eitaa logo
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
6.2هزار دنبال‌کننده
10.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
192 فایل
آشنایی با فرقه های عجیب ادیان و مذاهب – عرفان های کاذب مهدویت – مدعیان دروغین مهدویت آئین ها– جشنها و مراسم عجیب عجایب جهان باستان- فرازمینیها و اتفاقاتی که توضیحی بر تبادل 👇👇 @jh1397 ❌کپی مطالب و فیلم های کانال فقط با ذکر لینک و آیدی کانال مجاز است❌
مشاهده در ایتا
دانلود
عرفان های کیهانی ضد شریعت، عرف و عقل هستند 🕉☯️🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ فرادرمانی از زیر مجموعه‌های عرفان کیهانی است که ادعا دارد با آموزه‌های عرفانی خاص خود می‌تواند بیماران جسمی و روحی را مداوا کند. 🔷 در این شاخه درمانی، بیمار توسط فرادرمان‌گر به شبکه شعور کیهانی (شبه آگاهی و هوشمندی حاکم بر جهان هستی، روح‌القدس، ...) متصل شده و ضمن ارایه اطلاعاتی از نحوه اتصال خود از طریق دیدن رنگ‌ها، نورها، احساس حرکت و فعالیت نوعی انرژی در درون بدن و همچنین از طریق گرم شدن، سرد شدن و...، اعصاب معیوب و تنش‌دار بدون او مشخص شده و با حذف علایم، روند درمان آغاز می‌شود. 🔶 شکی نیست که در طول تاریخ افراد زیادی مدعی عرفان بودند و مسلک‌هایی را هم در این باب به بشریت عرضه کردند، اما باید توجه داشت که نسبتی عمیق بین عرفان و ظواهر دینی و عقل وجود دارد، و درک این نسبت می‌تواند ما را از بسیاری از انحرافات نجات دهد و می‌تواند محکی باشد تا هر مسلکی، ادعای وصول به حقیقت را نکند. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
عرفان های کیهانی ضد شریعت، عرف و عقل هستند 🕉☯️🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ فرادرمانی از زیر مجموعه‌های عرف
عرفان های کیهانی ضد شریعت، عرف و عقل هستند 🕉☯️🔻 قسمت (پایانی) 2️⃣ ♦️ برای بررسی هر عرفان و مسلک نوظهوری باید مطالب زیر را در نظر داشته باشیم: سه مقوله شریعت، عقل و عرف، پدید آورنده سیستم متعارف بشری و شکل دهنده جهان بیرونی و این سویی ما است، با توجه به ماهیت فراروند و ظاهر گریز عرفان، با دو وضعیت روبرو خواهیم بود: 🔷 در نسبت با شریعت از سویی با عرفانی روبروییم که هم، پا را فراتر از حریم دین و شرع می‌گذارد و هم ملتزم به آن باقی می‌ماند و در عین حفظ ظاهر به باطن راه می‌برد و از سویی دیگر با عرفانی که خود را از شریعت می‌رهاند و التزام بدان را از دست می‌دهد. 🔶 در حالت نخست، عرفان به معنای تعمیق شریعت و پیوند ظاهری دین با باطن آن است و در حالت دوم، عرفان از مرز شریعت عبور می‌کند و دین را وا می‌نهد و پیوند با ظاهر را به قیمت کسب باطن از کف می‌دهد. 🔷 در نسبت با عقل از سویی با عرفانی مواجهیم که فراتر از عقل و احکام آن است؛ ولی به این معنا که آن را تعمیق می‌بخشد و مرزهای ظاهر آن را می‌گسترد و با ظاهر به فراسوی باطن پر می‌گشاید. 🔶 از سویی با عرفانی که خود را از قید و بند عقل و لوازم آن رها کرده، از حریم ظاهری آن می‌گریزد و در واقع با انکار منطق و عقل متعارف، خود را به طوری ورای طور عقل می‌کشاند. 🔷 در نسبت با عرف و عادت نیز از سویی با عرفانی که به قواعد عرف و آداب ظاهری و هنجارهای فردی و اجتماعی گردن می‌نهد مواجهیم؛ گرچه به فراسوی آن‌ها نیز می‌رود و از سویی با عرفانی روبروییم که با بی‌اعتنایی به قواعد و آداب عرف و عادت پا به وادی عرف ستیزی، سهل انگاری و اباحی مسلکی می‌نهد. 