eitaa logo
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
6.1هزار دنبال‌کننده
10.6هزار عکس
1.5هزار ویدیو
192 فایل
آشنایی با فرقه های عجیب ادیان و مذاهب – عرفان های کاذب مهدویت – مدعیان دروغین مهدویت آئین ها– جشنها و مراسم عجیب عجایب جهان باستان- فرازمینیها و اتفاقاتی که توضیحی بر تبادل 👇👇 @jh1397 ❌کپی مطالب و فیلم های کانال فقط با ذکر لینک و آیدی کانال مجاز است❌
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@ferghe_mavara 🎥 مستند : حضور فرازمینیها در استرالیا 🔺 قسمت (پایانی) 🔟 ♦️ این مستند (10 قسمتی ) به برسی حضور فرازمینیها وداستانها و افسانه ها بومیان دراسترالیا می پردازد. 🔷 بومیان استرالیا، کهن ترین اجتماعی هستند که به طور مداوم بر روی زمین زندگی کرده اند. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
چه رفتاری با اعضای فرقه های انحرافی داشته باشیم ⁉️🔺 📝 اینجا بخوانید 🔻🔻 کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
چه رفتاری با اعضای فرقه های انحرافی داشته باشیم ⁉️🔻 ♦️ گاهی با افرادی مواجه می شویم که عضو یک مکتب انحرافی یا شبه معنویت کاذب هستند یا به آن علاقه مند می باشند. 🔷 سوالی که مطرح می شود این است که با این افراد چه رفتاری داشته باشیم⁉️ 🔻معمولاً افراد مختلف رفتارهای متفاوتی با پیروان این فِرق انحرافی دارند: 1️⃣ گروهی قائل هستند که همه با اختیار و تعمداً راه باطل را انتخاب کرده اند. لذا قائل به تکفیر و نسبت دادن صفات ناروا و زشت به آنها هستند. مثلاً آنها را کوردل، منافق، فاسق می نامند و حتی بعضاً نسبت حرامزادگی و... به آنها می دهند و احکام تند همراه خشونت برایشان صادر می کنند. 2️⃣ گروهی دیگر که تسامح افراطی دارند معتقدند نباید اعضای فرق انحرافی و حتی سردمدارانشان را شماتت و توبیخ کرد و با آنان برخورد نمود. آنها معتقدند هر کس با دیدگاه خود سعی می کند به حقیقت و کمال برسد ولو به نظر ما باطل باشد. 3️⃣ گروه بعدی بی تفاوت تر از گروه قبل (تسامح افراطی) هستند و حتی در حقانیت مبانی و مکتب خود نیز شک دارند. لذا به خود اجازه نقد و برخورد با پیروان سایر فرق را نمی دهند. 4️⃣ گروه بعدی معتدل تر هستند، یعنی به قضایا صفر و صدی نمی نگرند. همه را با یک چوب نمی رانند. بلکه قائل به تفکیک افراد عضو فرقه هستند و حکم کلی صادر نمی کنند. 🔶 به نظر باید در مقابله با پیروان فرق انحرافی از این گروه تبعیت کرد. این گروه معتقد هستند شرایط محیطی، آموزشی و ... در انتخاب های افراد تاثیر دارد لذا هر کس که عضو فرقه باطلی است لزوماً خود آن شخص و شخصیتش باطل و انحرافی نیست. 🔷 مثلاً کودکی که در میان یک خانواده بی بند و بار بزرگ شده است و قرآن کریم و مقدسات را قبول ندارد لزوماً یک شخصیت منحرف نیست بلکه به خاطر شرایط و اینکه خانواده عضویت در یک فرقه داشته با آموزه های فرقه اُخت شده است و می شود با آموزش و گفتگو و...این شخص را هدایت کرد. 