eitaa logo
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
6.1هزار دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
1.5هزار ویدیو
192 فایل
آشنایی با فرقه های عجیب ادیان و مذاهب – عرفان های کاذب مهدویت – مدعیان دروغین مهدویت آئین ها– جشنها و مراسم عجیب عجایب جهان باستان- فرازمینیها و اتفاقاتی که توضیحی بر تبادل 👇👇 @jh1397 ❌کپی مطالب و فیلم های کانال فقط با ذکر لینک و آیدی کانال مجاز است❌
مشاهده در ایتا
دانلود
📘 کتاب قبیله حیله نوع خط: چاپی ♦️ شاخه: مدعیان دروغین معنویت و مهدویت ✍️ نویسنده: ...... محمد مهدی کافی 🔹 تعداد صفحات: 217 🔸 فرمت: PDF حجم فایل: MB 5 .62 🔻 توضیحات: 🔹 مراسم قربانی کردن شیطان پرستان 🔸 فرقه اکنکار 🔹 فرقه های نوظهور 🔸 مدعیان دروغین ♦️ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه انتشار سلسله کتابهای تبلیغ، کتابی را در خصوص کارنامه مدعیان معنویت و مهدویت با عنوان «قبیله حیله» منتشر ساخت که به ضمیمه این کتاب، بازخوانی پرونده چند مدعی نیز درج شده است. این کتاب که با توزیع محدود منتشر شده است، شامل سه بخش است که بخش اول با عنوان فرقه ‏ها، چیستی و چرایی، بخش دوم باز خوانی چند پرونده و بخش سوم شامل اخبار است. جهت سفارش : @Aref39 https://eitaa.com/joinchat/2290024503C0cf243e27b
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
از دیدگاه فرقه اکنکار هریک از ما خودِ خداییم🔺 #عرفان_های_نوظهور #مدعیان_دروغین #عرفان_های_کاذب
از دیدگاه فرقه اکنکار هریک از ما خودِ خداییم 🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ خداشناسی و انسان شناسی اکنکار آن‏‌قدر درهم‌‏آمیخته است که ناخودآگاه انسان را به «انسان‏‌خدایی» رهنمون می سازد. 🔷 شاید این ویژگی از آن نوع باشد که اکنکار از آیین مسیحیت به امانت گرفته است. مسیحیت مرز بین انسان و خدا را درهم‌‏آمیخته است. 🔶 هر چند مسیحیت تمام انسان‌‏ها را خدا و یا حتی فرزند خدا نمی‌‌داند، بلکه قابلیت خدا شدن انسان با آزمونی که عیسی (علیه‌‌السلام) در مسیحیت تحریف شده از آن سربلند درآمد به اثبات رسید. 🔷 اکنکار نیز مرتبۀ عالی «انسان خدایی» را در رخ ماهانتا به تصویر کشیده است. این شبه‏‌آیین در انتهای راهِ خداشناسی و وصل‌‌های پیاپی، نوید خدا شدن و با خدا درآمیختن را به انسان می‌‌دهد. 🔻 کتاب مقدس ادعایی اکنکار در تعریف «جیوان موکتی» که حدّ اعلای آگاهی انسانی برای رسیدن به خدا است می‏‌نویسد: 🔷 «هنگامی که آدمی خود را تماماً از ارزش‌‌های جهان پیندا مبرّا کند، اکشار آغاز می‌شود و نوای بهشتی به خلسه‌ اش می‌ برد. در این رو در رویی است که درمی‌ یابد اصلاً راهی وجود نداشت، چون جایی برای رفتن نیست. عالم همه در ابدیّت است و او خود کانون منحصر به‌ فرد و نقطۀ بنیادین همۀ عالم است.»