eitaa logo
تا عشق
5.7هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
4.5هزار ویدیو
311 فایل
برای عشق آمده‌ایم و بر این عهد که بستیم هستیم. (لیس الدین الا الحب) ارتباط با مدیر: @T_Ghaemibafghi تبلیغات: https://eitaa.com/olguobanoo
مشاهده در ایتا
دانلود
✅قسمت چهارم👌   وَ ؛ و اى نازل كننده كتاب آسمانى تورات موسى (ع) و انجيل عيسى (ع) و زبور داود (ع) در ذکر این فقره، بعد از فقرات سابقه، یحتمل که اشاره باشد به آن که این کتب، کتابهای آسمانی است که نازل شده. و مثل آنها، مثل از سماء است، که به آن می‌شود. و از می‌شود. پس کانه; هم به او می‌شود. بلکه وجود آن حضرت، کتاب الله است; که و محیط بر هر خلقی هست. چنانکه خداوند فرمود: « فی الکتاب من شییء».(۲۳) «لا الا فی »(۲۴) و فرموده:«و کل شیی ء فی .» (۲۵) و جای دیگر فرموده:« لکل شییء»(۲۶) و فرموده: «و کل شییء » (۲۷) که حاصل همه آن است که; کتاب «تورات» و «قرآن» و «امام» همه جامع هر چیزی هستند. و همه چیزها در تحت ایشان درج است. پس; همه کتب و همه ائمه باید چنین باشند. زیرا که همه حاکی از مشیت خداوندند، و در حدیث وارد شده. که «خلق الله المشیة بنفسها. ثم خلق الاشیاء بالمشیتة.» (۲۸) یعنی; خداوند را ، به نفس آن آفرید. و سایر اشیاء را به توسط مشیت خلق فرمود. پس در (عج) ظهور هر چیزی هست. زیرا که ارواح آنها در است. و در حقیقت کل اشیاء کلمات آن کتب می باشند. و آن کتب جامع آنهایند. پس هم آنها خواهد بود. و از این جهت باکی نیست که مراد از انزال کتب مذکوره، در این فقره هم، اذن ظهور آن حضرت باشد - ولو مجازا - چنانچه بر مخفی نیست. و چون انسب به فقرات مذکوره، بیان اختلاف خلق در مراتب است، زیرا که به ظهور امام، خلق مختلف می‌شوند؛ زیرا که بعضی قبول می‌کنند و آن حضرت را می‌نمایند و بعضی می‌کنند و در برمی‌آیند. پی نوشت ها: ۲۳. انعام/ ۳۸. ۲۴. انعام/۵۹. ۲۵. یس / ۱۲. ۲۶. نحل/۸۹. ۲۷- اسراء/ ۱۲. ۲۸. التوحید/ ۱۴۸، ح ۱۹ . ص ۳۳۹، ح ۸. منبع: مجله: موعودخرداد و تیرماه ۱۳۷۹، شماره۳، نقل از سایت حوزه
mehdi-rasoli-emam-zaman.mp3
3.13M
مناجات با امام زمان (عج)! 🎙:حاج مهدی رسولی 🔊یابن الحسن بگوکجایی؟
❤️السلام علیک یا بقیة الله في ارضه❤️ اَللّهُمَّ عَلي وَ وَ وَ -مِمَّا_امْتَحَنْتَ_بِهِ_خَلْقَکَ وَ الَّذي و غابَ عَنْ بَرِيَّتِکَ وَاَمْرَکَ وَاَنْتَ بِالْوَقْتِ الَّذي فيهِ فِي الاِْذْنِ لَهُ بِاِظْهارِ اَمْرِهِ وَکَشْفِ سِتْرِهِ عَلي ذلِکَ حَتّي لا اُحِبَّ تَعْجيلَ ما اَخَّرْتَ وَلا تَاْخيرَ ما عَجَّلْتَ وَ لا کَشْفَ ما سَتَرْتَ وَلاَ الْبَحْثَ عَمّا کَتَمْتَ وَلا اُنازِعَکَ في تَدْبيرِکَ وَ لا اَقُولَ لِمَ وَکَيْفَ وَما بالُ وَلِيِّ الاَْمْرِ لا يَظْهَرُ قَدِ امْتَلاََتِ الاَْرْضُ مِنَ الْجَوْرِ وَ کُلَّها اِلَيْکَ مهربان پروردگار مرا در دینت ثابت قدم کن. و توفیق عنایت کن در امر دینت کوشا و فعال باشم. خدایااا قلبم را برای فرمانبرداری ولیت نرم کن.