🔶 همان‌گونه‌ که ملاحظه شد، عرفان در حالت نخست، عرفانی حقیقی و متعادل است؛ زیرا ظاهر و باطن را توأمان خواستار است و یکی را به قیمت دیگری از دست نمی‌نهد و التزام به یکی را بدون پاسداشت دیگری نمی‌طلبد، ولی در حالت دوم، عرفان آسیب دیده و آسیب‌رسان است که در قوی‌ترین حالت، ضد شریعت، عقل، عرف، عادت و در ضعیف‌ترین حالت، گریزان از این مقولات است. 🔷 پس عرفان اصیل و حقیقی یا همان چیزی که در معنای واقعی کلمه می‌توان آن‌را عرفان خواند، عرفانی دشوار، دیریاب و ناب است و کار سهل انگاران و خوش نشینان نیست. 🔶 در مقابل، عرفان‌های بدلی یا شبه عرفان‌ها هستند که بی‌اعتنا به شریعت، عقل و عرف‌اند؛ از این‌رو هم متعددند، هم سهل الوصول و هم جاعلانه و حامیان آن بسیارند. 🔷 البته همان‌گونه که درباره پدیده‌های عرفانی گذشت، همین شبه عرفان‌ها نیز به نسبت قربشان به حقیقت عرفان، از این حقیقت بهره می‌برند و در نزد بسیاری مطلوب و جاذب می‌افتند و در عین حال به مقدار بعدشان از این حقیقت، مجازی و میان تهی تلقی می‌شوند که هم آسیب می‌بینند و هم آسیب می‌زنند. 🔻 از آن‌چه گذشت می‌توان اصولی را برگرفت و در راه اصلاح و تعدیل رویارویی با شبه عرفان‎ها و شبه عرفانی‌ها به کار بست: 🔹 عرفان‌ها باید به اصول و متون دینی بازگشت کنند که در آن‌ها وجود خدای مطلق و متعالی مفروض گرفته می‌شود. 🔸 عرفان‌ها باید طریقت و شریعت را باهم مقرون کنند و آن‌را با هم و نه جدا از هم بخواهند. 🔹 باید بر پایه‌های عقل سلیم و مبانی نظری قوی توجیه شوند. عرفان نظری و عملی را باید با هم دانست و با هم خواست. 🔸 عرفان‌های غیردینی باید با عرفان‌های دینی قیاس شوند، تا صحت و سقم آن‌ها معلوم گردد، زیرا روح و جوهر اصلی عرفان‌ها که همان وحدت‌گرایی و بیان‌ناپذیری است، تنها با عرفان دینی قابل تفسیر و توجیه است. 🔹 همه پدیده‌های روانشناختی و فراروانشناختی مرتبط با تجارب عرفانی باید با محک‌ها و معیارهای تجربه عرفانی دینی سنجیده و صحت و سقم آن‌ها باز نموده شود. 🔸 همه تجارب شبه عرفانی چه در حالت‌های تعادل روحی و روانی و چه در موارد ناهنجاری‌های روانشناختی و مرضی باید شبه عرفان یا عرفان مجازی تلقی شوند و چند و چون آن‌ها باید تنها با مرجع قرار گرفتن تجربیات اصیل دینی سنجش شود. ♦️ این پدیده‌ها شامل طیفی وسیع از طالع بینی‌های هندی، چینی، خورشیدی تا انرژی درمانی، عرفان درمانی، عشق درمانی، روح پژوهی، طریق دارما، عرفان اکنکار، یوگا، بودا و آثار کسانی از قبیل: کاستاندا، کوئلیو، کریشنا، سیلور استاین، پل توئیچل، راد استایگر، اشو، اریک فروم، جک کینفیلد و دیگران می‌شود. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
قدیمی ترین انجیل جهان در کتابخانه ی مرکزی تبریز ✝️🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
9.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مراسم شلاق زنی « زنان » در هند 🔺 ♦️ این مراسم عجیب هر ساله با حضورتعداد زیادی زن و دختر جوان در شهر «مادورای» در ایالت «تامیل نادو» در هند برگزار می شود. 🔷 در این مراسم زنان و دختران به روی زمین زانو می زنند و افرادی آنها را شلاق می زنند. 🔶 این زنان لباس‌های سنتی بر تن می کنند و یکی یکی به آنها شلاق زده می شود. جالب است که زنان و دختران خودشان برای شرکت در این مراسم عجیب داوطلب می شوند تا شیطان را از روح خود دور کنند. 🔷 این مراسم عجیب و دردناک در حالی برگزار می شود که حتی نیروهای پلیس هم نظاره‌گر آن هستند. 