eitaa logo
نشر خوبی ها محمد مهدی
309 دنبال‌کننده
466 عکس
410 ویدیو
80 فایل
نشر خوبی ها
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام میلاد اکرم و امام صادق صلی الله علیهما و آله و سلم مبارک موضوع : ۱- امام علیه السلام ۲- امام علیه السلام فرمود : تو مگر بدون اجازه وارد نشدی مگر بدون ننشستی مگر بدون اجازه شروع به گفتن با نکردی بعد فرمود : شنیده‌ام که : به قیاس می‌دهی گفتم : آری فرمود : وای بر تو از الله تعالی بترس و در خدا مکن کسی که قیاس کرد بود و درباره فرمان الله تعالی و به علیه السلام گفت : من از آدم علیه السلام بهتر هستم چون از خلق شده‌ام ولی آدم علیه السلام از خاک شده است و آتش از بهتر است الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan ۱۴۰۲/۷
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام میلاد اکرم و امام صادق صلی الله علیهما و آله و سلم مبارک موضوع : ۱- امام علیه السلام ۲- امام علیه السلام به چند مورد نقضی اشاره کردند و از ابوحنیفه پرسیدند : ۱- آیا قتل تر است یا ؟ ابوحنیفه گفت : به ناحق امام علیه السلام فرمودند : چرا در قتل دو لازم است ولی در اثبات چهار شاهد ؟ ابوحنیفه نتوانست جواب بدهد و درماند امام علیه السلام پرسیدند : ۲ - ناپاک‌تر است یا ؟ ابوحنیفه گفت : بول امام علیه السلام فرمود : چرا برای منی تمام بدن باید شسته شود و باید کرد ولی در بول گرفتن کافی است ؟ الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan ۱۴۰۲/۷
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام میلاد اکرم و امام صادق صلی الله علیهما و آله و سلم مبارک موضوع : ۱- امام علیه السلام ۲- امام علیه السلام به چند مورد نقضی اشاره کردند و از ابوحنیفه پرسیدند : ۳- تر است یا ؟ گفت :نماز امام علیه السلام فرمودند : چرا در ایام عادت نماز را نباید کند ولی روزه را واجب است که قضا کند ؟ امام علیه السلام پرسیدند : چرا زن در هنگام حمل عادت نمی‌شود ؟ ۴- زن است یا مرد ؟ ابوحنیفه گفت : امام علیه السلام فرمود : چرا مرد دو برابر می‌برد ولی زن یک برابر ؟ چرا و دزدی ۱۰ درهم باعث قطع دزد می‌شود که دیه آن ۵۰۰ درهم است ؟ آیا آنها با قیاس سازش دارد ابوحنیفه گفت : نه الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan ۱۴۰۲/۷
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام میلاد اکرم و امام صادق صلی الله علیهما و آله و سلم مبارک موضوع : ۱- امام علیه السلام ۲- امام علیه السلام به چند مورد نقضی اشاره کردند و از ابوحنیفه پرسیدند : ۵- شنیده‌ام در آیه شریفه : لتسئلنّ یومئذِِ عن را به سوال از غذاهای لذیذ و خنک در تابستان معنا می‌کنی ؟ ابوحنیفه گفت : آری امام صادق علیه السلام فرمود : مگر تعالی است که در روز از این خدا دادی سوال کند ؟ ابوحنیفه گفت : پس مقصود از و نعمت‌ها چیست ؟ امام علیه السلام فرمود : از نعیم و دوستی ما خاندان رسالت علیهم السلام است امام علیه السلام یکایک خیلی از مسائل را بیان فرمودند دوانیقی به ناتوانی ابوحنیفه پی برد و از ابوحنیفه مایوس شد و برای علمی و فقهی متوجه به بن انس شد گفته : من از امام صادق علیه السلام داناتر و هستم چون امام علیه السلام صحفی است و من از زیادی حدیث شنیدم امام صادق علیه السلام در پاسخ بن حسن پدر محمد نفس فرمود : آری به الله تعالی سوگند صحف و علیهم السلام را از پدرانم به برده‌ام مالک ابن به امام علیه السلام گفته : امروز کسی از شما و فقیه‌تر نیست الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan ۱۴۰۲/۷