✅قسمت پنجم👌   وَ ؛و اى پروردگار سايه و آفتاب گرم و معلوم است که سایه، سرد است و گرما، گرم است و این دو، نقیض یکدیگرند و مخالف یکدیگرند. پس ممکن است که اشاره به « » باشد و اشاره به « ». زیرا که «نیکان » در ند و «بدان » در ند. و «نیکان »، دلهای ایشان از ، و «بدان »، دلهای ایشان از است. و «نیکان » در خنکی اند و «بدان » در . و ممکن است که سایه اشاره به «بدان » و گرما اشاره به «نیکان » باشد. زیرا که «بدان » مثل از می باشند. و «نیکان » گرم و هستند. و «بدان » مثل سایه سرد می باشند; یعنی مثل آهن سرد که و و در ایشان اثر نمی کند. و «نیکان » مثل آهن و مس و امثال آنهایند که ایشان را در خداوندی و ساخته باشند. و به این واسطه در نزد خدا و اولیاء او تسلیم باشند، که به هر شکلی بخواهند که ایشان را بسازند، قبول کنند و ابا و امتناع ننمایند؛ مثل مس گداخته که قبول این می کند که او را انواع ظروف بسازند و همچنین «بدان »، دل سرد از اعمال خیرند. و آنها را به جا نمی آورند. و «نیکان » دل گرم به آنهایند و آنها را بجا بیاورند. و «بدان » به در دنیا و به آن خنک دلند. و «نیکان » از و خود، در آتشند. و بالجمله مناسبات این گونه تاویل هم بسیار است. و علی ای حال، این دو لفظ «ظل و حرور» باشد، اگرچه باکی نیست که مراد از آنها، همین ظاهر معنی آنها باشد، که و باشد، ولکن باکی هم نیست که سر آنها و حقیقت آنها، مثل سایر فقرات این دعا، اشاره به آنچه باشد که مذکور شد. یا نحو آنها، از آنچه که مناسب است. زیرا که مانعی از خفاء اسرار در کلمات خدا و رسول و ائمه (ع) نیست. بلکه البته هر کلامی از کلمات ایشان، مشتمل بر اسرار بسیار، بلکه حقایق بی شمار هست. پس یحتمل که آنچه گفتیم از آنها باشد. و چون بیان اختلاف در فقره مذکور شد که به سبب (۲۹) هر کسی است، به ظهور امام عصر; یعنی چون لاف خلق می شود، لهذا ظهور آن بزرگوار، نظیر ظهور خاتم الانبیاء (ص) و قرآن است که نظیر بودند; که در ، و لاله شدند. و در ، موجب روییدن و نمک شدند. و از این جهت، (ص) «رحمة للعالمین » شد. و قرآن هم «شفاء» و «رحمت » شد. «و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمة للمؤمنین » (۳۱) با وجودی که همین رحمت نسبت به کافرین عذاب شد چنانکه خداوند تخصیص فرموده شفا و رحمت را به مؤمنین. و فرموده که: «ولا یزیدالظالمین الاخسارا» (۳۲) و در خصوص مطلق رحمت فرموده که: «ان رحمة الله قریب من المحسنین.» (۳۳) پس مقتضای جمع فیما بین این آیات، آن است که; رحمت هر چند عام باشد، لابد برای کافرین و ظالمین عذاب خواهد بود. زیرا که موجب رسوایی و ظهور و ایشان می شود. پس همچنین حضرت قائم (ع) هم بعد از ظهور خود، رحمت و عذاب برای مؤمنین و کافرین خواهد شد; مثل قران. و از این جهت می گویی: پی‌نوشت‌ها: ۲۹. اصل: به سبب. ۳۰. انبیاء /۱۰۷. ۳۱- اسراء/ ۸۲. ۳۲. اسراء/ ۸۲. ۳۳. اعراف/۵۶. منبع: مجله: موعودخرداد و تیرماه ۱۳۷۶، شماره۳، نقل از سایت حوزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️اظهارات عجیب رئیس جمهور ونزوئلا در مورد امام زمان(عج) ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ 💫 الّلهُمَّ عَجِّـلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج 🕊اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🕊 🌱⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘🌱 https://eitaa.com/ta_eshgh 🌱⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘🌱
اگه آقا مون نیومد.mp3
4.23M
❤️بیا مهدی❤️ با نوای استاد فانی ✅چه کنیم تا از اصحاب امام زمان عج باشیم؟ ✍امام صادق عليه السّلام فرمودند: كسي كه دوست مي‌دارد از اصحاب امام قائم بشمار آيد، پس در انتظار بسر ببرد و ورع و پارسايي را پيشه خود سازد و به محاسن اخلاق بپردازد، اين چنين كسي را منتظر گويند و اگر بميرد در حاليكه امام خود را زيارت نكرده باشد، پاداش وي بسان كساني است كه در ركاب امام حضور دارند. 📚 مستدرك سفينة البحار، ج ۶، ص ۱۸۴
❤️السلام علیک یا امام المنتظر❤️ اَللّهُمَّ اِنّي اَنْ ظاهِراً مَعَ عِلْمي بِاَنَّ لَکَ وَ و وَ و و وَ فَافْعَلْ ذلِکَ بي وَبِجَميعِ حَتّي نَنْظُرَ اِلي وَلِيِّ اَمْرِکَ صَلَواتُکَ عَلَيْهِ ظاهِرَ الْمَقالَةِ واضِحَ الدِّلالَةِ اَبْرِزْ يا مُشاهَدَتَهُ وَثَبِّتْ قَواعِدَهُ مِمَّنْ تَقِرُّ عَيْنُهُ بِرُؤْيَتِهِ بار الها! از تو مي‌خواهم را و در حالي که به من ، با آگاهي‌ام به اين که چيرگي و و و و و و و از آنِ تو است، پس آن چنان لطفي در حقّ من و تمام بفرماي تا به وليّ تو – که درودهايت بر او و خاندانش باد – بنگريم، در حالي که ، ، و آمده باشد. ! ديدارش [يا مکان ديدارش] را آشکار ساز و پايگاه‌هايش را استوار گردان و ما را از کساني قرار بده که آن ها مي شود، و ما را به و بر و در گردان.
1_207200494.mp3
5.93M
از آنجایی که دعا با سرعت سریعتر خوانده شده، مخاطبین می توانند در زمان کمتری این دعا را قرائت نمایند. 👌چه خوب است که هر روز صبح دعای عهد بخونیم، یا حداقل گوش بدهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❗️ 👈 با دیدن این فیلم باور میکنی که امام صادق (علیه السلام) چهارهزاااار شاگرد داشتند ولی دنبال ۴۰ مرد میگشتند‼️ 🔴 شرایط به مو رسیده.... متوجهی؟!
السلام علیک یا صادق آل محمد صلوات الله علیه و آله 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 سلام من به بقیع و به تربت صادق سلام من به مدینه به غربت صادق سلام من به مدینه به آستان بقیع سلام من به بقیع و كبوتران بقیع سلام من به مزار معطّر صادق كه مثل ماه درخشد به آسمان بقیع   🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹   ما بی وجود لطف شما مذهب نداشتیم در دین و علم این همه منصب نداشتیم نور شما اگر نبود به جز شب نداشتیم ذکر حسین جان به روی لب نداشتیم
محبوب امام صادق علیه السلام .mp3
931.9K
🎙شیعیانی که محبوب امام صادق علیه السلام هستند...
1_207200494.mp3
5.93M
از آنجایی که دعا با سرعت سریعتر خوانده شده، مخاطبین می توانند در زمان کمتری این دعا را قرائت نمایند. 👌چه خوب است که هر روز صبح دعای عهد بخونیم، یا حداقل گوش بدهیم.
mahmoudkarimi-@yaa_hossein.mp3
1.61M
شهادت (علیه السلام) 🎵بگذارید که از خانه عبا بردارد 🎙محمود
1_376026455.pdf
800.8K
✳️ ای که امام صادق(ع) برای شیعیان نوشتند 📜 امام صادق(ع) برای شیعیان نامه‌ای نوشتند و امر فرمودند که آن را به صورت درسی فرا گیرند و در فقرات آن تأمل کرده و متعهد شوند که به آن عمل کنند. شیعیان نیز این نامه را در مصلای نماز خود در منازلشان می گذاشتند و بعد از هر نماز آن را مطالعه می کردند، اما قرن هاست که این نامه مهم از امام صادق(ع) به دست فراموشی سپرده شده و در بین شیعیان غریب افتاده است. 🙏لطفا مطالعه فرمایید ، نه یک بار بلکه چندین بار !!!! و نشر دهید ....
