eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.9هزار عکس
34.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
پیام تقدیر از مدال آوران جمهوری اسلامی ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن بسم الله الرحمن الرحیم از مدال آوران سرافراز کشور، قهرمانان پهلوان، که در مسابقات المپیک دل ملت ایران را شاد کردند و نیز از مربیان با همت آنان، صمیمانه تشکر میکنم. خداوند یار و نگهدارتان باد. سیدعلی خامنه ای ۲۲/مرداد ماه/۱۳۹۱ .......: مقام معظم رهبری https://eitaa.com/zandahlm1357
۵۷- تقاضای بازدید مقام معظّم رهبری از دانشگاه مذاهب اسلامی در پایان از شما عزیز خوب تقاضای تشریف فرمایی به دانشگاه مذاهب اسلامی را داریم. آرزویمان این است. حالا به امید خدا. * * * با احترام. با توجّه به این که دانشجویان ساعتها قبل از سخنرانی در سالن می‌باشند و سؤالهای بی پایان و گذشتن وقت نهار دانشجویان و احتمالاً خستگی آنها، در صورتی که مصلحت می‌دانید، جلسه را ختم فرمایید. پرسشهای دانشجویان ✍مقام معظم رهبری https://eitaa.com/zandahlm1357
روانشناسی قلب 06.mp3
3.29M
6 🎧آنچه می شنوید؛ ❣فشار قبر همین فشارهاییه که اینجابه قلب ما،وارد ميشه. قلبهای کوچک، با کوچکترین فشارها،تکون می خورن😔 💓اماقلبهای بزرگ،آسون نمی لرزند.
🕌در محضر امام روح الله (۱۰۲) 🏴 امام خمینی(ره): شهادت سید مظلومان و هواخواهان قرآن در عاشورا، سرآغاز زندگی جاوید اسلام و حیات ابدی قرآن کریم بود، آن شهادت مظلومانه و اسارت آل الله، تخت و تاج یزیدیان را که با اسم اسلام، اساس وحی را به خیال خام خود می‌خواستند محو کنند، برای همیشه به باد فنا سپرد و آن جریان، سُفیانیان را از صحنه تاریخ به کنار زد. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺 مقطع تلاوت استاد شحات انور سوره مبارکه 🔆بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ 🔅در واقع، ما خیر فراوان به تو دادیم: برکت در نسل. پس سرت را بالا بگیر و به‌شکرانه‌اش نماز بخوان بله، آن‌که به تو زخمِ‌زبان می‌زند خودش اجاق‌کور است، نه تو! @zandahlm1357
هر روز با امام رضا @zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
تقديم هدايا به شاعر اهل بيت اباصلت هروى حكايت كند: روزى دعبل خزاعى شاعر اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام - در شهر مَرْوْ به محضر مبارك امام علىّ بن موسى الرّضا عليهما السلام شرفياب شد و اظهار داشت: ياابن رسول اللّه! قصيده اى در شاءن و عظمت شما اهل بيت، سروده‌ام و علاقه مندم آن را در محضر شما بخوانم؟ امام عليه السلام فرمود: بخوان. پس دعبل خزاعى قصيده خود را در حضور مبارك حضرت آغاز كرد ؛ و چون به اين شعر رسيد: (۱۷) مى بينم كه حقوق و شئون اهل بيت در بين غير صاحبانش تقسيم گشته، و دست ايشان از تمامى حقوق، قطع و خالى گشته است. امام عليه السلام شروع به گريستن نمود ؛ و پس از لحظه اى فرمود: راست گفتى، اى خزاعى! حقيقت را بيان كرده اى. و چون دعبل، اين شعر را سرود: هنگامى كه در تنگ دستى قرار گيرند و جهت احقاق حقّ خويش به غاصبين مراجعه نمايند، آن‌ها از پرداخت هرگونه كمكى امتناع مى ورزند و ايشان دست خالى خواهند بود. حضرت دست هاى مبارك خود را