🔶 یک دختر 14 ساله که در این مراسم شرکت کرده و کمرش از شدت شلاق‌ها زخم شده بود، گفت: درد زیادی داشت؛ اما ما باید این درد را تحمل کنیم تا وجودمان را از شیطان پاک کنیم و بیماری‌هایمان را درمان کنیم. 🔷 بگفته افراد محلی: اگر زنی پس از شلاق خوردن توسط کاهن احساس درد نکند این بدین معناست که او توسط ارواح خبیث تسخیر شده است. در غیر این صورت او احساس درد خواهد کرد. ♦️ ارواح خبیث بعد از اصابت چند ضربه شلاق از بدن زن خارج خواهند شد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
@ferghe_mavara 🌙ماه رجب فرا رسید، ماهی که 🌸🍃 اولین روزش باقری 🌸🍃 سومینش نقوی 🌸🍃 دهمینش تقوی 🌸🍃 سیزدهمینش علوی 🌸🍃 نیمه اش زینبی 🌸🍃 بیست و پنجمش کاظمی 🌸🍃 بیست و هفتمش محمدی است 🌙 حلول ماه رجب مبارک🍃 🌸 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
@ferghe_mavara 🌙 ماه رجب؛ 🌸🍃 ماه توحید و هم نشینی با محبوب و موسم نجوا و سخن گفتن با حضرت دوست است. 🌙 حلول ماه مبارک رجب، مبارک باد🍃🌸 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
نقش موسیقی « متالیکا » در رشد فرقه های شیطان پرست 👹🎼🎸🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ شیطان پرستان با استفاده از موسیقی توانستند به نفوذ خود در اقصی نقاط جهان بیفزایند. بیشتر این اقدامات در فضای تأسیس و فعالیت گروه متالیکا دنبال شده است.[1] 🔷 در سال 1981 یک نوازنده‌ی درام به نام «لاس الریچ» با انتشار آگهی فراخوان تشکیل گروه «هوی متال» را اعلام کرد و پس از مدتی موفق به جذب افراد مختلفی شد.[2] 🔶 فعالیت این گروه‌ها مانند دیگر گروه‌های هوی متال به صورت غیر قانونی و زیرزمینی در ظاهر و در باطن با حمایت سازمان جاسوسی ایالات متحده‌ی آمریکا با شعارهای اجتماعی و اعتراضی ادامه و گسترش یافت. 🔷 این گروه چند سال بعد پیشنهادهای «بلک متال» نیز عرضه کرد و ضمن ارائه آثار مختلف، زمینه را برای شکل‌گیری گروه‌های بعدی فراهم آورد. ♦️ متالیکا در حقیقت ضدارزش‌هایی را ارائه می‌کند که شامل بازگشت به تاریکی (محور اصلی تفکرات شیطان‌پرست)بی‌رحمی و تجاوزات جنسی، فحاشی، هجوم و حمله به جامعه و فرهنگ عمومی آن است. 🔷 خوانندگان این گروه روی صحنه و در کلیپ‌های خیابانی دست به خوردن و آشامیدن میوه‌های فاسد، ادرار، مدفوع، خون و مردار می‌زنند و از کثیف‌ترین گروه‌های موسیقی جهان به شمار می‌آیند. متالیکا از همجنس‌بازی نیز دفاع می‌کند و آلبومی را در سالروز مرگ «کوئین» همجنس‌باز بنام آمریکایی منتشر کرد.[3] به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
نقش موسیقی « متالیکا » در رشد فرقه های شیطان پرست 👹🎼🎸🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ شیطان پرستان با استفاده
نقش موسیقی « متالیکا » در رشد فرقه های شیطان پرست 👹🎼🎸🔻 قسمت (پایانی) 2️⃣ 🔻 دلایل استفاده از موسیقی درفرقه های شیطان پرستی 1 🔹 جاذبه‌های مجازی و حاشیه‌ای موسیقی متالیکا مانند ایجاد فضا برای روابط آزاد دختران و پسران 2 🔸 ارزان بودن و قابلیت دسترسی موسیقی با توجه به ارتقای تجهیزات فنی تکثیر و توزیع 3 🔹 کاهش سطح حساسیت یا حساسیت‌زدایی از طریق نفوذ به خانواده‌ها، شرکت‌ها، اتومبیل‌های شخصی، رایانه‌های شخصی و در نهایت گوشی‌های تلفن همراه.[4] 🔶 استفاده از موسیقی و به تبع آن ظهور خوانندگان جدید همانند شیاطین نو، ظرفیت‌های جدیدی را در اختیار شیطان‌پرستان قرار داد. 