🔻امام صادقی باشیم، یعنی چی؟ 🔹در حالی‌که زمینۀ قیام برای امام صادق(ع) بسیار مهیا بود و اگر ایشان قیام می‌کرد موفق می‌شد، کمااینکه بنی‌العباس با نام اهل‌بیت(ع) قیام کردند و به قدرت رسیدند، اما چرا امام صادق(ع) قیام نکرد؟ 🔹امام صادق(ع) به دنبال یک موفقیت پایدار بود نه موفقیتِ ناپایدار. حکومت ناپایدار، خوب‌ها را سیبل دشمن می‌کند به ویژه اینکه بعد از یک حکومت دینی، دشمنی‌ها با دین و خوب‌ها، صد برابر می‌شود. 🔹برخی اطرافیان امام صادق(ع) آدم‌های خوبی بودند، ولی در حدّ توقع امام(ع) برای عرصۀ سیاست نبودند و اگر حضرت با آنها حکومت تشکیل می‌داد، حکومتشان پایدار نبود. 🔹 «امام صادقی باشیم» یعنی انتظارمان از سیاسیون خیلی بالا باشد؛ فاجعۀ زمانِ امام صادق(ع) این بود که خوب‌ها سطح عالی نداشتند. ضعف مهم ما هم اینست که اساساً مردم از مسئولین سیاسی زیاد انتظار تقوا ندارند 🔹انتظار بالای امام صادق(ع) از یارانش، برای عرصۀ سیاست بود نه عبادت!/ تعجب ندارد اگر اکثر سیاسیون بلغزند، سیاست «مردان خیلی بزرگ» می‌خواهد! 🔻علیرضا پناهیان - ۹۳.۰۵.۳۰ 👈صوت و متن کامل Panahian.ir/post/2433
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدایا آقامون رو برسون😭😭😭😭 ❤️اللهم عجل لولیک الفرج ❤️
❤️السلام‌عليك يا‌بقيه‌الله في ارضه❤️ چه شود فرصت دیدار به ما هم بدهند. فیض هم صحبتی یار به ما هم بدهند. آنقَدَر بر در این خانه گدا می مانیم. لقب ِ نوکر ِدربار به ما هم بدهند.
1_207200494.mp3
5.93M
از آنجایی که دعا با سرعت سریعتر خوانده شده، مخاطبین می توانند در زمان کمتری این دعا را قرائت نمایند. 👌چه خوب است که هر روز صبح دعای عهد بخونیم، یا حداقل گوش بدهیم.
مِنْ شَرِّ جَميعِ ما خَلَقْتَ وَذَرَاْتَ وَبَرَاْتَ وَاَنْشَاْتَ وَصَوَّرْتَ وَاحْفَظْهُ مِنْ بَيْنِ يَدَيْهِ وَمِنْ خَلْفِهِ وَعَنْ يَمينِهِ وَعَنْ شِمالِهِ وَ مِنْ فَوْقِهِ وَمِنْ تَحْتِهِ بِحِفْظِکَ الَّذي لا يَضيعُ مَنْ حَفِظْتَهُ بِهِ وَاحْفَظْ فيهِ رَسُولَکَ وَوَصِيَّ رَسُولِکَ عَلَيْهِ وَآلِهِ السَّلامُ وَمُدَّ في عُمْرِهِ وَزِدْ في اَجَلِهِ وَاَعِنْهُ عَلي ما وَلَّيْتَهُ وَاسْتَرْعَيْتَهُ وَزِدْ في کَرامَتِکَ لَهُ فَاِنَّهُ #الصّابِرُ ! او را از شرّ چيزهايي که آفريده اي و پديدار نموده اي و به وجود آورده اي و انشاء کرده اي و صورتگري فرموده اي، در پناه خويش قرار ده و از پيش روي و پشت سر و از سمت راست و سمت چپ و از طرف بالا و پايينش محفوظش بدار به حفظ خودت، که هر کس را به آن نگهداري کني گم نشود، و به او [در وجود او] رسولت و جانشين رسولت را حفظ فرما. الها! و عمرش را دراز کن و در [مدّت] اجلِ او بيفزاي و او را بر آنچه و آن که ولايت و سرپرستي داده اي ياري کن و در گراميداشتت نسبت به او بيفزاي، که او است کننده يافته و شده، و [از هر عيب و نقص] صفات، مقام رضا و خداوند، ، ، .
