یابن زهرا.mp3
4.81M
🔻عصر جمعه وگریه ی عاشقی
باز هم نیامدی...
بهتر بگویم این جمعه هم لایق دیدارت نشدم
@syed213
🎇🎇🎇🎇🌿🌹🌿🎇🎇🎇🎇
💠 این دلها همانند تنها، خسته و افسرده مىشوند.
براى رفع ملالت و افسردگى آنها سخنان حکمتآمیز و زیبا و ظریف انتخاب کنید.
📒 #نهج_البلاغه #حکمت197
@syed213
🎇🌹🕊
🎇🌿🌹
🎇🎇🎇🎇
✅ شرح و تفسیر حکمت ۱۹۷ نهجالبلاغه...👇🏻👇🏻👇🏻
✨ این یک #واقعیت است که روح و جسم هر دو بر اثر کارهاى مختلف خسته مىشوند.
❓چرا؟
🔺 زیرا توان نیروى انسان #محدود است و این محدودیت سبب خستگى جسم و جان مىگردد.
❇️ اما خداى متعال که انسان را براى ادامه زندگى آفریده به وى قدرتى داده که مىتواند جوششى از درون ایجاد کند و این جوشش، نیرو و توان جدیدى براى کارهاى مجدد به او بدهد.
🔺 براى این که این جوشش در زمان خستگى و ناتوانى شتاب گیرد باید از وسایل تفریح استفاده کرد.
🔹 تفریحات مادى و انواع ورزشها، جسم را نیرو مىبخشد و تفریحات معنوى، لطیفهها، مزاحها، شعرهاى زیبا، داستانهای نشاطآور و لطائفالحکم خستگى روح را مىزداید و به انسان براى عبادت و اطاعت پروردگار و مدیریت کارهاى زندگى و تحقیق و کشف مطالب علمى نیرو مىدهد.
💠 از قدیم معمول بوده که در میان ساعات درس زنگ تفریح مىگذاشتند براى این که خستگى و ملالت را از دانشآموز و دانشجو بگیرند.
✅ در روایات اسلامى آمده است که از آداب مستحب سفر، #مزاح_کردن است؛ مزاحى دور از #افراط و آلودگى به #گناه...👌🏻
✨ مرحوم علامه طباطبایى بحر العلوم در اشعار فقهى خود مىگوید: "در سفرها مزاح زیاد کن؛ مزاحى که سبب #خشم_خدا نشود و موجب آزار کسى نگردد."
🔺 این شعر برگرفته از حدیثى از پیغمبر اکرم (صلى الله علیه وآله) است که مىفرماید: «شش چیز است که نشانه شخصیت انسان است سه چیز در حضر و سه چیز در سفر و آن سه چیز در سفر را به این صورت بیان فرمود: #بخشیدن بخشى از زاد و توشه به دیگران و #حسن_خلق و #مزاح_کردن به صورتى که موجب #عصیانى نشود».
✅ این موضوع در مورد سفر تأکید شده زیرا سفرها غالباً آمیخته با خستگىهاى جسمى و روحى مخصوصاً در ایام گذشته است و این مزاحها مىتواند خستگى ملالت جسمى و روحى را برطرف سازد.
💠 ناگفته پیداست که مزاح باید در حد #اعتدال و خالى از افراط و بىبندوبارى و دور از اذیت و آزار دیگران و آنچه موجب خشم خداوند مىشود باشد.
✨إِنَّ هَذِهِ الْقُلُوبَ تَمَلُّ کَمَا تَمَلُّ الاَْبْدَانُ، فَابْتَغُوا لَهَا طَرَائِفَ الْحِکْمَةِ.✨
«طرائف» جمع «طریفة» به معناى هر چیز زیبا، دلانگیز و و شگفتىآور است و «حِکَم» جمع «حکمت» به معناى علم و دانش و مطالب آموزنده و به معناى عقل است، بنابراین «طرائف الحکم» به معناى نکتههاى لطیف و زیبا است؛ خواه علمى باشد یا ادبى، در قالب شعر باشد یا به شکل نثر، ولى مىتوان آن را به قرینه روایات و به اصطلاح به هر گونه مزاح و سخنانى نشاطانگیز هرچند جنبه علمى
نداشته باشد تعمیم داد.