🔷 «مرلین منسون» نام مستعار «برایان وارنر» متولد سال 1969 از یک خانواده‌ی فقیر و سطح پایین فرهنگی در منطقه‌ی کانتون اوهایو آمریکا می‌باشد. وی پس از آشنایی با اسکات میچل گیتاریست فعال در برخی گروه‌های کوچک و نه چندان حرفه‌ای راک، گروه متالیکای خود را تشکیل می‌دهد. 🔶 وی در این سال‌ها نام مرلین منسون را با ترکیب نام دو نفر دیگر بر خود می‌گذارد. پس از انجام اقدامات جسورانه‌ی گروه منسون در انتخاب رنگ‌بندی صحنه، نوع اجرا، گستاخانی در استفاده از الفاظ رکیک و ترویج فحشا در آثارشان، «ترنست رزنور» (یکی از فعالان گروه متالیکا در آمریکا) در سال 1993 زمینه تبادل نظر گروه منسون، که دچار تغییرات رادیکال‌تری نیز شده بود، را با مدیر یک شرکت فعال در حوزه موسیقی آمریکا به نام «تایتینگ ریکورد زلیپل» را فراهم می‌آورد. 🔷 منسون در این سال‌ها و به سرعت عصر توحش موسیقیایی‌اش را پشت سر گذاشت و به ستاره‌ی مبتذل، اما پر مخاطب رسانه‌های آمریکایی بدل شد.[5] ناگفته نماند که حضور معنادار روزنامه‌های آمریکایی در چهره‌سازی این عنصر نامطلوب فرهنگی نیز بی‌تأثیر نبوده است. 🔶 او در سال 1997 به یکی از خبرسازترین چهره‌های جهان بدل شد. اما آن‌چه باید ذکر شود، آن است که محصول این فعالیت‌ها شهرت و ثروت بسیار زیادی است که حداقل پنج نسل بعد از این خواننده‌ی متالیکا را بیمه کرده است . 🔷 بسیاری از آگاهان منسون را از سوپرمیلیونرها یا بهتر بگویم میلیاردرهای جهان می‌شناسند که به کمک تسلط بر احساسات جوانان دورمانده از معنویت و به مدد کارهای شنیع توانسته است ثروت کلانی را جذب حساب‌های بانکی‌اش نماید. 🔶 سبک خاصی را نیز در ارائه‌ی آثار موسیقیایی به منسون نمی‌توان نسبت داد، اگرچه همان‌طور که اشاره شد پایه‌ی تم‌های آثار وی همان پایه‌های برگرفته شده از موسیقی متال است. هیچ عقیده‌ی ثابتی را نمی‌توان به منسون نسبت داد. 🔷 منسون مظهر لاقیدی و بی عقیدگی محض است و آن‌جا که پای عقیده به میان کشیده می‌شود آن عقیده به شیطان و بزرگی این موجود رانده شده است. بی‌عقیدگی که در پلورالیسم یا نسبت‌گرایی نیز رخ می‌نماید امروزه شاخصه‌ی زیربنای بسیاری از مکاتب فکری است. 🔶 منسون مصداق نسبیت‌گرایی در حوزه اخلاق است. در هر حال این شیطان مدرن به نظر گروهی یک متالیکا و به نظر گروهی دیگر یک پانکیسم است. 🔻اما برخی عقاید محوری این شیطان دست‌آموز آمریکا به قرار ذیل است: 🔹 هرکس او را نمی‌فهمد خودش دچار مشکل فکری است و کودن است. 🔸هرکس برداشت بدی از آثار وی دارد، خودش دچار رذایل اخلاقی است و براساس زاویه‌ی دیدش به کارهای او نگاه می‌کند. 🔹 تکثر در قرائت‌ها و برداشت‌ها (پلورالیسم) 🔸 اقتدار و قدرت وسیع شیطان از دیگر عقاید وی است. 🔹 منسون در جای دیگر می‌گوید من از خدای مردمی متنفرم که از آن مردم تنفر دارم. ♦️ ضدیت با مسیح نیز با توجه به گرایش کلی شیطان‌پرستان در عناد با دین مسیح در ساخت فکری بدون سازمان منسون جایگاه ویژه‌ای دارد. 🔻پی‌نوشت: [1]. نحوه‌ی شکل‌گیری شیطان پرستی در ایران، آفاق، شماره‌ی 86، ص 27. [2]. همان. [3]. همان. [4]. همان، ص 32. [5]. همان، ص 33. برای اطلاع بیشتر: قبیله حیله، محمد مهدی کافی، نشر علیون، 1389، ص 133. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
در سودان تماشای طلوع خورشید ممنوع است 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
کشتار طاعون در قرون وسطی 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2