🔶 یا مثلاً در نظر بگیرید یک خانمی که سرپرست خانواده است و شغل خود را از دست داده است. استرس بی پولی و مشکلات مالی دائم بر ذهن او هجوم می آورند ، به ناگاه با یک کانال تلگرامی یا پیچ اینستاگرامی در فضای مجازی آشنا می شود که در آن مباحث موفقیت، مثبت اندیشی، قانون جذب و مباحث روانشناسی زرد را مطالعه می کند. 🔷 تنهائی و بی کسی او را وابسته به این مطالب می کند و با تلقین کم کم این مباحث، جزو عقیده او می شود. همین خانم که روزگاری اهل نماز و روزه و حجاب بود بیان می کند که مشکلاتش را از طریق توجه به کائنات و انرژی جاری در هستی بر طرف می کند و دیگر به دعا و نماز که وسیله ارتباط با خداوند هستند بی توجه است. 🔶 در این مورد نباید عامل محیط و شرایط روحی و روانی سخت این خانم را نادیده بگیریم و به او نسبت هایی ناروا که گروه اول(تکفیر) قائل بودند بدهیم. بلکه باید نهادهای مدنی و اجتماعی سعی کنند مشکلات او را حل کنند. 🔷 سپس وقتی شرایط محیطی و جو روانی مساعد فراهم شد با گفتگو این شخص را هدایت کرد. در خیلی موارد صبر و تحمل در این موارد باعث می شود خود شخص بعد از مدتی پی به باطل بودن فرقه ببرد و از آن رو برگرداند. 🔶 البته نکته مهم این است که نهادهای فرهنگی و دینی باید به وظایف خود در آگاه سازی و نقد این فرق انحرافی بپردازند تا کسی که مطلبی باطل را مطالعه می کند حداقل نقد کوچکی هم در دسترسش باشد تا متوجه انحرافات این مطلب باطل بشود. 🔷 همچنین اگر آموزه های یک فرقه انحرافی باعث آسیب رساندن به دیگران شود بدون اینکه فرصت از دست برود باید اقدام عاجل انجام گیرد. 🔶 باید بین افرادی که مستضعف فکری هستند و بخاطر شرایطی در یک فرقه وارد شده اند با افرادی که عالمانه و عامدانه در یک فرقه هستند و از این طریق منافعی کسب می کنند، فرق گذاشت. ♦️ با گروه اول باید با مدارا و گذشت برخورد کرد ولی برخورد با گروه دوم باید قاطع و جدی باشد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
اگر جاذبه فقط 5 ثانیه قطع شود چه اتفاقی می افتد⁉️🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
گورستانی بنام « اورست » ⚰️🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
محل سکونت حضرت مهدي عليه السلام كجاست ⁉️🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@ferghe_mavara 🎥 دست نوشته های عجیبی در میان وسائل شخصی « گوته » 🔺 قسمت (اول) 1️⃣ اوایل ژانویه ۲۰۲۰ در میان وسائل شخصی «گوته» ادیب، فیلسوف و نقاش برجسته آلمانی دست نوشته های عجیبی پیداشد و تعجب همه را برانگیخت. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
