، خشونت و شدت عمل کلیسا در مواجهه با مخالفان فکری خود و اقبال متولیان امر دین به دنیا‌پرستی و لذت‌محوری و پشت پا زدن به اصول و مبانی ادیان توحیدی دانسته شده است. 🔷 هر چند این تحلیل صحیح است، اما همه ماجرا این نیست و رقابت دستگاه حکومت با دستگاه دین بر سر مادیات و تجملات و نقش دولت‌های مستبد ظالم را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. 🔶 دنیاطلبی و لذت‌مداری سلسله‌جنبانان نهضت به اصطلاح اصلاح دینی، فریبکارانه پشت سر نقاط متعدد ضعف آموزه‌های مجهول مسیحیت پنهان شد و همه تیرها عنوان قدسی«دین» و «دینداری» را نشانه رفت. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
فریب بزرگی بنام « رنسانس » 🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ در آنچه گفته‌اند و نوشته‌اند، «رنسانس» را مبدأ نوزا
فریب بزرگی بنام « رنسانس » 🔻 قسمت (دوم) 2️⃣ ♦️ همه این تباهی و دغل‌بازی را می‌توان در کلام مارتین لوتر روحانی اصلاح‌طلب مسیحی و پایه‌گذار مذهب پروتستان که از رهبران این نهضت به شمار می‌رود، به نظاره نشست. او آشکارا می‌گوید: 🔷 «با یاران خوشگذران خویش معاشرت کنید، بنوشید، بازی کنید، سخنان رکیک به زبان رانید و خوش باشید. انسان گاهی ناگزیر است برای ابراز انزجار خویش از شیطان، دست به گناه بیالاید و به شیطان مجال ندهد که او را به خاطر کارهای ناچیز، مشوّش و هراسان سازد. کسی که بیش از اندازه از گناه هراسان باشد، گمراه است!» [1] ♦️ عصر ایمان یا عصر تاریکی❓ 🔷 نامگذاری چهارمین جلد از اثر بزرگ تاریخی «تاریخ تمدن» به «عصر ایمان»؛ فریبکاری بزرگی است که ویل دورانت کوشیده است انحطاط و سقوط اخلاقی، فکری و اجتماعی قرون وسطی را به دین و ایمان دینی نسبت دهد. 🔶 هر چند که نیم‌نگاهی به وضعیت فرهنگ، دانش و تمدن جامعه مسلمین که به برکت تعالیم اسلامی در آن عصر شکوفا و الهام‌بخش بوده است[2] و تفکیک تحریفات و خرافات و پیرایه‌هایی که کلیسا با آموزه‌های توحیدی درآمیخته بود؛ بر این نظریه و نگاه، خط بطلان می‌کشد. 🔷 شرح احوال مردمان عصر تاریکی – و نه «عصر ایمان» – گویای این است که سیاهی این دوران، همه ساحت‌های زندگی بشر غربی را به تباهی کشانده بود. همین بس که «تامس رایت» تاریخ‌نویس بنام انگلیسی می‌نویسد: 🔶 «جامعه قرون وسطایی، جامعه‌ای بود به غایت هرز و شهوت‌پرست.» [3] انسان قرون وسطایی علاقه فراوانی به جعل اسناد داشت. این رذیله تا آن‌جا ریشه دوانید که وی انجیل‌هایی جعل می‌کرد و آن را به حواریون حضرت عیسی (ع) نسبت می‌داد؛ بی‌آنکه واقعاً قصد داشته باشد که کسی این احادیث و روایات را جز افسانه‌هایی دلپسند، چیز دیگری پندارد. 🔷 یک ضرب المثل ژرمنی قرون وسطایی غرب می‌گفت: « همه چیز مطیع پول است.» [4] پول‌پرستی که علت‌العلل رشوه‌خواری، رباخواری، دروغ‌ و خیانت‌های عجیب آن عصر بود، آن‌چنان گسترش یافته بود که برخی دانشمندان علم اخلاق این عهد، تمایلات کسب مال را انگیزه‌ای نیرومندتر از کشش‌های جنسی می‌دانستند که گاه به قتل و کشتار دیگر مردمان نیز منجر می‌شد. 