🌹شرح دعای عهد🌹 ✅قسمت ششم👌   وَ () ؛ و ای ! که اشاره به آن است که آن حضرت مانند است که برای مؤمنین و است، و برای ظالمین زیان است. و می توان گفت که: چون در اخبار وارد شده که قرآن تمام را حضرت قائم (ع) ظاهر می فرماید (۳۴) ; لهذا در این فقره اشاره شده که خداوند اظهار قرآن تمام را بر دست آن حضرت خواهد فرمود. و از این جهت آن را وصف به بزرگی فرموده اند. و ممکن است که وصف «عظیم »، به کلام خدا باشد که در قرآن فرموده: «ولقد آتیناک سبعا من المثانی والقرآن العظیم.» (۳۵) و بالجمله; وجه مناسبت این فقره، به این دعا از این راه است که آن حضرت، قرآن تمام را ظاهر خواهد فرمود; بر وجهی که گویا خداوند در آن وقت آن را نازل می فرماید، یا از این راه است که آن حضرت نظیر قرآن است; که برای مؤمنین شفا و رحمت و برای ظالمین زیان و عذاب خواهد بود. (۳۶) و بعداز این فقره می خوانی که: پی‌نوشت‌ها: ۳۴. ر. ک: مکیال المکارم، الباب الرابع، تعلیمه الناس کتاب الله الکریم الذی جمعه امیرالمؤمنین و سیدالوصیین (ع)، ص ۶۳_۵۸. ۳۵. حجر/۸۷. ۳۶. ر. ک: بحارالانوار ج۵۱، باب الایات الماوله. منبع: مجله: موعودخرداد و تیرماه ۱۳۷۶، شماره۳، نقل از سایت حوزه
پخش زنده گفتگو بین دکتر رفیعی و سید حسن آقا میری پنجشنبه ۲۹ / ۳ / ۹۹ ساعت ۱۰:۳۰ صبح در صفحه رسمی استاد رفیعی @RAFIEE_NASSER @hasanaghamirii
مناظره حجت‌الاسلام رفیعی و آقامیری درباره شبهات دینی 🔹پس از دعوت رسمی حجت الاسلام رفیعی از حسن آقامیری برای مناظره و اعلام آمادگی آقامیری برای این گفت و گو، سرانجام این مناظره برگزار و در آن درباره شبهاتی چون عدم جاودان بودن جنایتکاران و مشرکان در جهنم، انجام عمل و امکان جبران گناه در قیامت، ایجاد یأس در جامعه و... بحث و گفت‌وگو شد. 🔸حجت‌الاسلام رفیعی: اگر امثال صدام به بهشت بروند عدل الهی زیر‌سؤال می‌رود/ آقا‌میری: مشرکان و جنایتکاران هم در جهنم جاودان نیستند. ✍️جزئیاتی از این گفت‌وگو را در لینک زیر بخوانید: 👉 fna.ir/exsnbn
4_5976828187911391135.mp3
6.1M
👌بنا بر روایات هر دوشنبه و پنجشنبه اعمال ما به محضر ولی زمان، صاحب الزمان علیه السلام عرضه می شود. بیایید با قرائت زیارت آل یس خود را به آن حضرت نزدیک تر کنیم.
📍من سخت است تنگ است زمان بی تو هر شب پس هر پاییز پاییز دگر روید این است جهان بی تو تکرار خزان بی تو .
2018-07-12 132226.mp3
3.48M
🎶 زمینه شب جمعه می‌وزه تو حرم یه عطرِ سیب ... ❤️صلی‌الله‌علیک‌یا‌اباعبدالله❤️
❤️السلام علیک یا ابا صالح المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف❤️ سلام بر شما ای یگانه روزگار و ای تنهاترینِ عالم؛ سلام بر شما و بر روزی که برای هدایت و محبّت قیام خواهی کرد! السَّلاَمُ عَلَيْكَ أَيُّهَا اَلْإِمَامُ اَلْوَحیدُ و القَائِمُ الرَّشیدُ...