از نظر « دالایی لاما » انواع شادی از هر نوع و جنسی مجار است ☯️🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ دالایی لاما برای اینکه بتواند اصل دوری از رنج را که مبنای تفکر بودایی است، توجیه کند، به انواع شادی از هر نوع و جنسی رو آورده است. 🔷 شادی در نظر دالایی لاما آن چیزی است که بتواند یک فرد را از این رنج دنیا رهانیده و سختی‌ها و رنج را در وجود او به فراموشی بسپارد. 🔶 دالایی لاما شعارش را اصل رنج در دنیا قرار داده و مریدانش را به دوری از آن فرامی‌خواند. 🔷 او در دعوت به شادی می‌گوید: «از دیدگاه یک بودایی حتی کوچک‌ترین حشره، این حس را (حس غلبه بر رنج) در خود دارد که مطابق با ظرفیت وجودی اوست و بر این مبنا سعی دارد به شادمانی دست یابد».[۱] 🔶 و برای همدردی و توجیه حس موردنظر خود (دوری از رنج) به همان نگاه مشترک بودا و سایر مکاتب هندی که به رنج یک نگاه بدبینانه دارند در اولویت‌های درمان خود قرار می‌دهد. ♦️ اودراین‌باره می‌گوید: «همدردی واقعی بر مبنای حس احترام برای دیگران و درک این واقعیت قرارگرفته است که دیگران نیز حق‌ دارند همانند ما شاد باشند و بر رنج فائق آیند».[۲] به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
از نظر « دالایی لاما » انواع شادی از هر نوع و جنسی مجار است ☯️🔻 قسمت (پایانی) 2️⃣ 🔻 در عرفان بودا هر عمل و فعلی که باعث ایجاد شادی بشود جایز شمرده می‌شود و مقصود آنها از شادی همان لذت و شادی دنیوی است. ♦️ به همین خاطر است که در میان آنها اعمال جنسی، استفاده از مواد مخدر و غیره بسیار دیده می‌شود. 🔷 دالایی لاما برای گفته‌های خود دلیل فلسفی و علمی مطرح نمی‌کند، او در گفته‌هایش رمز برطرف کردن رنج‌ها و سختی‌ها را دانایی و آگاهی بیان می‌کند، ولی نه آن آگاهی که از علم به معنای مصطلح نشأت بگیرد بلکه به نظر وی کسی را آگاه می‌گویند که اعتقاد به دالایی لاما داشته باشد و هر چیزی که او می‌گوید را وحی مُنزَل بداند. 🔶 دالایی لاما در تعریف شادی می‌گوید: «ازنظر من بالاترین شادی آن هنگامی است که انسان به آزادی و آزادگی برسد، در آن زمان هیچ رنج و عذابی وجود ندارد و آن شادی ابدی است».[۳] 🔷 دالایی لاما با تعاریف این‌چنینی از شادی یک تعریف مبهم و مجملی ارائه می‌دهد، و در سخنان بعدی خود هم در مورد شادی و نحوه آن تعریف جامعی ارائه نداده و فقط می‌گوید شادی آن چیزی است که شما را به مرز آزادی و آزادگی برساند. 🔶 این چگونه شادی و نشاطی است و چه خصوصیاتی دارد، هیچ اشاره‌ای نمی‌کند. او در بیان؛ آزادی را یک نوع حالت معرفی کرده که در آن ذهن از احساسات آلوده و خشن پاک‌ شده باشد. [۴] در اینجا هم بیان نمی‌کند که احساسات آلوده چه چیزی بوده و نحوه پاک‌سازی آن به چه صورتی می‌باشد. 🔷 اینجا سؤالی مطرح می‌شود و آن اینکه نظر اسلام در رابطه با شادی و گریه چیست؟ آیا با شادی می‌توان به خدا رسید و یا فقط با گریه کردن است که می‌شود خدا را درک کرد❓ 🔶 در آیات قرآن کریم شادی هم تمجید و ستایش‌شده[۵] و همچنین در بعضی آیات مورد سرزنش و نکوهش قرارگرفته است.[۶] 🔷 بنابراین نتیجه می‌گیریم که انسان‌ها با شادی صرف و یا گریه کردن تنها راه کمال به‌سوی خداوند متعال را طی نمی‌کنند. و دین اسلام طرفدار شادی عقلانی و مورد تأیید عقل است نه هر نوع شادی. 