❇️ بار دیگر تأکید مىکنیم که نباید براى رفع خستگى آلوده #گناه شد آنگونه که در دنیاى امروز معمول است که هرگونه سرگرمى سالم و ناسالم را براى رفع خستگى مىپسندند، بلکه باید #تقوا و #اعتدال را در آن رعایت کرد.
💠 این سخن را با شعرى که ابنابىالحدید در شرح این کلام حکمتآمیز مولا آورده پایان مىدهیم:
"طبع فرسوده و خسته خود را راحتى ببخش تا راحت پذیرد و به وسیله چیزى از مزاح آن را درمان کن. ولى هنگامى که این فرصت را به طبع خود دادى باید به مقدار نمکى باشد که در طعام مىریزند. (که اگر بیش از حد باشد طعام را شور و غیر قابل استفاده مىکند).
@syed213
38.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🎥 "#مستند فریب" به صورت کامل و کم حجم ولی با حفظ کیفیت👇
👌مستندی بدون تعارف با موضوع افشای جنایت و خیانت های روحانی و حامیان و همفکرانش که #مقصر_اصلی_مشکلات اقتصادی و... هستند.
@syed213
audio_2019-11-30_09-08-55.ogg
970.9K
جناب شورای نگهبان:
📍چرا افرادی رو تایید صلاحیت میکنید که اصل نظام و قانون اساسی رو قبول ندارند....
📍در مقابل جریان غیر انقلابی درون نظام باید ایستاد؛ شورای نگهبان بیشتر دقت کند
درود بر دکترعباسی که حقیقت راصریح و صادقانه درمورد برخورد قاطع با لیبرال ها،منافقین وغیر انقلابی ها ،توسط شورای نگهبان ومردم بیان کرد.
@syed213
.
یکی از تکه کلام هایش این بود که:
"نماز رو ول کن!خدارو بچسب..."☝️😳🙃
همیشه برایم عجیب بود این حرفش.
روزی ازش پرسیدم معنی این حرفت چیه⁉️
خندید😅 و گفت:
داداش!یعنی اینکه همه نمازت باید برا خدا باشه و همش به فکر خدا باشی...
❤️☺️✅👌
"داریم به وقت اذان نزدیک میشیم..."
@syed213
#چگونه_یک_نماز_خوب_بخوانیم
#قسمت_پنجم
❓نماز با #اشک؟
✅❓😢❓
#استاد_پناهیان...
✨ نماز چیز عجیبیه!
❓هر کس از آیت الله بهجت رحمتاللهعلیه نصیحت میپرسید
میفرمودن:
✅ " برو #نمازتو درست کن همه چیز درست میشه..."
💥➖🌎➖🌺
🔸 ایشون از آیت الله قاضی قدسسره مطلبی رونقل می کنند؛
مرحوم قاضی همیشه مکرر میفرمودند:
💥هرکس نمازش را درست کرد و در #مقامات_معنوی به جایی نرسید، آب دهان به صورت من پرت کند......
😯
❓چجوری باید " #نماز_خوب " بخونیم؟
خیلی #ساده هست!
💥👌
خوب دقت کنید!
"نماز یه عبادتی نیست که لازم باشد شما آن را با "حال" بخوانید! یا با اشک بخوانید! با گریه و سوز و عشق بخوانید!
امیرالمومنین علی علیه السلام فرمود: 🍃إِنَّ لِلقُلُوبِ اِقبالا و أَدبارا..🍃
💧💢💧
برای دلهای ما آدمها اقبال وادباری است.
بعضی وقتا آدم حال عبادت دارد
و بعضی وقتها هم "حال عبادت ندارد."
✅🔛⛔
💥💥💥نماز در مرحلهی اول فقط رعایت #ادب است نه عشق بازی با خدا...💥💥💥
➖💠➖➖💢
اگه دوست داری نمازت خوب بشه و این همه ثمر داشته باشه این بحث رو دنبال کن...
با هر نمازی، هر روز تمرین ادب کن مقابل خدا...
💢🌺💢🌺
@syed213
haj-mahmoud-gorji-01.mp3
3.09M
🔻با یاد شهیدان....
شهدا..شهدا..دستای خالیمو ببینید...
شرمنده ایم شهدا...
✅مگه یادم میره یاد امام وشهدا رو...