🔶 چنان‌چه با نگاهی به آمار ثبت شده پلیس انگلستان، آمار مقتولان را – که نوعاً بر سر منازعات مالی بود – بیشتر از کشته‌شدگان بر اثر بلایای طبیعی و حوادث و سوانح می‌یابیم. [5] 🔷 درنده‌خویی چنبره‌زده بر روح انسان عصر تاریکی، چنان بود که «سالیمنبه» جریان حوادث جنگ‌های ایتالیای مرکزی در قرون سیزدهم و شکنجه‌های وحشیانه اسیران جنگی را این‌گونه روایت می‌کند: ♦️ «سر بعضی از مردان را به طناب و اهرمی می‌بستند و طناب را با چنان شدتی می‌کشیدند که چشمان آن‌ها از حدقه درمی‌آمد و بر روی گونه‌هایشان می‌افتاد. جمعی دیگر را به طرقی شکنجه می‌کردند به مراتب موحّش‌تر و شنیع‌تر که من از ذکر جزییات آن شرمنده می‌شوم. 🔷 عده‌ای دیگر را می‌نشاندند، دست‌هایشان را از عقب می‌بستند و در زیر پای آن‌ها منقل‌هایی از زغال گداخته قرار می‌دادند؛ یا دست‌ها و پاهای آن‌ها را به دور سیخی می‌بستند و همان طور که بره را به دکه قصاب می‌برند، تمام روز، بدون آن‌که جرعه آبی یا لقمه نانی به آن‌ها بدهند، به همان شکل آویزانشان می‌کردند. 🔶 یا آن‌که با تکه چوب زمختی آن قدر ساق پاهای ایشان را می‌تراشیدند تا استخوان خالی به چشم می‌خورد. حتی دیدن چنین منظره‌ای دل را ریش و خاطر را پریش می‌ساخت.» [6] 🔷 تصویری که اسناد تاریخی از زندگی انسان قرون وسطی در غرب ترسیم می‌کند، به غایت تیره و تاریک است. در خانه او چندان آسایشی وجود نداشت و او خود به اولین‌های حیات فردی خویش اهمیتی نمی‌داد. پاکیزگی و مراعات اصول نخستین بهداشت، نیاز محسوب نمی‌شد. 🔶 توجه به آداب اجتماعی نیز مانع از این بی‌توجهی نمی‌شد تا آن‌جا که «سرویس بهداشتی عمومی و خانگی جایگاهی نداشت و مردم در حیاط‌ها، روی پلکان‌ها و از بالای بالاخانه‌ها و حتی در کاخ لوور، پیشاب می‌ریختند.» [7] 🔷 «بهترین تغذیه ایشان از گوشت خوک بود و حال آن‌که خوک‌ها زباله معابر را می‌خوردند و مردم گوشت خوک‌ها را.» [8] «تا قرن سیزدهم، سیب‌زمینی و قهوه و یا چای وجود نداشت و تا دوران سلطنت شارلمانی، انواع فندق و پسته از آسیا وارد و با این‌ همه پرتقال میوه کمیابی محسوب می‌شد.» [9] ♦️ در عرصه خانواده، نگاه غرب به زن، نگاهی حیوانی و سودجویانه بود. یوحنّای زرّین‌دهن و بطرک قسطنطنیه، زن را شرّی ضروری، وسوسه‌ای طبیعی، مصیبتی مطلوب، خطری خانگی، جذبه‌ای مهلک و آسیبی رنگارنگ می‌دانستند که به ابزاری مطلوب در دست شیطان برای اغفال مردان و فرستادن ایشان به دوزخ می‌مانست و از غلامان پایین‌تر بود. [10] به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