🔶 البته این نکته را باید متذکر بشویم که «شادی و سرور از گرایش‌های فطری هر انسانی است».[۷] اما گرایش‌های فطری انسان هم از موارد غیرعقلانی اِبا می‌کند. 🔷 در عرفان بودایی پایان غم و اندوه همان شادی است و آرامش را به‌عنوان نبود غم و اندوه تفسیر می‌کنند که این خود نوعی شادی و آرامش منفی را به دنبال دارد. 🔶 دالایی لاما می‌گوید: «وقتی در مورد شادی در مکتب بودا صحبت می‌کنیم درک ما از آن محدود به یک وضعیت از احساس می‌شود، یقیناً باز ایستایی «توقف کامل رنج» یک وضعیت حسی نیست. بااین‌وجود می‌توانیم بگوییم این پدیده عالی‌ترین شکل شادی است.»[۸] 🔷 سؤالاتی که در اینجا به ذهن می آید این است که آیا فقط عوامل سلبی برای شادی مؤثر است❓ آیا عوامل ایجابی مثل نیروی مطلق و عشق نامحدود نمی‌تواند شادی‌آفرین باشد❓ 🔶 همه می‌دانیم که برقرار کردن یک رابطه قوی با کسی که پاک، مهربان و معدن همه خوبی‌ها است چقدر می‌تواند به انسان آرامش ببخشد و روح و روان او را صیقل بدهد. 🔷 خداوند متعال عامل ایجابی برای ایجاد آرامش ابدی و همیشگی برای انسان‌هاست، که باایمان و عمل به دستوراتش می‌توان حضورش را در تمام اوقات زندگی احساس کرد. ♦️ شادی و سرور یکی از القاب خداوند متعال است و انسان برای رسیدن به شادی مدنظر خداوند همیشه بال شوق داشته و برای رسیدن به آن تلاش می‌کند. 🔻پی‌نوشت: [۱]. عشق و همدردی، دالایی لاما، ترجمه میترا کیوان مهر، تهران، انتشارات علم، 1384، ص ۵. [۲]. همان، ص ۱۶. [۳]. دالایی لاما، هنر شاد زیستن، مترجم شهناز انوشیروانی، تهران، 1382، ص ۴۱. [۴]. زندگی در راهی بهتر، دالایی لاما، ترجمه فرامرز جواهری نیا، تهران، انتشارات ماهی، 1384، چاپ دوم، ص ۸۲ . [۵]. سوره آل‌عمران، آیه ۱۷۰. [۶]. سوره حدید، آیه۲۳، سوره آل‌عمران، آیه ۱۸۸. [۷]. رشحات البحار، کتاب الانسان و الفطرة، ص ۵۴. [۸]. دالایی لاما، کتاب بیداری، ترجمه میترا کیوان مهر، تهران، انتشارات علم، 1384، ص ۵۹. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
استقبال مردم اروپا از داستان ها و فرهنگ وایکینگ 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
مریخ ‌نورد استقامت به دنبال شواهدی از حیات باستانی در مریخ 🌔🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@ferghe_mavara 🎥 دست نوشته های عجیبی در میان وسائل شخصی « گوته » 🔺 قسمت (پایانی) 2️⃣ اوایل ژانویه ۲۰۲۰ در میان وسائل شخصی «گوته» ادیب، فیلسوف و نقاش برجسته آلمانی دست نوشته های عجیبی پیداشد و تعجب همه را برانگیخت. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