[1] 🔶 در این جملات، انسان به جایی رسیده است که بر جای خدا تکیه زده و کانون منحصر به فرد عالم شده است. « پال توئیچل ،موسس فرقه اکنکار » در جایی دیگر می‌گوید: 🔷 «وقتی آدمی این راه را بیابد، ناگهان راز اعصار بر او مکشوف می‌‌شود؛ رازی که ساده‌‎ترین چیز ممکن است؛ این‌‏که هر یک از ما خودِ حقیقتیم. ما حقیقت زنده ‌ایم (تجسّد خودِ خدا). یعنی هریک از ما خودِ خداییم، نه بخشی از تمامیّت بزرگ حقیقت!»[2] 🔶 رابطۀ بین انسان و خدا نیز در این فرقه‏، رابطه‌‌ای کاملاً وهم‌‏آلود است. هیچ‌‏کس نمی‌‌داند هدفش از وصل و نایل آمدن به درجات بالا، هدفی الهی است یا این‌‌که صرفاً برای آرامش و تعالی خود، به این اعمال و افعال دست میزند. 🔷 یک اکیست نمی‌‌داند در راه خداست که چشم بر نفسانیات خود می‌دوزد یا برای آرامش روحی و روانی خویشتنِ خویش چنین می‌کند! اصلاً انسان نمی‌‌داند آیا واقعاً خدایی غیر از خود او وجود دارد یا خود او همان خدایی است که در جست‌‏وجویش دور جهان را گردیده است! او نمی‌‌داند انسان در سیر مراحل زندگی خود به منظور خدا شدن گام برمیدارد یا در پی خدایی معهود است! 🔶 «انسان خدایی» که در این فرقه‏ رسوخ نموده، پیروانش را دچار چنین مشکلات اندیشه‌ای و ایمانی نموده است. به‌‏راستی وقتی انسانی بتواند خدای خود باشد، دیگر نیّت الهی داشتن چه معنایی می‌‏تواند داشته باشد! 🔷 بالاتر این‌که وقتی خداوندِ آیینی مجبور باشد برای اعمال خداوندیِ خود در قالب انسان درآید، دیگر چگونه می‏‌توان بین خود و خدا تمایز قائل شد❓ 🔶 این اندیشه که شاید خدای تجلّی یافته در روی زمین، خود من باشم، هرگز به انسان اجازه نمی‌‌دهد بین خود و خدا، مرزی قائل شود و حرمت او را نگاه دارد. 🔻پال توئیچل دربارۀ انسان‌‏شدن خدا می‌‏نویسد: 🔷 «پس این واقعیت است که خدا در مواقعی به مرتبۀ انسانی نزول پیدا می‌‌کند تا وظیفۀ رهبری روح را برای بازگشت به اقالیم خودش به انجام برساند.»[3] 🔶 «پال» پس از این سخن بلافاصله نحوۀ تشخیص ماهانتا را به میان می‌‌کشد تا ناخودآگاه به ذهن مخاطب خطور کند که «خدای انسان شده» همان ماهانتاست. البته (همان‏‌طور که گفتیم) «پال» هیچ ابایی از این سخن ندارد. 🔷 شریعت ‌گریزی فرقه اکنکار دقیقاً از همین منظر قابل تحلیل است. شریعت و احکامی که شرایع آسمانی به آن قائلند به دلیل ارتباطی است که بین خدا و انسان وجود دارد. جایگاه دست نایافتنی و والایی که خدای ادیان دارد انسان را وادار می‌‌کند در مقابل شریعت او سر تعظیم فرود آورده، کُرنش نماید. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