فریب بزرگی بنام « رنسانس » 🔻 قسمت (پایانی) 3️⃣ ♦️ «از قانون کلیسا که بگذریم، قانون مدنی نیز به شوهر اجازه کتک زدن زن را می‌داد و آنچه به اقدامی روشنفکرانه در قرن سیزدهم و در چارچوب «قوانین و رسوم بووه» مشهور شد، مرد را مکلّف ساخت تا با رعایت موازین انصاف، همسر خود را تنبیه‌بدنی کند. 🔷 به علاوه این‌که به حکم ازدواج، شوهر اختیارات تام پیدا می‌کرد تا از هر نوع ملکی که هنگام عروسی در تملک زن بود، استفاده بکند.» [11] 🔶 هر چند هزاره قرون وسطی بر ویرانه‌های دوران باستان و حاکمیت «عصر یونان» و «عصر روم» و سلطه فرهنگ منحط حاکم بر توده‌ها و طبقه‌محوری نباشد، اما مدنیت این دوره نیز با محوریت دو نهاد اشراف‌سالار دولت و کلیسا، نتوانست فرهنگ جامعه غربی را بهبود بخشد. 🔷 از آن رو قدم به عصر مدرنیسم نهاد تا از این رهگذر، آرمان‌شهر مطلوب خویش را بر پایه‌های اومانیسم، لیبرالیسم، دموکراسی، پلورالیسم، فمینیسم،‌ جامعه مدنی و امپریالیسم بنیان گذارد. 🔶 انقلاب صنعتی اروپا و اکتشافات جدید علمی که به مدد دست‌اندازی بر ثروت‌های سرشار کشورهای شرقی فراهم آمده بود، انسان غربی قرن هفدهم و هجدهم را غرّه ساخت، اما دیری نپایید که تعارضات فکری و تمدنی و ماهیت پلید جنایاتی که برای تحقق ایسم‌های آرمانی او به وقوع می‌پیوست، افکار عمومی ملت‌های زیر سلطه شرقی و غربی را بیدار ساخت. 🔷 جوانه‌های اعتراض بر پیکره مدرنیسم روییدن گرفت و قرن نوزدهم را به قرن اعتراض به دستاوردهای فرهنگ و تمدن جدید غربی مبدل ساخت. 🔶 عده‌ای از نظریه‌پردازان آن سامان، به تکاپو افتاده با خلق ایدئولوژی‌های جدید، آهنگ ترمیم بنیان‌های فرسوده موجود را نمودند که ظهور ایدئولوژی مارکسیسم و نظام لنینیسم را می‌توان نمونه‌ای از اعتراض به نظام اقتصادی و اجتماعی و حکومتی حاکم بر غرب دانست. 🔷 دنیای انسان غربی در شرایطی به قرن بیستم وارد شد که متفکرانی چون «اشپنگلر» سال‌ها پیش از وقوع جنگ جهانی اول پیش‌بینی کرده بودند که فرجام تمدن غربی، نابودی پس از سه جنگ جهانی خواهد بود. [12] چه آن که ماشینیسم و بهره‌مندی از فناوری بمب‌های پیشرفته و تسلیحاتی مدرن، مولودی جز جنگ و کشتار به ارمغان نیاورد. 🔶 جالب اینجاست که جنگ اول و دوم جهانی، میان ملل غربی و شرقی نبود، بلکه این، قدرت‌های غربی مهار گسیخته و پشت پا زده بر معنویت و حقیقت بودند که بر اساس قانون تنازع بقا نظام جنگل، به معارضه با یکدیگر برخاستند و ملل شرقی را در آتش شرارت و ماجراجویی و خوی سلطه‌جویی و استکباری خویش سوزاندند و جنگ‌های منطقه‌ای را برای قرن‌ها در جای جای زمین بر پا کردند که جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از ۴۰ قدرت دنیا علیه ایران، از این دست است. 