نمادشناسی فرقه اهل حق « صوفیان مشرک » 🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️یافته های پژوهشی در متون فرقه اهل حق«علی اللهی» از وجود نمادهای آیینی در این فرقه حکایت دارد. 🔷 منظور از نمادهای آیینی در این نوشتار آن دسته از عناصر و اشیاء ابزاری است که در مناسک و آیین های فرقه اهل حق به کار گرفته می شوند اما مفهوم و کارکردی نمادین مذهبی و اعتقادی دارند. 🔻یکی از مهم ترین مناسک آیین اهل حق سرسپردن است که هر فرد جهت ورود در فرقه اهل حق مكلف به انجام آن است. در این مراسم وسایلی مورد نیاز: 1️⃣ یک عدد جوز (یک نوع میوه جنگلی معطر که بدان بوا یا بویا هم می گویند) 2️⃣ یک تکه پارچه سفید یک رنگ استعمال نشده 3️⃣ شاخ نبات 4️⃣ یک قربان یا خدمت معمولاً شامل خروس، یک من برنج و یک چارک روغن زرد، نان و نمک 5️⃣ وجه پای جوز از سکه رایج به ارزش حداقل دو مثقال نقره خام؛ 6️⃣ یک سکه محمدی جهت خرد کردن جوز بر روی آن؛ 7️⃣ یک چاقو یا شیئی برنده. 🔶 بدین ترتیب که پس از حضور در جم خانه و انعقاد جمع با حضور یک پیر یا نماینده آن پس از خواندن دعای ویژه بر تیغ و جوز سر آن را به اذن جمع و نیاز طالب می برند. ♦️ آنگاه نیاز پای جوز را تقسیم و خود جوز را خرد و بین حاضرين توزیع می شود.(1) به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
نمادشناسی فرقه اهل حق « صوفیان مشرک » 🔻 قسمت (پایانی) 2️⃣ 🔻 در این مراسم « سرسپردن » هر یک از این عناصر یاد شده کارکردی نمادین دارد: 1️⃣ محل اجرای مراسم یعنی جم خانه سوای برداشت ظاهری از جم (ماخوذ از کلمه عربی جمع به معنی اجتماع و محل اجتماع) طبق باور این فرقه، نام عقل دوم از عقول دهگانه و به معنی ذات است. 🔶 چنانکه اگر بگویند فلان خوش جم است مراد آن باشد که خوش ذات است. جمع، جمعیت خاطر را گویند که در مقابل فرد است؛ جمع، مشاهده حق است بی خلق و این مرتبه فنای سالک است.(2) 2️⃣ استفاده از جوز در مراسم سرسپاری پیوندی رمزگونه با باورهای ایرانی درباره منشأء نباتی نخستین زوج آدمی دارد. 🔶 جوز در برخی از فرهنگ ها در جادوگری و کیمیاگری به کار می رفته است و آن را مرتبط با برخی سیارات می دانستند و از روغن و بخور آن در معابد استفاده می کردند. 🔷 جوز که به وسیله تیغ (چاقو) خراش داده و بریده می شود؛ نماد شکستن سد غرور، هوا و هوس نفسانی و سر تسلیم در مقابل اراده خدا (سلطان اسحاق) فرو آوردن است. 🔶 بدین سبب فرقه اهل حق غالباً به جای لفظ سرسپردن اصطلاح «جوز سرشکستن» را به کار می برند. 🔷 خود جوز نمادی از نیاز به درگاه ذات حق(سلطان اسحاق) می باشد، چنانکه در بارگه (مهمترین بخش کلام خزانه) در مورد هفتوانه گفته شده: «جوز یارسان سرچشمه نیازها است به دست آنان است». (3) 3️⃣ چاقو (تیغ) در بیشتر فرهنگ ها مانند سایر ابزار برنده با اصل فعال خود در ارتباط است که ماده منفعل را تغییر شکل می دهد. در مجازات دادگاهی، مرگ، انتقام و قربانی حضور داشته است و دلالت بر آزمون معنوی و باطنی دارد.(4) 🔶 حضور چاقوی دسته بلند در مراسم قربانی کیش میترا نماد احیای جسم و روان به وسیله نیروی خون، خورشید و نیز نیروی الوهیت است. 🔷 در آیین سرسپردن نیز چاقو نمادی از آزمونی معنوی برای بیعت و سر تسلیم فرود آوردن به مسلک اهل حق و پیوستن به پادشاه حقیقت (سلطان اسحاق) است.