eitaa logo
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
6.1هزار دنبال‌کننده
10.6هزار عکس
1.5هزار ویدیو
192 فایل
آشنایی با فرقه های عجیب ادیان و مذاهب – عرفان های کاذب مهدویت – مدعیان دروغین مهدویت آئین ها– جشنها و مراسم عجیب عجایب جهان باستان- فرازمینیها و اتفاقاتی که توضیحی بر تبادل 👇👇 @jh1397 ❌کپی مطالب و فیلم های کانال فقط با ذکر لینک و آیدی کانال مجاز است❌
مشاهده در ایتا
دانلود
ادعای احضار ارواح واقعیت یا تخیل 🔮🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ جلسه های احضار روح معمولاً به دو طریق مختلف صورت میگیرند. 🔻 طریقه اول 🔷 افراد حروف الفبا را بگونه ای مرتب میچینند و سپس شیئی که حرکت دادن آن آسان است ( لیوان یا نعلبکی) را در وسط میگذارند و دستهایشان را روی آن جسم که قابلیت حرکت دارد قرار میدهند. 🔶 در اسباب بازی فروشیهای کشورهای غربی تخته هایی چوبین فروخته میشود که تخته اوجا نام دارند و حروف الفبا روی آنها به همراه کلمات "درود و بدرود" و " آری و نه " روی آن چاپ شده است و جسمی شبیه ذره بین نیز همراه آن ارائه میشود. ♦️ افرادی که اطراف این تخته مینشینند سوالی را مطرح میکنند و بعد دستهایشان را روی جسم متحرک میگذارند و شخصی جسم را حرکت میدهد و بر روی حروف الفبا یا روی یکی از کلمات میبرد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
ادعای احضار ارواح واقعیت یا تخیل 🔮🔻 قسمت (پایانی) 2️⃣ ♦️ برخی از مردم گمان میکنند این حرکت ها مربوط به موجودات ماوراء طبیعی همچون روح و جن هستند. 🔷 اما شک گرایان پیشنهاد میکنند که این حرکت بطور خودآگاه یا ناخودآگاه توسط کسانی که در جلسه حضور دارند انجام میشود. 🔶 این شک گرایان توصیه میکنند که چشمهای کسانیکه در جلسه حضور دارند بسته شود و نتوانند چیزی را ببینند، و بعد جای حروف الفبا عوض شوند یا تخته اوجا چرخیده شود، در اینصورت دیده خواهد شد که یا جسم محرک حرکت نمیکند و یا اینکه پاسخهای بی سر و ته و غلطی دریافت میشود . 🔷 این نتیجه تنها به این دلیل میتواند حاصل شود که حرکت جسم متحرک اساساً توسط کسانیکه در جلسه حضور دارند انجام بگیرد نه از طرف موجودات نامرئی. 🔶 نیروی ایدیوموتور : به فعالیتهای ماهیچه ای که بطور ناخودآگاه توسط بدن انجام میگیرد و سبب حرکت میشود، نیروی ایدیوموتور گفته میشود. 🔷 آزمایشهای علمی انجام شده توسط ویلیام جیمز، دانشمند انگلیسی مایکل فارادای و روانشناس امریکایی ری هیمن نشان دادند که بسیاری از اتفاقاتی که مردم آنها را به موجودات ماوراء طبیعی و ارواح نسبت میدهند در حقیقت برخاسته از همین نوع حرکتهای ناخودآگاه ماهیچه ای هستند. 🔶بنابر این تمامی جلساتی که در آنها بدن افراد شرکت کننده به نحوی در انجام آزمون نقش دارد را میتوان برخاسته از این حرکت ایدیومتریک دانست. 🔷آشکار است که شخص خود پاسخ پرسشهایی که میکند را میداند و از آنجا که خود در حرکت دادن جسم متحرک نقش دارد پاسخ درست نیز به پرسشهای خود خواهد داد. 🔶 یک روش مسلم و بسیار ساده دیگر برای نشان دادن واقعیت اینگونه جلسات این است که افراد دستشان را از روی چیزی که حرکت میکند بردارند و اینگونه خواهند دید که جسم از حرکت بازخواهد ایستاد. 🔻 طریقه دوم 🔷 نوع دوم این گردهمایی ها برای احضار روح اندکی پیچیده تر از نوع اول است و در این گردهمایی ها ارواح سخن میگویند. 🔶 در برخی از موارد شخصی که ادعای احضار روح را میکند ادعا میکند که تنها او است که میتواند صدای روح را بشنود و دیگران تنها در صورتی میتوانند صدای روح را بشنوند که آمادگی اش را داشته باشند و ممکن است اگر آمادگی اش را نداشته باشند دیوانه شوند(!). 