مداحی ارسالی از اعضای محترم کانال(آقای انجم شعاع)🙏🌹
@syed213
جان به قربان تو ای سیّد پاکیزه سرشت
#شهرری از تو بهشت است، بهشت...
🌸 ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) مبارک باد...🌸🍃🌸✨
#یاسیدالکریم
@syed213
❤به یاد سیدابراهیم❤
👥👥گروه گفتگوی سیاسی...
http://eitaa.com/joinchat/2787770391C371b0c4034
سیدابراهیم(شهیدصدرزاده)
#شهیدانزندهاندونزدپروردگارشانروزیمیگیرند... #سلامبرشهدا چـقـدر #ارزش دارد...! اسـیر #چـهـره
نه در برابر چشمی نه غایب از نظری
نه یاد میکنی از من، نه میروی از یاد...♡♡💔
4_5927295382353610638.mp3
7.29M
❤️ پادکست | عاشق باش
🔸حضرت آیت الله سید حسن سعادت مصطفوی
@syed213
سیدابراهیم(شهیدصدرزاده)
❤️ پادکست | عاشق باش 🔸حضرت آیت الله سید حسن سعادت مصطفوی @syed213
تا كِ از جانبِ معشوق نباشد كششي...
كوششِ عاشقِ بيچاره به جایی نرسد...
🎇🎇🎇🎇🌿🌹🌿🎇🎇🎇🎇
💠 امام (علیه السلام) هنگامى که این سخن خوارج را که میگفتند «لا حکم الا لله» (حکم مخصوص خداست) شنید فرمود: «سخن حقى است که معنى باطلى از آن اراده شده است».
📒 #نهج_البلاغه #حکمت198
@syed213
🎇🌹🕊
🎇🌿🌹
🎇🎇🎇🎇
سیدابراهیم(شهیدصدرزاده)
🎇🎇🎇🎇🌿🌹🌿🎇🎇🎇🎇 💠 امام (علیه السلام) هنگامى که این سخن خوارج را که میگفتند «لا حکم الا لله» (حکم مخصو
✅ شرح و تفسیر حکمت ۱۹۸ نهجالبلاغه...👇🏻👇🏻👇🏻
✨ پیش از این که این سخن را شرح بدهیم به سراغ روایتى مىرویم که قاضى نعمان مغربى در کتاب شرح الاخبار آورده است.
🔺 او مىگوید: على (علیه السلام) از #صفین بازگشته بود و در مسجد مشغول بیان خطبهاى بود که یک نفر از گوشه مسجد شعار «لا حُکْمَ إلاَّ لِلّهِ» را سر داد. امام (علیه السلام) سکوت کرد و پاسخى نداد. مقدارى گذشت نفر دومى همین شعار را از گوشه دیگر سر داد. باز امام (علیه السلام) اعتنایى نکرد. سرانجام جمعى (از #خوارج که در مجلس حضور داشتند) با هم این شعار را سردادند. امام (علیه السلام) فرمود: این سخن #حقى است که #اراده_باطل از آن شده است. ما سه امتیاز به شما (خوارج) مىدهیم: شما را از شرکت در مساجد و نماز خواندن (با ما) باز نمىداریم و تا زمانى که (با ما) هم دست باشید سهم شما را از بیتالمال مىدهیم و اگر آغازگر جنگ نباشید ما آن را آغاز نخواهیم کرد، سپس فرمود: «گواهى مىدهم به خدا سوگند پیامبر راستگو از فرشته وحى روحالامین به من خبر داد که گروهى از شما چه کم باشد چه زیاد بر ما خروج نمىکند مگر این که مرگشان به دست ما خواهد بود». 💠 توضیح: همان طور که اشاره شد، امام (علیه السلام) این کلام را بعد از جنگ صفین و پس از داستان حکمین ایراد فرمود. با این که داستان حکمیت بر امام (علیه السلام) تحمیل شد ولى جمعى که بعداً به عنوان #خوارج نامیده شدند بر امام (علیه السلام) خرده گرفتند که چرا مسئله #حکمیت را پذیرفته است با این که که قرآن مجید مىگوید: «حکم مخصوص خداست». این در حالى است جمله پیش گفته که در سه جاى از قرآن آمده با قرائنى که قبل و بعد از آن است هیچ گونه ارتباطى به ادعاى خوارج ندارد.