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام میلاد اکرم و امام صادق صلی الله علیهما و آله و سلم مبارک موضوع : ۱- ۲-امام علیه السلام امام علیه السلام : ۱- کامل تشیع و و آن ۲- صحیح الهی ۳- ۴- دانشمندان و اسلامی ۵- بین محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و اسلام اَمَوی و عباسی ۶- تفکیک بین نبوی و فقه قیاسی ۷- با ۸- کردن علوم ۹- بر و مبارزات پنهانی ۱۰- مبارزه با و غلوّ کننده ها الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan ۱۴۰۲/۷
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : ائمه علیهم السلام مرد بودند مرد حق یعنی چه ؟ یعنی اینکه : هر کاری را چنان که حق آن است ما انجام دهیم یعنی : هوا و هوس نباشیم یعنی اینکه : موافق رضای تعالی و مطابق با و که برای آن کار مقرر و موافق عموم مردم است انجام دهیم ما نباید تماشاچی باشیم بلکه همه ما باید : مردان حق را خود قرار دهیم و مانند آنها باشیم اگر کسی ندارد و مزد می‌خواهد اگر کسی زحمت نمی‌کشد و راحتی می‌خواهد اگر کسی ندارد وآقایی میخواهد اگر لایق پایین است و بالانشینی می‌کند اگر کسی به کاری وارد نیست و دخالت می‌کند اگر کسی نباید با ببیند و می‌بیند اگر کسی نباید بخورد و میخورد اگر کسی نباید بشنود ولی می‌شنود اگر کسی نباید با سخنی را بگوید ولی میگوید تمام این موارد و همه اینها حق است پس یعنی : بنده و هوس نباش حق یعنی : کاری به پول و و خانواده و همسایگی و باد و مرده باد و و تکریم نداشته باش حق یعنی : ببین که این کار آیا به جاست یا نابجاست اگر به جا باشد حق است و اگر نابجا باشد است التماس دعا خسروانی الحمدلله‌رب‌العالمین کانال‌نشرخوبی‌ها🌹 https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan ۱۴۰۲/۷
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : در یکی از چیزهایی که خیلی روی آن شده است داری و ادای امانت است همانطور که به محمد صلی الله علیه و آله و سلم معروف بودند اگر کسی شما را امین دانست و و و شماست که امانت را به او برگردانید چه آدم خوبی باشد و چه آدم بدی باشد امانت : ۱- گاهی عبارت است از : و پولی که مالک و صاحبش نزد شمای امین سپرده است تا بعداً بگیرد ۲ - گاهی عبارت است از : کاری که شما آن را قبول کرده‌اید که به نحو انجام بدهید و متصدی کاری شده‌اید یعنی : کاری را به شما واگذار کرده است و شما هم قبول و تقبل کرده‌اید الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan ۱۴۰۲/۷
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : در یکی از چیزهایی که خیلی روی آن شده است داری و ادای امانت است همانطور که به محمد صلی الله علیه و آله و سلم معروف بودند مثلاً : ۱- اگر شما و دکتر هستی و به شما مراجعه کرده است مریض شمای دکتر را امین دانسته است که به شما مراجعه کرده است و شما باید امانت داری کنید ۲- اگر شما هستید و کسی از شما غذا خریده است تا بخورد شما را حتماً امین دانسته است که از بین این همه آشپز به شما مراجعه کرده است پس شما باید امانتداری کنید ۳- اگر شما وکاسب کار هستید و کسی از شما چیزی خریده است شما را امین دانسته است که به شما مراجعه کرده است پس باید امانت داری کنید و خیانت نکنید چه مراجعه کننده : آدم خوبی باشد و چه آدم بدی باشد چون که بدی و خوبی دیگران با تعالی است همه ما این است که : در امانت داری کنیم و همه باید به وظیفه خود مان کنیم و کوتاهی نکنیم الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan ۱۴۰۲/۷