🔷 برای همین شخص مدعی معمولا خودش تنهایی صدا را با گوش شنوا میشنود و بعداً برای بقیه تعریف میکند که روح چه گفته است. 🔶 در برخی موارد هم صداهایی میاید ولی فقط شخص مدعیست که معنی آن صداها را میفهمد و در این موارد شخص مدعی خود بطور مستقیم یا غیر مستقیم صداها را تولید میکند. 🔷 در برخی از موارد نیز هیچ صدایی نمی آید، این در مواقعی است که شخصی خردگرا در مجلس وجود داشته باشد و بخواهد مچ گیری کند، در این مواقع گفته میشود که در مجلس انرژی منفی وجود دارد و یا به هر بهانه دیگری اجرای نمایش متوقف میشود. ♦️در چنین شرایطی ارواح خجالتی نمایان نمیشوند. 🔷 هیچیک از ادعاهای احضار روح تابحال در شرایط آزمایشی و مشاهدات علمی با موفقیت انجام نشده اند، در تمامی مراحلی که در اینگونه مراسم انجام میشود به نوعی تقلب و کلاهبرداری وجود دارد. 🔶 میتوان فرض کرد که مدارک و شواهد معتبر و محکم و قابل توجهی در این زمینه وجود ندارد و اعتقاد به آنها بی اساس است. ♦️ ادعای احضار ارواح قدمت بسیاری دارد. 🔷 در تاریخ و افسانه های بسیاری دیده میشود که در کنار پادشاهان و حاکمین همواره جادوگران ستاره شناسان، پیش گویان، جنگیرها و افراد مشابه موجود بوده اند و حتی از جایگاه بالایی نیز در اجتماع برخوردار بودند و اطلاعات راجع به دشمنان و غیره را از این راه ها بدست می آوردند و به پادشاهان ارائه میدادند. 🔶 مسئله ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که ارواح قرار است طبق تعریفشان ماوراء طبیعی باشند، و چیزهای طبیعی قابل دریافت حسی هستند . 🔷 یعنی اگر بتوان چیزی را ببینید، لمس کنید و یا بشنوید آن چیز دیگر ماوراء طبیعی نیست و از آنجا که در تمامی این نوع آزمونها از قبیل عکس گرفتن از ارواح، ضبط کردن صدای ارواح، احضار روح و غیره…. ♦️ مدعیان آنها ادعا میکنند میتوانند نمودهایی طبیعی از روح را بگونه ای قابل دریافت حسی نشان بدهند،نتیجه این آزمونها چه درست چه نادرست کاملاً بی ارتباط با روح است. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
خرافات عجیبِ در فرانسه 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
آیا موجودات بيگانه فضایی زمین را رصد می کنند⁉️👽🛸🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
ادعای « خدا » بودن استاد در فرقهِ اکنکار 🔻 قسمت (اول)1️⃣ ♦️ خدا بودنِ استاد در اکنکار را می‌‏توان نوع خاصی از انسان‌خدایی اکنکار تلقی کرد. 🔷 پال‏ توئیچل در مکاشفاتی که در [کتاب] دندان ببر دارد، بارها او و استادان همراهش توسط خدایان طبقات، خدا خطاب می‌‌شوند. حتی در مراحل پایانی او صدایی از درون می‌‌شنود که خود او خداست.[1] 🔶 وی در همین کتاب از قول فوبی کوانتز به‌‏طور واضح اعلام می‌‌دارد که خداوند در درون آدم‌‌هاست و چیزی جدای از آن‏‌ها نیست.[2] 🔷 هر چند در بسیاری از نوشته‌‏ها اکنکار اعلام می‌‌‌‌کند که استاد تنها مجرای فیض‏ الهی است؛ اما در بسیاری از مواقع نیز استاد را مجلای الهی می‌‌داند: «او نشان خواهد داد که ماهانتا وجهی از وجوه الهی است که به خاطر رهاسازی روح‌‌ها هیئت انسانی به خود می‌‌گیرد».[3] 🔶 این آموزه نیز قرابت شدیدی به آموزه‌‌های مسیحیت دارد؛ چه این‌‌که مسیحیان نیز معتقدند که مسیح (علیه السلام) تجسید و تجلّای الهی بود که برای رها کردن روح‌‌های دربند از گناه نخستین، هیئت انسانی به خود گرفته است. 