وَلا تَسْلُبْنَا لِطُولِ في غَيْبَتِهِ خَبَرِهِ عَنّا وَلا تُنْسِنا ذِکْرَهُ وَانْتِظارَهُ وَالاْيمانَ بِهِ وَقُوَّةَ الْيَقينِ في وَالدُّعآءَ لَهُ وَالصَّلوةَ عَلَيْهِ حَتّي لا يُقَنِّطَنا طُولُ غَيْبَتِهِ مِنْ قِيامِهِ وَيَکُونَ يَقينُنا في ذلِکَ کَيَقينِنا في قِيامِ رَسُولِکَ صَلَواتُکَ عَلَيْهِ وَآلِهِ وَما جآءَ بِهِ مِنْ وَحْيِکَ وَتَنْزيلِکَ عَلَي الاْيمانِ بِهِ حَتّي تَسْلُکَ بِنا عَلي يَدَيْهِ وَالْمَحَجَّةَ وَالطَّريقَةَ بار الها! و به سبب طولاني شدن دوران غيبت او و قطع گرديدن خبرش از ما، را مگير و را از خاطرمان مبر و و به او و نيروي يقين در و دعا براي حضرتش و درود فرستادن بر او را از ما مگير، تا به دراز کشيدن غيبتش، ما را از ظهور و قيامش نااميد نسازد و باورمان در مورد آن همچون باور داشتنِ مان نسبت به قيام فرستاده ات – که درود تو بر او و آلش باد – بوده باشد، [و همچون يقينِ مان] بر آنچه از وحي و تنزيلت آورده محکم بماند.و دل هايمان را بر ايمان به او دِه، تا ما را به دست او در سلوک دهي و به و نايل سازي.
❤️شرح دعای عهد❤️ ✅قسمت هفتم👌   و و و؛ و ای پروردگار و و از جانب خدا! و این فقره، یحتمل که اشاره باشد به آن که چون ظاهر شد و بعضی مؤمن به او شدند و بعضی کافر; لهذا آن حضرت مصداق کریمه «هل ینظرون [الا ان یاتیهم]الله فی ظلل من الغمام والملاءکة »(۳۷) خواهد بود. زیرا که این آیه، تفسیر به آمدن عذاب خداوند هم شده در قیامت. چنانکه در آیه دیگر هم هست که: «و جاء ربک والملک صفا صفا.»(۳۸) و در جای دیگر فرموده: «یوم یاتی بعض آیات ربک، لاینفع نفسا ایمانها»(۳۹) و در جای دیگر فرموده: «فاذا جاء امرالله قضی بینهم بالحق و خسر هنالک المبلطون »(۴۰) و فرموده: «وجیء بالنبیین والشهداء»(۴۱) پس چنانکه در ، این اوضاع است، در قیامت صغری هم نظیر آنها هست. و همه به واسطه ظهور امام خواهد شد. پس حاصل مقصود از فقره مذکور این است که; ای پروردگار ملائکه که در قیامت کبری و صغری با عذاب تو، یا امر تو می آیند و مقرب نزد تواند به اطاعت آنچه تو ایشان راامر به آن بنمایی از آوردن عذاب یا غیر آن! و همچنین; ای پروردگار نبیین و مرسلین که در روز قیامت ایشان را حاضر فرمایی، که شهدا خلق یا غیر آن باشند! و بالجمله; ممکن است که جمیع فقرات مذکوره از اول دعا تا اینجا را، همه با شان امام عصر فروز آوریم و بگوییم که مراد از همه، خود حضرت و مایتعلق او است; از ظهور و لوازم آن. بلکه ممکن است که همه فقرات فی الحقیقه دعا باشد. و مجرد خواندن خدا به این اسماء نباشد; که معنی آنها این باشد. مثلا که; خداوندا! رب و مربی شو امام زمان را، به ظهور او و رب و مربی شو مظهر و محل ظهور علوم و ذات او را به ظهور او نیز! و تجدید خلقت و اظهار حقائق و بواطن را بنما به ظهور او! و انزال حقیقت تورات و انجیل و زبور را بنما به اظهار او! که جامع جمیع حقایق است،مثل این کتب. و خلایق را دو طائفه فرما به ظهور او! که ابرار و اشرار باشند. و قرآن تمام یا حقیقت را که و برای مؤمنین باشد; فروفرست به ظهور آن حضرت! که برای نیکان خوب است و بدان بدان بد. و و شو و و را به ظهور آن حضرت! که تو و کمالات و افعال تو است. و امر تو و عذاب تو و تو همه به آن متحقق می شود. و مؤید اراده دعا است، از فقرات مذکوره، آنچه بعد از آنها می گویی: پی‌نوشت‌ها: ۳۷. بقره/ ۲۱۰. ۳۸. فجر/ ۲۲. ۳۹. انعام/۱۵۷. ۴۰. غافر/ ۷۸. ۴۱. زمر/۶۹. منبع: مجله: موعودخرداد و تیرماه ۱۳۷۶، شماره۳، نقل از سایت حوزه