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام امور در ۱- هم از لحاظ و مذهب ۲- هم از لحاظ دیگر دو دسته هستند : ۱- بعضی از امور مورد هستند ۲- بعضی از امور مورد هستند ۱- امورمورد اختلاف : اگر در جامعه مردم دنبال امور اختلافی باشند و همیشه از امور اختلافی صحبت کنند باید بدانند که در دام افتاده اند و شیطان آنها را از و راه و درست و صحیح بیرون برده است چرا ؟ چون که امور اختلافی تمام شدنی نیست از روزی که بشر به وجود آمده است تا امروز در جهات گوناگون اختلافاتی هم در بین بشر بوده است اگر انسان واقعاً بخواهد پیدا کند باید دنبال اموری باشد که مورد اتفاق و و است الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan ۱۴۰۲/۷
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام امور در از روزی که بشر به وجود آمده است تا امروز در جهات گوناگون اختلافاتی هم در بین بشر بوده است اگر انسان واقعاً بخواهد پیدا کند باید دنبال اموری باشد که مورد اتفاق و و است مثل : صداقت و راستگویی و ادای و و صحت که این‌ها مورد همه هستند مثلاً در : هم مورد وجود دارد و هم مورد اتفاق وجود دارد ولی متاسفانه دنبال مورد اختلاف می‌روند مثلاً یک می گوید که : گوشت سرخ کرده مضر است طبیب دیگر می‌گوید که : مضر نیست یا یکی می گوید که : نوشابه یا چایی مضر است دیگری می ‌گوید که : مضر نیست الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan ۱۴۰۲/۷
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام امور در از روزی که بشر به وجود آمده است تا امروز در جهات گوناگون اختلافاتی هم در بین بشر بوده است اگر انسان واقعاً بخواهد پیدا کند باید دنبال اموری باشد که مورد اتفاق و و است مثلاً در : هم مورد اختلاف وجود دارد و هم مورد اتفاق وجود دارد ولی متاسفانه دنبال مورد اختلاف می‌روند مثلاً یک طبیب می گوید که : نوشابه یا چایی مضر است دیگری می ‌گوید که : مضر نیست ولی بالاخره بعضی از مسائل هم مورد اتفاق است مثل اینکه : که انسان می‌نوشد باید سالم باشد که انسان می‌کند باید سالم باشد که انسان می‌خورد باید سالم باشد سر و صداهای زیاد و صداها گوش خراش و گفتگوهای زیاد اعصاب مردم را خراب می‌کند مضر است هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ مادی مضر است این ها اموری هستند که مورد اتفاق هستند و باید اینها هم گفته شود اگر فقط در موارد اختلافات صحبت کنیم عمرم مان را تباه کرده‌ایم الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan ۱۴۰۲/۷
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام امور در ۱- هم از لحاظ و مذهب ۲- هم از لحاظ دیگر دو دسته هستند : ۱- بعضی از امور مورد هست ۲- بعضی از امور مورد هست ۱- امورمورد اختلاف : اگر در جامعه مردم دنبال امور اختلافی باشند و همیشه از امور اختلافی صحبت کنند باید بدانند که در دام افتاده اند و شیطان آنها را از و راه و درست و صحیح بیرون برده است چرا ؟ چون که امور اختلافی تمام شدنی نیست از روزی که بشر به وجود آمده است تا امروز در جهات گوناگون اختلافاتی هم در بین بشر بوده است اگر انسان واقعاً بخواهد پیدا کند باید دنبال اموری باشد که مورد اتفاق و و است مثل : صداقت و راستگویی و ادای و و صحت که این‌ها مورد اتفاق همه هستند مثلاً در : هم مورد اختلاف وجود دارد و هم مورد اتفاق وجود دارد ولی متاسفانه دنبال مورد اختلاف می‌روند مثلاً یک طبیب می گوید که : گوشت سرخ کرده مضر است طبیب دیگر می‌گوید که : مضر نیست یا یکی می گوید که : نوشابه یا چایی مضر است دیگری می ‌گوید که : مضر نیست ولی بالاخره بعضی از مسائل هم مورد اتفاق است مثل اینکه : که انسان می‌نوشد باید سالم باشد که انسان می‌کند باید سالم باشد که انسان می‌خورد باید سالم باشد سر و صداهای زیاد و صداها گوش خراش و گفتگوهای زیاد اعصاب مردم را خراب می‌کند مضر است هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ مادی مضر است این ها اموری هستند که مورد اتفاق هستند و باید اینها هم گفته شود اگر فقط در موارد اختلافات صحبت کنیم عمرم مان را تباه کرده‌ایم الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan ۱۴۰۲/۷