🔷 به هر روی بشر مدرن غربی که با شعار حقوق بشر به گذشته تاریک خویش پشت پا زده بود، امروزه جاهلیتی بس دهشت‌انگیز از جاهلیت اولی را پیش چشم همگان به نمایش گذاشته است. ♦️ فجایع زندان‌های «ابوغریب» در عراق و «گوانتانامو» در کوبا و ده‌ها بازداشتگاه مخفی دیگر در سراسر جهان و مجموعه‌ تصاویری که در سال ۲۰۰۴ بر روی صفحات اینترنت قرار گرفت، تنها گونه‌هایی از شکنجه‌های قرون وسطاست که شباهتی شگرف با صندلی‌های تفتیش عقاید، دیگ‌های جوشان روغن و ریختن مواد مذاب درون حفره‌های گوش و «نقاب بدنامی» و «گیوتین» دارد. 🔷 بی‌گمان خوی قرون وسطایی غرب پایان نپذیرفته است و این، همه حکایت از دروغین بودن رنسانس دارد. نوزایی بشر را تنها در بازگشت او به معنویت و فطرت باید جست‌وجو کرد. بازگشتی که طلیعه آن با پیروزی انقلاب اسلامی و پس از اشباع نفس امّاره در غرب و میل به زنگارزدایی از فطرت، ‌نمایان گشته است. 🔻پی‌نوشت‌: [1] تاریخ ملل شرق و یونان، آلبر ماله، میرزا عبدالحسین هژیر، چاپ پنجم، ص ۱۰۹. [2]ر.ک: صنایع مسلمین، احمد یوسف حسن و دونالد رهیل و همچنین فرهنگ اسلام در اروپا، زیگرید هونکه و یعقوب آژند، [3و4]ویل و آریل دورانت، تاریخ تمدن، ج۴، بخش ۲ (عصر ایمان)، چاپ دوازدهم ۱۳۸۵، ص ۱۱۱۵. [5] همان، ص ۱۱۱۶. [6] همان، ۱۱۲۱. [7و8] همان، ۱۱۱۷. [9] همان، ۱۱۲۵. [10] فصلنامه کتاب نقد، شماره ۱۲، حقوق زن، ص ۷۸. [11] ویل و آریل دورانت، تاریخ تمدن، ج ۴، بخش ۲ (عصر ایمان)، ص ۱۱۲۸. [12] تاریخ فلسفه سیاسی، بهاء الدین پازارگاد، چاپ چهارم، ۱۳۵۹، ص ۲۸. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
آیا فناوری نانو ممکن است منجر به نابودی حیات انسان شود⁉️🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شیوه برده داری فرانسوی ها در ویتنام 🔺 ♦️ در این فیلم قدیمی ، دو زن فرانسوی در ویتنام به صورت ناشایست و دور از شأن انسان غلات و... را روی زمین می ریزند تا مردم گرسنه ویتنام از آن ها استفاده کنند!! به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
نیم نگاهی به « انجیل شیطان » کتاب مقدس شیطان‌پرستان 👹🔺 #پرستش_جن_شیطان #پرستش_جن #پرستش_غیرخدا #اد
نیم نگاهی به « انجیل شیطان » کتاب مقدس شیطان‌پرستان 👹🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ کتاب انجیل شیطانی ( satanic bible ) متن مقدس آیین شیطانی است که آنتوان لاوی آن را در سال ۱۹۶۹ نوشته است. 🔷 این کتاب که شامل مجموعه‌ای از مقالات، مشاهدات، آیین‌های شیطانی و ایده‌های منحصر به فرد در باب مسلک شیطان‌پرستی است، فلسفه شیطان‌گرایی را در چهار بخش تبیین کرده است. 🔶 آنتوان لاوی سیر مطالب را به گونه‌ای پیش می‌برد که خواننده نتیجه می‌گیرد شیطان‌پرستی تنها گزینه منطقی برای آدمی است. 🔷 وی چنان این عقیده را با قوت مطرح می‌کند که مدعی می‌شود اگر کسی شیطان‌پرستی را در پیش نگیرد، یقینا مشکل روانی یا فکری دارد. 🔶 مهم‌ترین ایده و فرضیه‌ای که لاوی در کتابش مطرح می‌کند « تقابل دیانت و لذت » است. لاوی با اصرار مدعی می‌شود که هر کس مذهب و دین‌داری را انتخاب کند، باید لذت، خوشی و پویایی را کنار بگذارد. 