از دیدگاه فرقه اکنکار هریک از ما خودِ خداییم 🔻 قسمت (پایانی) 2️⃣ ♦️ اما فرقه ای مثل اکنکار چون رابطۀ معناداری بین انسان و خدا تعریف نمی‌‌کند، به تمسخر و استهزای شریعت و احکام الهی می‌ پردازد. وانگهی روشن نبودن جایگاه انسان در این فرقه ، مانند بسیاری از ادیان و دین‏‌واره‏‌های دیگر باعث بروز مشکلاتی در نظام انسان‏‌شناسی و خداشناسی آن‏‌ها می‌‏شود. 🔻 در این‌‌جا گوشه‌‏ای از مباحث انسان‏‌شناسی اسلام ارائه می‌‏شود تا استواری مبانی دینی اسلام در برابر این دین‌‏واره‌‏ها روشن گردد. 🔷 انسان هرچند در اسلام دارای جایگاه ارزنده‌‏ای است، هرگز به مرتبۀ خدا شدن دست نمی‌‏یابد. از منظر اسلام انسان می‌‏تواند خدایی شود و با رنگ و بوی خدا زندگی کند اما هرگز انسان مسلمان در مسند خدایی جای نمی‏‌گیرد. 🔻 استاد مطهری گوشه‌‏ای از مباحث انسان در اسلام را طرح کرده است که سزاوار است در این‌جا بدان اشاره‌ای اجمالی شود: 🔷 «انسان در جهان‏‌بینى اسلامى داستانى شگفت دارد. انسان اسلام تنها یک حیوان مستقیم‌‏القامه که ناخنى پهن دارد و با دو پا راه مى‏‌رود و سخن مى‏‌گوید نیست. این موجود از نظر قرآن، ژرف‏‌تر و مرموزتر از این است که بتوان آن‌را با این چند کلمه تعریف کرد. 🔶 قرآن انسان را مدح‏‌ها و ستایش‏‌ها کرده و هم مذمّت‌‏ها و نکوهش‏‌ها نموده است. عالى‌‏ترین مدح‏‌ها و بزرگ‌‏ترین مذمّت‌‏هاى قرآن، دربارۀ انسان است؛ او را از آسمان و زمین و از فرشته برتر و در همان حال از دیو و چهارپایان پست‏‌تر شمرده است. 🔷 از نظر قرآن، انسان موجودى است که توانایى دارد جهان را مسخّر خویش سازد و فرشتگان را به خدمت خویش بگمارد و نیز مى‌‏تواند به «اسفل سافلین» سقوط کند؛ این خود انسان است که باید دربارۀ خود تصمیم بگیرد و سرنوشت نهایى خویش را تعیین نماید.[5] 🔻 پی‌نوشت: [1]. شریعت‏ کی‏ سوگماد، توئیچل، ترجمه هوشنگ اهرپور، بی‏جا، بی‏تا، ج1، ص 26. [2]. نی نوای الهی، توئیچل، ترجمه مهیار جلالیانی، تهران، 1381، امیر قلم، ص 23؛ اک ‏ویدیا‏ دانش ‏باستانی‏ پیامبری، توئیچل، ترجمه هوشنگ اهرپور، بی‏جا، 1376، ص 222. [3]. اکنکار کلید جهان‏‌های اسرار، ترجمه هوشنگ اهرپور، چاپ دوم، تهران، نگارستان کتاب، 1382، ص 129. [4]. مجموعه آثار، استاد شهید مطهری، انتشارات صدرا، ج‏2، ص 268. [5]. سودای دین‌داری، عبدالحسین مشکانی سبزواری، قم، نشر صهبای یقین، ص 215. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
موسسه ای به نام تجربه مرگ در کره جنوبی ⚰️🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
ترافورمینگ یا زمینی سازی یک سیاره 🌎🌕🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
آیا زمان واقعا وجود دارد⁉️ ⏱🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
📘 کتاب الجن نوع خط: تایپ شده ♦️ شاخه: متافیزیک و علوم غریبه ✍️ نویسنده: ...... 🔹 تعداد صفحات: 114 🔸 فرمت: PDF حجم فایل: MB 1.1 🔻 توضیحات: 🔹موکل 🔸موکل یعنی چی❓ 🔹موکل رو میشه احضار کرد❓ 🔸چرا جنها به تسخیر انسان درمیان❓ 🔹موکل چی کار می کنه❓ ♦️و کلی مطالب جالب در باره اجنه........ جهت سفارش : @Aref39 https://eitaa.com/joinchat/2290024503C0cf243e27b
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
آموزه‌های دور از عقل و انحرافی فرقه های تصوف 👹🔺 #صوفیه #سحر_جادو #خلسه_نشئگی_توهم #اباحی_گری #شطح_گو