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : یکی از چیزهایی که روی انسان می‌گذارد لباس است امیرالمومنین علیه السلام فرمود : هر کس لباسش شد او هم نازک می‌شود بهار ج ۱۰ ص ۱۰۲ تعالی به یکی از پیامبران علیه السلام فرمود : لباس مرا نپوشید دشمن مرا نخورید خودتان را شکل دشمن من در نیاورید که شما هم مثل آنها دشمن من خواهید بود صلی الله علیه و آله و سلم فرمود : هر کس خود را مشابه قومی کند و از قومی کند از همان قوم است پس کسی که لباس به تن کند یزیدی است و حسینی علیه السلام نیست لباس روی دین انسان تاثیر دارد یعنی اینکه نمی‌شود لباس نامناسب پوشید و گفت که : دلم پاک است و دل پاک خودش را در و و نشان می‌دهد اگر دل پاک باشد در هم نشان می دهد الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : شناسی جامعه : ۱- هم نیاز به دارد ۲- هم به قانون دارد در جامعه قوانین برای این به وجود آمده اند که : ۱- بهتر زیستن و کردن را به انسان بیاموزند ۲- جلوی و خواسته‌های بشر را بگیرند ۳- جلوی زورمندان را بگیرند تا زورمندان نتوانند با سر پنجه و خود به دیگران و تعدی دراز کنند پس در جامعه : تنها داشتن بهترین قوانین کافی نیست ۱- روی خروارها و ثروت ۲- بودن دارو ها در بهترین و مجهزترین داروخانه‌ها ۳- در داشتن همه داروهای شفابخش نمی‌تواند انسان را از و کشنده نجات دهد در جامعه سه چیز مهم است و اهمیت دارد : ۱- آشنایی به وظائف ۲- عمل به وظائف ۳- قانع بودن در جامعه همه مردم باید : ۱- به خود آشنا باشند ۲- بعد از آشنایی به به وظایف خود کنند ۳- بعد از عمل به وظیفه به خود باشند الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : : 1- منافع 2- منافع : ۱- دینی اجتماعی است ۲- منافع را بر منافع فردی می دارد ۳- نسبت به کسی بی‌احترامی نمی کند ۴- هم نمی‌ دهد که کسی به کسی بی احترامی کند الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : ها در در حال جنب و جوش و و فعالیت و کردن هستند که ۲ گروهند : ۱- گروهی که برای تمایلات ناروای کار می کنند ۲- گروهی که مشغول رفاه و خود و جامعه هستند که اینها هم دو گروهند : ۱- کسانی که قربت دارند و و حرکاتشان با خلوص همراه است و از سرچشمه می‌گیرد ۲- کسانی که قصد ندارند ۲- کسانی که در جامعه مشغول و دنبال رفاه و آسایش خود و دیگران و جامعه هستند اینها : ۱- به دارند ۲- رنج می‌برند ۳- و تلاش می‌کنند ۴ شکست می‌خورند و دوباره بلند می‌شوند ۵- تمام خودشان را متمرکز می‌کنند و جلو می‌روند تا در زندگی پیروز شوند الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : مرضها و ناراحتی‌ها در : ۱- و ناراحتی جسمی ۲- مرض و روحی ۱- ناراحتی : در جامعه درد و رنج‌ها باعث ناراحتی جسمی می شود ناراحتی‌های جسمی انسان را متوجه و مشغول می‌کند ۲- ناراحتی : گاهی یک بیجا یا یک و جمله بیخود و بیهوده و یا نابجا و نابه هنگام باعث ناراحتی روحی می‌شود ما به ناراحتی‌های جسمی اعتناء و توجه می‌کنیم ولی به ناراحتی‌های روحی اعتناء نمی‌کنیم و توجهی به ناراحتی های روحی نداریم