به هم مى فشرد و كف دست پشت و رو مى نمود و مى فرمود: آرى، به خدا سوگند، تمامى آن‌ها را قبضه و غصب كرده اند. و هنگامى كه اين شعر را خواند: همانا من در دنيا از روزگار آن وحشت داشته‌ام ؛ وليكن اميدوارم بعد از مرگ به جهت علاقه و محبّت به شما اهل بيت در اءمنيت و آسايش قرار گيرم. حضرت فرمود: اى دعبل! خداوند متعال تو را از سختى‌ها و شدايد قيامت در اءمان دارد. و همين كه به اين شعر رسيد: و قبر نفس زكيّه يعنى ؛ امام موسى كاظم عليه السلام در بغداد است، خداوند متعال او را در عالى ترين غرفه‌ها و مقامات اُخروى جاى داده است. امام عليه السلام اظهار نمود: آيا مايلى دو قصيده هم من بسرايم و بر اشعارت افزوده شود؟ دعبل خزاعى عرضه داشت: بلى، ياابن رسول اللّه! پس حضرت رضا عليه السلام چنين سرود: و قبر ديگرى در طوس خواهد بود، كه چه ظلم‌ها و مصيبت هائى را متحمّل شده و درونش را از زهر جفا به آتش كشيده اند كه تا روز محشر سوزان است. و خداوند، حجّت خود يعنى ؛ امام زمان عجّل اللّه تعالى فى فرجه الشّريف را مى فرستد و تمام ناراحتى‌ها و اندوه ما اهل بيت را برطرف مى گرداند. بعد از آن، دعبل خزاعى سؤ ال كرد: اين قبر از چه كسى است، كه در طوس مدفون مى گردد؟! حضرت در پاسخ فرمود: قبر خود من مى باشد، و طولى نخواهد كشيد كه طوس محلّ تجمّع شيعيان و زوّار من گردد. پس هركس مرا در غريبى طوس با معرفت زيارت نمايد، آمرزيده شود و در قيامت با من محشور خواهد شد. سپس امام عليه السلام به دعبل فرمود: لحظه اى درنگ كن و از جاى حركت منما. و آن گاه حود حضرت وارد اندرون منزل شد ؛ و پس از گذشت لحظاتى، خادم وى بيرون آمد و مقدار صد دينار تحويل دعبل خزاعى داد و اظهار داشت: سرور و مولايم فرمود: اين پول‌ها را خرجى راه خود قرار بده. دعبل عرضه داشت: به خدا سوگند، كه من براى پول نيامدم ؛ و دِرهم‌ها را برگرداند و گفت: اگر ممكن است لباسى از لباس هاى حضرت به من داده شود، پس چون خادم آن دراهم را خدمت امام عليه السلام برد ؛ و حضرت همان مقدار پول را با يك لباس مخصوص از لباس هاى خود را براى دعبل ارسال نمود. پس از آن كه دعبل - ضمن جريانات مهمّى كه در مسير راه برايش اتّفاق افتاد - به منزل خويش وارد شد، كنيزى داشت كه بسيار مورد علاقه اش بود، چشمش نابينا گشته و تمام پزشكان از معالجه و درمان آن عاجز و نااميد بودند، لذا مقدارى از آن لباس حضرت را بر صورت و چشم هاى كنير ماليد، كه به بركت آن بلافاصله كنيز، بينائى خود را باز يافت.... (۱۸) همچنين محدّثين و مورّخين به نقل از دعبل خزاعى - كه شخصاً حكايت كند - آورده اند: روزى در خراسان به مجلس حضرت علىّ بن موسى الرّضا عليهما السلام وارد شدم، پس از گذشت لحظه اى حضرت فرمود: اى دعبل! شعرى براى ما بخوان. و من هم اشعارى را كه خود، در منقبت اهل بيت رسول اللّه عليهم السلام سروده بودم، خواندم. چون مقدارى از آن اشعار را خواندم، حضرت بسيار گريست ؛ چندان كه حالت بيهوشى به حضرت دست داد و خادمى كه كنار حضرت بود، به من اشاره كرد: ساكت باش ؛ و من ديگر چيزى نخواندم تا آن كه حضرت به هوش آمد. بار ديگر فرمود: اشعارت را تكرار كن. و من نيز تكرار كردم، مجدّدا حضرت در اثر گريه بسيار، حالت اوّليّه را پيدا نمود و من ساكت شدم ؛ و تا سه مرتبه چنين گذشت، تا آن كه در مرحله چهارم اشعارم را تا آخر خواندم. و در پايان، حضرت سه مرتبه فرمود: اءحسنت، اءحسنت، اءحسنت. سپس امام رضا عليه السلام دستور فرمود كيسه اى كه در آن سه هزار درهم سكّه بود، به من داده شود و همچنين پارچه هاى گرانبهاى زيادى را نيز به من عطا نمود. .......: امام رضا علیه السلام https://eitaa.com/zandahlm1357