🔷 شریعت کی سوگماد در جایی دیگر به وضوح به تجلّی سوگماد در زمین در قالب ماهانتا پرداخته است: «استادِ حقِّ در قید حیات، تجلّی جسمانی سوگماد در زمین است و مأموریت دارد همۀ روح‌‌هایی را که آمادۀ بازگشت به جهان‌‏های بهشتی‌‌اند بدان‌‌جا عودت دهد.»[4] 🔶 «پال» در جملاتی، پا را از این هم فراتر نهاده، مقام استادی را (که از قضا به خود او تعلق گرفته) نیز خدا می­‌خواند. او می‏‌نویسد: «استاد در واقع خدایی است در درون ما که از طریق صدای پر عطوفتِ وجدان به ما درس می‌‌دهد.»[5] 🔷 او هیچ ابایی ندارد تا خدایِ خدایان اکنکار را هم‌تراز با استاد قرار داده، خود را سوگماد اعلی بپندارد: «سوگماد عشق، حکمت و قدرت است. او حاضر مطلق است و در همه چیز نفوذ دارد. استادِ حقِّ در قید حیات نیز چنین است.»[6] 🔶 این در حالی است که اکنکار، سوگماد را خدایِ خدایان، مطلقِ مطلقان، مقدّسِ مقدّسان، رحیمِ رحیمان، قادرِ مطلق، حاضرِ مطلق و عالمِ مطلقِ تمام کائنات می‌‌داند.[7] در قاموس کتابِ مقدسِ ادعایی اکنکار، ماهانتا دارای جنبه‌‌های سه گانه‌‏ای است که از آن با عنوان تثلیث سوگماد یاد می‌‌کنند. 🔷نخستین جنبه، حضور مطلق و ازلی ماهانتاست و در قلب اقیانوس عشق و رحمت قرار دارد. دومین جنبه سوگماد کالبد شکوهمند و عالم‌‌گیری است که روح هستی یا اک نامیده می‌‌شود. سومین جنبه‌ نیز کالبد متجلّی شدۀ ماهانتاست که یگانۀ جاویدان و تجلّی کالبدی سوگماد نامیده شده است. 🔶 در ادامه، کتاب مقدس ادعایی، سومین جنبه را که تجلّی کالبد سوگماد است، تناسخ خداوند در هیئت انسانی می‌‌شمارد.[8] به راستی خداوند به کدامین کارما تناسخ یافته است❓ 🔷 از آن‌‌جایی که محال عقلانی بودنِ تجلّی جسمانی خداوند برای پیامبر اکنکار که خود زمانی فلسفه خوانده است روشن بوده، در جاهای فراوانی استاد را فقط واسطه نامیده و تأکید کرده‌‌اند که استادان انسان‏‌هایی بیش نبوده‌­اند. 🔶 البته تناقض‏‌گویی اکنکار را می‏‌توان یکی از ویژگی‌‏های دائمی آن شمرد که نگارنده به جهت تکرار آن در مباحث مختلف دچار شرمندگی در بیان شده است. 🔻 تحلیل و بررسی 🔷 یکم: در اکنکار هرچند ادعا می‌‌شود هدف، رسیدن به جهان‌‏های بهشتی است، آن‏‌چه از نوشته‌‌ها و آموزه‌‌های این آیین برمی‌‌آید، هدف اصلی ارتباط با استاد است. جایگاه ویژه‌‌ای که برای استاد خلق شده است و نیز دعوت‌‌های مکرّر برای هر امری به سوی استاد، نشان از این واقعیت دارد. 🔶 رسیدن به جهان‏‌های بهشتی و درنوردیدن اقلیم سوگماد، بهانه­‌هایی هستند تا چلاها و پیروان اکنکار دست به دامان ماهانتا شوند. در عمل نیز مشاهده می‌‌شود فراتر از ارتباط با استاد چیز دیگری وجود ندارد. آموزش‌‌های رؤیابینی هم اکیست‌‏ها را تا بدان‌‌جا پیش می‌‌برد که در عالم خیال، تصویر یا نوری از استاد را ببینند. 🔷 دوم: علائم و ویژگی‏‌هایی که استاد اکنکار را با آن می‌‌سنجند کاملاً ذهنی و اثبات‌‏ناپذیر است. این‌که استادِ بیرون، از سوی سوگماد و توسط استاد پیشین انتخاب می‌‌شود، در تاریخچۀ کوتاه این آیین بارها زیر پا گذاشته شده است. ♦️ پال توئیچل هرگز استاد بعدی را برنگزید و فقط به یک رؤیای ادعایی اکتفا شد. هارولد کلمپ نیز بیش‏تر در نبردی نفس‏‌گیر به این مسند دست یافت. جالب این‌ که فقط همین دونفر به‌‏طور رسمی بعد از بنیان‌‌گذار اکنکار بر مسند ماهانتایی تکیه زده‌­اند. گزینش استاد درون نیز فقط با رؤیا و در عالم خیال و تصور صورت می‌‌گیرد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