(5) 4️⃣ سکه هم در این مراسم و هم در بسیاری از سروده‌های نامه سرانجام به چشم می خورد. در فرهنگ ها «مفهوم پول سکه واقعی و پول تقلبی، تشخیص اعمال و افعال مطابق با ذات الهی از طریق ایمان به عنوان محک واقعی بودن آن است و نیز سکه را به عنوان تصویر روح دانسته اند، زیرا روح علامت خدا را بر خود حک کرده همان طور که پول علامت شاه را بر خود حک کرده است. 🔶 طبق روایت گليم وكول بنیامین پس از نجات از کشتی طوفان زده زرفشان شد اما تنها دو شاهی در گوشه دستارش باقی ماند؛ حضور سکه در آئین سرسپردن نمادی از همین سکه است. 🔷 همچنین در بارگه بارگه، به هفت پیر توصیه شده: طبق پیمان ازلی سر به سكه همدیگر بسپارند. و در بخش هفتوانه سخن از «سکه شرط» به میان آمده و به سكه مولا سوگند یاد شده است.(6) 5️⃣ حضور پارچه سفید در آیین سرسپردگی علاوه بر ارتباط رنگ سفید با نور و پاکیزگی نمادی از همان عروه الوثقی حقیقی است. 6️⃣ نان و نمک به عنوان عنصری برکت زا در فرهنگ عامه به این مراسم راه یافته است. 🔶 طوایف این فرقه، گره گشایی را به وسیله نان و نمک انجام می دهند و در برخی مناطق به آن سوگند یاد می نمایند و گاه با نان پوش نمودن نوزاد جهت برکت بخشی به حیات، حفظ زندگی و دیرپایی نوزاد بهره می برند. 🔷 از آنجا که نمک هم چکیده آب و هم در تضاد با آن است، در فرهنگ ها نماد فسادناپذیری، نشانه عهدی است که خداوند نمی تواند در هم بشکند. ♦️ نان و نمک در این مراسم نمادی از پایبندی سرسپردگان به عهد و پیمان و میثاق فرقه اهل حق می باشد.(6) پی نوشت: (1). نامه سرانجام یا کلام خزانه،صفی زاده،صدیق،تهران،1375،ص555 (2). نمادشناسی فرقه اهل حق، جودکی و دیگران، دوفصلنامه علمی پژوهشی پژوهشنامه ادیان، سال نهم،شماره هفدهم،1394، ص 31 (3). نامه سرانجام یا کلام خزانه، ص169 (4). فرهنگ نمادها،گربران،آلن و شوالیه،ترجمه سودابه فضائلی،تهران،1379،ص481 (5). دوفصلنامه علمی پژوهشی پژوهشنامه ادیان، سال نهم،شماره هفدهم،1394، جودکی و دیگران، ص 26-36 (6). نامه سرانجام یا کلام خزانه، ص356 (6). نمادشناسی فرقه اهل حق، ص 26-36 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
عُشّاقِ باستانی 💓🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
امواج اسرار آمیزی از انرژی در قطب جنوب 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
آیا تست و صحت مهره مار در سرکه درست میباشد و واقعیت دارد⁉️🐍🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
چه رابطه ای بین فوتبال و فرقه فراماسونری وجود دارد ⁉️⚽️🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️شاید بسیاری ندانند که اولین قوانین فوتبال توسط اتحادیه فوتبال در 6 جلسه در پایان سال 1863 در میخانه اسلحه فراماسون ها در خیابان گریت کوئین در نزدیکی کاونت گاردن در لندن تنظیم شد. 🔷 اکنون آنجا اتاق های جدید کانات لژ متحد و بزرگ لندن قرار دارد. گریت کویین(اشاره به الهه ایسیس دارد که توسط بعضی شاخه های فری ماسونری پرستش می شود) 🔶 تعدادی لژ در انگلستان وجود دارد که اسامی آنها به نوعی با فوتبال مرتبط است. نظیر لژ آنفیلد (آنفیلد نام ورزشگاه لیورپول)، لژ اورتون (نام تیم دوم شهر لیورپول). 