eitaa logo
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
6.1هزار دنبال‌کننده
10.6هزار عکس
1.5هزار ویدیو
192 فایل
آشنایی با فرقه های عجیب ادیان و مذاهب – عرفان های کاذب مهدویت – مدعیان دروغین مهدویت آئین ها– جشنها و مراسم عجیب عجایب جهان باستان- فرازمینیها و اتفاقاتی که توضیحی بر تبادل 👇👇 @jh1397 ❌کپی مطالب و فیلم های کانال فقط با ذکر لینک و آیدی کانال مجاز است❌
مشاهده در ایتا
دانلود
عصمت پاپ در مذهب کاتولیک✝️👆 #تحریف_مسیحیت #تحریف_پیامبران_الهی #بدعت_دردین_مسیح #تحریف_تورات_انجیل #ادعاهای_عجیب #مدعیان_دروغین #قرون_وسطی #خرافات #پرستش_انسان #پرستش_جن_شیطان به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
ذکر و عبادت یا رقص سماع 👹👆 #صوفیه #اباحی_گری #شطح_گویی_صوفیان #شاهد_بازی_صوفیه #رقص_سماع #وحدت_وجود #ریاضتهای_شیطانی #فرقه_سازی_دراسلام #بدعت_در_دین #پرستش_انسان #پرستش_جن_شیطان #وحدت_وجود #مدعیان_دروغین #ادعاهای_عجیب #فرقه_های_عجیب به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
عقاید شیخ احمد احسایى زمینه سازپیدایش فرقه های ضاله بابیت و بهائیت 🔺👆 فرقه شیخیه : ( قسمت اول) 1️
عقاید شیخ احمد احسایى زمینه سازپیدایش فرقه های ضاله بابیت و بهائیت♦️ قسمت (چهارم) 4️⃣ فرقه ضاله بابیه : ( بخش اول) 🔻 ⭕️ خلاصه ای از نحوه شکل گیری فرقه ضاله بابیت 🔷 پایه گذار فرقه بابی،سید علی محمد شیرازی، از مدعیان بابیت امام دوازدهم شیعیان كه بعدها مدعی مهدویت و نبوت شد. 🔶 علی محمد شیرازی در ۱۲۳۵ در شیراز به دنیا آمد. در كودكی به مكتب شیخ عابد رفت و در آنجا خواندن و نوشتن و سیاه مشق آموخت. 🔷 شیخ عابد، ازشاگردان شیخ احمد احسائی و سید كاظم رشتی بود و از همان دوران، سید علی محمد را با نام رؤسای شیخیه (احسائی و رشتی) آشنا كرد. 🔶 به طوری كه چون سید علی محمد در حدود نوزده سالگی به كربلا رفت، در درس سید كاظم رشتی حاضر شد . 🔷 علی محمد شیرازی در مدتی كه نزد سید كاظم رشتی شاگردی می‏كرد، با مسائل عرفانی و تفسیر و تأویل آیات و احادیث و مسائل فقهی به روش شیخیه آشنا شد و به آرای شیخ احسائی آگاه گشت. 🔶 علی محمد شیرازی بعلاوه به هنگام اقامت در كربلا، از درس ملا صادق خراسانی كه او نیز مذهب شیخی داشت، بهره گرفت و چندی نزد وی بعضی از كتب ادبی متداول آن ایام را خواند. 🔷 علی محمد شیرازی در ۱۲۵۷ به شیراز بازگشت و به وقت فرصت، مطالعه كتب دینی را فراموش نمی‏كرد و به گفته خودش) : و لقد طالعت سنابرق جعفر العلوی و شاهدت بواطن آیاتها «همانا كتاب سنابرق، اثر سید جعفر علوی (مشهور به كشفی) را خواندم و باطن آیاتش را مشاهده كردم» . 🔶 علی محمد گذشته از دلبستگی به اندیشه‏های شیخی و باطنی، به «ریاضت كشی» نیز مایل بود و به هنگام اقامت در بوشهر در هوای گرم تابستان از سپیده دم تا طلوع آفتاب و از ظهر تا عصر بر بام خانه رو به خورشید اورادی می‏خواند. 🔻 پس از درگذشت سید كاظم رشتی، مریدان و شاگردان وی جانشینی برای وی می‏جستند كه به قول ایشان مصداق «شیعه كامل» یا «ركن رابع» (شیخیه) باشد. 🔷 در این باره میان چند تن از شاگردان سید كاظم رقابت افتاد و سید علی محمد نیز در این رقابت شركت كرد. 🔶 علی محمد شیرازی پای از جانشینی سید رشتی فراتر نهاد و خود را «باب» امام دوازدهم شیعیان یا «ذكر» او، یعنی واسطه میان امام و مردم، شمرد. 🔷 ادعای علی محمد چون شگفت‏آورتر از دعاوی سایر رقیبان بود، واكنش بزرگتری یافت و نظر گروهی از شیخیان را به سوی وی جلب كرد. 🔶 هجده تن از شاگردان سید كاظم كه همگی شیخی مذهب بودند (و بعدها سید علی محمد آنها را حروف حی نامید) پیرامونش را گرفتند. 🔷 علی محمد در آغاز امر، بخشهایی از قرآن كریم را با روشی كه از مكتب شیخیه آموخته بود، تأویل كرد و در آنجا به تصریح نوشت كه امام دوازدهم شیعیان، او را مأمور داشته تا جهانیان را ارشاد كند و خویشتن را «ذكر» نامید. 🔻 چنانكه در آغاز تفسیرش بر سوره یوسف می‏نویسد: الله قد قدر أن یخرج ذلك الكتاب فی تفسیر أحسن القصص من عند محمد بن الحسن بن علی بن محمد بن علی بن موسی بن جعفر بن محمد بن علی بن حسین بن علی بن أبی‏طالب علی عبده لیكون حجهٔ الله من عند الذكر علی العالمین بلیغا» 🔷 همانا خدا مقدر كرده كه این كتاب از نزد محمد پسر حسن پسر علی پسر محمد پسر علی پسر موسی پسر جعفر پسر محمد پسر علی پسر حسین پسر علی پسر ابی‏طالب بر بنده‏اش برون آید تا از سوی ذكر (سید علی محمد) حجت بالغه خدا بر جهانیان باشد . 