ادعای « خدا » بودن استاد در فرقهِ اکنکار 🔻 قسمت (دوم) 2️⃣ ♦️ سوم: اکنکار تفاوت خدا (که همان سوگماد است) را با استاد بیان نمی‌کند. 🔷 فراوان اتفاق می‌‌افتد که اکنکار، استاد را همان خدا و سوگماد می‏‌انگارد؛ پس می‏‌توان به درستی ادعا کرد که اکنکار آیین دعوت به پرستش استاد است. 🔶 چهارم: سازوکار انتخاب استادان اکنکار، کلاف سردرگمی است. البته این کلاف سردرگم، بلافاصله پس از درگذشت بنیان‌‌گذار آن، مشکل عظیمی برای آن‌‏ها به‏‌وجود آورد. انتخاب داروین گراس با ادعای این‌‌که وی انتخاب پال‌‏توئیچل و به تبع آن انتخاب سوگماد است، برای مدتی بحران جانشینی را حل کرد. 🔷 اما با گذشت زمان، انتخاب سوگماد اشتباه از آب درآمد و اکنکار با ادعای دیگری هارولد کلمپ را برگزیدۀ سوگماد معرفی کرد و داروین گراس را از گردونه خارج ساخت. 🔶 البته تقارن ازدواج داروین گراس با گیل توئیچل (بیوۀ پیامبر ادعایی این آیین) با انتخابش به مقام ماهانتایی و نیز تقارن خلع او از این مقام با جدا شدنش از بیوۀ پال، بر دامنۀ این مشکل می‌‌افزاید. 🔷 پنجم: اجر و مزد خواستن رهبران این آیین از پیروان‌شان با عناوین مختلف نیز پرسش‌‌های فراوانی ایجاد کرده است. استاد برای پذیرش چلاها از آن‌‏ها حقِّ عضویت ماهانه دریافت می‌‏کند. پاسخ به پرسش‌‌های چلاها نیز با عنوان مشاوره انجام می‌‏گیرد و از آن‌‏ها حق مشاوره دریافت می‌‌شود. 🔶 ششم: به رغم تبلیغات فراوان دربارۀ جایگاه استادان اکنکار، تناقض‏‌گویی‌‌های آن‌‏ها در گفته‌‌ها و نوشته‏‌هایشان مشکلات فراوانی برای آن‌‏ها به‏‌وجود آورده است. 🔷 اگر اساتید از عالم واقع و درون باخبرند و سخنانشان از عالم واقع سرچشمه می‌‌گیرد، هرگز نباید دچار تناقض‏‌گویی بشوند؛ اما در تمام باورهای اکنکار، تناقض‏‌گویی‌‌ها موج می‌‌زند. 🔶 هفتم: اکنکار بسیار سعی دارد استادان خود را در کنار پیامبران برگزیدۀ الهی و یا حتی بالاتر از آن‏‌ها قرار دهد. در حالی‏‌که: پیامبران برگزیدۀ الهی صدق ادعای نبوّت خود را با معجزات فراوانی به اثبات می‌‌رساندند. 🔷 بنا به یک استدلال کاملاً عقلایی، هر کس ادعا کند از جانب خداوند، مَسند پیامبری را بر عهده دارد، باید بتواند ادعای خود را با عمل خارق‏‌العاده‏‌ای که فقط با اذن الهی صورت می‌‏گیرد به اثبات برساند. معجزه، نوعی اثبات پیامبری است تا هر گزافه‌‏گو نتواند خود را در این جایگاه رفیع قرار دهد. 🔶 در طول تاریخ، تمام پیامبرانی که از سوی تودۀ بشر و نیز عقلا و اندیشمندان به‏‌عنوان واسطه‌‌های الهی پذیرفته شده‌‌اند، معجزاتی سِتُرگ به داشته‌‏اند. عیسای روح الله با بخشیدن حیات مجدّد، به اثبات نبوّت خود پرداخته است. موسای کلیم الله نیز با عصا و یدبیضاء و شکافتن دریا هدایت مردم را در دست گرفت. 🔷 پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله) با کتاب آسمانی و تحدّی‌‌های فراوان و هم‏چنین معجزات دیگری مانند شقّ‏‌القمر و سخن گفتن سنگ‏‌ریزه‌‌ها و ... به اثبات ادعای خود می‌‌پرداخت. این معجزات آن‏‌چنان مردم را به عجز وامی‌‏داشت که حتی معاندین و مخالفین سرسخت انبیای الهی، به عظمت آن‌‏ها اذعان می‌‌کردند. 🔶 امّا اکنکار معجزه را کلاً نفی کرده، می‌‌گوید ماهانتا هیچ وظیفه‌‌ای در قبال دیگران ندارد تا با معجزه، درستی ادعاهای خویش را ثابت کند. در واقع اکنکار بار دیگر در مقابل عقل و سیرۀ عقلا صف‌‏آرایی کرده است. 🔷 تمام پیامبران الهی دارای پیشینۀ اجتماعی کاملاً مثبتی بوده‌‌اند که به محض ادعای پیامبری، بسیاری بر صدق گفته‌‌های آن‌‏ها شهادت می­‌داده‌­اند؛ مثلاً هیچ‌‏کدام از کفّار مدینه نگفته‌­اند که پیامبر اسلام در دوران زندگی‌‌اش گناهی مرتکب شده و یا به کسی تعرضی کرده است. ♦️ اما پال‏ توئیچل به‌‏عنوان پیامبر این فرقه، به سرقت ادبی متهم شده و نیز دورانی از زندگی‌‌اش را با جنون سپری کرده است. هم‏‌چنین هارولد کلمپ نیز مدتی را در تیمارستان بستری بوده است. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