🔷 وی می‌گوید: انسان مسیحی که از زندگی خود لذت ببرد، در عالم خارج سراغ نداریم. انسان‌ها باید بین لذت و دیانت یکی را انتخاب کنند. [1] 🔶 دومین فرضیه‌ای که لاوی مطرح می‌کند « شرارت‌آمیز بودن وجود انسان » است. وی می‌گوید: شرارت، بدی، کینه و نفرت، نه فقط لازمه ذات انسان و اقتضای وجود اویند، بلکه بر سایر ساحت‌های وجودی انسان حکومت دارد. 🔷 حاکمیت شر بر قوای وجودی انسان، نه یک غلبه عادی که اصولا « شرارت، تمام حقیقت انسان » است؛ بنابراین فرار از شرارت و بدی، روی‌گردانی از حقیقت وجودی انسان است؛ گویا کسی بخواهد شوری را از نمک بگیرد! 🔶 خشونت نه‌تنها ارثی، که ذاتی آدمی است و به همین دلیل استفاده از خشونت طبیعی است؛ چرا که خشم پدیده‌ای غریزی و کاملا طبیعی است. 🔷 لاوی خشم را علامت سلامت روانی می‌شمارد و با تمسخر مسیحیت، به مریدان خود سفارش می‌کند، اگر کسی به شما سیلی بزند، نه تنها سکوت نکنید، بلکه خشم خود را کاملا ابراز کنید و به اقتضای حکم طبیعت خود، با سیلی محکم‌تری پاسخ او را بدهید. 🔶 تأکید لاوی بر جنبه تاریک وجود انسان با این قصد است که اسوه و مرجع بودن شیطان را برای انسان‌ها تثبیت کند تا انسان‌ها بپذیرند که تکامل آن‌ها در شیطنت طبیعی و شیطانی زیستن است؛ زیرا شیطان، بخشی از وجود انسان‌هاست که تغییرپذیر نیست. [2] 🔷 نگرش لاوی در مورد « حقیقت انسان » هم غیر دینی است و هم غیر واقعی؛ چرا که انسان هر چند بنا به « اقتضای انسان‌بودن » در درون خود، متضاد خلق شده و برخوردار از گرایش مادی و الهی است، حقیقت وی، همان بعد ملکوتی که جنبه نورانی وجود اوست، می باشد. 🔶 در انسان قوای شهوت و غضب هر دو فعالند؛ اما در ادیان الهی این دو قوه باید تحت اشراف قوه عاقله انسان اداره شوند و به نورانیت بعد الهی وجود انسان کمک کنند. 🔷 برخلاف لاوی که جنبه تاریک وجود انسان را تمام حقیقت او می‌داند، متون دینی حقیقت آدمی را روح ملکوتی معرفی می‌کند که پرتوی از روح الهی است و خداوند گرایش‌هایی مادی را در درون آدمی تعبیه کرده است تا با پرداختن به حقیقت خود، یعنی همان نفخه الهی (دقت شود!) راه سعادت ابدی خود را بپیماید. 🔶 آن چه لاوی نام « شرارت » بر آن می‌گذارد، فقط میل و گرایش است که همان « امکان انتخاب بدی » است نه « غلبه شرارت ». [3] ♦️ برآیند همه گفته‌ها و نوشته‌ها در آیین شیطانی، القای همین تفکر است که انسان، خدای عصر حاضر است. 🔷 ازنظر رهبران آیین شیطانی، هر انسان بالقوه خدا است و اگر به آیین شیطانی بگرود، با آزادی‌ عمل و انجام‌دادن امور شیطانی و دل‌دادن به آیین‌های خاص، تبدیل به خدا می‌شود. چنان که آنتوان لاوی تصریح کرده است. 🔶 هیچ‌بهشتی در آسمان نیست و هیچ‌جهنمی وجود ندارد که آدمیان را بسوزاند. همین‌جا و هم‌اینک روز لذت توست! همین‌جا و هم‌اینک فرصت توست. [4] 🔷 لاوی در کتابش با تمام توان به تبلیغ اباحی‌گری و ارتباط نامحدود زن و مرد و به اصطلاح او « سکس آزاد » می‌پردازد و هیچ‌عذر، حریم و هنجاری را در این مسیر به عنوان مانع برنمی‌تابد. 