آموزه‌های دور از عقل و انحرافی فرقه های تصوف 👹🔻 ♦️ شریعت اسلام دارای چهارچوبی است که به مسلمانان گوشزد می‌کند حیطه فعالیت هر یک از افراد جامعه در مواجهه با امور مادی و معنوی حیطه‌ای مشخص به نام شرع است و خطر خروج از این حیطه از سوی بزرگان دین به ایشان گوشزد شده است. 🔷 اما برخی از افراد در این زمینه پا را فراتر نهاده و در مواجهه با امور مادی و معنوی راه حل‌هایی پیشنهاد کرده‌اند که متضاد با آموزه‌های اسلامی است. 🔶 از میان کسانی که به راه حل‌های خارج از دین سفارش کرده‌اند، برخی از فرقه‌های صوفیه و یا برخی از بزرگان صوفیه است. 🔷 برخی از بزرگان صوفیه به بهانه‌های مختلف مریدان خود را از چهارچوب شرع خارج کرده و آنها را ملزم به تمرینات یا دستوراتی می‌کنند که نه تنها شرع مقدس اسلام به آن امر نفرموده است، بلکه به شدت با آن مخالف بوده و از آن نهی نموده است. ♦️ ابوحامد غزالی آورده است که یکی از شیوخ را در اوایل سیر و سلوک از شب خیزی کسالت به او دست می‌داد، بر خود الزام کرد که تمام شب روی سر بایستد تا نفس به رغبت به شب خیزی اقدام نماید. ♦️ همچنین آورده است که یکی از صوفیه برای آنکه حب مال از دل برکند هر چه داشت نقد کرد و به دریا انداخت، و ترسید که اگر انفاق کند غرور و ریای بخشش فرو گیردش. ♦️ یکی از صوفیه کسی را اجرت می‌داد که در حضور جمع فحشش دهد تا نفسش به بردباری عادت کند. دیگری زمستانها در فصل طوفانی به دریا می‌رفت تا تمرین شجاعت نماید.[1] 🔻 در حالات ابوسعيد ابوالخیر که از صوفيان معروف و به عقيده متصوفه داراى مقامات بسيار عالى است چنين مى‌خوانيم: 🔷 «در جوانى شب‌ها پس از آنکه اهل خانه به خواب مى‌رفتند آهسته برخاسته به مسجد مى‌آمد. در گوشه مسجد چاه آبى بود، طنابى را به وسط چوبى بسته و سر ديگر طناب را به پاى خود مى‌بست و سپس چوب را روى دهانه چاه گذارده، و خود را در وسط چاه تا نزديک طلوع صبح معلق مى‌ساخت و قرآن مى‌خواند. 🔶 آخر شب از چاه بيرون آمده و آهسته به خانه برمى‌گشت تا پدر و مادرش نفهمند»[2] و نیز در احوال او آمده است: 🔷 «هفت سال در بيابانى در نزديکى سرخس به مجاهدت و رياضت مشغول بود و معروف است که در اين هفت سال خار بيابان و سرگز و امثال آن مى‌خورد.»[3] 🔻 درباره ابوبکر شبلى که در اواخر قرن سوم و اوايل قرن چهارم هجرى مى‌زيست، چنين مى‌خوانيم: 🔷 «به اول که مجاهده بر دست گرفت سالهاى دراز شب نمک در چشم کشيدى تا در خواب نشود و گويند که هفت من نمک در چشم کرده بود!»