ادعای « خدا » بودن استاد در فرقهِ اکنکار 🔻 قسمت (پایانی) 3️⃣ ♦️ پیامبران الهی از عصمت برخوردار بوده‌‌اند و هرگونه عمل شنیع و خلاف شرع و اخلاق هرگز از آن‌‏ها صادر نشده است. البته ناگفته پیداست برای ادعایی به بزرگی پیام‌‏آور بودنِ خداوند، لازم است چنین ویژگی­‌ای در مدعی وجود داشته باشد. 🔷 اگر پیامبران دارای پیشینۀ سالم و بدون عیب نباشند و یا این‌‌که به راحتی دچار اشتباه و گمراهی و عصیان شوند، چگونه می‌‏توان به صحّت پیام‌‏های ادعایی آنان ایمان آورد❓ 🔶 پس عصمت و دوری از گناه نیز از لوازم عقلی و عقلایی پیام‌‏آور بودن است که باید هر پیام‏‌آور الهی از آن برخوردار باشد. 🔷 مثلاً پیامبر اسلام را همگان، حتی دشمنانش «محمد امین» می‌‌خواندند؛ چون همه به صداقت در گفتار و امانت در رفتار او ایمان داشتند و هرگز در زندگی قبل از نبوت و یا بعد از نبوت از وی گناه، ظلم و یا نقض پیمانی مشاهده نشده است. 🔶 درحالی‌‏که پال‏ توئیچل خود دورانی از زندگی‌‌اش را در حاشیه‌‏نشینی به‏‌سر برده و داروین گراس به اتهام غرق بودن در نفسانیات از مقامش خلع می‌‌شود. هارولد کلمپ نیز دورانی را با سرکشی در برابر خداوند پشت سر گذاشته است. 🔷 پیامبران الهی هیچ اجر و مزدی را در مقابل رسالتشان طلب نکرده‌‌اند، کما این‌‌که پیامبر اسلام نیز دریافت هرگونه اجر و مزد را نفی کرده است. اما پیامبران ادعاییِ اکنکار با فرم و ثبت رسمی به دریافت اجر و مزد می‌‌پردازند. 🔶 پیامبران الهی همگان را به سوی خدا فرا می‌‌خواندند و هر کس را که به آن‌‏ها بیش از حد علاقه نشان می‌‌داد از این عمل باز می‌‌داشتند. هم‏‌چنین آنانی را که پیامبران را در جایگاه خدایی قرار می‌‌دادند، تکفیر کرده، به مجازات می‌‌رساندند. ♦️ اما در اکنکار، ماهانتا همان خداست که برای راحتی بشر به زمین آمده است تا پرستیده شود! 🔷 گاهی نیز اکنکار سعی دارد ماهانتا را انسانی کامل معرفی کند. اما آیا واقعاً می‏‌توان استاد اکنکار را انسان کامل نامید❓ ♦️ اکنکار هیچ‌‏گونه ویژگی‏ و مراتبی را برای انسان کامل خود معرفی نمی‌‌کند و صرف استادِ حقِّ در قید حیات بودن را کافی می‌‌داند. این درحالی است که در ویژگی‌‏های استاد نیز دچار ضعف شدیدی هستند. 🔻 پی‌نوشت: [1]. دندان ببر، توئیچل، پال، ترجمه هوشنگ اهرپور،چ پنجم، تهران، نگارستان کتاب و زرین، 1381، ص 226. [2]. همان، ص 239. [3]. شریعت کی سوگماد، توئیچل، دوجلد، ترجمه هوشنگ اهرپور، بی‏جا، بی‏تا، ج1، ص 296. [4]. همان، ج1، ص 57. [5]. همان، ج 1، ص 352. [6]. همان، ج 1، ص 189. [7]. همان، ج 1، ص 75. [8]. همان، ج1، ص 64. برای اطلاع بیشتر رجوع کنید به: سودای دین داری، عبدالحسین مشکانی سبزواری، قم، نشر صهبای یقین، ص 163. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
حکایت عجیبِ « کف زدن » در دوره استالین 👏🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
ادعای عجیبِ « ارمانو بورا » منجم کانادایی 👽🛸📡🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیا موجودات فرازمینی واقعا وجود دارند ⁉️👽🛸🔺 قسمت (اول) 1️⃣ به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