🔶 شیطان‌پرستی از سکس آزاد به معنای واقعی آن، به شدت دفاع می‌کند؛ بدین معنا که شخص اجازه دارد انتخاب کند آیا فقط با یک نفر رابطه داشته باشد یا با هر تعداد که نیازهای جنسی او را برآورده کند. [5] ♦️ هرچند در جای دیگر ناخواسته به ناکارآمدی این مرام اعتراف می‌کند: این حقیقت اثبات شده که شخص بیش فعال جنسی، نه‌تنها ازنظر جنسی آزاد نیست، بلکه بسیار سرد ضمیر است و همیشه از آغوش یک شخص به آغوش دیگری می‌پرد، به امید این‌که بتواند خود را ارضا کند ولی هیچ‌وقت به احساس غنای جنسی نمی‌رسد. [6] به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
نیم نگاهی به « انجیل شیطان » کتاب مقدس شیطان‌پرستان 👹🔻 قسمت (پایانی) 2️⃣ ♦️ آنتوان لاوی در بخشی از کتابش با عنوان « ندای لوسیفر » (نامی دیگر برای شیطان) لوسیفر را به مقام ربوبیت و الوهیت ارتقا می‌دهد و او را خدای رومی می‌داند که حامل نور، روح هوا و تجسم روشن‌فکری است. 🔻 وی خدای یکتا را ساخته دست مردم می‌خواند و با یک جمله، خدا را از صفحه اعتقادات خود پاک می‌سازد و با یک انکار ساده، همه چیز را تمام می‌کند. 🔷 لاوی میگوید:اختلافات و نزاع بین ادیان که از طرف یک خدا یا خدایان متعدد آمده‌اند، نشان از این دارد که خدایی نیست و این ادعا بیش‌از یک ادعای واهی در طول تاریخ نبوده است. [7] ♦️ به‌راستی آیا با چنین دلیل سست می‌توان به انکار خدا پرداخت❓ 🔷 البته چنین دلیلی وقتی از زبان شیطان اقامه شود، برای پیروانش قانع کننده خواهد بود؛ چرا که بندگی شیطان دلیل نمی‌خواهد. 🔶 با تصویری که لاوی از خدا دارد خدا را ساخته ذهن بشر می‌داند طبیعی است که ادیان را هم پرداخته کشیش‌ها معرفی کند [8] و وعده‌های خدا و ادیان در مورد بهشت و جهنم را یک جا به فراموشی و انکار سپارد. 🔷 آنتوان لاوی در کتاب انجیل شیطانی، به ادیان الهی حمله‌ور شده، آن ها را به دلیل تهاجم به شیطان سرزنش می‌کند. 🔶 وی که ادیان الهی را « نیروهای دست راستی » می‌نامد، از این روی که شیطان را موجودی بدنام و نماد شرارت معرفی کرده‌اند، به شدت رنجیده خاطر است. 🔷 وی می‌گوید: پس باید هرکس به خود و انتخاب خود احترام گذارد و افق‌های جدیدی پیرامون زندگی کوتاه خود بگشاید تا بیش‌ترین لذت را ببرد. [9] 🔶 این گفته لاوی یادآور همان توهمی است که شیطان در سر پروراند و خواست در برابر خالقش برای خود شأنی قرار دهد و در محضر خدا، لاف « خودخدایی » زند. 🔷 البته اکنون این ندا از زبان شیطان بیان نمی‌شود؛ بلکه شیطان تلاش می‌کند این پرچم را به دست کسی دهد که همو باعث اخراج ابلیس از حریم ملائکه شد؛ بلکه بتواند کینه تاریخی‌اش را از آدم و فرزندانش، در مسیر سقوط انسان به‌کار گیرد. 