[4] 🔻 همچنین درباره او اینچنین آمده است: 🔷 «نقل است که شبلى سردابه‌اى داشتى که در آنجا همى شدى و آغوشى چوب با خود بردى و هرگاه غفلتى به دل او در آمدى خویشتن بدان چوب همى زدى، و گاه بودى که همه چوبهاى که بشکستى دست و پاى خود بر دیوار همى زدى»[5] 🔶 به راستی کدام یک از ائمه یا بزرگان دین اسلام به پیروان خود امر به انجام چنین افعالی داده‌اند که صوفیه به این چنین مواردی امر می‌کنند❓ ♦️ واقعا کدام عقل سلیم موارد ذکر شده را تایید می‌کند❓ 🔷 اگر افعالی که صوفیه مرتکب می‌شوند را نه بزرگان دین تایید کرده و نه عقل سلیم به آن حکم می‌کند، حجت صوفیه برای انجام چنین افعالی چیست❓ 🔻 پی‌نوشت: [1]. ابن جوزی ابوالفرج، ترجمه علیرضا ذکاوتی قراگوزلو، نشر دانشگاهی، تهران، ص 395 [2]. محمد بن منور، اسرار التوحيد فى مقامات أبى سعيد، مصحح شفیعی کدکنی محمدرضا، آگه، تهران، 1393، صفحه 22 [3]. همان، 27 [4]. عطار محمد بن ابراهیم، تذکرة الاولياء، وانک، تهران، 1388، جلد 2، صفحه 164 [5]. همان، جلد ۱، صفحه ۲۳۵. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
تصویر عجیب از میان تصاویر ناسا از مریخ 🛸👽🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
ستاره ی شباهنگ جایگاه اصلی ترین خدایان در تمدن های باستانی و ادیان الهی... 🌟👽🛸👹🔺 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📘 کتاب صورتهای فلکی نوع خط: تایپ شده ♦️ شاخه: متافیزیک و علوم غریبه ✍️ نویسنده: ...... 🔹 تعداد صفحات: 92 🔸 فرمت: PDF حجم فایل: MB 6.7 🔻 توضیحات: صورتهای فلکی مجموعه ای از ستارگان است که از دیدگاه زمینی به شکل خاصی تشبیه و نام گذاری شده است. جهت سفارش : @Aref39 https://eitaa.com/joinchat/2290024503C0cf243e27b
حروف حی جمع اغفال شده فرقه ضاله بابیه توسط علی محمد باب 👹🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ ملاحسين بشرويه اي از شاگردان( سيد کاظم رشتی جانشین شیخ احمد احسائی) بود: اولين كسي كه به علی محمد باب پيوست ملا حسين بشرويه اي بود كه از سوي باب ملقب به اول من آمن و باب الباب شد . 🔷 منابع بابی و بهائی از چله نشینی و اعتکاف او در مسجد سهله برای یافتن موعود سخن گفته اند که البته پذیرفتنی نیست زیرا بررسی شخصیت فردی ملا حسین نشان میدهد که این سخن نمی تواند بیشتر از یک خیالپردازی باشد وي نقش مهمي را در ميان پيروان و طرفداران باب ايفا کرده است . 🔶 این نقش آنقدر مهم است که باب اورا رجعت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم ) معرفی میکند : رجوع محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)(یعنی ملاحسین بشرویه ای) و مظاهر نفس او به دنیا شد ایشان اول عبادی بودند که بین یدی الله در یوم قیامت حاضرشدند و اقرار به وحدانیت او نموده آیات باب او را به کل رسانیدند و خداوند به وعده ای که فرموده بود در قرآن ایشان را ائمه گردانید و بهمان دلیل که نبوت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) از قبل ثابت است به همان ، رجوع ایشان به دنیا عندالله و عند اولی العلم ظاهر است(1 ) 🔻میرزا حسینعلی بها ( خدا و پیامبر بهائیان )در موردش ميگويد : 🔷 لولاه ما استوي الله علي عرش الصمدانيته و ما علي کرسي الوحدانيته(2 )؛ اگر ملا حسين بشرويه اي نبود خدا بر عرش بي نيازي و بر كرسي وحدانيت مستقر و تثبيت نمي شد . به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