عرفان جنسی روی دیگر سکه عرفان مولوی 🔻 ♦️ اشعار مولوی حکایاتی است که بی‌پرده از ویژگی‌های جنسی و شهوانی در انسان سخن گفته و از به کارگیری واژه‌های رکیک در این زمینه ابایی نداشته‌است. 🔷 مولانا شهوت و شهوت‌رانی را همزاد و همراه بشریب می‌داند و معتقد است که آدمیان در هر عصری مبتلای آنند. 🔶 به همین دلیل با گفتمان خاص خود به ارائهٔ داستان‌ها و تجاربی تلخ در این زمینه می‌پردازد. ♦️ مولوی معتقد است که شهوت جنسی، آدمی را کور و کر می‌کند. انسان شهوت‌زده، خری را چون انسان زیبا می‌بیند آنچنان که در داستان کنیزک و خر خاتون به این موضوع اشاره داشته‌است: 🔻برخی از اشعار نامناسب و خلاف ادب مولوی که پرده از جنس عرفان او بر می دارد! 🔷 مثنوی معنوی ، دفتر چهارم، صفحه ی 652 🔶 مثنوی معنوی، دفتر سوم، صفحه ی 440 🔷 مثنوی معنوی، دفتر سوم، صفحه ی 445 🔶 مثنوی معنوی دفتر چهام صفحه ی 589 🔷 مثنوی معنوی، دفتر چهارم، صفحه ی 626 🔶 مثنوی معنوی، دفتر چهارم، صفحه ی 641 🔷 مثنوی معنوی، دفتر پنجم، صفحه ی 766 🔶 مثنوی معنوی، دفتر پنجم، صفحه ی 907 🔷 مثنوی معنوی ، دفتر ششم، صفحه ی 938 🔶 مثنوی معنوی ، دفتر ششم، صفحه ی 1007 🔷 مثنوی معنوی دفتر ششم صفحه ی 1091 🔶 مثنوی معنوی دفتر هشتم صفحه 788 🔷 مثنوی معنوی ص 752 🔶 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) 757 در بیان خبر یافتن امیر و خشم آلوده رفتن بر سر زاهد .... ص: 757 🔷 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) ص 766 🔶 وصیت کردن آن پدر دختر خود را که خود را از این شوهر که تو است خود را نگه دار تا حامله نشوی.... ص 675 🔷 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) ص 722 زبون شدن خر در دست روباه از حرص علف حکایت 🔶 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) ص 770 🔷 ایثار کردن صاحب موصل، آن کنیزک را به خلیفه تا خون ریزی مسلمانان زیاد نشود .... 🔶 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) ص 770 🔷 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی ) ص 774 آمدن آن خلیفه نزد آن کنیزک به جهت شهوترانی و .... ... 🔶 مثنوی معنوی ص 286 قصه کودکی که در پیش تابوت پدر خود می نالیدو سخن جوحی .... ص: 285 🔷 مثنوی معنوی ص 710 رسیدن زن به خانه و جدا شدن زاهد از کنیزک 🔶 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) 889 بردن پریان عبدالغوث را مدتی در میان خود و بعد از آن به شهر آمدن، پیش فرزندان و باز پیش پریان رفتن به حکم جنسیت معنی و همدلی او با ایشان ... ص 888 🔷 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) 853 باقی قصه فقیر روزی طلب بی واسطه کسب .... ص 851 🔶 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) 852 باقی قصه فقیر روزی طلب بی واسطه کسب .... ص 851 🔷 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) 722 زبون شدی خر، در دست روباه از حرص علف حکایت .... ص: 721 🔶 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) 662 در معنی آیه «انی أری سبع بقرات سمان یأکلهن سبع عجاف 2، گاوان لاغر را خدا به صفت شیران گرسنه آفریده بود، تا هفت گاو فربه را به اشتها می خوردند، اگر چه آن خیالات است صورت گاوان در آینه خواب بنمودند، اما تو به معنی شیر بنگر... ص: 662 🔷 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) 557 ستودن پیغمبر علیه السلام عاقل را و نکوهیدن احمق را ... ص: 557 🔶 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) بیان آن عشق جالینوس براین حیات دنیا بود ، که هنر او همین جا به کار می