🔻 از مجموع مطالب بالا روشن شد که تصور لاوی در باب خدا و پرستش، در سه محور خلاصه می‌شود: 1️⃣ تصور باطلی از خداوند یکتا دارد و آن ذات مقدس را در فضای چند خدایی تصویر می‌کند؛ وی با تصویر این خدای خیالی و ناقص در ذهن خود می‌خواهد ثابت کند که تصور ادیان الهی از خدا، همان تصویر لاوی است. 2️⃣ خدای حقیقی یک شیطان‌پرست است که آن را نماد آزادی معرفی می‌کند. لاوی از آن جا که به وجود خارجی این خدا چندان اعتقادی ندارد، ادعای پرستش او را هم ندارد. 3️⃣ خدایی که وی به انسان معرفی می‌کند و آن‌هم چیزی نیست جز خود انسان؛ البته انسان نه با محوریت گرایش‌های الهی و انسانی، بلکه با تمرکز بر امیال و هواها که لذت و سرخوشی را برایش به ارمغان می‌آورد. [10] 🔻 پی‌نوشت: [1]. ر.ک. انجیل شیطانی، آنتوان لاوی، بخش دوم [2]. ر.ک. کتاب شناخت اخلاق اسلامی، نویسندگان،ص 34 [3]. ر.ک.توحید در نظام عقیدتی و ارزشی اسلام، مصباح یزدی، ص 25 [4]. انجیل شیطان، ص 12 [5]. همان، ص 27 [6]. همان، ص 27 [7]. ر.ک. انجیل شیطانی، بخش لوسیفر [8]. انجیل شیطانی، ص 16 [9]. همان، ص 28 [10]. کاوشی در معنویت‌های نوظهور، ص 260 - 268 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
آیا کره ماه قسمتی از زمین بوده⁉️🌙🌎🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
كشتار صدها هزار چينی در« نانكينك »به دست ژاپنی ها 💀🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
پروژه جاسوسی سری « اشلون » 📡🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
◾️@ferghe_mavara ◾️ السَّلامُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الصِّدِّيقَةُ الشَّهِيدَةُ ▪️ گریان روضه ایم و عزادار فاطمه ▪️ عمری اسیر کوچه و بازار فاطمه ▪️ جبران لطف مادریش را کجا توان ▪️ تا بی نهایتیم بدهکار فاطمه ◾️ شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا علیهاالسلام تسلیت باد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دلیل اختلال ژنتیکی زرتشتیان چیست ⁉️🧬🔺 📝 اینجا بخوانید 🔻🔻 کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
دلیل اختلال ژنتیکی زرتشتیان چیست ⁉️🧬🔺 #ادیان_گنوسی #ادیان_پاگانیستی #زنا_با_محارم #پرستش_غیرخدا #پر
دلیل اختلال ژنتیکی زرتشتیان چیست ⁉️🧬🔻 ♦️ اسناد و مدارک بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد در شریعت زرتشتی، همبستری با محارم، کردار نیک شمرده می‌شد. 🔷 حتی اگر پدر، اراده می‌کرد که با دخترش همبستر شود و دختر راضی نبود، پدر می‌توانست به زور این کار را انجام دهد و در این صورت باز هم کردار نیک شمرده می‌شد. 🔶 اسناد در زمینه سم ازدواج با محارم در شریعت زرتشتی آن قدر زیاد است که جایی برای انکار نمانده و لذا جز افراد متعصب و یا افرادی که اهل مطالعه نیستند، هیچ کس این قضیه را انکار نمی‌کند. 🔷 در این میان، برخی می‌گویند ازدواج با محارم باعث می‌شود فرزند دچار اختلال ژنتیکی و گرفتار مشکلات جسمی و روحی بشود. 