🔷 باشگاه منچستر سیتی در سال 1880 تشکیل شد ابتدا با لباس هایی به رنگ قرمز و مشکی بازی می کرد. در سال 1887 آنها نام باشگاه را به Ardwick تغییر دادند . 🔶 با این حال، گزارش شده است که در سال 1894 هنگامیکه باشگاه خود را در تنگنای مالی دید و مجبور شد توسط منشی باشگاه، جاشوا پارلبی، از ورشکستگی نجات یابد. 🔷 این باشگاه نام منچستر سیتی را انتخاب و همزمان لباس هایی به رنگ‌ ماسونی پیراهن‌های آبی کم‌ رنگ و شورت سفید را برای خود انتخاب کرد. ♦️به دلیل فقدان سوابق دقیق، هیچ مدرک انکار ناپذیری وجود ندارد که پارلبی یا سلف او لارنس فرنیس (که همچنین تصور می‌شود با فراماسونری ارتباط نزدیکی داشته‌اند) ماسون بوده‌اند، اما سیدنی رز، رئیس مادام‌العمر باشگاه و مدیر بسیاری از فعالیت‌ها 30 سال گذشته باشگاه، چنین تردیدی ندارد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد..🔻🔻
چه رابطه ای بین فوتبال و فرقه فراماسونری وجود دارد ⁉️⚽️🔻 قسمت (پایانی) 2️⃣ ♦️سیدنی، یکی از اعضای لژ قدیمی مانکونیایی ها، می گوید: «همیشه درک من این بوده است که بنیانگذاران واقعی باشگاه در سال 1894 زمانی که نوعی بحران مالی وجود داشت، درگیر شدند، و اینکه آنها احتمالا یا شاید مطمئنا فری ماسون بوده اند. 🔷 محققین تئوری توطئه در غرب به شباهت حرکات دست داوران فوتبال با ناظمین لژ های ماسونی توجه نموده اند. آنان دلیل این شباهت را این می دانند که قوانین فوتبال توسط فری ماسون ها پایه گذاری شده است. 🔶 در فوتبال مجموعا ۲۲ بازیکن وجود دارد. که معادل ۲۲ حرف زبان عبری است. این ۲۲ بازیکن در دو تیم یازده نفره مقابل هم قرار می گیرند. به گونه ای که هر کدام از این یازده نفر اساس و بازیکنان مقابلش نظیره دیگری است. 🔷 همچنین عدد یازده معادل سفیروت های قبالای هرمسی مدرن است. که در آن دعت (دانش) را سفیروت یازدهم می دانند. شکل سفیروت یازده تایی به سیستم معروف قدیمی سه چهار سه در بازی فوتبال شباهت دارد. 🔶 نکته : اگر ۲۲ بازیکن معادل ۲۲ حرف زبان عبری باشد. توپ فوتبال نماد چیست❓ زمین کروی❓ گوی سرنوشت در افسانه ها❓ یا چیز دیگری❓ 🔷 با هر بار ضربه زدن بازیکنان به این توپ در واقع یکی از حروف عبری (در عالم مثال حروف) به توپ ضربه زده است و اینگونه توالی ای از حروف کنار یکدیگر شکل می گیرد که مسلما کلمات بی معنی و یا بعضا معنی داری را می سازد ! 🔶 آیا ماسون ها تنها عدد ۲۲ بازیکن را که نمادی از ۲۲ حرف عبری است را به عنوان یک نوع نمادپردازی انتخاب کرده اند ! و هیچ هدف خاص دیگری نداشتند⁉️ 🔷 ممکن است اینچنین باشد و این‌ انتخاب کاملا نمادین باشد و هیچ هدف خاص جادویی و رازوارانه پشت آن نباشد. اما ما باید به شق دوم هم فکر نماییم اگر ماسون ها در پس این نمادپردازی های سمبلیک فوتبال هدف بزرگتری را دنبال نمایند آن هدف دقیقا چه می تواند باشد⁉️ 🔶 گل زدن و گل نخوردن مهمترین هدف در بازی فوتبال است. باید فکر کنیم که گل زدن که با عبور توپ از دروازه اتفاق می افتد می تواند نماد چه چیزی باشد ❓ 🔷 گفته شد که قوانین فوتبال در شکل کنونی خویش برای اولین بار در سال ۱۸۶۳ میلادی در میخانه فری ماسون ها در لندن تصویب شد. 