آید، هنری نورزیده است که در آن بازار به کار آید، آنجا خود را به عوام یکسان می بیند .... ص: 455 🔷 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) 404 گریختن عیسی علیه السلام بر فراز کوه، از احمقان .... ص 403 🔶 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) 392 دعا و شفاعت دقوقی در خلاص کشتی .... ص 391 🔷 مثنوی معنوی (نسخه رمضانی) 615 حکایت آن زن پلید کار ، که شوهر را گفت : این خیالات از سر امرودبن می نماید، تو را که چنین نماید چشم را از سر امرودبن، از سر درخت فرود آ، تا آن خیالات برود، و اگر می گوید که: آنچه مرد می دید خیال نبود، جواب آن است که این مثال است نه مثل، در مثال همین قدر ب ... ص 614 🔶 دیوان شمس شماره 521، 304،483 ♦️ مولوی, مثنوی, عرفان, اخلاق و معارف اسلامی, اشعار مستهجن به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
خشخاش « گیاه لذت » 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
انتشار اسنادی عجیب توسط سازمان « سیا » 👽🛸🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
« اسپندارمذگان » روز گرامیداشتِ جن پرستی در ایران باستان 👹🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ اسپندارمذگان (اسفندگان) روز گرامیداشتِ اسپَندارمَذ است. 🔷 اسپندارمذگان در جهان مادی، مأمور مراقب از زمین و تقویتِ باروَری در جهان است، و روز 5 اسفند (و به عبارتی 29 بهمن) در میان برخی از ایرانیان باستان، روز پاسداشتِ او قلمداد شده است. 🔻 برخی از این روز، با نام روزعشق و معادلِ ولنتاین غربی‌ها یاد می‌کنند. 🔷 اگر ما چنین برداشتی را بپذیریم و برای آن اصالت قائل شویم، پس لازم است بپرسیم که این روز ولنتاین ایرانی (!) اساساً روز عشق چه کسی به اسپندارمذ است⁉️ 🔻 برای دریافتن پاسخ، به اوستا (مهم‌ترین متنِ عقیدتی ایران باستان) و متون تفسیری زرتشتی مراجعه می‌کنیم. 🔷 در اوستا آمده است که اسپندارمذ (آرمیتی) دختر اهورامزدا است.[1] و از سویی در اوستا آمده است که اهورامزدا با اسپندارمذ وصلت کرد و از این وصلت، فرزندانی متولد شدند.[2] 🔶 در کتاب سوم دینکرت (مهمترین دانشنامه زرتشتی) هم به روشنی می‌خوانیم که اسپندارمذ، دختر اهورامزدا (خدای زرتشتیان) است و اهورامزدا عاشق او می‌شود و با او وصلت و از او فرزند دار می‌شود.[3] به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد.... 🔻🔻
« اسپندارمذگان » روز گرامیداشتِ جن پرستی در ایران باستان 👹🔻 قسمت (پایانی) 2️⃣ ♦️ در حقیقت باید گفت، که اسپندارمذ، معشوق پدرِ خود (اهورامزدا) بود. 🔷 آن هم عشقی (و از نوعی) که در شریعت الهی، پلید و ناپاک خوانده شده و امروزه هیچ ایرانی مسلمان، بلکه حتی ایرانیانِ نامسلمان نیز حاضر به گرامیداشتِ آن نیستند. 🔶 عجیب‌تر اینکه در عصر ساسانیان، موبدان زرتشتی، شاهان و اشراف اصرار داشتند که این عشق نامتعارف و غیرعادی (و روابط جنسی میان پدر و دختر) به رسم آنچه بین اهورامزدا و دخترش گذشت، در جامعه نیز پیاده شود.[4] 🔻برای نمونه، شاپور اول (پادشاه ساسانی)، با دخترش «آدور آناهید» ازدواج کرد. [5] 🔷 در بخش‌های مختلفی از اوستا (کتاب دین زرتشتی )، برخی موجودات (از جمله اسپندارمذ، ایزدبهرام، ایزدمهر و...) مورد پرستش قرار می‌گیرند. 🔶 جالب است که در خرده اوستا و در دعاهای روزانه و نیایش‌های زرتشتی (که حتی امروزه هم توسط زرتشتیان در مراسم‌ها خوانده می‌شود) این نیایش و پرستش‌ها وجود دارد.[6] 🔷 از زرتشتیان می‌پرسیم که این‌ها چه هستند❓ 🔶 می‌گویند این‌‌ها امشاسپندان و ایزدان هستند. 