🔶 یعنی اگر زرتشتیان، ازدواج با محارم می‌داشتند باید همه زرتشتیان، معلول و مبتلا به انواع بیماری‌های مادرزادی می‌شدند. پس می‌توان گفت که اصلاً ازدواج با محارم بین زرتشتیان مرسوم نبود! 🔻 در پاسخ می‌گوییم: ازدواج با محارم در شریعت زرتشتی وجود داشته و تردیدی درآن نیست. اما اکثر مردم ایران تن به این نوع خباثت نمی‌دادند. 🔷 در دوران ساسانیان بیماری‌های مختلفی در ایران وجود داشت. از جمله یک مورد طاعون که بسیاری را به کشتن داد.[1] 🔶 امروزه از لحاظ علمی ثابت شده است که زرتشتیان (به ویژه در هندوستان) جزو بیمارترین گروه‌های ساکن در هند از حیث اختلالات ژنتیکی هستند.[2] ♦️ شگفت آور است: خیلی اوقات در هندوستان، از پارسی‌ها (زرتشتیانِ هندوستان) به عنوان ابله یاد می‌شود. حتی در فیلم‌های هندی اگر بخواهند یک نادان را به تصویر بکشند، از یک پارسی یا یک عنوان زرتشتی استفاده می‌کنند.[3] که این می‌تواند نشانگر آن باشد که جامعه زرتشتی در هندوستان، به اختلال ژنتیکی شهرت دارد. 🔷 حیرت‌انگیزتر آنکه کِکی دارووالا (Keki Daruwalla) که یکی از زرتشتیان هندوستان است، در اشعار خود اشاره به مَنی (sperm/semen) قهوه‌ای رنگ و فاسد خود می‌کند: I hoard my inner fires. Hoard my semen, brown with inbreading. Genetic rust?[4] 🔶 که برخلاف سایر مردم، در حالت عادی می‌بایستی سفید باشد. از یک سو، اسناد مختلف نشانگر این هستند که زرتشتیان هندوستان، دچار نابسامانی‌های ژنتیکی متعدد هستند[5] 🔷 اما نکته دیگر اینکه ازدواج با محارم (و اصولاً همه ازدواج‌های فامیلی) می‌توان منجر به اختلال ژنتیکی شود، اما لزوماً این گونه نیست. یعنی ممکن است چنین بشود یا نشود. ♦️ همچنین زرتشتیان ایران نیز در ماجرای کرونا، به نسبت درصد، 15 برابر بیشتر از دیگران مبتلا شدند که این خود نشانگر ضعف سیستم ایمنی بدن ایشان است: 🔻پی‌نوشت: [1]. جمشید کرشاسب چوکسی، ستیز و سازش، ترجمه نادر میرسعیدی، ص 76. [2]. روزنامه شرق، 4 آبان 1393، شماره ۲۱۴۷. (پیرامون اختلالات ژنتیکی و بیماری‌های نظیر ام‌اس در میان زرتشتیان هندوستان) [3]. Prods Oktor Skjærvø, MARRIAGE II: Next-Of-Kin Marriage In Zoroastrianism, Encyclopædia Iranica, January 30, 2013. [4]. Prods Oktor Skjærvø, Ibid. به نقل از: Keki N. Daruwalla, The Keeper of the Dead, p 45. Tanya M. Luhrmann, The Good Parsi: The Fate of a Colonial Elite in a Postcolonial Society, p 50-52. [5]. Tanya M. Luhrmann, The Good Parsi, Ibid. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
زنگوله های نجات در قرون وسطی ⚰️🛎🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
چه خطرهای در مریخ جان انسان ها را تهدید میکند ⁉️🌕🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2