پایمال کردن دیگران و یا و ستم به کسی کردن از امراض روحی است که : باید از آن بترسیم و باید خود را گناهکار بدانیم الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : اقسام : ۱- عذاب ۲- عذاب اقسام عذاب : ۱- عذاب ۲- عذاب اقسام در : ۱- گرفتاری‌هایی که ماست ۲- گرفتاری‌هایی که برای ما است ۳- گرفتاری‌هایی که و تازیانه برای شدن ما است گرفتاری‌ها عبارت است از : ۱- سازی مردم ۲- مردم راه از گرفتاری‌ها : ۱- بودن ۲- کردن تعالی ۳- به گناهان در نزد الله تعالی الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : عذاب الهی : و مجازات الهی چند قسم است : ۱- عذاب و تنبیهی ۲- عذاب و مجازات ۱- عذاب و مجازات : این مجازات جنبه دارد یعنی : به محض اینکه مجازات کرد و طرف و بیدار و متوجه شد بلا فاصله عذاب تمام می‌شود و از بین می‌رود ۲- عذاب و مجازات استیصالی : این نوع مجازات ، مجازات است که برای نابودی افراد غیر قابل می آید که هیچ دعایی در عذاب استیصالی سودمند نیست و فایده‌ای ندارد چون بعد از فرو و خاموش شدن همان برنامه‌ها تکرار می‌شود مثل : جریان علیه السلام الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : سوره مبارکه اعراف آیه 142. و ثلاثین لیلة آیات و اخبار و احادیث بیت علیهم السلام مثل دو بزرگ و دو اقیانوس کبیرند که اگر کسی در این دو دریا و دو اقیانوس نتواند و غواصی کند پس نمی تواند از قرآن و اخبار و اشیا گران بها به آورد بلکه به قدر ظرفیت خودش از آن استفاده می‌کند دریا را اگر نتوان کشید هم به قدر تشنگی باید چشید لذا بعضی از نکات را از یک آیه و یک روایت نمی‌شود استفاده کرد بلکه باید شنا کرد و شنا کرد و شنا کرد تا بعضی از جواهرات را از قرآن و احادیث به دست آورد الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : سوره مبارکه اعراف آیه 142. و ثلاثین لیلة در هر کاری که وارد می‌شود نسبت به آن دو مرحله دارد که عبارتند از : ۱- مرحله بودن و کردن و و ناشی گری ۲- مرحله کردن و ورزیده بودن اگر گاهی ما دیده‌ایم که بعضی از افراد اول کارشان مطالبی را گفته‌اند که بعد از چند ماه یا بعد از چند سال فهمیده‌اند که غلط است به خاطر همین است که اول کارشان بوده است و بعداً پخته و ماهر شده اند مثلاً : کسی که می‌خواهد بنویسد اول کار ناشی است و است ولی بعداً بر تکرار و حافظه پخته می‌شود و بر اثر زحمت زیاد و پیشرفت می‌کند یا مثلاً : کسی که وارد می‌شود تا تجارت کند تا مدتی نمی داند که چه کار کند و از چه راهی وارد شود ولی بعداً کم کم آشنا می‌شود گاهی در اول کار اشتباهاتی دارد و به اشتباه‌ها تش پی می‌برد گاهی اوقات تاجر در اول کار طوری می‌کند که کَاَنَّهُ تمام امور تجارت را می‌داند ولی بعد از مدتی ما می‌فهمیم که است کسی که می ‌رود تا مردم را کند گاهی تا مدتی جاهل است بعداً بر اثر تکرار و قوّه پخته می‌شود و بر اثر زحمت زیاد می‌کند الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : سوره مبارکه اعراف آیه 142. وواعدنا موسی ثلاثین لیلة واتممناها بعشر فتم میقات ربه اربعین لیلة وقال موسی لاخیه هارون اخلفنی فی قومی واصلح ولا تتبع سبیل المفسدین و ما با موسی، سی شب وعده گذاشتیم؛ سپس آن را با ده شب (دیگر) تکمیل نمودیم؛ به این ترتیب، میعاد پروردگارش (با او)، چهل شب تمام شد. و موسی به برادرش هارون گفت: «جانشین من در میان قومم باش. و (آنها) را اصلاح کن! و از روش مفسدان، پیروی منما!» در آیه شریفه : و واعدنا موسی ثلاثین لیله می فرماید که : موسی علیه السلام برای ۴۰ روز از قوم خودش جدا می‌شود ولی قوم خودش