🔷 می‌گوییم امشاسپندان چه هستند❓ 🔶 می‌گویند: فرشتگان مقرّب! ایزدان هم فرشتگان معمولی! 🔷 در اوستا، از چهره و شکل و شمایل اسپندارمذ چیزی نداریم. اما چهره و ماهیت دو فرزند اسپندارمذ به دقت بیان شده است! 🔶 ایزدبهرام به صورت‌های مختلفی ظاهر می‌شود. مثلا به صورت یک گاو زرد گوش! و به صورت یک شتر پرنده! 🔷 اما جالب‌تر آنکه ایزد بهرام به شکل یک گراز تیزچنگال خال خالی که پرواز هم می‌کند هم ظاهر می‌شود. شاخ هم دارد![7] 🔶 در مهریَشت اوستا هم ایزدبهرام و ایزدمهر (پسران اسپندارمذ) ستایش شده اند و آمده که آنان، مغز دشمنان خود را متلاشی کرده و کمر آنان را در هم می‌شکند و به گونه‌ای مخالفین خود را می‌کشد که مو و پوست و خون و گوشت آنان در هم آمیخته شود و آنان از دیدن این صحنه لذت می‌برند.[8] ♦️ از این توصیفات اوستایی روشن می‌شود که این دو، جن هستند. نه فرشته. طبیعتاً مادرشان اسپندارمذ هم باید جن باشد. نه فرشته. چون فرشته که نمی‌تواند جن بزاید. همانطور که کلاغ ماده نمی‌تواند قناری بزاید! 🔷 قرآن می‌گوید کسانی که به گمان خود فرشتگان را می‌پرستند در حقیقت جنّیان را عبادت می‌کنند. نه فرشتگان را: 🔶 «وَيَوْمَ يَحْشُرُهُمْ جَمِيعًا ثُمَّ يَقُولُ لِلْمَلَائِكَةِ أَهَـٰؤُلَاءِ إِيَّاكُمْ كَانُوا يَعْبُدُونَ قَالُوا سُبْحَانَكَ أَنتَ وَلِيُّنَا مِن دُونِهِم بَلْ كَانُوا يَعْبُدُونَ الْجِنَّ أَكْثَرُهُم بِهِم مُّؤْمِنُونَ. [سوره سبأ: 40-41] 🔷 روزی که خداوند همه آنان را بر می‌انگیزد، سپس به فرشتگان می‌گوید: آیا اینها شما را پرستش می‌کردند❓ ♦️ آنها می‌گویند: خداوندا تو منزّهی (از اینکه همتایی داشته باشی). تنها تو ولیّ ما هستی، (آنها ما را پرستش نمی‌کردند) بلکه جنّ را پرستش می‌نمودند؛ و اکثرشان به آنها ایمان داشتند». 🔻 پی‌نوشت: [1]. خرده اوستا، گزارش موبد اردشیر آذرگشسب، تهران، ۱۳۵۴، ص ۳۳. [2]. اوستا، به گزارش ج. دوستخواه، تهران: انتشارات مروارید، ۱۳۹۱. ج ۱، صص ۴۷۱ و ۵۲۹. ابراهیم پورداود، یشت‌ها، تهران: انتشارات فروهر، ۱۳۷۸. ج ۲، ص ۱۹۰. جاماسب جی دستور منوچهر جی جاماسب آسانا، متون پهلوی، ترجمه سعید عریان، تهران: کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، ۱۳۷۱. ص ۸۶. [3]. کتاب سوم دین‌کرد، دفتر اول، به اهتمام فریدون فضیلت، تهران: انتشارات فرهنگ دهخدا، ۱۳۸۱، ص 143-146. [4]. یان ریپکا، تاریخ ادبیات ایران از دوران باستان تا قاجاریه، ترجمه: عیسی شهابی، تهران: انتشارات علمی و فرهنگی، ۱۳۸۱، ص ۸۱. روایت آذرفرنبغ فرخزادان، پرسش بیستم: The Pahlavi Rivayat of Adur-Farnbag, Tr. by Behramgore Tahmuras Anklesaria, 1938, Question 20 [5]. مری بویس، زرتشتیان باورها و آداب دینی آن‌ها، ترجمه عسکر بهرامی، تهران: نشر ققنوس، 1391، ص 141. [6]. خرده اوستا، ترجمه موبد اردشیر آذرگشسب، تهران: 1354، صص 16، 51، 115-134 و... [7]. خرده اوستا، ترجمه موبد اردشیر آذرگشسب، همان، ص 117-119. اوستا، به گزارش دکتر ج. دوستخواه،همان، ج 1، ص 370. مهر یشت، بند 70-73. [8]. اوستا، به گزارش دکتر ج. دوستخواه، تهران: نشر مروارید، 1391، ج 1، ص 370. (مهر یشت، بند 70-73). ج 1، ص 436. بهرام یشت، بند 25. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
روش درمان اعتیاد به هروئین در روسیه 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
حادثه عجیبِ سقوط شهاب سنگ یا « یوفو » در یوکوتان مکزیک⁉️🛸👽☄️🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2