🔶 علی محمد شیرازی پس از مسافرت به همراه محمد علی بارفروش (یكی از مریدان خود) به سوی مكه و بازگشت به بوشهر، دستور داد تا در یكی از مساجد بوشهر عبارت «اشهد ان علیا قبل نبیل باب بقیهٔ الله» را در اذان داخل كنند كه تصریح دارد علی نبیل (كه به حساب جمل با علی محمد برابر می‏شود) باب امام زمان علیه السلام است. 🔷 ولی همینكه مدتی از دعوت وی سپری شد و گروهی به او گرویدند، ادعای خود را تغییر داد و از مهدویت سخن به میان آورد و گفت: «منم آن كسی كه هزار سال می‏باشد كه منتظر آن می‏باشید» . ♦️ سپس به ادعای نبوت و رسالت برخاست و به گمان خود، احكام اسلام را با آوردن كتاب بیان نسخ كرد . 🔷 او در آغاز كتاب بیان نوشت: «در هر زمان خداوند جل و عز، كتاب و حجتی از برای خلق مقدر فرموده و می‏فرماید و در سنه هزار و دویست و هفتاد از بعثت رسول الله، كتاب را بیان، و حجت را ذات حروف سبع (علی محمد كه دارای هفت حرف است) قرار داد» (بیان عربی، ص ۳) به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....👇👇
عقاید شیخ احمد احسایى زمینه سازپیدایش فرقه های ضاله بابیت و بهائیت ♦️ قسمت (پنجم) 5️⃣ فرقه ضاله بابیه : ( بخش دوم) 🔻 ⭕️ خلاصه ای از نحوه شکل گیری فرقه ضاله بابیت 🔷 بدین ترتیب، علی محمد هر چند زمانی، دعاوی خود را به مقامات بالاتری تغییر می‏داد و سخنان پیشین را برای یارانش تأویل می‏كرد و آنان را در پی‏خود می‏كشید. 🔶 پس از بازگشت سید علی محمد به بوشهر (در زمانی كه هنوز از ادعای بابیت امام زمان علیه السلام فراتر نرفته بود) به دستور والی فارس در رمضان ۱۲۶۱ دستگیر و به شیراز فرستاده شد. 🔷 در شیراز او را تنبیه كردند، آنگاه نزد امام جمعه آن شهر، اظهار توبه و ندامت كرد و به قول یكی از موافقان خود بر فراز منبر در حضور مردم گفت: «لعنت خدا بر كسی كه مرا وكیل امام غائب بداند. لعنت خدا بر كسی كه مرا باب امام بداند...». 🔶 پس از آن، شش ماه در خانه پدری خود، تحت نظر بود و از آنجا به اصفهان و سپس به قلعه ماكو تبعید شد. در دورانی كه در آن قلعه زندانی بود، با مریدانش ملاقات و مكاتبه داشت و از اینكه می‏شنید آنان در كار تبلیغ دعاوی او می‏كوشند به شوق می‏افتاد و سخنانی را به عنوان كلمات الهی به مریدان عرضه می‏داشت، چنانكه مقداری از کتاب بیان را در همان قلعه نوشت. 🔷 دولت محمد شاه قاجار، برای آنكه پیوند او را با مریدانش قطع كند در صفر ۱۲۶۴ وی را از قلعه ماكو به قلعه چهریق، در نزدیكی ارومیه منتقل كرد. 🔶 در اواخر سلطنت محمد شاه، به دستور حاجی میرزا آغاسی ـ وزیر محمد شاه ـ سید علی محمد را از قلعه چهریق به تبریز بردند و مجلسی با حضور ناصر الدین میرزا (كه در آن وقت ولیعهد بود) و چند تن از علما ترتیب دادند و سید علی محمد را در آن مجلس حاضر كردند. ♦️علی محمد در آنجا آشكارا از مقام مهدویت خود سخن گفت و «بابیت امام زمان» را كه پیش از آن بتصریح ادعا كرده بود به «بابیت علم خداوند» تأویل كرد و چون از او درباره برخی مسائل دینی پرسیدند، از پاسخ فروماند . 🔷 همینكه از وی سؤال شد: از معجزه و كرامت چه داری؟ گفت: اعجاز من این است كه برای عصای خود آیه نازل می‏كنم و به خواندن این فقره آغاز نمود: بسم الله الرحمن الرحما. سبحان الله القدوس السبوح الذی خلق السموات و الارض كما خلق هذه العصا آیهٔ من آیاته! 🔶 و اعراب كلمات را به قاعده نحو غلط خواند، زیرا تاء را در «السموات» مفتوح قرائت كرد و چون گفتند: مكسور بخوان! ضاد را در «الأرض» مكسور خواند. امیر اصلان خان كه در مجلس حضور داشت گفت: اگر این قبیل فقرات از جمله آیات شمرده شود، من هم می‏توانم تلفیق كنم و گفت: الحمد لله الذی خلق العصا كما خلق الصباح و المسا!) . 🔷 پس از آشكار شدن عجز سید علی محمد در اثبات ادعای خود، وی را چوب زده تنبیه نمودند و او از دعاوی خویش تبری جست و اظهار پشیمانی كرد و خطاب به ولیعهد، توبه نامه رسمی نوشت .(این توبه نامه در کتابخانه مجلس موجود است). 