سیر مطالعاتی آیت الله مصباح 17.MP3
6.46M
💠 سلسله جلسات 17 🔰 جلسه 7️⃣1️⃣ ✳️ تدریس کتاب ( جلسه هفدهم) 🎤 👈 با توجه به اهمیت کتب ایشان طبق بیانات رهبری معظم، این فایلها را حتی با نام و لینک خودتان نشر دهید 👉 @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 یک سوال از‌‌ نظام آموزشی کشور که هیچ کس جوابش رو نداده تا حالا❗️ ⬅️ دانشگاهی که باید کارخانه تولید علم و کار و اشتغال باشه شده کارخانه تولید مدرک! بالاتر! شده کارخانه افسرده سازی و ضدانقلاب سازی❗️ استاد رحیم‌پور ▪️▪️▪️▪️▪️▪️ @zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥داستان ششم ؛ درخواست عجیب اهالی یک روستا از فرمانده سپاه! 💢توانش در اردوی جهادی ده برابر می‌شد... 📌 مجموعه کلیپ‌های «حکایت سر» برش‌هایی پرجاذبه و زیبا از زندگانی شهیدِ بی سر محسن حججی @zandahlm1357
شهید بابایی13404_1 - <unknown>.mp3
11.77M
بیانات شنیدنی استاد عالی راجع به سبک زندگی شهید عباس بابایی 🆔️ @zandahlm1357
اختیار عبد در جلب مکروهات قوله علیه السلام: وَ بِقُدْرَتِکَ أَوْرَدْتَهُ عَلَیَّ. القدرة: عبارة عمّا قضاء اللّه و حکم به من الأمور. و القدر: ما صدر مقدور أعنی فعل القادر. فالقدرة التامة للعبد علی ما زعمه القدری باطل. و القول بعدم القدرة علی شی ء من الطرفین کما زعمه الأشاعرة، أیضاً باطل ؛ و الحقّ بینهما، و هو مقتضا حدیث: « لا جبر و لاتفویض بل أمر بین الأمرین » [۱] . ولی باید دانست که هر فعلی که از آنان صادر می‌شود و نسبت دارد، نسبتی به فاعل و خالق حقیقی، و نسبتی به قابل مجازی - اعنی خلق - [دارد]، و نسبت شی ء به فاعل بالوجوب است، یعنی أبداً از او صحت سلب ندارد، و نسبت آن به قابل بالامکان، یعنی صحّت سلب دارد ؛ چون نور شمس که در حین انبساطش در وجه ارض نسبت به فاعلش که قرص شمس باشد بالحقیقة ؛ و وجوب است یعنی ذاتی او است، و « الذاتی لایختلف و لایتخلّف » [۲] ؛ ولی نسبتش به قابل ارض بالمجاز و الامکان است ؛ لذا ورد فی الحدیث: « لایدخل الجنة قدری » [۳]، و هو الذی یقول: لایکون ما شاء اللّه و یکون ما شاء ابلیس. پس ما حصل فقره دعا آن که: این امر مکروهی که تحمّل ثقل او مرا عاجز نموده و به تعب انداخته به تقدیر ازلی و قضاء لایزالی خود بر حسب مقتضیات حکمت و رعایت مصلحت حال و مآل من وارد نموده[ای]، نه آن که امر جزافی گزافی [۱] اتفاقی باشد. ---------- [۱]: ۱ - الاحتجاج، ج ۲، ص ۴۱۴ ؛ متشابه القرآن، ج ۱، ص ۱۹۳. [۲]: ۲ - بسنجید: شرح المنظومة، ج ۲، ص ۱۲۶. [۳]: ۳ - بسنجید: الخصال، ج ۲، ص ۴۳۶ ؛ بحارالانوار، ج ۵، ص ۱۰: « لا یدخل الجنة مدمن خمر و لا سکیر... و لا قدری ». [۱]: ۴ - کذا: ظاهراً یکی از دو لفظ جزاف و گزاف زائد است. .......: 📚✍ بر صحیفه سجادیه میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء https://eitaa.com/zandahlm1357