✨ قرآن در سوره «انعام» آیه ۵۷ خطاب به پیغمبر(صلى الله علیه وآله) مى گوید: «(بگو من دلیل روشنى از پروردگارم دارم ولى شما آن را تکذیب کردهاید. آنچه شما (از عذاب الهى) درباره آن شتاب مىکنید در اختیار من نیست، حکم و فرمان تنها از آنِ خداست حق رااز باطل جدا مىکند و او بهترین جداکننده (حق از باطل) است».
🔸 در آیه ۴۰ از سوره «یوسف» نیز در پاسخ بتپرستان که اسمهاى بى مسمایى را بر بتها نهاده بودند مىفرماید: «آنچه غیر از خدا مىپرستید، جز اسمهایى (بى مسمّا) که شما و پدرانتان آنها را (خدا) نامیدهاید، نیست؛ خداوند هیچ دلیلى بر آن نازل نکرده، حکم تنها از آن خداست،فرمان داده که غیر از او را نپرستید. این است آیین ثابت و پایدار، ولى بیشتر مردم نمىدانند».
✅ روشن است که حکم در این آیه اشاره به فرمان الهى در امر #توحید و #مبارزه با #شرک و مانند آن است.
🔹 همچنین در آیه ۶۷ سوره «یوسف» از زبان یعقوب پیغمبر مىگوید: «(و (به هنگام حرکت، یعقوب) گفت: پسران من! همگى از یک در وارد نشوید، بلکه از درهاى مختلف وارد گردید (تا توجه مردم به سوى شما جلب نشود)، و (من با این دستور،) نمىتوانم تقدیر حتمى الهى را از شما دفع کنم! حکم و فرمان، تنها از آنِ خداست! بر او #توکّل کرده ام، و همه متوکّلان باید بر او توکّل کنند!». #حکم در این آیه نیز اشاره به این است که اگر من به سراغ عالم اسباب مىروم و به شما دستوراتى مىدهم تا گرفتار چشمزخم یا توطئه مخالفان نشوید، باید بدانید که #مسببالاسباب حقیقى خداست و باید به او توکل کنید.
✨ قرآن مجید در مسئله اختلاف دو همسر با یکدیگر دستور مىدهد که حَکَمى از سوى مرد و حَکَمى از سوى زن انتخاب شود تا بنشینند و تصمیم #عادلانهاى بگیرند و به اختلاف میان آنها پایان دهند. اصولاً کار تمام قضات حَکَمیت براى رسیدن به دعاوى و فصل خصومت است، آیا هیچ عاقلى مىگوید: خداوند باید در محکمه قضاوت بنشیند و براى فصل خصومت و رسیدن به دعاوى مردم حکم کند؟ و یا این که اگر اختلافى بین زن و شوهر پیدا شد، خداوند بیاید و تصمیم عادلانهاى درباره آنها بگیرد و یا این که امر حکومت بر مسلمانان را خدا بر عهده بگیرد؛ فرمانده جنگ و صلح او باشد، غنائم را او تقسیم کند؟ آرى باید این کارها به دست انسانهاى #آگاه و #عادلى صورت گیرد که در تمام موارد بر طبق #احکام_الهى و فرمان و دستورات او حکم کنند، بنابراین حکم به معناى #حَکَمیت براى رفع اختلاف که خوارج مىپنداشتند هرگز در قرآن مجید به خدا نسبت داده نشده است و این مطلب به قدرى روشن است که نیاز به توضیح ندارد.
🔹 احکامى که در قرآن مجید آمده به صورت قوانین کلى است که به دست رسول اکرم (صلى الله علیه وآله) و اولىالامر براى اجرا داده شده است و در اختلافات به دست قضات و مأمورانى که از طرف آنها براى اجراى احکام برگزیده شدهاند.
🔺 هیچ عاقلى نمىگوید خدا باید حد سرقت یا حد زنا را بر کسانى که مستحقاند اجرا کند. هیچ کس نمىگوید که در اختلاف حقوقى و خانوادگى که میان افرادى معین یا بین چند قبیله یا خانواده است، خداوند بیاید و قضاوت و فصل خصومت کند.