🔻 صورت توبه نامه علی محمد را یكی از مریدانش در كتاب خود، چنین آورده است: «فداك روحی، الحمد لله كما هو أهله و مستحقه كه ظهورات فضل و رحمت خود را در هر حال بر كافه عباد خود شامل گردانیده. فحمدا له ثم حمدا كه مثل آن حضرت را ینبوع رأفت و رحمت خود فرموده كه به ظهور عطوفتش عفو از بندگان و ستر بر مجرمان و ترحم به داعیان فرموده. 🔷 أشهد الله و من عنده كه این بنده ضعیف را قصدی نیست كه خلاف رضای خداوند عالم و اهل ولایت او باشد . اگر چه بنفسه، وجودم ذنب صرف است ولی چون قلبم موقن به توحید خداوند جل ذكره و به نبوت رسول او و ولایت اهل ولایت اوست و لسانم مقر بر كل ما نزل من عند الله است، امید رحمت او را دارم و مطلقا خلاف رضای حق را نخواسته‏ام و اگر كلماتی كه خلاف رضای او بود از قلم جاری شده، غرضم عصیان نبوده و در هر حال مستغفر و تائبم حضرت او را. 🔶 و این بنده را مطلق علمی نیست كه منوط به ادعایی باشد و أستغفر الله ربی و أتوب إلیه من أن ینسب إلی أمر. و بعضی مناجات و كلمات كه از لسان جاری شده، دلیل بر هیچ امری نیست و مدعی نیابت خاصه حضرت حجهٔ الله علیه السلام را محض ادعا مبطل است و این بنده را چنین ادعایی نبوده و نه ادعای دیگر. 🔷 مستدعی از الطاف حضرت شاهنشاهی و آن حضرت چنان است كه این دعاگو را به الطاف و عنایات سلطانی و رأفت و رحمت خود، سرفراز فرمایند و السلام. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....👇👇
عقاید شیخ احمد احسایى زمینه سازپیدایش فرقه های ضاله بابیت و بهائیت♦️ قسمت (ششم) 6️⃣ فرقه ضاله بابیه : ( بخش پایانی)🔻 ⭕️ خلاصه ای از نحوه شکل گیری فرقه ضاله بابیت 🔷 بدینسان سید علی محمد از دعاوی خود بازگشت ولی توبه او، صوری بود چنانكه پیش از توبه اخیر، در شیراز نیز برفراز منبر و در برابر مردم، نیابت و بابیت خود را انكار نمود. ♦️ اما چیزی نگذشت كه ادعاهای بالاتری را به میان آورد و از پیامبری و رسالت خویش سخن گفت. 🔷 در اواخر سلطنت محمد شاه و پس از مرگ او (۱۲۶۴) از سوی مریدان سید علی محمد، آشوبهایی در كشور پدید آمد كه از جمله، رویداد قلعه شیخ طبرسی در مازندران بود. 🔶 پس از مرگ محمد شاه و بالا گرفتن فتنه بابيه، ميرزا تقى خان اميركبير ـ صدر اعظم ناصر الدين شاه ـ مسامحه در كار سيد على محمد باب را روا نديد و تصميم گرفت او را در ملأ عام به قتل رساند. 🔷 و از اين راه، آتش شورشها را فرو نشاند و براى اين كار، از برخى علما فتوا خواست، ولى به گفته ادوارد براون: «دعاوى مختلف و تلون افكار و نوشته‏هاى بى‏مغز و بى‏اساس و رفتار جنون‏آميز او علما را بر آن داشت كه به علت شبهه خبط دماغ، بر اعدام وى رأى ندهند» . 🔶 با وجود اين، برخى از علما كه احتمال خبط دماغ سيد على محمد را نمى‏دادند و او را مردى دروغگو و رياست طلب مى‏شمردند به قتل وى فتوا دادند و سيد على محمد به همراه يكى از پيروانش در 27 شعبان 1266 در تبريز تيرباران شد. 🔻 گرچه‌ جانشینان‌ سیدکاظم‌ و شیخیه پس‌ از او، به‌ ویژه‌ شاخه کریم‌خانی‌ به‌ کلی‌ از عقاید بابیه‌ بیزاری می‌جویند و از سرسخت‌ترین‌ مخالفان‌ این‌ گروه‌ و فرق‌ِ منشعب‌ از آن‌ به‌ شمار می‌روند. 🔷 ولی‌ عقاید ایشان‌ راه‌ علی‌ محمد را در طرح‌ چنان‌ ادعاهایی‌ هموار ساخت‌. مثلاً آنان‌ معتقد بودند که‌ : 🔶 امامان‌ اثنا عشر مظاهر الهی‌، و دارای صفات‌ و نعوت‌ باریند و علل‌ اربعه موجودات‌ و مشیت‌ خدا و دست‌ خدا در اجرای جمیع‌ امور وجودیه‌ و کونیه‌ و شرعیه‌ به‌ شمار می‌روند. 🔷 و در عصر غیبت‌ به‌ مقتضای حکمت‌ و رحمت‌ کامله خدا همواره‌ کسی‌ حضور دارد که‌ بلاواسطه‌ با امام‌ غایب‌ مرتبط بوده‌، و واسطه فیض‌ میان‌ امام‌ و امت‌ باشد. 🔶 ( توحید )، معرفت‌ نبی‌ ( نبوت‌ )، معرفت‌ امام‌ ( امامت‌ )، و معرفت‌ شیعه کامل‌ یا رکن‌ رابع‌ که‌ همان‌ باب‌ یا واسطه فیض‌ است‌، دست‌مایه خوبی‌ برای دعوی‌های وی گردید. ♦️ خاصه‌ که‌ شاگردان‌ احسایی‌ و سیدکاظم‌ و سپس‌ بابیه‌، این‌ دو را همان‌ شیعه کامل‌ و «باب‌» و رکن‌ رابع‌ می‌دانستند که‌ ظهور امام‌ غایب‌ را نزدیک‌ دانسته‌، مردم‌ را به‌ قرب‌ ظهورش‌ بشارت‌ می‌دادند. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....👇👇
آیا همه افراد خوابهای رنگی می‌بینند؟👆 #خواب_رویا #ماوراء #عجیب_غریب به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