حروف حی جمع اغفال شده فرقه ضاله بابیه توسط علی محمد باب 👹🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ ملاحسين بشرويه اي از
حروف حی جمع اغفال شده فرقه ضاله بابیه توسط علی محمد باب 🔻 قسمت (پایانی) 2️⃣ 🔻 حروف حی جمع اغفال شده توسط علی محمد باب: 1 🔹 با تبلیغات ملا حسین بشرویه ای طي مدت پنج ماه هفده نفر دیگر از شاگردان مکتب شیخیه پيرامون علی محمد باب جمع شدند و او این 18 تن را حروف حي نامید که با خود علی محمد باب تعداد آنها 19 نفر میشود. شد او فرماندهي نبرد ميان بابيان و مسلمين را در قلعه طبرسي مازندران بر عهده داشت و در همین نبرد کشته شد . 2 🔸 ميرزا محمد حسن بشرويه اي وي برادر کوچک ملا حسين بوده ودر اکثر موارد همراه برادر بوده است وي در قلعه طبرسي به قتل رسيد . 3 🔹 ميرزا محمد باقر بشرويه اي او نیز در قلعه طبرسي به قتل رسيد وي نيز خواهر زاده ملا حسين بوده که ارادتي بسزا به خال خويش داشته ودر تمام سفرها با وي همراه بوده است ودر قلعه طبرسي کشته شد. 4 🔹 ملا علي بسطامي 5 🔹 ملا خدابخش قوچاني 6 🔸 ملا حسن بجستاني وی همان کسی است که بعلت تمجيد هاي بيجاي باب از بابيت رويگردان شد . 7 🔹سيد حسين يزدي 8 🔸ميرزا محمد روضه خوان يزدي 9 🔹 سعيد هندي اين فرد براي تبليغ به هند رفت ولي ديگر باز نگشت و خبري از وي نشد . 10 🔸ملا محمود خوئي 11 🔹ملاجليل ارومي 12🔸ملاابدال مراغه اي 13🔹ملا باقر تبريزي 14🔸ملا يوسف اردبيلي 15 🔹ميرزا هادي قزويني فرزند ملا عبدالوهاب قزوینی میزبان شیخ احمد احسائی 16 🔸ميرزا محمد علي قزويني فرزند ملا عبدالوهاب قزوینی و شوهر خواهر قرةالعین 17 🔹ملامحمد علي بار فروشي ملقب به قدوس و در رده مهمترين اصحاب سيد باب بشمار ميرود وي در سفري که باب به قصد سفر حج به بوشهر انجام داد با اوهمراه بود و در واقعه بدشت همراه با بهاءالله ، قره العين و بسياري ديگر (حدود 80 نفر ) حاضر بود که داستان نسخ اسلام در اين واقعه اتفاق مي افتد وي در واقعه مازندران بعد از مرگ ملاحسين بشرويه اي در قلعه طبرسي فرماندهي قلعه را بعهده گرفت . 18 🔸طاهره قره العين قزويني فاطمه بیگم ام سلمه زرین تاج برغانی قزوینی ملقب به قرةالعین زنی صاحب جمال از خاندانی متشخص و علم پرور بود که به همین دلیل از کمالات علمی نیز بی بهره نبود او مانند سایر حروف حی از رهپویان طریقت شیخیه بود و با آغازین نغمه های علی محمد شیرازی از طریق شوهرخواهرش ميرزا محمد علي قزويني فرزند ملا عبدالوهاب قزوینی به جریان بابیه پیوست. 🔷 این فتانه آشوبگر در تاريخ بابي گري و بهائيگري نقشي عمده و فعال را ايفاکرد وی در اجتماع بدشت که نقطه انفکاک و جدائي بابيان از مسلمانان شد ، «بدون حجاب، با آرايش و زينت » به مجلس وارد شد و حاضران رامخاطب ساخت که امروز «روزي است که قيود تقاليد سابقه شکسته شد » ( 3)و رسماً به نسخ اسلام و پايان راه مسلماني تصريح کرد. 