را بی سرپرست نمی‌ گذارد بلکه می‌کند ولی اهل می گویند که : صلی الله علیه و آله و سلم از دنیا رفت و هیچ خلیفه ای را معین نکرد الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : امام علیه السلام فرمود که : هر کس اصل او و بزرگوار باشد دلش نرم است و هر کس و خشن باشد جیگرش درشت و قَسیّ القلب است پس انسان کریم و نجیب و بزرگوار که دارای اصل و گوهر شریف است روحی ملایم و قلبی نرم و مدارا و خلقی خوش دارد الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : چرا این همه و کشت و کشتار ؟ روح انسانیت اگر در کسی نباشد به قتل و کشتار می زند امام علیه السلام فرمود که : معادن کمعادن الذهب و الفضه عنصری دارد عنصر دیگری دارد عنصر دیگری دارد عنصر دیگری دارد و هکذا بعد از اینکه از و نادانی خارج شد و عالم و عاقل شد و فهمید حالا اینجا کم کم انسان نیکو و خوب می شود اگرعنصر انسان آهن است نقره می‌شود و اگر نقره است طلا می ‌شود وقتی که طلا شد می‌شود و در او پیدا می‌شود بعد نرمی و رحم و در او پدید می‌آید الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : چرا این همه و کشت و کشتار ؟ روح انسانیت اگر در کسی نباشد به قتل و کشتار می زند همه افراد باید در خود کنند و ببینند که در و و و با یکدیگر چگونه هستند ؟ آیا نرم و مودّب هستند یا درشت و خشن هستند اگر آثار انسانیت در رفتار و گفتار کسی نمایان باشد نرم و مودب است و الا اگر خشونت و غلظت در رفتار و گفتار دارند باید خودشان را کنند تا انسانی شود الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : چرا این همه و کشت و کشتار ؟ برای آمد و این رژیم اشغالگر بود و این غده سرطانی را ایجاد کرد اگر شیطان و با هم بجنگند و کنند ما در کنار می ‌ایستیم الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : چرا این همه و کشت و کشتار ؟ اگر شیطان و با هم بجنگند و کنند ما در کنار می‌ایستیم در یکی از سخنرانی های خود می‌گویند که : 《 اسرائیل شر مطلق است 》 اسرائیل ضد و ضد و ضد و قومیت و ضد و ضد است بدتر از اسرائیل ندارد ما اسرائیل را می‌دانیم بدتر از اسرائیل در وجود ندارد اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند ما در کنار شیطان می‌ایستیم اگر اسرائیل با بجنگد ما در کنار چپ خواهیم ایستاد و اگر اسرائیل با بجنگد ما در کنار راست خواهیم ایستاد این است معنی 《 اسرائیل شر مطلق است 》 من شخصاً در حد مطالعاتم هیچ را خطرناک‌تر از اسرائیل نمی‌شناسند الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : چرا این همه و کشت و کشتار ؟ محل : حضرت علیه السلام و محل : حضرت صلی الله علیه و آله و سلم و محل : حضرت علیه السلام و محل پادشاهی : حضرت علیه السلام بوده است لذا همه بشریت است که باید از این محافظت کند الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : چرا این همه و کشت و کشتار ؟ پایه‌های اشغال گر بر اساس چند چیز نهاده شده است که عبارتند از : ۱- بر ۲- بر ۳- بر ۴- بر ۵- بر نفی های انسانی الحمدلله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم یا امیر المومنین علیه السلام موضوع : چرا این همه و کشت و کشتار ؟ چند چیز باعث شده است تا سازش و همزیستی آفرین را تنها راه حل نماید که عبارتند از : ۱- فقدان ۲- ۳- سپردگی و در میان سر دمداران کشورها ی اسلامی چند چیز باعث شد که جهانی در اجرای منویات شوم خویش نشود که عبارتند از : ۱- رسا ۲- صلابت و ناپذیری مثال زدنی اسلامی و و سرزمین های اشغالی الحمد لله رب العالمین https://eitaa.com/nashrekhobyhakashan