اولین پیام به فرازمینیها سال 2029 به آنها میرسد 📡👽👆 #فضا #فرازمینیها #عظمت_جهان_هستی #عجایب_جهان_هستی #عجایب_خلقت #عجیب_غریب به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
افسانه مردم مورچه ای 🐜👆 #افسانه_های_باستانی #آنوناکی_جن #فرازمینیها #اجنه_فرازمینیها #ادیان_پاگانیستی #ادیان_ستاره_پرست #پرستش_حیوانات #جن_شیطان #پرستش_جن_شیطان #حیوانات_مقدس #جهان_باستان #عجایب_جهان_باستان #عجیب_غریب به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
ادعای بی‌نیازی صوفیان از امام زمان (عج) 👆 #صوفیه #اباحی_گری #شطح_گویی_صوفیان #شاهد_بازی_صوفیه #رقص_سماع #وحدت_وجود #ریاضتهای_شیطانی #فرقه_سازی_دراسلام #بدعت_در_دین #پرستش_انسان #پرستش_جن_شیطان #وحدت_وجود #مدعیان_دروغین #ادعاهای_عجیب #فرقه_های_عجیب به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
93991219378137476749[1].gif
164.4K
@ferghe_mavara 🕋 کعبه! امشب آبرو از مقدم حیدر گرفتی 🍃 خانه حقی و صاحب خانه را در برگرفتی 🍃 دل به حیدر دادی اما دل ز پیغمبر گرفتی 🍃 جاودان مانی که امشب زندگی از سر گرفتی 🌸 میلاد حضرت علی (علیه السلام) مبارک باد 🌸 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
عقاید شیخ احمد احسایى زمینه سازپیدایش فرقه های ضاله بابیت و بهائیت 🔺👆 فرقه شیخیه : ( قسمت اول) 1️
عقاید شیخ احمد احسایى زمینه سازپیدایش فرقه های ضاله بابیت و بهائیت♦️ قسمت (هفتم) 7️⃣ فرقه ضاله بهائيت : ( بخش اول) 🔻 ⭕️ خلاصه ای از نحوه شکل گیری فرقه ضاله بهائيت ⭕️ بهائى‏گرى فرقه‏اى منشعب از بابى‏گرى است. 🔷 بنيانگذار آن ميرزا حسينعلى نورى معروف به بهاءاللَّه است. او در سال 1233 در تهران به دنيا آمد و در شمار نخستين گروندگان باب و مبلّغان او قرار گرفت. 🔶 على محمد باب، طبق وصیتش ميرزا يحيى (معروف به صبح ازل) را جانشین خود قرار داده بود و براى تکمیل کتاب "بیان" او را مأمور این کار کرده بود. 🔷 و چون در آن زمان ( صبح ازل) بيش از نوزده سال نداشت برادرش ميرزا حسينعلى (بهاءاللَّه) زمام كارها را در دست گرفت. 🔶 در سال 1268 بابيان به ناصرالدين شاه تيراندازى كردند و چون شواهدى بر نقش حسينعلى در اين كار وجود داشت، در پى دستگيرى و اعدام او برآمدند. 🔷 ميرزا حسينعلى به سفارت روس پناه برد، سفير و دولت روس از او حمايت كردند و به اين وسيله از مرگ نجات يافت. 🔶 ميرزا حسينعلى سپس به بغداد رفت و در نامه‏اى به سفير روس از وى و دولت روس قدردانى كرد. 🔷 در بغداد كنسول دولت انگليس و نماينده دولت فرانسه با ميرزا حسينعلى ملاقات كرد و حمايت دولت‏هاى خود را به او ابلاغ كرده و تابعيت انگلستان و فرانسه را به او پيشنهاد نمودند. 🔶 ميرزا يحيى (صبح ازل) نيز مخفيانه به بغداد رفت. 🔷 در اين هنگام بغداد، كربلا و نجف مركز اصلى فعاليت بابيان شد و در پى اختلاف بر سر ادعاى «موعود بيان» يا «من يُظهِرُهُ اللَّه» آدمكشى‏هاى شديدى بين بابيان رواج يافت. 🔻باب پیشگویی کرده بود که پس از او موعودی خواهد آمد بنام «مَن یظهره الله» 🔷 من یظهره الله زمانی می‌آید که دین بیان به کمال خود رسیده باشد؛ چرا که بر اساس تعالیم باب، ظهور بعدی قیامت، اکمال ظهور قبل است و شیء تا به مقام کمال نرسد، قیامت آن نمی‌شود. این در حالیست که تقریباً هیچکدام از احکام و تعالیم باب، عملی نشده و شریعت ساختگی بابیت در هیچ کجا برپا نشده است. 🔶 بر اساس دیدگاه علی‌محمد باب، مَن یظهره الله در زمان حیات باب هنوز متولد نشده است؛ زیرا وی علّت حکم طهارت نطفه مَنی را آن می‌داند که مَن یظهره الله با نطفه پاک متولد شود. 🔷 و به یُمن «مَن یظهره الله»، خداوند در شریعت بابی، نطفه‌ی همه را پاک قرار داده است: «فی انّ ماء الّذی أنتم به تخلقون قد طهر الله فی الکتاب... ثمره آن اینکه کسی در حق آن نیّر أعظم و اولای او دون خطور طهارت نکند که کلّ مطهرات از بحر جود همین نطفه اولیه طاهر می‌گردد». ♦️ علی‌محمد شیرازی سال ظهور مَن یظهره الله را بر طبق عدد غیاث یا مستغاث می‌داند که به ترتیب ۱۵۱۱ سال یا ۲۰۰۱ سال پس از او می‌شود. 