✅ البته خداوند احکام کلى و قوانی
سیدابراهیم(شهیدصدرزاده)
🎇🎇🎇🎇🌿🌹🌿🎇🎇🎇🎇 💠 امام (علیه السلام) هنگامى که این سخن خوارج را که میگفتند «لا حکم الا لله» (حکم مخصو
ن جامعى مقرر فرموده که مدیران جامعه و مجریان احکام و قضات باید اعمال خود را بر آنها #تطبیق دهند. این چیزى است که خوارج بر اثر ضعف عقل و حماقت و تعصب شدید نمىتوانستند آن را درک کنند.
💠 امیرمؤمنان على (علیه السلام) در خطبه ۴۰، از اجراى احکام و مدیریت جامعه تعبیر به «إمرة» (امیرى و فرمانروایى) مىکند و از این رو در ادامه همان خطبه مىفرماید: «مردم نیازمند امیر و حاکمى هستند (که #فرمان_خدا را در میان آنها اجرا کند)» اشاره به این که مسئله حکمیت در این دایره قرار داشت نه در دایره قانونگذارى الهى.
💠 با توجه به این که لشکر معاویه قرآنها را بر سر نیزه کردند و در توطئهاى خطرناک گفتند ما هم مسلمانیم و قرآن در میان ما حکومت کند که چه کسى امیر در میان مسلمانان باشد و از آنجا که قرآن تعیین امیرى به صورت شخصى و معین به اعتقاد آنها نکرده بود گفتند: ما باید از هر طرف حَکَمى انتخاب کنیم تا در پرتو آیات قرآن بنشینند و یک نفر را به عنوان امیر مسلمانان انتخاب کنند و این امر بر على (علیه السلام) و یاران خاصش تحمیل شد. سپس اقلیت خوارج با آن مخالفت کردند که اصلا انتخاب حَکَم کار غلطى است و حَکَم خداست و شعار «لا حُکْمَ إلاّ لِلّهِ» با این مفهوم انحرافى بعد از شکست مسئله حَکَمیت بالا گرفت، از این رو امیرمؤمنان على (علیه السلام) مىفرمود: شعار «لا حُکْمَ إلاّ لِلّهِ» یک واقعیت و سخن حقى است که آنها معناى باطلى را از آن اراده کرده اند؛ #حق است به این دلیل که توحید در قانونگذارى حکم مىگوید: #تشریع قوانین و احکام تنها از سوى خداست و رسول اکرم (صلى الله علیه وآله) #مبلغ و #مجرى آن است و اما مفهوم باطلى که آنها از آن اراده مىکردند این است که حکومت و فرماندهى و اجراى احکام و مدیریت جامعه باید به وسیله خداوند صورت گیرد. غافل از این که هرگز خدا نمىآید فرمان جنگ و صلح یا تقسیم غنائم و یا نصب امراى بلاد را صادر کند و اگر منظور آنها این بوده که اصلاً نیازى به امیر و زمامدار در جامعه نیست و مردم خودشان احکام را باید عمل کنند همان گونه که در طول تاریخ گذشته و امروز افرادى طرفدار نفى حکومت بودند، سستى و بى پایگى این مسئله نه تنها کمتر از اول نیست بلکه بیشتر است، همان طور که حضرت در خطبه چهلم نیز اشارهاى به آن دارد که تمام جوامع بشرى در طول تاریخ حاکمى داشته؛ خواه ظالم خواه عادل و حتى وجود حاکم ظالم از نبودن آن که باعث هرجومرج و به هم ریختن شیرازه تمام جامعه مىشود بهتر است حاکم ظالم براى حفظ خود هم که باشد ناچار است اجمالاً نظم و امنیتى در جامعه ایجاد کند، قاضى براى حل خصومتها تعیین کند، زندان و بندى براى سارقان و مجرمان ترتیب دهد و حتى گاه خدمات اقتصادى فراوانى براى جلب توجه مردم و حفظ موقعیت خویش داشته باشد. اگر هیچ حکومتى نباشد جوامع بشرى پس از مدت کوتاهى #نابود مىشوند.