🔶 محققین تئوری توطئه در غرب به شباهت بعضی حرکات دست و ری اکشن های داورین فوتبال با ناظمین لژهای فری ماسونری توجه نموده اند. و به نظر آنان این شباهت ها بدین خاطر است که قوانین فوتبال توسط فری ماسونرها ابداع شده است. 🔷 در قبالا در هنگام خلقت، نور فیض الهی از کتر پایین می آید و در تک تک سفیرا ها به ترتیب سیر می کند تا به سفیرای انتهایی یعنی مَلخوت (ملکوت) برسد. 🔶 در ابتدای شروع بازی فوتبال مهاجم نوک (معادل سفیرا کتر) به توپ ضربه می زند و بازی را شروع می کند و گاه ممکن است توپ به دروازه بان معادل سفیرا ملخوت هم برسد. اگر هم نرسد در هر صورت پس از هر حمله ناموفقی توپ از کنار دروازه (سفیرا ملخوت) شروع می شود تا به کتر برسد و وارد دروازه حریف شود. در واقع اینبار از پایین ترین سفیرا شروع تا به آخرین برسد و از آنهم فراتر رود! 🔷 بازی فوتبال ۹۰ دقیقه است. ۹۰ با اسقاط صفرش عدد ۹ را تشکیل می دهد. و 9 در زنجیره اعداد (یکان)، آخرین و البته کاملترین عدد است. اما این عدد ۹۰ به نوبه خویش به دو نیمه ۴۵ دقیقه ای تقسیم می شود. که عدد ۴۵ برابر با عدد آدم אדם به زبان عبری است. 🔶 در قبالا آدم قادِمون (آدم بهشتی، آدم اولیه) جایگاهش کتر است و باعث پیدایش جهان هستی است. (چیزی شبیه به انسان کامل در تصوف با تفاوت هایی معنادار) 🔷 آیا این بازی و انرژی میلیون ها نفر که آن را تماشا می کنند برای صعود قبالیست های ماسونی لندنی به سفیرا کتر طراحی شده است⁉️ 🔶 با نگاه بدبینانه باید بگوییم محتمل است. اگر نگاه خوش بینانه تر داشته باشیم باید بگوییم خیر سمبل های بکار رفته در بازی فوتبال تنها جنبه نمادین داشته و هیچ تاثیر جادویی و رازوارانه نداشته و ندارد. 🔷 دیوید لالانا که‌ یک فری ماسون است و بنیان گذار لژ فوتبال در انگلستان،او پدر (آدام لالانا بازیکن تیم ملی انگلستان‌ )است می گوید که پیوند بزرگی بین فوتبال و فری ماسونری وجود دارد. 🔶 وی سعی دارد از جذابیت ورزش فوتبال برای جذب افراد خیابان (عامه مردم) به تشکیلات فری ماسونری استفاده کند. زیرا طریقت ماسونری با کاهش علاقه مندان مواجه شده است. ♦️ دیوید لالانا در ادامه می گوید باشگاه لیورپول توسط فری ماسون ها ایجاد شده است. همچنین سر آلف رمزی تنها مربی انگلیسی که این کشور را قهرمان جام جهانی کرد یک فری ماسون بود. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
لباس فضانوردی گرانترین لباس جهان 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
ادعای عجیبِ « الکساندر اسمیت » مسافر زمان 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2