🔷 این در حالیست که حسینعلی بهاء (مدعی مقام مَن یظهره اللهی و پیامبری بهائیت)، تنها با فاصله‌ی کمتر از بیست‌سال از اعدام باب، ادعای این مقام را برای خود نموده است. ♦️ حسین علی نوری (بهاء الله) مدعی نبوت و نسخ شریعت ادعایی «بیان» شد و بیش از بابیان بر نسخ اسلام و احکام آن تأکید کرد و بسیاری از احکام را به کلی تغییر داد. 🔷 بنابراین فرقه‌ی بهائیت، حتی بر اساس مبنای بابیتی که خود را موعود آن می‌دانست نیز از مشروعیت برخوردار نیست و پیامبرخوانده‌ی بهائیت نیز دروغی به بزرگی تاریخ، برای ادعای حقانیت خود و فریب پیروان باب کاذب بیان کرده است. 🔶 نزاع بين حسينعلى وبرادرش ميرزايحيى بر سر اين ادعا موجب افتراق بابيان به دو فرقه بهائيه (پيروان حسينعلى) و ازليه (پيروان ميرزايحيى) شد. 🔷 گفته شده است كه در پى اين منازعات ميرزايحيى برادرش بهاءاللَّه را مسموم كرد و بر اثر آن بهاءاللَّه تا پايان عمر به رعشه دست مبتلا بود. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....👇👇
عقاید شیخ احمد احسایى زمینه سازپیدایش فرقه های ضاله بابیت و بهائیت ♦️ قسمت (هشتم) 8️⃣ فرقه ضاله بهائيت : ( بخش دوم) 🔻 ⭕️ خلاصه ای از نحوه شکل گیری فرقه ضاله بهائيت ♦️ ميرزاحسينعلى پس از اعلام «من يُظهِرُهُ اللهى» خويش ادعاى الوهيت و ربوبيت نمود. 🔷 ميرزاحسينعلى خود را «خداى خدايان، آفريدگار جهان، خداى تنهاى زندانى، معبود حقيقى»، «رب مايُرى‏ و مالا يُرى» ناميد. پيروانش نيز پس از مرگ وى قبر او را قبله خويش گرفتند. 🔶 او افزون بر ادعاى ربوبيت، شريعت جديد آورد و كتاب «اقدس» را نگاشت. بهائيان آن را «ناسخ جميع صحائف» مى‏دانند. 🔷 ميرزاحسينعلى كتاب‏هاى ديگرى نيز نوشته است كه پر از اغلاط املايى و انشائى است. مهمترين كتاب او «ايقان» است كه به خاطر وجود اغلاط بسيار در زمان حياتش مورد تصحيح و تجديد نظر قرار گرفت. 🔻فرقه‏هاى منشعب از بابى و بهائى : 🔷 بعد از اعدام سيد على محمد، بابيت به سه فرقه تقسيم شد و بعد از مرگ بهاءاللَّه نزاعى بين دو برادر (عباس افندى و محمد على) به وجود آمد و به تبع آن دو فرقه ديگر افزوده شد، در نتيجه مجموعاً پنج فرقه شدند : 1 🔶 ازليه (به رهبرى ميرزا يحيى نورى، صبح ازل ) 2 🔷 بهائيه (به رهبرى ميرزا حسين على، بهاءاللَّه ) 3 🔶 بابيه خالص (فقط رهبرى سيد على محمد باب را قبول دارند ) 4 🔷 بابيه بهائيه عباسيه (قبول رهبرى پسر بهاء الله ، بنام ،عبدالبهاء عباس افندى ) 5 🔶 ناقضون (اتباع ميرزا محمد على، برادر عبدالبهاء ). 🔻 چندى از عقايد و احكام بهائيت عبارت است از: 1 🔹 با ظهور سيد على محمد باب اسلام پايان گرفته و اينك دين جديد ظهور كرده و مردم بايد همگى بهايى شوند. 2 🔸 پنهان كردن دين (تقيه) ضرورى است. 3 🔹 روزه نوزده روز است، قبل از عيد شروع و به عيد نوروز ختم مى‏شود . 4 🔸نماز جماعت باطل است مگر در نماز ميت . 5 🔹 قبله مرقد بهاءاللَّه در شهر عكا است . 6 🔸حج براى مردان واجب است و بر زنان واجب نيست. «حج» در خانه‏اى كه بهاء در آن اقامت داشته، يا در خانه‏اى كه سيدعلى محمد باب در شيراز در آن سكنى داشته است به جا آورده مى‏شود . 7 🔻 اعياد عبارت است از : 🔸 عيد ولادت باب، اول محرم . 🔹 عيد ولايت بهاء، دوم محرم . 🔸 عيد اعلان دعوت باب، پنجم جمادى . 🔹 عيد نوروز 8 🔶 نماز پنج تكبير دارد و در دو وقت خوانده مى‏شود: يكى هنگام تولد و ديگرى هنگام مرگ . به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....👇👇
عقاید شیخ احمد احسایى زمینه سازپیدایش فرقه های ضاله بابیت و بهائیت ♦️ قسمت (پایانی) 9️⃣ فرقه ضاله بهائيت : ( بخش پایانی) 🔻 ⭕️ خلاصه ای از نحوه شکل گیری فرقه ضاله بهائيت ♦️ عبادتگاه‏ها طبق وصيت بهاء بايد از نه مناره و يك گنبد تشكيل بشود. 🔷 اين عبادتگاه‏ها در فرانكفورتِ آلمان، سيدنى در استراليا، كامپالا در اوگاندا، ليميت در شيكاگو، پاناماسيتى در پاناما و دهلى‏نو در هندوستان است. 🔻 همچنين در فروع تعاليم بهائيت به احكامى برمى‏خوريم كه بعضى از آنها عبارت است از : 🔷 ازدواج با محارم غير از زن پدر، حلال مى‏باشد . (يعنى با حكم بر حرمت ازدواج با زن پدر) ازدواج با خواهر و دختر و عمه و خاله و ديگران حلال مى‏گردد! 🔶 معاملات ربوى آزاد و حلال است . 🔷 تمام اشياء حتى خون، سگ، خوك، بول و مَنی و... پاك است . 🔶 حجاب زنان ملغى مى‏باشد . 