@syed213
1_142641473.mp3
4.35M
🌸 #ولادت_حضرت_عبدالعظیم_حسنی
💐راوی قرآن تویی مظهر ایمان تویی
💐کوکب شهرری و قبله تهران تویی
🎤 #حاج_حسین_سازور
@syed213
#چگونه_یک_نماز_خوب_بخوانیم
#قسمت_ششم
✅ بهترین و آسونترین راه #ترک_گناه!
💠🌹❓➖💥
#استا_ پناهیان...
⁉️ من نمیدونم چرا بعضیا زود با خدا پسرخاله میشن!!!
😘😐
وقت نماز که میشه میگن: خدایا فعلا #حالشو ندارم!!
😩😣😩
ببینم مگه فوتباله که هر وقت حال داشتی بری سراغش!!!
⁉️ به نظرتون چرا خدا خواب نازنین و دلنشین تو رو صبحها بهم زده...؟
✨ الله اکبر الله اکبر...
📢⏰
...بلند شو #نماز بخون!
✅خب معلومه! چون خدا میخواد حالتو بگیره!!
🌹
اما طرف میگه هر موقع حال پیدا کردم نماز میخونم!!!😳
🔴💢👆
⭕️ حواست هست؟!
نماز که برای حال کردن #هوای_نفس نیست!
اتفاقا باید هوای نفستو با# نماز بزنی داغون کنی...
✅✅✅
❤️ آخ فدای این خدا بشم با دینش ...
✅
خدا پیشنهاد نمیکنه مثل مرتاضهای هندی بری روی میخها بخوابی یه هفته یه ماه تا رشد پیدا کنی...
➖➖➖➖
میفرماید نمیخواد روی میخ بخوابی که میخها توبدنت فرو بره و آخ نگی تا همهی قدرتها رو بهش برسی!
💥💥💥💥
اگه میخوای با #نفست مبارزه کنی "سر #نماز مبارزه کن..."
👆❗👆💥💥خیلی مهم!
😔 جوونه میاد میگه من هر چی سعی میکنم نمیتونم چشمم رو کنترل کنم!!!
😔 اون یکی میگه من نمیتونم زبونم رو کنترل کنم!
✅ خوب توجه کنید: هرکی هرچی رو میگه نمیتونم ،
بخاطر این هست که:
✨"یه کاری رو می تونسته انجام بده و نداده"✨
💥و اون کار، این بوده که به وقتش بلند شه بگه "الله اکبر"......💥
🌺🌺🌺🌺🌺
@syed213
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های مهم و صریح وحید یامین پور خطاب به انقلابی ها
برداشت اشتباه بعضی از انقلابی ها از امام جامعه...
@syed213
چفیه را میاندازیم روی سرمان و گریه میکنیم
بعد هم حس میکنیم که حالمان خیلی خوب شده است
و خوشحال باز میگردیم خانه هایمان
و زندگی تکراریمان را از سر میگیریم.
و تازه خیلی هم خرسندیم که سبک شدهایم
و معنویتمان زدهاست بالا و پیشخودمان
میگوییم که چهقدر آدم خوبی هستیم که مثلا
وقتمان را صرف زیارت شهدا کردهایم و چه و چه ...
چرا شهدا را واسطهی تخلیهی روحی خودمان قرار میدهیم.
چند نفرمان به این فکر میکند که شهدا چه کردند؟
چند نفرمان به این میاندیشد که حالا من
چه طور بشوم شهید امروز، مجاهد امروز؟
اصلا زمانی که فرهنگ و علم مضافالیه سنگر
قرار میگیرند، یعنی چه؟
آیا جهاد علمی و جهاد فرهنگی یعنی همین بازی ما
با درسها و کتابهایمان، یعنی همین تفریحات فرهنگی
که برای تنوع انجام میدهیم و یحتمل بعدش هم
کلی منت میگذاریم بر خدا و پیغمبر و شهدا و انقلاب
که ما اهل خدمت خالصانه هستیم و از این حرفها.
چند نفرمان سعی میکنیم شرایط آن زمان دفاع مقدس
را با زندگی امروز معادلسازی کنیم و همانند شهدا
یا همسران شهدا زندگی کنیم؟
کداممان جهاد را کلیدواژهی سبک زندگی خودمان قراردادهایم؟
چرا همه چیز را خلاصه کرده ایم در زیبا گریستن؟
مواظب باشیم انس با شهدا را با شهیدبازی اشتباه نگیریم!
@syed213