🔶 قرةالعین پس از ختم فتنه و آشوب قلعه شیخ طبرسی ، در سال 1265 هـ . ق در ماه جمادی الثانی در منطقه نور مازندران بازداشت شد و او را به تهران گسیل داشتند و در خانه میرزا محمد کلانتر محبوس ساختند . 🔷 حبس او 3 سال طول کشید . در ذیقعده 1268 ، در باغ ایلخانی اعدام شد و جسدش در در همان باغ به چاه انداخته شد شوقي افندي در کتاب قرن بديع درباره قره العين مي نويسد : 🔶 نخستين زنيکه در راه ترقي و تعالي نسوان شهيد گرديد ... دلاوري که در حين شهادت خطاب به نفسي که در توقيف او قرار داشت به کمال شجاعت اظهار نمود : قتل من در دست شماست ......ولي به يقين مبين بدانيد هرگز تقدم و آزادي نسوان را ممکن نيست متوقف سازيد (4) . ♦️ مقصود قره العين از آزادي چیزی جز رهائی از قید و بند های عفت وو پاکدامنی نبود اين چند سطر از نوشته هاي ولي امر بهائي جناب شوقي افندي شاهد مدعای ماست طاهره شبي که آخرين دقايق حياتش را نزديک ديد لباس نو در بر کرد و چون عروسي خود را بياراست و هيکل را با عطر و عنبر معطر و معنبر نمود آنگاه زوجه کلانتر را نزد خود خواست واورا از تصميمي که نسبت به وي اخذ نموده بودند مستحضر ساخت ......که ناگاه فراشان و چاوشان عزيز خان در دل شب وارد شدند و آن مظهر استقامت را اخذ و به باغ ايلخاني در خارج شهر هدايت کردند( 5) 🔻پی نوشت : 1.سید علی محمد شیرازی ـ بیان باب ثانی از واحد اول 2.ايقان، ص 148، بند 248. 3.نبيل زرندي، ص 271-273 . 4.قرن بديع ص42 5. قرن بديع، ص 175. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
مراسم عجیب جن گيري «پائوش پورنيما» 👹🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
چرا نمیتوانیم به کهکشان سفر کنیم ⁉️🚀✨🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
ستاره ی شباهنگ جایگاه اصلی ترین خدایان در تمدن های باستانی و ادیان الهی... 🌟👽🛸👹🔺 قسمت (دوم) 2️⃣ ♦️
📘 کتاب عصر ظهور نوع خط: تایپ شده ♦️ شاخه: آخرالزمانی ✍️ نویسنده: ......علامه کورانی 🔹 تعداد صفحات: 260 🔸 فرمت: PDF حجم فایل: MB 1 .9 🔻 توضیحات: 🔹 سیمای کلی دوران ظهور 🔸 جنبش سفیانی 🔹 حضرت مهدی علیه السلام در ایرن و عراق ♦️ عصر ظهور نام کتابی است نوشته علی کورانی عاملی به زبان عربی(ترجمه شده) درباره حوادثی که به باور شیعیان قبل از ظهور رخ می‌دهد. این کتاب به بررسی و تحلیل وقایع و حوادث دوران ظهور و همچنین سرانجام ملل و قومیت‌های مختلف همچون ایران، عراق، رومیان، ترکان، یهودیان، اعراب، یمن و مصر در زمان جنگ‌های آخرالزمان و ظهور مهدی (عج)از دیدگاه روایات شیعه و سنی پرداخته‌است. همچنین در قسمتی دیگر از کتاب نیز به دیدگاه اهل سنت درباره حضرت مهدی پرداخته‌است و …. جهت سفارش : به این آیدی پیام بدید @Aref39 کتابهای بیشتر ♦️ ♦️ https://eitaa.com/joinchat/2290024503C0cf243e27b