🔷 دخالت در سياست ممنوع مى‏باشد . ♦️ در بررسى عقايد، احكام و تاريخ بهائيت به روشنى معلوم مى‏گردد كه استعمار براساس برنامه و طرح از پيش تعيين شده‏اى، به مرور و در مراحل مختلف، به منسوخ اعلام نمودن دين اسلام و نفى و انكار نبوت، امامت، معاد و تعاليم و قوانين و احكام مقدس و نورانى قرآن پرداخته است. 🔷 آنان ابتدا ادعاى نيابت خاص حضرت حجت(عج )، پس از آن ادعاى مهدويت، سپس ادعاى نبوت و در آخر ادعاى الوهيت و نسخ اسلام مى‏نمايند! 🔶 در پى آن به هدم و نابودى آثار اسلام فرمان مى‏دهند و به ساختن كعبه جديد! در شيراز اهتمام مى‏ورزند و با آداب و ادعيه و ذكر و زيارتنامه‏هاى استعمار ساخته به طواف بر گرد آن مى‏پردازند! 🔷 و مطابق با خواست و اهداف استعمار، به رفع حجاب و پوشش زنان فرمان مى‏دهند و چون همواره از تعاليم و آموزه‏هاى سياسى اسلام و تشيع رنج برده‏اند، از اصل ورود و دخالت در سياست را ممنوع اعلام مى‏نمايند! 🔶 بدين ترتيب همه زمينه‏ها آماده و مهيا مى‏شود تا مبانى و اركان اعتقادى و ارزش‏هاى اخلاقى و پايبندى‏هاى معنوى متزلزل شوند و وحدت و يكپارچگى مسلمانان به تفرقه و تشتت تبديل گردد . 🔷 و از قدرت بى‏نظير مذهب تشيع و مراكز علم و فقاهت و مراجع و فقها و علماى بيدار و آگاه كه مدافعان راستين اسلام و سنگرهاى مستحكم دفاع از هويت دينى و استقلال و شرف و اعتلا و اقتدار مسلمانان مى‏باشند، كاسته شود و راه‏هاى تاخت و تاز و سلطه استعمار خارجى صاف و همواره گردد . 🔻 كتاب‏هاى بهائى‏ها عبارتند : 1 🔹 الاتقان 2 🔸 اشراقات والبشارات والطرزات 3 🔹مجموعه الواح مباركه، كه وصاياى بهاء به پسران خود مى‏باشد 4 🔸 كتاب شيخ 5 🔹 الدرر البهية 6 🔸 الحجج البهية 7 🔹 الفرائد 8 🔸 فصل الخطاب 9 🔹 اقدس 🔻 بهائيها معتقدند بغير از زن پدر با همه حتي خواهر مي توان ازدواج كرد. آنها معتقدند نجس و حرام معنا ندارد , محرمات وجود نداشته , حجاب وجود ندارد و لواط اشكال ندارد. 🔷 ميرزا حسين علي نوري اعلام نمود پس از مرگش قبر او را قبله قرار دهند و به سمت او عبادت كنند. ⭕️ باب و بهاء و غير از احسائي تمام روساي اين فرقه مدعي سيادت , بابيت , مهدويت , نبوت و الوهيت بودند. ♦️ بهاء الله علناً اعلام مي كرد كه اوست خالق هر چيز. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
76989184079304199247[1].gif
14.6K
@ferghe_mavara 🌸 میلاد حضرت علی (علیه السلام) 🍃 و 🌸 روز پدر مبارک باد 🌸 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تنبور نوازی فرقه اهل حق (پیروان آیین یارسان یا علی اللهی) یه شبی زار و پریشان در میخانه زدم به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
علی_ع[1].gif
40.5K
@ferghe_mavara 🔹 علي اي هماي رحمت تو چه آيتي خدا را 🔸 که به ماسوا فکندی همه سایه ی هما را 🔹 دل اگر خداشناسي همه در رخ علي بين 🔸 به علي شناختم به خدا قسم خدا را 🔹 به خدا که در دو عالم اثر از فنا نماند 🔸 چو علي گرفته باشد سر چشمه ي بقا را 🔹 مگر اي سحاب رحمت تو بباري ارنه دوزخ 🔸 به شرار قهر سوزد همه جان ماسوا را 🔹 برو اي گداي مسکين در خانه ي علي زن 🔸 که نگين پادشاهي دهد از کرم گدا را 🔹 بجز از علي که گويد به پسر که قاتل من 🔸 چو اسير تست اکنون به اسير کن مدارا 🔹 بجز از علي که آرد پسري ابوالعجائب 🔸 که علم کند به عالم شهداي کربلا را 🔹 چو به دوست عهد بندد ز ميان پاکبازان 🔸 چو علي که ميتواند که بسر برد وفا را 🔹 نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت 🔸 متحيرم چه نامم شه ملک لافتي را 🔹 بدو چشم خون فشانم هله اي نسيم رحمت 🔸 که ز کوي او غباري به من آر توتيا را 🔹 به اميد آن که شايد برسد به خاک پايت 🔸 چه پيامها سپردم همه سوز دل صبا را 🔹 چو تويي قضاي گردان به دعاي مستمندان 🔸 که ز جان ما بگردان ره آفت قضا را 🔹 چه زنم چوناي هردم ز نواي شوق او دم 🔸 که لسان غيب خوشتر بنوازد اين نوا را: 🔹 همه شب در اين اميدم که نسيم صبحگاهي 🔸 به پيام آشنائي بنوازد و آشنا را» 🔹 ز نواي مرغ يا حق بشنو که در دل شب 🔸 غم دل به دوست گفتن چه خوشست شهريارا به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شکاف کعبه محل ورود فاطمه بنت اسد(س) سند اعجاز ولادت حضرت علی (علیه السلام) این شکاف بعد ازقرن ها مرمت ، هر ساله در روز ۱۳رجب ترک برمیدارد! و تلاش وهابیها در مخفی نمودن آن. #عَلِيٌ_مَعَ_الْحَقِّ_والْحَقُّ_مَعَ_عَلِيٍّ به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
AKSGIF_IR_emam_ali_gif_تصاویر_متحرک_ولادت_حضرت_علی_ع_707[1].gif
130.7K
@ferghe_mavara 🍃 سرچشمه ی عشق با علی آمده است 🍃 گل کرده بهشت تا علی آمده است 🍃 شد کعبه حرمخانه میلاد علی(ع) 🍃 کز کعبه صدای یا علی آمده است 🌸 میلاد حضرت علی (علیه السلام) و روز پدرمبارک باد 🌸 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
غرب زادگاه عرفان‌های نوظهور ⭕️👆 #عرفان_های_نوظهور #مدعیان_دروغین #عرفان_های_کاذب #فراماسونری #کابالا #فرقه_های_پاگانیستی #ادعاهای_عجیب #ادیان_گنوسی #آدمخواری #ادیان_ستاره_پرست #بت_پرستی #پرستش_حیوانات #پرستش_انسان #پرستش_غیرخدا #پرستش_جن #پرستش_جن_شیطان #تناسخ_عجیب_غریب #جهان_باستان #جادوگری #جاهلیت #حیوانات_مقدس #خرافات #خلسه_نشئگی_توهم #سحر_جادو #ستاره_پرستان #عجیب_غریب #قربانی_کردن_انسان #مراسم_های_پاگانیستی #مراسم_های_عجیب #عجیب_غریب #فرقه_های_عجیب 📝 اینجا بخوانید👇 👇 کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
غرب زادگاه عرفان‌های نوظهور ⭕️👆 #عرفان_های_نوظهور #مدعیان_دروغین #عرفان_های_کاذب #فراماسونری #کابا
غرب زادگاه عرفان‌های نوظهور ⭕️ قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ گسترهٔ تاریخ نشان می‌دهد بشر همیشه برای دست‌یابی به آرامش، به نیروهای ماورایی اتّکا کرده است. 🔷 این اتّکا که از یقین به‌وجود عالمی فراتر از مادّه برخاسته، همیشه در طیفی گسترده، انسان را به سوی آرامشی دل‌نشین هدایت کرده است. 🔶 این گرایش فطری نام‌های متفاوتی به خود دیده است؛ عرفان یکی از نام‌هایی است که بر آن نهاده‌اند. در عالی‌ترین سطح، عرفان، شناختی عمیق از خداوند است که معرفت به علم و قدرت بی حدّ و حصرش انسان را از سقوط در ناملایمات روانی در امان می‌دارد. 🔷 این معرفت، حاصل شناخت شهودی و باطنی خداوند متعال، اسما، صفات و افعال اوست. این نوع شناخت، پروردهٔ شناختی از جنس یافتن و دریافتن است. 🔶 انسان عارف برای دست‌یابی به شناخت از گذرگاه‌های دشواری گذر نموده، به تمرین‌ها و ریاضت‌های نظام‌مند دست می‌یازد. 🔷 شناختی که متکی بر معرفت خداوند باشد عرفان دینی و معرفتی که بر پایهٔ یافته‌ها و ادعاهای بشری استوار باشد عرفان سکولار است. 🔶 در عرفان دینی هدف سالک از سلوک، خداجویی است. عرفان سکولار به دنبال آرامش مادی و دنیوی محض است که در سایهٔ آن بتواند بخشی از ناملایمات روانی و فشارهای روحی‌اش را کاهش دهد. 🔷 راهی که عرفان سکولار فراروی انسان می‌نهد چیزی فراتر از دنیا و مادیات آن نیست؛ از همین روی او هرگز نمی‌تواند راه حقیقی آرامش را دریابد. 🔶 دوری این نوع عرفان از حقیقت و طریقت واقعی است که آن را با نام «عرفان کاذب» همگن ساخته است. 🔷 در واقع عرفان حقیقی برآمده از باورها و مناسک و شریعتی دینی است که با اتکا بر دین حقیقی تولد می‌یابد؛ اما عرفان کاذب از یافته‌های به‌هم‌بافتهٔ بشری برمی‌خیزد. 🔶 درطول تاریخ، در کنار عرفان حقیقی برآمده از دین که متکی بر وحیانیت بوده، عرفان کاذب نیز سر برآورده است. 🔷 مشخصهٔ بارز عرفان‌های کاذب در طول تاریخ، قد علم کردن آن‌ها در برابر عرفان حقیقی برخاسته از ادیان بوده است. 🔶 شیوهٔ دیگر تولد عرفان‌های کاذب را می‌توان در نحله شدن از عرفان واقعی و یا رشد انحرافی عرفان حقیقی برشمرد. 🔷 عرفان‌های برخاسته از ادیان آسمانی با کج‌روی رهروان ناراستین این ادیان به کجی گراییده و نوعی عرفان کاذب را به‌وجود آورده است. 🔶 اما عرفان‌های نوظهور که نحلهٔ دیگری از عرفان‌های کاذب‌اند داستان دیگری دارند. بیش‌تر این عرفان‌ها یا زادهٔ غرب هستند و یا غرب به بازتولید آن همت گماشته است. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....👇👇
غرب زادگاه عرفان‌های نوظهور ⭕️ قسمت (پایانی) 2️⃣ 🔴 ریشهٔ رویش و یا گسترش این عرفان‌ها را باید در مغرب‌زمین جستجو کرد. بشر غرب با پای نهادن در عصر مدرن و مدرنیته و نیز ورود او به عصر پست مدرن، گام به گام از معنویّت و خداجویی دور شد تا بدان‌جا که برخی دوران مدرن را دوران معنویّت ستیزی نام نهادند. 🔷 این واقعهٔ تلخ زاییدهٔ سرخوردگی از عقلانیت و علم مدرن بود که با اثبات نادرستی فلسفه‌های معنویّت‌ستیز و شکست نظام‌های سیاسی معنویّت‌گریز به بلوغ خود نزدیک شد. 🔶 رواج بیماری‌های روانیِ حاصل از نبود آرامش فطری بار دیگر باعث گرایش به معنویّت متکی بر عالم بالا شد. این گرایش که سوسوی آن در غرب نمایان گشته‌بود با ورود انقلاب معنوی و دینی ایران اسلامی شعله‌ورتر شد. 🔷 ترس سردمداران غرب از بازگشت بشریت پست مدرن به دین و دین باوری آن‌ها را به فکر واداشت تا طرحی نو دراندازند. 🔶 به نظر می‌رسد میدان دادن به افرادی که نوعی گرایش به دین‌سازی و عرفان‌بازی داشتند جزو برنامه‌های دولت‌ها به‌ویژه کارشناسان اجتماعی و امنیتی قرار گرفت. 🔷 نبود مخالفت جدّی با این پدیده‌ها، در کنار برخوردهای حذفی و سرسختانه با گسترش ادیان آسمانی می‌تواند تأییدی بر این ادعا باشد. 🔶 برخی بر این باورند که عرفان‌های نوظهور و گسترش آن‌ها نوعی پدیدهٔ «فرادینی» محسوب می‌شود تا بتوان بار دیگر عرصهٔ جهانی را بر دین و دین‌باوران تنگ کرد. 🔷 این عرفان‌ها که هرگز نمی‌توانستند در قامت دین ظاهر شوند با ادعاهایی فرادینی سعی در برکناری دین از زندگی بشر دارند. 🔶 بررسی محتوای ادعاهای هستی‌شناسانه، انسان‌شناسانه و معرفت‌شناسانهٔ این عرفان‌ها نشان از این دارد که تمام آن‌ها از آبشخور واحدی سربرآورده‌اند. 🔷 بسیاری از باورها و نگرش‌های میان آن‌ها شبیه هم‌اند، به‌گونه‌ای که ترجمان آن‌ها در ایران باعث اشتراک در پیروان شده است. برخی از گروندگان به این عرفان‌ها بی‌آن‌که بدانند، به چندین عرفان گرایش دارند و از هر کدام باوری را گلچین نموده، در سخنانشان می‌گنجانند. 🔶 نباید فراموش کرد که بسیاری از این گروه‌ها در قالب «جنبش» به فعالیت می‌پردازند و ازهمین‌روی بسیاری، عرفان‌های نوپدید را با نام «جنبش‌های نوپدید دینی» (NMR) می‌شناسند. 🔷 جنبش‌های نوپدید دینی که در ایران با اصطلاح «جنبش‌های معنوی نوین» و با نام اختصاری «جمن» ها شناخته می‌شود پدیده‌ای است که توانسته در کشور ما مباحث فراوانی در افکند. 🔶 برخی محققین، «جنبش‌های نوپدید دینی» را فقط نامی زیبا برای فرقه‌ها می‌دانند و بر این باورند که مناسب‌ترین نام برای این جنبش‌ها همان «فرقه» می‌باشد. [1] 🔷 این اصطلاح نخستین بار از دهه 70 میلادی در ادبیات جامعه شناسی دین و دقیقاً در برابر اصطلاح «فرقه» طرح گردید. 🔶 این اصطلاح به موضوعاتی اشاره داشت که در ضمن جنبش ضدفرهنگ در آمریکا شکل گرفته بود. در حقیقت این جنبش، اعتراضی علیه مدرنیته و در پاسخ به کاستی‌های آن قلمداد می‌شد و ظهور آن، خبر از بازگشت امر دینی داشت. [2] 🔻نویسندهٔ کتاب «جنبش‌های نوین دینی» دربارهٔ این جنبش‌ها چنین می‌نویسد: 🔷 «جنبش‌های نوین دینی امروزه پدیده‌ای جهانی است؛ ولی موج این جنبش‌ها که در غرب پدیدار شد با قسمت عمدهٔ موج‌های قبلی متفاوت است. 🔶 این جنبش‌ها نه تنها از درون سنت یهودی- مسیحی، بلکه از سنت‌های دیگری نظیر هندوئیسم، بودیسم، اسلام، شینتوئیسم و بی‌دینی و از فلسفه‌ها و ایدئولوژی‌های جدیدتری نظیر روانکاوی و داستآن‌ه‌ای علمی – تخیلی نیز بر می‌خیزد. [3] 🔷 برخی تعداد این جنبش‌ها را در سراسر دنیا بیش از 2000 عنوان کرده‌اند. [4] 🔻 پی‌نوشت: [1]. مجله هفت آسمان، کریسایدز، جرج د، ترجمه دکتر باقر طالبی دارابی، ش 19، ص 128. [2]. جنبش‌های نوین دینی، ویلسون، برایان، 1387، با همکاری جیمی کرسول، مترجم محمد قلی پور، با مقدمه دکتر سارا شریعتی، مشهد، مرندیز، ص 11. [3]. همو، ص 33. [4]. همو، ص 37. [5]. سودای دین داری، عبدالحسین مشکانی سبزواری، نشر صهبای یقین، قم، ص 34. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
سازه‌های مرموز و عجیب باستانی 👆 #جهان_باستان #عجایب_جهان_باستان #عجیب_غریب به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
یک اشتباه اجرایی باعث نابودی دیوار برلین شد 🔺👆 #اثر_پروانه_ای #عجیب_غریب به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
سوء استفاده جنسی از کودکان در نهاد های رسمی کلیسای کاتولیک ✝️👆 #بدعت_دردین_مسیح #تحریف_مسیحیت #انحطاط_درمسیحیت #پرستش_جن_شیطان #تحریف_پیامبران_الهی #خشونت_در_مسیحیت_و_یهودیت #همجنسبازان_مسیحی #همجنسبازان_یهودی #همجنس_بازی #عجیب_غریب به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2